نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آرام‏سازی اثربخشی آموزش آرام‏ سازی با بیوفیدبک در کاهش اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 213-222]
  • آزمون ساخت و رواسازی آزمون تفکر انتقادی: کاربرد نظریه سؤال-پاسخ [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 219-231]
  • آسیب‌شناسی تحلیل مضامین شناختی تجربه زیسته استادان در خصوص کیفیت دوره‌های آموزش مجازی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 115-136]
  • آسیب مغزی تأثیر گروه‌درمانی مبتنی بر توانبخشی شناختی بر حافظه و کارکرد‌های اجرایی افراد دچار آسیب مغزی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 105-126]
  • آلزایمر اثربخشی ورزش هوازی بر کارکردهای عصب روانشناختی بیماران مبتلا به آلزایمر [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 151-162]
  • آموزش رانندگان شرکت واحد تأثیر آموزش مهارت‌های روانی اجتماعی بر مدیریت استرس شغلی و روان‌شناختی رانندگان اتوبوس [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 101-114]
  • آموزش رفتاری والد مقایسه اثربخشی آموزش رفتاری والدین و دارودرمانی بر شدت نشانه های دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی مبتلا به اختلال کاستی توجه/بیش فعالی (AD/HD) و استرس فرزندپروری در مادران آنها [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 1-19]
  • آموزش مهارت های زندگی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی ویژه بزرگ‌سالان شاغل در محیط‌های کاری [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 179-200]

ا

  • ابعاد هویت دانشجویان ارائه مدلی مفهومی برای بهبود شکل گیری هویت دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 183-198]
  • اتیسم اثربخشی برنامه توانبخشی گروهی فلورتایم بر اساس هیجان ابرازشده مادران بر کارکردهای هیجانی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 221-242]
  • اثربخشی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی ویژه بزرگ‌سالان شاغل در محیط‌های کاری [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 179-200]
  • اختلال کاستی توجه/بیش-فعالی مقایسه اثربخشی آموزش رفتاری والدین و دارودرمانی بر شدت نشانه های دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی مبتلا به اختلال کاستی توجه/بیش فعالی (AD/HD) و استرس فرزندپروری در مادران آنها [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 1-19]
  • ادراک شنیداری اثربخشی برنامه توانبخشی شنیداری والدمحور"نوایش" بر توانمندی ارتباطی کودکان خردسال منتظر کاشت حلزون شنوایی: تجربه ای از مداخله به هنگام بر روی کودکان ناشنوای زیر یک سال [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 1-18]
  • ادراک و تجربه زیسته تحلیل مضامین شناختی تجربه زیسته استادان در خصوص کیفیت دوره‌های آموزش مجازی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 115-136]
  • ارتباطات اثربخشی قصه درمانی بر بهبود مهارت‌های ارتباطی و تعاملات اجتماعی کودکان مبتلا به اوتیسم [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 81-104]
  • استدلال سیال طراحی و ساخت آزمون جامع سنجش توانایی‌های شناختی و روانی حرکتی کودکان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 71-101]
  • استرس روان‌شناختی تأثیر آموزش مهارت‌های روانی اجتماعی بر مدیریت استرس شغلی و روان‌شناختی رانندگان اتوبوس [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 101-114]
  • استرس شغلی تأثیر آموزش مهارت‌های روانی اجتماعی بر مدیریت استرس شغلی و روان‌شناختی رانندگان اتوبوس [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 101-114]
  • استرس فرزندپروری مقایسه اثربخشی آموزش رفتاری والدین و دارودرمانی بر شدت نشانه های دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی مبتلا به اختلال کاستی توجه/بیش فعالی (AD/HD) و استرس فرزندپروری در مادران آنها [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 1-19]
  • اشلایرماخر ماهیت فهم در دیدگاه اشلایرماخر و ابعاد روان‌شناختی و تربیتی آن [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 137-154]
  • اضطراب تأثیر تمرینات نوروفیدبک بر کاهش اضطراب ورزشی و افزایش عملکرد ورزشکاران [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 21-37]
  • اضطراب تاثیر گروه درمانی شناختی- رفتاری بر نشخوار ذهنی و اضطراب بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 155-167]
  • اضطراب مقایسه نظریه ذهن در بیماران مبتلا به اختلال های اضطرابی و افراد عادی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 237-247]
  • اضطراب اجتماعی بررسی اثربخشی آموزش خودکارآمدی هیجانی بر سازگاری اجتماعی و اضطراب اجتماعی نوجوانان [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 69-80]
  • اضطراب امتحان اثربخشی آموزش آرام‏ سازی با بیوفیدبک در کاهش اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 213-222]
  • اضطراب رقابتی ویژگی‌های روان‌سنجی فرم کوتاه مقیاس اضطراب حالت رقابتی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 25-40]
  • اضطراب ‌ریاضی تحلیل پدیدارشناسانه اضطراب در درس ریاضی از منظر دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 211-231]
  • اضطراب ریاضی اثر یادگیری مشارکتی بر اضطراب، نگرش و پیشرفت تحصیلی در ریاضی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 117-132]
  • اضطراب و فرسودگی روانی تأثیر گروه‌درمانی مبتنی بر توانبخشی شناختی بر حافظه و کارکرد‌های اجرایی افراد دچار آسیب مغزی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 105-126]
  • اعتبار بررسی ویژگی‌های سنجشی مقیاس نیاز شخصی به ساختار [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 133-150]
  • اعتبار انطباق و اعتباریابی ابزار اندازه گیری مهارت حل مسئله بین‌فردی در کودکان 4 تا 6 سال [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 141-152]
  • اعتبار بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس رضایت مندی زوجیت در گروه معلمان متأهل زن شهر تهران [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 163-179]
  • اعتباریابی انطباق و اعتباریابی ابزار اندازه گیری مهارت حل مسئله بین‌فردی در کودکان 4 تا 6 سال [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 141-152]
  • اعتیاد ساخت و اعتباریابی «مقیاس ملی سیمای زندگی دانشجویان»: مطالعه مقدماتی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 115-125]
  • الگوی ایرانی- اسلامی مقایسه شناخت درمانی مبتنی بر خودگویی بر اساس الگوی ایرانی- اسلامی با شناخت درمانی رایج مبتنی بر خودگویی بر کاهش تعارضات زناشویی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 57-69]
  • الگوی رفتار ارتباطی بررسی الگوی رفتار ارتباطی مسلمانان با دیدگاه های متفاوت [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 169-182]
  • الگوی سرآمدی ارائه الگویی برای خودارزیابی سرآمدی سازوکارهای توسعه‌ای مبتنی بر یادگیری و بهبود عملکرد [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 179-202]
  • الگوی کتل – هورن – کارول طراحی و ساخت آزمون جامع سنجش توانایی‌های شناختی و روانی حرکتی کودکان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 71-101]
  • امکان سنجی امکان سنجی اجرای رویکرد نظریه یادگیری سازنده گرایی در فعالیت های یاددهی _ یادگیری دانش آموزان از دیدگاه دبیران [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 183-197]
  • اندوزش و بازیابی با تاخیر طراحی و ساخت آزمون جامع سنجش توانایی‌های شناختی و روانی حرکتی کودکان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 71-101]
  • انگیزه تحصیلی تحلیل پدیدارشناسانه عوامل موثر در افت انگیزه تحصیلی در دانش‌آموزان مدارس متوسطه [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 235-254]
  • اهمال کاری تحصیلی بررسی رابطه نگرش نسبت به پدر و تعهد به خانواده با اهمال ‌کاری تحصیلی در فرزندان جانبازان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 199-212]
  • اوتیسم اثربخشی قصه درمانی بر بهبود مهارت‌های ارتباطی و تعاملات اجتماعی کودکان مبتلا به اوتیسم [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 81-104]

ب

  • بازی‌درمانی اثربخشی بازی درمان گری با رویکرد کودک‌محور بر مشکلات رفتاری درونی سازی شده کودکان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 223-234]
  • بازی دو بعدی بررسی مقایسه‌ای اثربخشی بازی های ویدیویی سه بعدی و دو بعدی بر سبک های حل مسئله دانشجویان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 165-182]
  • بازی ویدیویی سه بعدی بررسی مقایسه‌ای اثربخشی بازی های ویدیویی سه بعدی و دو بعدی بر سبک های حل مسئله دانشجویان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 165-182]
  • باورهای غیرمنطقی عوامل موثر بر تعلل ورزی: کاربرد تحلیل خوشه ای [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 19-38]
  • باورهای ناامیدی عوامل موثر بر تعلل ورزی: کاربرد تحلیل خوشه ای [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 19-38]
  • بدنساز ارزیابی شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی (MBCT) بر تصویر بدنی در ورزشکاران بدنساز مرد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 127-140]
  • برنامه نوایش اثربخشی برنامه توانبخشی شنیداری والدمحور"نوایش" بر توانمندی ارتباطی کودکان خردسال منتظر کاشت حلزون شنوایی: تجربه ای از مداخله به هنگام بر روی کودکان ناشنوای زیر یک سال [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 1-18]
  • برنامۀ آموزش هوش هیجانی طراحی برنامۀ آموزشی هوش هیجانی و مطالعۀ اثربخشی آن در کاهش مشکلات رفتاری نوجوانان تک‌والد با مشکلات هیجانی و رفتاری [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 49-67]
  • بهوشیاری تأثیر مرگ آگاهی بر میزان بهوشیاری موقعیتی و خودشناسی انسجامی موقعیتی در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 201-219]
  • بی‌اشتهایی عصبی مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی و درمان شناختی و رفتاری بر تعدیل طرحواره‌های ناسازگار اولیه در بیماران بی‌اشتهایی عصبی با توجه به پیوند والدین [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 147-163]
  • بیوفیدبک اثربخشی آموزش آرام‏ سازی با بیوفیدبک در کاهش اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 213-222]

پ

  • پایایی بررسی ویژگی‌های سنجشی مقیاس نیاز شخصی به ساختار [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 133-150]
  • پایایی انطباق و اعتباریابی ابزار اندازه گیری مهارت حل مسئله بین‌فردی در کودکان 4 تا 6 سال [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 141-152]
  • پتانسیل وابسته به رویداد (ERP) اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه در تغییر عملکرد قشر مغز در افراد مبتلا به چاقی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 127-145]
  • پدیدارشناسی تحلیل مضامین شناختی تجربه زیسته استادان در خصوص کیفیت دوره‌های آموزش مجازی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 115-136]
  • پدیدارشناسی تحلیل پدیدارشناسانه اضطراب در درس ریاضی از منظر دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 211-231]
  • پردازش دیداری طراحی و ساخت آزمون جامع سنجش توانایی‌های شناختی و روانی حرکتی کودکان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 71-101]
  • پردازش شنیداری طراحی و ساخت آزمون جامع سنجش توانایی‌های شناختی و روانی حرکتی کودکان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 71-101]
  • پژوهش کیفی تحلیل پدیدارشناسانه اضطراب در درس ریاضی از منظر دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 211-231]
  • پیشرفت تحصیلی بررسی و مقایسه یادگیری ضمنی و پیشرفت تحصیلی در کلاس‌های چندپایه دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 41-56]
  • پیشرفت تحصیلی تحلیل پدیدارشناسانه اضطراب در درس ریاضی از منظر دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 211-231]
  • پیشرفت تحصیلی در ریاضی اثر یادگیری مشارکتی بر اضطراب، نگرش و پیشرفت تحصیلی در ریاضی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 117-132]
  • پیش‌کلامی طراحی برنامه آموزش مهارت‌های پیش‌کلامی و بررسی اثربخشی آن بر بهبود مهارت‌های ارتباطی کودکان با اختلال اتیسم عملکرد بالا [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 17-32]
  • پیوند والدینی مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی و درمان شناختی و رفتاری بر تعدیل طرحواره‌های ناسازگار اولیه در بیماران بی‌اشتهایی عصبی با توجه به پیوند والدین [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 147-163]

ت

  • تئوری انتخاب اثربخشی مداخلۀ مبتنی بر تئوری انتخاب و واقعیت درمانی بر رضایت زناشویی (پژوهش مورد منفرد) [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 1-23]
  • تاب‌آوری بررسی رابطه خودکارآمدی و تاب آوری با کیفیت زندگی مادران دارای کودک کم توان ذهنی شهر تهران [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 235-249]
  • تجربه زیسته تحلیل پدیدارشناسانه اضطراب در درس ریاضی از منظر دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 211-231]
  • تحریک مستقیم از روی جمجمه (tDCS) اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه در تغییر عملکرد قشر مغز در افراد مبتلا به چاقی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 127-145]
  • تحلیل خوشه‌ای عوامل موثر بر تعلل ورزی: کاربرد تحلیل خوشه ای [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 19-38]
  • تحلیل عاملی اکتشافی ساخت و اعتباریابی «مقیاس ملی سیمای زندگی دانشجویان»: مطالعه مقدماتی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 115-125]
  • ترس از فرایند زایمان مقایسه اثربخشی درمان های شناختی-رفتاری و تن آرامی بر ترس از فرآیند زایمان در زنان نخست زا [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 203-217]
  • تسامح بررسی الگوی رفتار ارتباطی مسلمانان با دیدگاه های متفاوت [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 169-182]
  • تصور فرد از خدا پیش‌بینی نشانگان رفتاری بر اساس تصور فرد از خدا در دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 221-234]
  • تصویر ‌‌‌بدنی ارزیابی شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی (MBCT) بر تصویر بدنی در ورزشکاران بدنساز مرد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 127-140]
  • تصویرسازی ذهنی تاثیر تصویرسازی ذهنی همراه با تمرین بدنی بر یادگیری و یادداری مهارت‌های حرکتی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 167-178]
  • تعادل تأثیر تمرین‌های نوروفیدبک بر تعادل، خستگی و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 89-100]
  • تعارضات زناشویی مقایسه شناخت درمانی مبتنی بر خودگویی بر اساس الگوی ایرانی- اسلامی با شناخت درمانی رایج مبتنی بر خودگویی بر کاهش تعارضات زناشویی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 57-69]
  • تعاملات اجتماعی اثربخشی قصه درمانی بر بهبود مهارت‌های ارتباطی و تعاملات اجتماعی کودکان مبتلا به اوتیسم [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 81-104]
  • تعلل‌ورزی عوامل موثر بر تعلل ورزی: کاربرد تحلیل خوشه ای [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 19-38]
  • تعلیم و تربیت ماهیت فهم در دیدگاه اشلایرماخر و ابعاد روان‌شناختی و تربیتی آن [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 137-154]
  • تعهد فرسودگی شغلی پرستاران: نقش هوش هیجانی، هوش معنوی و سخت‌کوشی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 1-16]
  • تعهد به خانواده بررسی رابطه نگرش نسبت به پدر و تعهد به خانواده با اهمال ‌کاری تحصیلی در فرزندان جانبازان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 199-212]
  • تفکر انتقادی ساخت و رواسازی آزمون تفکر انتقادی: کاربرد نظریه سؤال-پاسخ [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 219-231]
  • تنظیم هیجانی فرسودگی شغلی پرستاران: نقش هوش هیجانی، هوش معنوی و سخت‌کوشی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 1-16]
  • توانایی های روانی حرکتی طراحی و ساخت آزمون جامع سنجش توانایی‌های شناختی و روانی حرکتی کودکان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 71-101]
  • توانایی های لامسه ای طراحی و ساخت آزمون جامع سنجش توانایی‌های شناختی و روانی حرکتی کودکان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 71-101]
  • توانبخشی شناختی اثربخشی توانبخشی شناختی بر خواندن و حافظه فعال دانش آموزان دارای مشکلات یادگیری خواندن [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 89-100]
  • توانبخشی شناختی تأثیر گروه‌درمانی مبتنی بر توانبخشی شناختی بر حافظه و کارکرد‌های اجرایی افراد دچار آسیب مغزی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 105-126]
  • توجه مقایسه اثربخشی دو روش نوروفیدبک و ذهن آگاهی بر توجه و عملکرد در مهارت پرتاب آزاد بسکتبال در ورزشکاران نیمه ماهر [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 199-210]
  • تولید گفتار اثربخشی برنامه توانبخشی شنیداری والدمحور"نوایش" بر توانمندی ارتباطی کودکان خردسال منتظر کاشت حلزون شنوایی: تجربه ای از مداخله به هنگام بر روی کودکان ناشنوای زیر یک سال [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 1-18]

ج

  • جامعه پسندی بررسی ارتباط فرونشانی احساسات و علائم جسمانی و روانی با توجه به نقش خودشناسی انسجامی، بهوشیاری و شفقت خود، جامعه پسندی و خود مهارگری [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 55-70]

چ

  • چاقی اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه در تغییر عملکرد قشر مغز در افراد مبتلا به چاقی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 127-145]

ح

  • حافظه تأثیر گروه‌درمانی مبتنی بر توانبخشی شناختی بر حافظه و کارکرد‌های اجرایی افراد دچار آسیب مغزی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 105-126]
  • حافظه فعال اثربخشی توانبخشی شناختی بر خواندن و حافظه فعال دانش آموزان دارای مشکلات یادگیری خواندن [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 89-100]
  • حافظه کوتاه مدت طراحی و ساخت آزمون جامع سنجش توانایی‌های شناختی و روانی حرکتی کودکان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 71-101]
  • حل مسئله بررسی مقایسه‌ای اثربخشی بازی های ویدیویی سه بعدی و دو بعدی بر سبک های حل مسئله دانشجویان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 165-182]
  • حل مسئله بین‌فردی انطباق و اعتباریابی ابزار اندازه گیری مهارت حل مسئله بین‌فردی در کودکان 4 تا 6 سال [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 141-152]

