کلیدواژه‌ها = %D8%B9%D9%85%D9%84%DA%A9%D8%B1%D8%AF %D8%AA%D8%AD%D8%B5%DB%8C%D9%84%DB%8C
نقش واسطه‌ای مؤلفه‌های شایستگی اجتماعی-هیجانی در رابطۀ ذهن‌آگاهی با عملکرد تحصیلی

دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-20

10.22059/japr.2022.320208.643778

صفدر نبی زاده؛ رسول کردنوقابی؛ ابوالقاسم یعقوبی؛ خسرو رشید


بازنمایی نشانگا‌ن روان‌شناختی، عملکردی و رفتاری اُفت تحصیلی دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه تهران

دوره 10، شماره 4، بهمن 1398، صفحه 111-140

10.22059/japr.2019.285630.643321

آزاده فدوی رودسری؛ کیوان صالحی؛ ابراهیم خدایی؛ علی مقدم زاده؛ محمد جوادی پور