نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش شناختی- رفتاری (CBT) تاثیر آموزش شناختی- رفتاری (CBT) بر کمال‌گرایی در یک جمعیت غیر بالینی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 13-28]

ا

  • اختلال سلوک اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر کاهش علایم اختلال سلوک: گزارش معلمان [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 1-12]
  • استانداردهای شخصی تاثیر آموزش شناختی- رفتاری (CBT) بر کمال‌گرایی در یک جمعیت غیر بالینی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 13-28]
  • افسردگی اثربخشی درمان‌های خاطره‌پردازی انسجامی و ابزاری در کاهش نشانه‌های افسردگی افراد سالمند مقیم سرای سالمندان [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 63-76]
  • التقاط ترکیب‌های سازوار و التقاطی در نظریه‌های روان‌شناختی و تربیتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 77-88]
  • اهمال‌کاری رابطه تعلل‌ورزی تحصیلی و ادراک از ساختار کلاس: نقش باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 41-56]

ب

  • باورهای انگیزشی رابطه تعلل‌ورزی تحصیلی و ادراک از ساختار کلاس: نقش باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 41-56]

ت

  • تبیین ترکیب‌های سازوار و التقاطی در نظریه‌های روان‌شناختی و تربیتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 77-88]
  • تردید درباره عمل تاثیر آموزش شناختی- رفتاری (CBT) بر کمال‌گرایی در یک جمعیت غیر بالینی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 13-28]
  • ترکیب ترکیب‌های سازوار و التقاطی در نظریه‌های روان‌شناختی و تربیتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 77-88]
  • تعلل‌ورزی رابطه تعلل‌ورزی تحصیلی و ادراک از ساختار کلاس: نقش باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 41-56]
  • تعلل‌ورزی تحصیلی رابطه تعلل‌ورزی تحصیلی و ادراک از ساختار کلاس: نقش باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 41-56]

ج

  • جمعیت غیر بالینی تاثیر آموزش شناختی- رفتاری (CBT) بر کمال‌گرایی در یک جمعیت غیر بالینی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 13-28]

ح

  • حرمت خود بررسی مدل ساختاری رابطه مؤلفه‌های هویت ملی و دینی با حرمت خود با توجه به نقش واسطه‌ای منزلت‌های هویتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 89-108]

خ

  • خاطره‌پردازی ابزاری اثربخشی درمان‌های خاطره‌پردازی انسجامی و ابزاری در کاهش نشانه‌های افسردگی افراد سالمند مقیم سرای سالمندان [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 63-76]
  • خاطره‌پردازی انسجامی اثربخشی درمان‌های خاطره‌پردازی انسجامی و ابزاری در کاهش نشانه‌های افسردگی افراد سالمند مقیم سرای سالمندان [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 63-76]
  • خصوصیات روان‌سنجی دینداری مدل سنجش دینداری و ساخت مقیاس آن در سطح ملی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-24]
  • خودتنظیمی رابطه تعلل‌ورزی تحصیلی و ادراک از ساختار کلاس: نقش باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 41-56]
  • خودکارآمدی رابطه هویت، خودکارآمدی و نیازهای بنیادین با ابعاد سلامت عمومی دانش‌آموزان: یک همبستگی بنیادی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 29-44]

د

  • دانش‌آموز اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر کاهش علایم اختلال سلوک: گزارش معلمان [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 1-12]
  • دانشجو عوامل خطرزا و محافظت‌کننده مصرف مواد در بین دانشجویان دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 45-62]

ر

  • راهبردهای یادگیری رابطه تعلل‌ورزی تحصیلی و ادراک از ساختار کلاس: نقش باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 41-56]
  • روانشناسی ورزشی تاثیر واسطه‌ای اعتماد به خود و خودکارآمدی ورزشی بر رابطه بین ابعاد خشم و مهار خشم با عملکرد ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 57-72]
  • روش ترکیب‌های سازوار و التقاطی در نظریه‌های روان‌شناختی و تربیتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 77-88]