خ

  • خستگی تأثیر تمرین‌های نوروفیدبک بر تعادل، خستگی و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 89-100]
  • خستگی هیجانی ارائه مدل علی روابط سرمایه های روان‌شناختی و هیجانات تدریس: نقش واسطه‌ای خستگی هیجانی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 51-71]
  • خواندن و نوشتن طراحی و ساخت آزمون جامع سنجش توانایی‌های شناختی و روانی حرکتی کودکان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 71-101]
  • خودتنظیمی عوامل موثر بر تعلل ورزی: کاربرد تحلیل خوشه ای [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 19-38]
  • خودتوسعه‌ای تأثیرپذیری سرمایه انسانی از سازوکارهای روانشناختی- رفتاری خودتوسعه‌ای: خودنظم‌دهی، خودمدیریتی، خودرهبری و خودراهبری یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 39-54]
  • خودراهبری یادگیری تأثیرپذیری سرمایه انسانی از سازوکارهای روانشناختی- رفتاری خودتوسعه‌ای: خودنظم‌دهی، خودمدیریتی، خودرهبری و خودراهبری یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 39-54]
  • خودرهبری تأثیرپذیری سرمایه انسانی از سازوکارهای روانشناختی- رفتاری خودتوسعه‌ای: خودنظم‌دهی، خودمدیریتی، خودرهبری و خودراهبری یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 39-54]
  • خودشناسی انسجامی تأثیر مرگ آگاهی بر میزان بهوشیاری موقعیتی و خودشناسی انسجامی موقعیتی در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 201-219]
  • خودکارآمدی عوامل موثر بر تعلل ورزی: کاربرد تحلیل خوشه ای [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 19-38]
  • خودکارآمدی بررسی رابطه خودکارآمدی و تاب آوری با کیفیت زندگی مادران دارای کودک کم توان ذهنی شهر تهران [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 235-249]
  • خودکارآمدی هیجانی بررسی اثربخشی آموزش خودکارآمدی هیجانی بر سازگاری اجتماعی و اضطراب اجتماعی نوجوانان [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 69-80]
  • خودکشی ساخت و اعتباریابی «مقیاس ملی سیمای زندگی دانشجویان»: مطالعه مقدماتی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 115-125]
  • خودگویی مقایسه شناخت درمانی مبتنی بر خودگویی بر اساس الگوی ایرانی- اسلامی با شناخت درمانی رایج مبتنی بر خودگویی بر کاهش تعارضات زناشویی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 57-69]
  • خودمدیریتی تأثیرپذیری سرمایه انسانی از سازوکارهای روانشناختی- رفتاری خودتوسعه‌ای: خودنظم‌دهی، خودمدیریتی، خودرهبری و خودراهبری یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 39-54]

د

  • دارودرمانی مقایسه اثربخشی آموزش رفتاری والدین و دارودرمانی بر شدت نشانه های دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی مبتلا به اختلال کاستی توجه/بیش فعالی (AD/HD) و استرس فرزندپروری در مادران آنها [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 1-19]
  • دانش آموز بررسی رابطه ی عملکرد خانواده با استفاده از شبکه های اجتماعی در دانش آموزان دبیرستانی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 153-165]
  • دانش آموزان پسر تاثیر تصویرسازی ذهنی همراه با تمرین بدنی بر یادگیری و یادداری مهارت‌های حرکتی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 167-178]
  • دانش آموزان متوسطه تحلیل پدیدارشناسانه عوامل موثر در افت انگیزه تحصیلی در دانش‌آموزان مدارس متوسطه [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 235-254]
  • دانش ادراکی طراحی و ساخت آزمون جامع سنجش توانایی‌های شناختی و روانی حرکتی کودکان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 71-101]
  • دانشجو بررسی مقایسه‌ای اثربخشی بازی های ویدیویی سه بعدی و دو بعدی بر سبک های حل مسئله دانشجویان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 165-182]
  • دانشجویان اثربخشی آموزش آرام‏ سازی با بیوفیدبک در کاهش اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 213-222]
  • دانشجویان علوم پزشکی پیش‌بینی نشانگان رفتاری بر اساس تصور فرد از خدا در دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 221-234]
  • دانش کمّی طراحی و ساخت آزمون جامع سنجش توانایی‌های شناختی و روانی حرکتی کودکان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 71-101]
  • درمان تن آرامی مقایسه اثربخشی درمان های شناختی-رفتاری و تن آرامی بر ترس از فرآیند زایمان در زنان نخست زا [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 203-217]
  • درمان شناختی-رفتاری مقایسه اثربخشی درمان های شناختی-رفتاری و تن آرامی بر ترس از فرآیند زایمان در زنان نخست زا [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 203-217]
  • درمان شناختی و رفتاری مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی و درمان شناختی و رفتاری بر تعدیل طرحواره‌های ناسازگار اولیه در بیماران بی‌اشتهایی عصبی با توجه به پیوند والدین [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 147-163]
  • دوره ابتدایی بررسی و مقایسه یادگیری ضمنی و پیشرفت تحصیلی در کلاس‌های چندپایه دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 41-56]
  • دوره های آموزش مجازی دانشگاه تهران تحلیل مضامین شناختی تجربه زیسته استادان در خصوص کیفیت دوره‌های آموزش مجازی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 115-136]

