کلیدواژه‌ها = اشتیاق تحصیلی
اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر اهمال کاری تحصیلی، انعطاف پذیری شناختی و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان دچار فرسودگی تحصیلی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 18 مرداد 1404

10.22059/japr.2025.379256.644966

شیما اکبری؛ حسین بیگدلی


نقش میانجی اشتیاق تحصیلی و بهزیستی تحصیلی در رابطۀ بین جو روانی-اجتماعی کلاس و تاب‌آوری تحصیلی

دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 143-162

10.22059/japr.2023.344877.644306

مهدی صدری؛ زهرا نقش؛ الهه حجازی


اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر بهزیستی روان‌شناختی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان با پیشرفت تحصیلی پایین

دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 129-144

10.22059/japr.2023.329626.643967

راحله صادقی؛ فاطمه سادات فاطمی؛ اسماعیل صدری


رابطۀ میان خودپندارۀ تحصیلی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان با توجه به نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی و راهبردهای یادگیری خودتنظیم

دوره 12، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 39-58

10.22059/japr.2021.305882.643571

سیدهادی انصارالحسینی؛ محمدرضا عابدی؛ پریسا نیلفروشان


تدوین مدل اشتیاق تحصیلی براساس راهبرد خودکارآمدی با میانجی‌گری هوش هیجانی در دانش‌آموزان دورۀ دوم متوسطه شهرستان مریوان

دوره 12، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 127-143

10.22059/japr.2021.304255.643544

علی مصطفی زاده؛ داود تقوایی؛ ذبیح پیرانی