س

  • سازواری ترکیب‌های سازوار و التقاطی در نظریه‌های روان‌شناختی و تربیتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 77-88]
  • سالمندان اثربخشی درمان‌های خاطره‌پردازی انسجامی و ابزاری در کاهش نشانه‌های افسردگی افراد سالمند مقیم سرای سالمندان [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 63-76]
  • سلامت عمومی رابطه هویت، خودکارآمدی و نیازهای بنیادین با ابعاد سلامت عمومی دانش‌آموزان: یک همبستگی بنیادی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 29-44]
  • سنجش دینداری مسلمانان مدل سنجش دینداری و ساخت مقیاس آن در سطح ملی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-24]

ش

  • شخصیت تاثیر واسطه‌ای اعتماد به خود و خودکارآمدی ورزشی بر رابطه بین ابعاد خشم و مهار خشم با عملکرد ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 57-72]

ع

  • عوامل خطر عوامل خطرزا و محافظت‌کننده مصرف مواد در بین دانشجویان دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 45-62]
  • عوامل محافظت‌کننده عوامل خطرزا و محافظت‌کننده مصرف مواد در بین دانشجویان دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 45-62]

ف

  • فرازبان ترکیب‌های سازوار و التقاطی در نظریه‌های روان‌شناختی و تربیتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 77-88]

ک

  • کمال‌گرایی تاثیر آموزش شناختی- رفتاری (CBT) بر کمال‌گرایی در یک جمعیت غیر بالینی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 13-28]
  • کودکان با نشانگان داون بررسی گروه‌های خونی والدین کودکان با نشانگان داون [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 25-40]
  • کودکان عادی بررسی گروه‌های خونی والدین کودکان با نشانگان داون [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 25-40]

گ

  • گروه‌های خونی بررسی گروه‌های خونی والدین کودکان با نشانگان داون [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 25-40]

ل

  • لاکاتوش ترکیب‌های سازوار و التقاطی در نظریه‌های روان‌شناختی و تربیتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 77-88]

م

  • مبنا ترکیب‌های سازوار و التقاطی در نظریه‌های روان‌شناختی و تربیتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 77-88]
  • مدل سنجش دینداری مدل سنجش دینداری و ساخت مقیاس آن در سطح ملی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-24]
  • مصرف مواد عوامل خطرزا و محافظت‌کننده مصرف مواد در بین دانشجویان دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 45-62]
  • مقیاس دینداری مدل سنجش دینداری و ساخت مقیاس آن در سطح ملی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-24]
  • منزلت‌های هویتی بررسی مدل ساختاری رابطه مؤلفه‌های هویت ملی و دینی با حرمت خود با توجه به نقش واسطه‌ای منزلت‌های هویتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 89-108]
  • مهارت‌های زندگی اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر کاهش علایم اختلال سلوک: گزارش معلمان [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 1-12]

ن

  • نفی هویت دینی بررسی مدل ساختاری رابطه مؤلفه‌های هویت ملی و دینی با حرمت خود با توجه به نقش واسطه‌ای منزلت‌های هویتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 89-108]
  • نفی هویت ملی بررسی مدل ساختاری رابطه مؤلفه‌های هویت ملی و دینی با حرمت خود با توجه به نقش واسطه‌ای منزلت‌های هویتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 89-108]
  • نگرانی از اشتباهات تاثیر آموزش شناختی- رفتاری (CBT) بر کمال‌گرایی در یک جمعیت غیر بالینی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 13-28]
  • نیازهای بنیادین رابطه هویت، خودکارآمدی و نیازهای بنیادین با ابعاد سلامت عمومی دانش‌آموزان: یک همبستگی بنیادی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 29-44]

و

  • والدین بررسی گروه‌های خونی والدین کودکان با نشانگان داون [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 25-40]

ه

  • هویت رابطه هویت، خودکارآمدی و نیازهای بنیادین با ابعاد سلامت عمومی دانش‌آموزان: یک همبستگی بنیادی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 29-44]
  • هویت دینی بررسی مدل ساختاری رابطه مؤلفه‌های هویت ملی و دینی با حرمت خود با توجه به نقش واسطه‌ای منزلت‌های هویتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 89-108]
  • هویت ملی بررسی مدل ساختاری رابطه مؤلفه‌های هویت ملی و دینی با حرمت خود با توجه به نقش واسطه‌ای منزلت‌های هویتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 89-108]
  • هیجان تاثیر واسطه‌ای اعتماد به خود و خودکارآمدی ورزشی بر رابطه بین ابعاد خشم و مهار خشم با عملکرد ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 57-72]