ذ

  • ذهن­آگاهی ارزیابی شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی (MBCT) بر تصویر بدنی در ورزشکاران بدنساز مرد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 127-140]
  • ذهن آگاهی مقایسه اثربخشی دو روش نوروفیدبک و ذهن آگاهی بر توجه و عملکرد در مهارت پرتاب آزاد بسکتبال در ورزشکاران نیمه ماهر [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 199-210]
  • ذهنی سازی مقایسه نظریه ذهن در بیماران مبتلا به اختلال های اضطرابی و افراد عادی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 237-247]

ر

  • رشد هیجان کارکردی اثربخشی برنامه توانبخشی گروهی فلورتایم بر اساس هیجان ابرازشده مادران بر کارکردهای هیجانی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 221-242]
  • رضایت زناشویی اثربخشی مداخلۀ مبتنی بر تئوری انتخاب و واقعیت درمانی بر رضایت زناشویی (پژوهش مورد منفرد) [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 1-23]
  • رضایت زناشویی رابطه بین مولفه های بخشایش گری با رضایت زناشویی در مادران دارای کودکان نارسایی های رشدی و هوشی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 103-113]
  • رضایت مندی زوجیت بررسی رابطه رضایت‌مندی زوجیت و سبک‌های تفکر معلمان متأهل‌ زن در شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 71-88]
  • رضایت مندی زوجیت بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس رضایت مندی زوجیت در گروه معلمان متأهل زن شهر تهران [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 163-179]
  • رفتاردرمانی دیالکتیکی مقایسه اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی و نوروفیدبک بر کاهش نشانه های پیش مرضی اختلال دوقطبی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 101-116]
  • رفتارهای کلیشه‌ای و تکراری اثربخشی قصه درمانی بر بهبود مهارت‌های ارتباطی و تعاملات اجتماعی کودکان مبتلا به اوتیسم [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 81-104]
  • روایی بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس رضایت مندی زوجیت در گروه معلمان متأهل زن شهر تهران [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 163-179]
  • روایی محتوایی طراحی و تعیین روایی محتوایی و صوری مقیاس هوش معنوی در دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 39-49]
  • روش هرمنوتیکی ماهیت فهم در دیدگاه اشلایرماخر و ابعاد روان‌شناختی و تربیتی آن [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 137-154]
  • رویکرد کودک‌محور اثربخشی بازی درمان گری با رویکرد کودک‌محور بر مشکلات رفتاری درونی سازی شده کودکان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 223-234]
  • رویکرد هیجان‌مدار ارائه مدل تلفیقی رویکرد هیجان مدار و مدل گاتمن و اثربخشی آن بر کیفیت رابطه زناشویی زنان متاهل [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 73-88]

ز

  • زندگی دانشجویی ساخت و اعتباریابی «مقیاس ملی سیمای زندگی دانشجویان»: مطالعه مقدماتی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 115-125]

س

  • سازگاری اجتماعی بررسی اثربخشی آموزش خودکارآمدی هیجانی بر سازگاری اجتماعی و اضطراب اجتماعی نوجوانان [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 69-80]
  • سازنده گرایی امکان سنجی اجرای رویکرد نظریه یادگیری سازنده گرایی در فعالیت های یاددهی _ یادگیری دانش آموزان از دیدگاه دبیران [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 183-197]
  • سازوکارهای توسعه‌ای ارائه الگویی برای خودارزیابی سرآمدی سازوکارهای توسعه‌ای مبتنی بر یادگیری و بهبود عملکرد [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 179-202]
  • سبک تفکر بررسی رابطه رضایت‌مندی زوجیت و سبک‌های تفکر معلمان متأهل‌ زن در شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 71-88]
  • سبک زندگی ساخت و اعتباریابی «مقیاس ملی سیمای زندگی دانشجویان»: مطالعه مقدماتی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 115-125]
  • سرعت روانی حرکتی طراحی و ساخت آزمون جامع سنجش توانایی‌های شناختی و روانی حرکتی کودکان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 71-101]
  • سرعت واکنش و تصمیم گیری طراحی و ساخت آزمون جامع سنجش توانایی‌های شناختی و روانی حرکتی کودکان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 71-101]
  • سرمایه‌های انسانی تأثیرپذیری سرمایه انسانی از سازوکارهای روانشناختی- رفتاری خودتوسعه‌ای: خودنظم‌دهی، خودمدیریتی، خودرهبری و خودراهبری یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 39-54]
  • سرمایه‌های روان‌شناختی ارائه مدل علی روابط سرمایه های روان‌شناختی و هیجانات تدریس: نقش واسطه‌ای خستگی هیجانی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 51-71]
  • سلامت روان ساخت و اعتباریابی «مقیاس ملی سیمای زندگی دانشجویان»: مطالعه مقدماتی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 115-125]
  • سنجش توانایی های شناختی و روانی حرکتی طراحی و ساخت آزمون جامع سنجش توانایی‌های شناختی و روانی حرکتی کودکان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 71-101]

ش

  • شبکه های اجتماعی مجازی بررسی رابطه ی عملکرد خانواده با استفاده از شبکه های اجتماعی در دانش آموزان دبیرستانی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 153-165]
  • شناخت درمانی مقایسه شناخت درمانی مبتنی بر خودگویی بر اساس الگوی ایرانی- اسلامی با شناخت درمانی رایج مبتنی بر خودگویی بر کاهش تعارضات زناشویی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 57-69]
  • شناخت درمانی ارزیابی شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی (MBCT) بر تصویر بدنی در ورزشکاران بدنساز مرد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 127-140]
  • شیفتگی مرتبط با کار ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه‌ی شیفتگی مرتبط با کار [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 33-48]

ص

  • صفح بررسی الگوی رفتار ارتباطی مسلمانان با دیدگاه های متفاوت [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 169-182]

ط

  • طرحواره درمان مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی و درمان شناختی و رفتاری بر تعدیل طرحواره‌های ناسازگار اولیه در بیماران بی‌اشتهایی عصبی با توجه به پیوند والدین [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 147-163]

ع

  • علائم جسمانی و روانی بررسی ارتباط فرونشانی احساسات و علائم جسمانی و روانی با توجه به نقش خودشناسی انسجامی، بهوشیاری و شفقت خود، جامعه پسندی و خود مهارگری [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 55-70]
  • عملکرد خانواده بررسی رابطه ی عملکرد خانواده با استفاده از شبکه های اجتماعی در دانش آموزان دبیرستانی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 153-165]
  • عملکرد ورزشی تأثیر تمرینات نوروفیدبک بر کاهش اضطراب ورزشی و افزایش عملکرد ورزشکاران [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 21-37]
  • عملی بودن بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس رضایت مندی زوجیت در گروه معلمان متأهل زن شهر تهران [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 163-179]
  • عوامل آموزشگاهی تحلیل پدیدارشناسانه عوامل موثر در افت انگیزه تحصیلی در دانش‌آموزان مدارس متوسطه [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 235-254]
  • عوامل تاثیرگذار بر هویت ارائه مدلی مفهومی برای بهبود شکل گیری هویت دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 183-198]
  • عوامل خانوادگی تحلیل پدیدارشناسانه عوامل موثر در افت انگیزه تحصیلی در دانش‌آموزان مدارس متوسطه [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 235-254]
  • عوامل فردی تحلیل پدیدارشناسانه عوامل موثر در افت انگیزه تحصیلی در دانش‌آموزان مدارس متوسطه [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 235-254]

ف

  • فرآیندهای خود نظم بخشی بررسی ارتباط فرونشانی احساسات و علائم جسمانی و روانی با توجه به نقش خودشناسی انسجامی، بهوشیاری و شفقت خود، جامعه پسندی و خود مهارگری [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 55-70]
  • فرزندان جانبازان بررسی رابطه نگرش نسبت به پدر و تعهد به خانواده با اهمال ‌کاری تحصیلی در فرزندان جانبازان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 199-212]
  • فرونشانی احساسات بررسی ارتباط فرونشانی احساسات و علائم جسمانی و روانی با توجه به نقش خودشناسی انسجامی، بهوشیاری و شفقت خود، جامعه پسندی و خود مهارگری [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 55-70]
  • فلورتایم اثربخشی برنامه توانبخشی گروهی فلورتایم بر اساس هیجان ابرازشده مادران بر کارکردهای هیجانی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 221-242]

ق

  • قصه درمانی اثربخشی قصه درمانی بر بهبود مهارت‌های ارتباطی و تعاملات اجتماعی کودکان مبتلا به اوتیسم [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 81-104]

