کلیدواژه‌ها = %D9%BE%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D9%81%D8%AA %D8%AA%D8%AD%D8%B5%DB%8C%D9%84%DB%8C
اثربخشی توانبخشی شناختی بر بهبود توجه انتخابی، انعطاف‌پذیری شناختی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 05 مهر 1402

10.22059/japr.2023.356966.644578

مریم محمدلو؛ نعمت ستوده؛ راهب قربانی؛ سیاوش طالع پسند


مدل یابی علی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بر اساس اهداف پیشرفت و هیجان های تحصیلی

دوره 8، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 17-34

10.22059/japr.2017.63705

هادی صمدیه؛ مسعود غلامعلی لواسانی؛ احمد خامسان


بررسی میزان مشارکت و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی با استفاده از روش آموزش کلاس معکوس

دوره 8، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 35-49

10.22059/japr.2017.63706

مصطفی بهمنی؛ محمد جوادی پور؛ رضوان حکیم زاده؛ کیوان صالحی؛ سیدبهنام علوی مقدم