• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • اصول اخلاقی نشریه
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
  • ورود به سامانه
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام
  • English
دوره و شماره: دوره 1، شماره 2، زمستان 1389 
1. اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر کاهش علایم اختلال سلوک: گزارش معلمان

صفحه 1-12

  • مشاهده مقاله

2. تاثیر آموزش شناختی- رفتاری (CBT) بر کمال‌گرایی در یک جمعیت غیر بالینی

صفحه 13-28

  • مشاهده مقاله

3. رابطه هویت، خودکارآمدی و نیازهای بنیادین با ابعاد سلامت عمومی دانش‌آموزان: یک همبستگی بنیادی

صفحه 29-44

  • مشاهده مقاله

4. عوامل خطرزا و محافظت‌کننده مصرف مواد در بین دانشجویان دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

صفحه 45-62

  • مشاهده مقاله

5. اثربخشی درمان‌های خاطره‌پردازی انسجامی و ابزاری در کاهش نشانه‌های افسردگی افراد سالمند مقیم سرای سالمندان

صفحه 63-76

  • مشاهده مقاله

6. ترکیب‌های سازوار و التقاطی در نظریه‌های روان‌شناختی و تربیتی

صفحه 77-88

  • مشاهده مقاله

7. بررسی مدل ساختاری رابطه مؤلفه‌های هویت ملی و دینی با حرمت خود با توجه به نقش واسطه‌ای منزلت‌های هویتی

صفحه 89-108

  • مشاهده مقاله

فصل‌نامه پژوهش‌های کاربردی روانشناختی
  • مقالات آماده انتشار
  • شماره جاری

شماره‌های پیشین نشریه

دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1393)
دوره 4 (1392)
دوره 3 (1391)
دوره 2 (1390)
دوره 1 (1389)
شماره 2
زمستان 1389
شماره 1
پاییز 1389

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • استخراج به پایگاه‌های علمی
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • اشتراک نسخه چاپی نشریه
  • نقشه سایت

آخرین اخبار

  • آدرس ایمیل جدید مجله japr@ut.ac.ir می باشد. 1398-03-20

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

  • © سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب