احساس گناهتعیین ارتباط سبک دلبستگی و افسردگی، اضطراب و استرس با میانجیگری احساس گناه مراقب در مراقبان خویشاوند مبتلایان به آلزایمر: مدل ساختاری [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 89-104]
اختلال ADHD-نوع کم توجهناهنجاریهای کوهرنس در نواحی فرونتال و تمپورال درکودکان ADHD- نوع مختلط: یک مقایسه با کودکان ADHD- نوع کم توجه [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 1-14]
اختلال ADHD- نوع مختلطناهنجاریهای کوهرنس در نواحی فرونتال و تمپورال درکودکان ADHD- نوع مختلط: یک مقایسه با کودکان ADHD- نوع کم توجه [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 1-14]
اختلال یادگیری ریاضیاثربخشی آموزش مهارت های ادراکی– حرکتی بر کاهش نشانه های اختلال یادگیری ریاضی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 219-210]
اختلال افسردگی اساسینقش شناخت اجتماعی در آسیبشناسی روانی: مقایسه نظریه ذهن و سبک اسنادی در افراد مبتلا به افسردگی اساسی و همتایان سالم [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 157-168]
اختلال نارسایی توجه/بیشفعالیاثربخشی آموزش تکنیک لاکپشت بر افزایش بازداری پاسخ در کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/بیشفعالی [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 199-212]
اختلال نافرمانی مقابلهایتأثیر برنامه آموزش علاقه اجتماعی (مادر-کودک) بر ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی کودکان با اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 15-30]
اختلال وسواس- اجبارتأثیر فیلمدرمانی گروهی بر کاهش نشانههای وسواس- اجبار [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 147-163]
ادراک زمانتاثیر پدیده سرکوب تکرار و فرکانس محرک شنیداری بر ادراک مدت زمانی آن [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 47-60]
ارتباطپیشبینی انگیزش درونی دانشآموزان دختر از طریق نیازهای بنیادین روانشناختی در درس ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 101-113]
استرستعیین ارتباط سبک دلبستگی و افسردگی، اضطراب و استرس با میانجیگری احساس گناه مراقب در مراقبان خویشاوند مبتلایان به آلزایمر: مدل ساختاری [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 89-104]
اضطرابتعیین ارتباط سبک دلبستگی و افسردگی، اضطراب و استرس با میانجیگری احساس گناه مراقب در مراقبان خویشاوند مبتلایان به آلزایمر: مدل ساختاری [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 89-104]
اعتیادبررسی خشونت خانوادگی در بیماران تحت درمان نگهدارنده با متادون با توجه به ویژگی های جمعیت شناختی [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 73-86]
اعتیاداثربخشی مشاوره شناختی رفتاری مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر خودکارآمدی و رضایت زناشویی زنان وابسته به سوء مصرف مواد دارای همسر و فرزند [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 61-75]
افراد معتاداثربخشی درمان شناختی- رفتاری مبتنی بر ذهن آگاهی بر تنظیم شناختی هیجان و کنترل توجه در افراد معتاد [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 133-142]
افسردگیتأثیر افزایش فرکانس رزونانس HRV بر کاهش افسردگی بیماران عروق کرونر قلب به دنبال جراحی CABG [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 61-88]
افسردگیبررسی تاثیر مشاوره گروهی به روش تحلیل رفتار متقابل بر کاهش افسردگی زنان معلول جسمی- حرکتی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 105-117]
افسردگیارتباط عدم تقارن امواج آلفای قشر پیشانی در حالت استراحت با نشانه های افسردگی و اضطراب پرسشنامه DASS-21 [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 105-114]
افسردگیتعیین ارتباط سبک دلبستگی و افسردگی، اضطراب و استرس با میانجیگری احساس گناه مراقب در مراقبان خویشاوند مبتلایان به آلزایمر: مدل ساختاری [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 89-104]
افکار خودآیند منفیاثربخشی مدیریت حافظه ی هیجانی بر افکار منفی خودآیند و تاکتیک های حل تعارض نوجوانان و والدین [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 165-180]
الکترونسفالوگرافی کمّیناهنجاریهای کوهرنس در نواحی فرونتال و تمپورال درکودکان ADHD- نوع مختلط: یک مقایسه با کودکان ADHD- نوع کم توجه [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 1-14]
الگوی ارتباط مادر- فرزندتبیین فرسودگی تحصیلی بر اساس الگوی ارتباط مادر- فرزند با میانجیگری تاب آوری در دختران دانش آموز [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 159-173]
ایمان به حضور خداوندارتباط ایمان به حضور خداوند در زندگی زناشویی و رضایتمندی زوجین: بررسی نقش میانجی شیوه های مقابله مذهبی [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 173-192]
انطباقسازی آزمونویژگیهای روانسنجی آزمون تفکر انتقادی واتسون- گلیزر و ارتباط آن با خلاقیت [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 77-90]
انگیزش درونیپیشبینی انگیزش درونی دانشآموزان دختر از طریق نیازهای بنیادین روانشناختی در درس ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 101-113]
ب
بازداری پاسخاثربخشی آموزش تکنیک لاکپشت بر افزایش بازداری پاسخ در کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/بیشفعالی [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 199-212]
بیاشتهائی روانیمقایسه اثربخشی طرحواره درمانی و درمان شناختی رفتاری بر علائم اختلال خوردن در بیماران 16-23 سال مبتلا به بیاشتهائی روانی با توجه به پیوند والدینی [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 169-186]
باورهای اساسینقش باورهای اساسی و راهبردهای مدیریت زندگی در بهزیستی ذهنی دانشجویان [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 87-100]
باورهای غیر منطقیبررسی رابطه کارکردهای اجرایی و باورهای غیر منطقی در نوجوانان بزهکار و غیر بزهکار [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 1-14]
باور وسواسیارتباط زیرمجموعه های وسواس فکری- عملی، آشفتگی استنتاج و راهبردهای تنظیم هیجانی با باورهای وسواسی در زنان [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 137-150]
بحث سقراطیاثربخشی آموزش به شیوه بحث سقراطی بر گرایش به تفکر انتقادی [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 59-78]
برنامه تعدیل سوگیری توجه (ABMT)اثر افزایشی ترکیب روشهای تعدیل سوگیری توجه و تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه بر کاهش ولع مصرف غذا در افراد مبتلا به چاقی [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 19-37]
برنامه درسی مبتنی بر شایستگیمعلمان دانش آموزان مبتلا به اختلال طیف اتیسم؛ شایستگی ها و وظایف [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 187-200]
بزهکاری نوجوانانبررسی رابطه کارکردهای اجرایی و باورهای غیر منطقی در نوجوانان بزهکار و غیر بزهکار [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 1-14]
بیماری عروق کرونر قلبتأثیر افزایش فرکانس رزونانس HRV بر کاهش افسردگی بیماران عروق کرونر قلب به دنبال جراحی CABG [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 61-88]
پرخاشگریاثربخشی آموزش گروهی مهارت های زندگی بر کنترل خشم نوجوانان کم شنوا [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 201-218]
پیشرفت تحصیلیروابط تعلل ورزی تحصیلی با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت تحصیلی [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 193-207]
پیشرفت تحصیلیبررسی اثرات آموزش از دور بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان به شیوه فراتحلیل [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 189-198]
پیوند والدینیمقایسه اثربخشی طرحواره درمانی و درمان شناختی رفتاری بر علائم اختلال خوردن در بیماران 16-23 سال مبتلا به بیاشتهائی روانی با توجه به پیوند والدینی [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 169-186]
ت
تابآوریتبیین فرسودگی تحصیلی بر اساس الگوی ارتباط مادر- فرزند با میانجیگری تاب آوری در دختران دانش آموز [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 159-173]
تاکتیک حل تعارضاثربخشی مدیریت حافظه ی هیجانی بر افکار منفی خودآیند و تاکتیک های حل تعارض نوجوانان و والدین [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 165-180]
تجربه رایانهبررسی رابطه ی تجربه رایانه و مهارتهای اجتماعی با خودکارآمدی دانش آموزان نابینا [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 1-18]
تحریک مستقیم از روی جمجمه (tDCS)اثر افزایشی ترکیب روشهای تعدیل سوگیری توجه و تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه بر کاهش ولع مصرف غذا در افراد مبتلا به چاقی [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 19-37]
تحرک و جهت یابیبررسی اثربخشی آموزش تحرک و جهتیابی بر مهارت های حرکتی کودکان با آسیب بینایی [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 151-159]
تحلیل رفتار متقابلبررسی تاثیر مشاوره گروهی به روش تحلیل رفتار متقابل بر کاهش افسردگی زنان معلول جسمی- حرکتی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 105-117]
تحلیل عاملیویژگیهای روانسنجی آزمون تفکر انتقادی واتسون- گلیزر و ارتباط آن با خلاقیت [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 77-90]
تعلل ورزی تحصیلیروابط تعلل ورزی تحصیلی با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت تحصیلی [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 193-207]
تعهدرابطه سبکهای هویت با بهزیستی روانشناختی، اجتماعی و هیجانی: نقش واسطهای تعهد و پذیرش هویت دینی [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 95-112]
تفاوتهای جنسیتیبررسی رابطهی هوش معنوی و رهبری خدمتگزار در مدیران مدارس متوسطه [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 31-43]
تفکرانتقادیویژگیهای روانسنجی آزمون تفکر انتقادی واتسون- گلیزر و ارتباط آن با خلاقیت [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 77-90]
تفکر انتقادیاثربخشی آموزش به شیوه بحث سقراطی بر گرایش به تفکر انتقادی [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 59-78]
تقلیل منتاثیر تقلیل من بر زمان واکنش و تمرینات روتین شناگران نخبه ایران [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 133-144]
تکنیک لاکپشتاثربخشی آموزش تکنیک لاکپشت بر افزایش بازداری پاسخ در کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/بیشفعالی [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 199-212]
تمرینات روتینتاثیر تقلیل من بر زمان واکنش و تمرینات روتین شناگران نخبه ایران [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 133-144]
تنیدگی والدینیطراحی و ارزیابی اثربخشی برنامه آموزشی تنیدگی زدایی بر تنیدگی والدینی و رضایتمندی زناشویی والدین دارای کودک ناشنوا [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 91-104]
تنظیم شناختی هیجاناثربخشی درمان شناختی- رفتاری مبتنی بر ذهن آگاهی بر تنظیم شناختی هیجان و کنترل توجه در افراد معتاد [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 133-142]
تنظیم هیجانبررسی نقش مثبت اندیشی و تنظیم هیجان در رضایت مندی زندگی زنان خانه دار شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 133-146]
تنظیم هیجانیارتباط زیرمجموعه های وسواس فکری- عملی، آشفتگی استنتاج و راهبردهای تنظیم هیجانی با باورهای وسواسی در زنان [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 137-150]
ج
جهت گیری هدفبررسی پیش بینی خودارزشیابی مرکزی و جهت گیری هدف در عملکرد تحصیلی [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 145-158]
چ
چاقیاثر افزایشی ترکیب روشهای تعدیل سوگیری توجه و تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه بر کاهش ولع مصرف غذا در افراد مبتلا به چاقی [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 19-37]
ح
حل مسئلهاثربخشی آموزش گروهی مهارت حل مسئله بر کنترل خشم دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 1-10]
حمایت اجتماعی ادراک شدهبررسی رابطه بین حمایت اجتماعی ادراک شده با استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 175-188]
حمایت سازمانی ادراک شدهنقش واسطه ای عزت نفس در رابطه بین حمایت سازمانی ادراک شده و خودکارآمدی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 181-195]
خ
خشونتبررسی خشونت خانوادگی در بیماران تحت درمان نگهدارنده با متادون با توجه به ویژگی های جمعیت شناختی [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 73-86]
خشونت خانوادگیبررسی خشونت خانوادگی در بیماران تحت درمان نگهدارنده با متادون با توجه به ویژگی های جمعیت شناختی [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 73-86]
خلاقیتویژگیهای روانسنجی آزمون تفکر انتقادی واتسون- گلیزر و ارتباط آن با خلاقیت [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 77-90]
خودارزشیابی مرکزیبررسی پیش بینی خودارزشیابی مرکزی و جهت گیری هدف در عملکرد تحصیلی [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 145-158]
خودکارآمدیبررسی رابطه ی تجربه رایانه و مهارتهای اجتماعی با خودکارآمدی دانش آموزان نابینا [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 1-18]
خودکارآمدیاثربخشی مشاوره شناختی رفتاری مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر خودکارآمدی و رضایت زناشویی زنان وابسته به سوء مصرف مواد دارای همسر و فرزند [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 61-75]
خودکارآمدینقش واسطه ای عزت نفس در رابطه بین حمایت سازمانی ادراک شده و خودکارآمدی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 181-195]
خودکارآمدی تحصیلیاثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر عزت نفس و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع اول متوسطه [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 61-72]
درمان شناختی رفتاریاثربخشی ترکیب درمان شناختی- رفتاری و بیوفیدبک بر درمان مبتلایان به واژینیسموس و وضعیت جنسی آنها [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 79-94]
درمان شناختی – رفتاریاثربخشی درمان شناختی – رفتاری به روش گروهی بر کیفیت زندگی، افسردگی، اضطراب و استرس بیماران مبتلا به درد مزمن [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 209-224]
درمان شناختی رفتاری مبتنی بر ذهنآگاهیاثربخشی درمان شناختی- رفتاری مبتنی بر ذهن آگاهی بر تنظیم شناختی هیجان و کنترل توجه در افراد معتاد [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 133-142]
درمان شناختی و رفتاریمقایسه اثربخشی طرحواره درمانی و درمان شناختی رفتاری بر علائم اختلال خوردن در بیماران 16-23 سال مبتلا به بیاشتهائی روانی با توجه به پیوند والدینی [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 169-186]
دشواری در تنظیم هیجاندشواری تنظیم هیجان: تاثیر برنامه بهبود عملکرد ورزشی ذهن آگاه بر اجرای روان ورزشکاران [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 197-208]
دلبستگیتعیین ارتباط سبک دلبستگی و افسردگی، اضطراب و استرس با میانجیگری احساس گناه مراقب در مراقبان خویشاوند مبتلایان به آلزایمر: مدل ساختاری [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 89-104]
دلبستگی اجتنابیدلبستگی به معلم و درگیری تحصیلی در دانش آموزان دختر و پسر [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 119-132]
دلبستگی اضطرابی به معلمدلبستگی به معلم و درگیری تحصیلی در دانش آموزان دختر و پسر [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 119-132]
دلبستگی ایمندلبستگی به معلم و درگیری تحصیلی در دانش آموزان دختر و پسر [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 119-132]
دلبستگی پیش از زایمانآموزش دلبستگی پیش از زایمان: طراحی بسته آموزشی و اثربخشی آن بر ارتباط مادر با جنین و همسر [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 143-156]
ذ
ذهن آگاهیتأثیر درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی در رضایت زناشویی و کیفیت زندگی زوجین [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 39-60]
ر
راهبردهای یادگیری خودتنظیمیروابط تعلل ورزی تحصیلی با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت تحصیلی [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 193-207]
راهبردهای مدیریت زندگینقش باورهای اساسی و راهبردهای مدیریت زندگی در بهزیستی ذهنی دانشجویان [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 87-100]
راهبردهای مقابلهرابطه خشم و راهبردهای مقابله ای در مادران دارای فرزند کم توان ذهنی [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 39-59]
رضایت زناشوییتأثیر درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی در رضایت زناشویی و کیفیت زندگی زوجین [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 39-60]
رضایت زناشوییتأثیر برنامه آموزش مهارتهای زندگی بر مؤلفههای رضایت زناشویی انریچ در زنان ناشنوای ایرانی [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 115-131]
رضایت زناشوییاثربخشی مشاوره شناختی رفتاری مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر خودکارآمدی و رضایت زناشویی زنان وابسته به سوء مصرف مواد دارای همسر و فرزند [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 61-75]
رضایت زناشوییآموزش دلبستگی پیش از زایمان: طراحی بسته آموزشی و اثربخشی آن بر ارتباط مادر با جنین و همسر [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 143-156]
رضایتمندی زناشوییطراحی و ارزیابی اثربخشی برنامه آموزشی تنیدگی زدایی بر تنیدگی والدینی و رضایتمندی زناشویی والدین دارای کودک ناشنوا [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 91-104]
رضایت مندی زندگیبررسی نقش مثبت اندیشی و تنظیم هیجان در رضایت مندی زندگی زنان خانه دار شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 133-146]
رهبری خدمتگزاربررسی رابطهی هوش معنوی و رهبری خدمتگزار در مدیران مدارس متوسطه [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 31-43]
روابط نوجوان با والدیناثربخشی مدیریت حافظه ی هیجانی بر افکار منفی خودآیند و تاکتیک های حل تعارض نوجوانان و والدین [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 165-180]
روانشناسی فردیتأثیر برنامه آموزش علاقه اجتماعی (مادر-کودک) بر ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی کودکان با اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 15-30]
رویکرد شناختی- رفتاری گروهیبررسی اثربخشی برنامه ارتقای کیفیت زندگی نوجوانان با آسیب بینایی بر سازگاری و سلامت روان آنان [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 225-241]
روماتوئید آرتریتاثربخشی مداخله معنوی- مذهبی مبتنی بر رویکرد اسلامی بر شاخصهای ایمنی و روانشناختی در بیماران مبتلا به روماتوئید آرتریت [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 113-131]
ز
زنان باردارآموزش دلبستگی پیش از زایمان: طراحی بسته آموزشی و اثربخشی آن بر ارتباط مادر با جنین و همسر [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 143-156]
زنان خانه داربررسی نقش مثبت اندیشی و تنظیم هیجان در رضایت مندی زندگی زنان خانه دار شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 133-146]
زنان معلول جسمی- حرکتیبررسی تاثیر مشاوره گروهی به روش تحلیل رفتار متقابل بر کاهش افسردگی زنان معلول جسمی- حرکتی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 105-117]
زنان ناشنوای ایرانیتأثیر برنامه آموزش مهارتهای زندگی بر مؤلفههای رضایت زناشویی انریچ در زنان ناشنوای ایرانی [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 115-131]
زندگی زناشوییارتباط ایمان به حضور خداوند در زندگی زناشویی و رضایتمندی زوجین: بررسی نقش میانجی شیوه های مقابله مذهبی [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 173-192]
زوج مادر– کودکاثربخشی مداخله دلبستگی محور مادر ـ کودک بر شاخصهای فیزیولوژیک مرتبط با تنیدگی در کودکان پیشدبستانی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 221-233]
س
سازگاریبررسی اثربخشی برنامه ارتقای کیفیت زندگی نوجوانان با آسیب بینایی بر سازگاری و سلامت روان آنان [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 225-241]
سبک اسنادینقش شناخت اجتماعی در آسیبشناسی روانی: مقایسه نظریه ذهن و سبک اسنادی در افراد مبتلا به افسردگی اساسی و همتایان سالم [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 157-168]
سبکهای فرزندپروریپیشبینی موفقیت در ریاضیات بر اساس سبکهای فرزندپروری و طرحوارههای ناسازگار اولیه در دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 161-172]
سبکهای هویترابطه سبکهای هویت با بهزیستی روانشناختی، اجتماعی و هیجانی: نقش واسطهای تعهد و پذیرش هویت دینی [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 95-112]
سرکوب تکرارتاثیر پدیده سرکوب تکرار و فرکانس محرک شنیداری بر ادراک مدت زمانی آن [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 47-60]
سلامتاثربخشی درمان شناختی – رفتاری به روش گروهی بر کیفیت زندگی، افسردگی، اضطراب و استرس بیماران مبتلا به درد مزمن [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 209-224]
سلامت روانرفتارهای پرخطر و عوامل مرتبط با آن در دانشجویان دانشگاههای تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 115-135]
سلامت روانبررسی اثربخشی برنامه ارتقای کیفیت زندگی نوجوانان با آسیب بینایی بر سازگاری و سلامت روان آنان [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 225-241]
سلامت عمومیسلامت عمومی و ویژگی های شخصیتی: ملاک هایی برای تعیین سازگاری و ناسازگاری انواع کمال گرایی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 15-37]
سلامت نظام خانوادهاثربخشی مشاوره شناختی رفتاری مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر خودکارآمدی و رضایت زناشویی زنان وابسته به سوء مصرف مواد دارای همسر و فرزند [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 61-75]
ش
شاخصهای ایمنیاثربخشی مداخله معنوی- مذهبی مبتنی بر رویکرد اسلامی بر شاخصهای ایمنی و روانشناختی در بیماران مبتلا به روماتوئید آرتریت [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 113-131]
شاخصهای روانشناختیاثربخشی مداخله معنوی- مذهبی مبتنی بر رویکرد اسلامی بر شاخصهای ایمنی و روانشناختی در بیماران مبتلا به روماتوئید آرتریت [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 113-131]
شاخصهای فیزیولوژیک تنیدگیاثربخشی مداخله دلبستگی محور مادر ـ کودک بر شاخصهای فیزیولوژیک مرتبط با تنیدگی در کودکان پیشدبستانی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 221-233]
شایستگیپیشبینی انگیزش درونی دانشآموزان دختر از طریق نیازهای بنیادین روانشناختی در درس ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 101-113]
شبکههای اجتماعی مجازیبررسی رابطه بین حمایت اجتماعی ادراک شده با استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 175-188]
شرکت گازنقش واسطه ای عزت نفس در رابطه بین حمایت سازمانی ادراک شده و خودکارآمدی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 181-195]
ط
طرحواره درمانیمقایسه اثربخشی طرحواره درمانی و درمان شناختی رفتاری بر علائم اختلال خوردن در بیماران 16-23 سال مبتلا به بیاشتهائی روانی با توجه به پیوند والدینی [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 169-186]
طرحوارههای ناسازگار اولیهپیشبینی موفقیت در ریاضیات بر اساس سبکهای فرزندپروری و طرحوارههای ناسازگار اولیه در دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 161-172]
ع
عدم تقارن آلفاارتباط عدم تقارن امواج آلفای قشر پیشانی در حالت استراحت با نشانه های افسردگی و اضطراب پرسشنامه DASS-21 [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 105-114]
عزت نفساثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر عزت نفس و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع اول متوسطه [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 61-72]
عزت نفسنقش واسطه ای عزت نفس در رابطه بین حمایت سازمانی ادراک شده و خودکارآمدی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 181-195]
علاقه اجتماعیتأثیر برنامه آموزش علاقه اجتماعی (مادر-کودک) بر ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی کودکان با اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 15-30]
علائم اختلال خوردنمقایسه اثربخشی طرحواره درمانی و درمان شناختی رفتاری بر علائم اختلال خوردن در بیماران 16-23 سال مبتلا به بیاشتهائی روانی با توجه به پیوند والدینی [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 169-186]
عوامل خطررفتارهای پرخطر و عوامل مرتبط با آن در دانشجویان دانشگاههای تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 115-135]
عوامل محافظت کنندهرفتارهای پرخطر و عوامل مرتبط با آن در دانشجویان دانشگاههای تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 115-135]
ف
فراتحلیلفراتحلیلی بر اثربخشی مداخله در حوزه حافظه فعال [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 25-46]
فراتحلیلبررسی اثرات آموزش از دور بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان به شیوه فراتحلیل [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 189-198]
فرسودگی تحصیلیبررسی پیش بینی خودارزشیابی مرکزی و جهت گیری هدف در عملکرد تحصیلی [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 145-158]
فرسودگی تحصیلیتبیین فرسودگی تحصیلی بر اساس الگوی ارتباط مادر- فرزند با میانجیگری تاب آوری در دختران دانش آموز [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 159-173]
فرکانس رزونانستأثیر افزایش فرکانس رزونانس HRV بر کاهش افسردگی بیماران عروق کرونر قلب به دنبال جراحی CABG [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 61-88]
فرکانس صوت خالصتاثیر پدیده سرکوب تکرار و فرکانس محرک شنیداری بر ادراک مدت زمانی آن [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 47-60]
فیلمدرمانی گروهیتأثیر فیلمدرمانی گروهی بر کاهش نشانههای وسواس- اجبار [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 147-163]
ک
کارکردهای اجراییبررسی رابطه کارکردهای اجرایی و باورهای غیر منطقی در نوجوانان بزهکار و غیر بزهکار [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 1-14]
کارکنانویژگیهای روانسنجی آزمون تفکر انتقادی واتسون- گلیزر و ارتباط آن با خلاقیت [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 77-90]
کیفیت زندگیاثربخشی درمان شناختی – رفتاری به روش گروهی بر کیفیت زندگی، افسردگی، اضطراب و استرس بیماران مبتلا به درد مزمن [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 209-224]
کیفیت زندگیبررسی اثربخشی برنامه ارتقای کیفیت زندگی نوجوانان با آسیب بینایی بر سازگاری و سلامت روان آنان [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 225-241]
کیفیت زندگی زوجینتأثیر درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی در رضایت زناشویی و کیفیت زندگی زوجین [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 39-60]
کمال گراییسلامت عمومی و ویژگی های شخصیتی: ملاک هایی برای تعیین سازگاری و ناسازگاری انواع کمال گرایی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 15-37]
کم شنوااثربخشی آموزش گروهی مهارت های زندگی بر کنترل خشم نوجوانان کم شنوا [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 201-218]
کنترل توجهاثربخشی درمان شناختی- رفتاری مبتنی بر ذهن آگاهی بر تنظیم شناختی هیجان و کنترل توجه در افراد معتاد [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 133-142]
کنترل خشماثربخشی آموزش گروهی مهارت حل مسئله بر کنترل خشم دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 1-10]
کودکانبررسی اثربخشی آموزش تحرک و جهتیابی بر مهارت های حرکتی کودکان با آسیب بینایی [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 151-159]
کودکان پیشدبستاناثربخشی مداخله دلبستگی محور مادر ـ کودک بر شاخصهای فیزیولوژیک مرتبط با تنیدگی در کودکان پیشدبستانی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 221-233]
کودک ناشنواطراحی و ارزیابی اثربخشی برنامه آموزشی تنیدگی زدایی بر تنیدگی والدینی و رضایتمندی زناشویی والدین دارای کودک ناشنوا [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 91-104]
کوهرنسناهنجاریهای کوهرنس در نواحی فرونتال و تمپورال درکودکان ADHD- نوع مختلط: یک مقایسه با کودکان ADHD- نوع کم توجه [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 1-14]
گ
گروهاثربخشی درمان شناختی – رفتاری به روش گروهی بر کیفیت زندگی، افسردگی، اضطراب و استرس بیماران مبتلا به درد مزمن [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 209-224]
گروههای آموزشمقایسه آموزش مبتنی بر نظریه شناختی و راهحل محور بر کاهش هم وابستگی همسران معتادین [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 241-213]
م
مثبت اندیشیبررسی نقش مثبت اندیشی و تنظیم هیجان در رضایت مندی زندگی زنان خانه دار شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 133-146]
مداخلات شناختیتأثیر افزایش فرکانس رزونانس HRV بر کاهش افسردگی بیماران عروق کرونر قلب به دنبال جراحی CABG [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 61-88]
مداخلات هیجان محورتأثیر افزایش فرکانس رزونانس HRV بر کاهش افسردگی بیماران عروق کرونر قلب به دنبال جراحی CABG [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 61-88]
مداخله دلبستگی محوراثربخشی مداخله دلبستگی محور مادر ـ کودک بر شاخصهای فیزیولوژیک مرتبط با تنیدگی در کودکان پیشدبستانی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 221-233]
مداخله معنوی- مذهبی مبتنی بر رویکرد اسلامیاثربخشی مداخله معنوی- مذهبی مبتنی بر رویکرد اسلامی بر شاخصهای ایمنی و روانشناختی در بیماران مبتلا به روماتوئید آرتریت [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 113-131]
مدیران مدارس متوسطهبررسی رابطهی هوش معنوی و رهبری خدمتگزار در مدیران مدارس متوسطه [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 31-43]
مدیریت حافظه هیجانیاثربخشی مدیریت حافظه ی هیجانی بر افکار منفی خودآیند و تاکتیک های حل تعارض نوجوانان و والدین [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 165-180]
مدیریت خشمرابطه خشم و راهبردهای مقابله ای در مادران دارای فرزند کم توان ذهنی [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 39-59]
مشاوره گروهیبررسی تاثیر مشاوره گروهی به روش تحلیل رفتار متقابل بر کاهش افسردگی زنان معلول جسمی- حرکتی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 105-117]
مقابله مذهبیارتباط ایمان به حضور خداوند در زندگی زناشویی و رضایتمندی زوجین: بررسی نقش میانجی شیوه های مقابله مذهبی [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 173-192]
مقطع متوسطهاثربخشی آموزش گروهی مهارت حل مسئله بر کنترل خشم دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 1-10]
مهارت های اجتماعیبررسی رابطه ی تجربه رایانه و مهارتهای اجتماعی با خودکارآمدی دانش آموزان نابینا [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 1-18]
مهارت های تحصیلیفراتحلیلی بر اثربخشی مداخله در حوزه حافظه فعال [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 25-46]
مهارت های حرکتیبررسی اثربخشی آموزش تحرک و جهتیابی بر مهارت های حرکتی کودکان با آسیب بینایی [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 151-159]
مهارت های زندگیاثربخشی آموزش گروهی مهارت های زندگی بر کنترل خشم نوجوانان کم شنوا [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 201-218]
مهارتهای زندگیاثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر عزت نفس و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع اول متوسطه [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 61-72]
مهارتهای زندگیتأثیر برنامه آموزش مهارتهای زندگی بر مؤلفههای رضایت زناشویی انریچ در زنان ناشنوای ایرانی [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 115-131]
موج سوم درمان شناختی رفتاریاثربخشی مشاوره شناختی رفتاری مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر خودکارآمدی و رضایت زناشویی زنان وابسته به سوء مصرف مواد دارای همسر و فرزند [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 61-75]
موفقیت در ریاضیاتپیشبینی موفقیت در ریاضیات بر اساس سبکهای فرزندپروری و طرحوارههای ناسازگار اولیه در دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 161-172]
نیازهای بنیادین روانشناختیتأثیر برنامه آموزش علاقه اجتماعی (مادر-کودک) بر ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی کودکان با اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 15-30]
نیازهای بنیادین روانشناختیپیشبینی انگیزش درونی دانشآموزان دختر از طریق نیازهای بنیادین روانشناختی در درس ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 101-113]
نشانههای وسواس- اجبارتأثیر فیلمدرمانی گروهی بر کاهش نشانههای وسواس- اجبار [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 147-163]
نظریه ذهننقش شناخت اجتماعی در آسیبشناسی روانی: مقایسه نظریه ذهن و سبک اسنادی در افراد مبتلا به افسردگی اساسی و همتایان سالم [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 157-168]
نظریه راهحل محورمقایسه آموزش مبتنی بر نظریه شناختی و راهحل محور بر کاهش هم وابستگی همسران معتادین [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 241-213]
نظریه شناختیمقایسه آموزش مبتنی بر نظریه شناختی و راهحل محور بر کاهش هم وابستگی همسران معتادین [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 241-213]