نویسنده = %D9%88%DB%8C%D8%B3%E2%80%8C%DA%A9%D8%B1%D9%85%DB%8C%D8%8C%20%D8%AD%D8%B3%D9%86%E2%80%8C%D8%B9%D9%84%DB%8C
اثربخشی آموزش مداخله‌ شناختی- رفتاری در کاهش اضطراب امتحان و کمرویی دانش آموزان

دوره 8، شماره 3، آبان 1396، صفحه 29-45

10.22059/japr.2017.65034

حسن‌علی ویس‌کرمی؛ حمیده اداوی؛ زینب آزادبخت؛ لیلا امیریان


ارزیابی روایی و پایایی مقیاس اطمینان کارکنان (OTS) در مدارس ابتدایی

دوره 8، شماره 1، اردیبهشت 1396، صفحه 31-48

10.22059/japr.2017.62604

حسن‌علی ویس‌کرمی؛ عزت اله قدم پور؛ محمدرضا متقی نیا