ک

  • کارکردهای اجرایی تأثیر گروه‌درمانی مبتنی بر توانبخشی شناختی بر حافظه و کارکرد‌های اجرایی افراد دچار آسیب مغزی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 105-126]
  • کارکردهای عصب روان شناختی اثربخشی ورزش هوازی بر کارکردهای عصب روانشناختی بیماران مبتلا به آلزایمر [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 151-162]
  • کارکنان هواپیمایی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه‌ی شیفتگی مرتبط با کار [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 33-48]
  • کفایت شخصی فرسودگی شغلی پرستاران: نقش هوش هیجانی، هوش معنوی و سخت‌کوشی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 1-16]
  • کلاس چند‌پایه بررسی و مقایسه یادگیری ضمنی و پیشرفت تحصیلی در کلاس‌های چندپایه دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 41-56]
  • کودکان اتیسم عملکرد بالا طراحی برنامه آموزش مهارت‌های پیش‌کلامی و بررسی اثربخشی آن بر بهبود مهارت‌های ارتباطی کودکان با اختلال اتیسم عملکرد بالا [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 17-32]
  • کیفیت تحلیل مضامین شناختی تجربه زیسته استادان در خصوص کیفیت دوره‌های آموزش مجازی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 115-136]
  • کیفیت رابطه زناشویی ارائه مدل تلفیقی رویکرد هیجان مدار و مدل گاتمن و اثربخشی آن بر کیفیت رابطه زناشویی زنان متاهل [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 73-88]
  • کیفیت زندگی بررسی رابطه خودکارآمدی و تاب آوری با کیفیت زندگی مادران دارای کودک کم توان ذهنی شهر تهران [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 235-249]

گ

  • گروه درمانی شناختی- رفتاری تاثیر گروه درمانی شناختی- رفتاری بر نشخوار ذهنی و اضطراب بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 155-167]

م

  • مادران اثربخشی برنامه توانبخشی گروهی فلورتایم بر اساس هیجان ابرازشده مادران بر کارکردهای هیجانی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 221-242]
  • مادران کودکان کم توان ذهنی بررسی رابطه خودکارآمدی و تاب آوری با کیفیت زندگی مادران دارای کودک کم توان ذهنی شهر تهران [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 235-249]
  • مادران کودکان نارسایی های رشدی و هوشی رابطه بین مولفه های بخشایش گری با رضایت زناشویی در مادران دارای کودکان نارسایی های رشدی و هوشی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 103-113]
  • مالتیپل اسکلروزیس تأثیر تمرین‌های نوروفیدبک بر تعادل، خستگی و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 89-100]
  • محیط کاری اثربخشی آموزش مهارت های زندگی ویژه بزرگ‌سالان شاغل در محیط‌های کاری [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 179-200]
  • مدل تلفیقی ارائه مدل تلفیقی رویکرد هیجان مدار و مدل گاتمن و اثربخشی آن بر کیفیت رابطه زناشویی زنان متاهل [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 73-88]
  • مدل گاتمن ارائه مدل تلفیقی رویکرد هیجان مدار و مدل گاتمن و اثربخشی آن بر کیفیت رابطه زناشویی زنان متاهل [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 73-88]
  • مدل لوجستیک سه‌‌ پارامتری ساخت و رواسازی آزمون تفکر انتقادی: کاربرد نظریه سؤال-پاسخ [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 219-231]
  • مرگ‌آگاهی تأثیر مرگ آگاهی بر میزان بهوشیاری موقعیتی و خودشناسی انسجامی موقعیتی در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 201-219]
  • مشکلات خواندن اثربخشی توانبخشی شناختی بر خواندن و حافظه فعال دانش آموزان دارای مشکلات یادگیری خواندن [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 89-100]
  • مشکلات رفتاری درونی‌سازی شده اثربخشی بازی درمان گری با رویکرد کودک‌محور بر مشکلات رفتاری درونی سازی شده کودکان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 223-234]
  • مشکلات هیجانی و رفتاری طراحی برنامۀ آموزشی هوش هیجانی و مطالعۀ اثربخشی آن در کاهش مشکلات رفتاری نوجوانان تک‌والد با مشکلات هیجانی و رفتاری [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 49-67]
  • معلمان متأهل زن بررسی رابطه رضایت‌مندی زوجیت و سبک‌های تفکر معلمان متأهل‌ زن در شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 71-88]
  • معلمان متأهل زن بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس رضایت مندی زوجیت در گروه معلمان متأهل زن شهر تهران [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 163-179]
  • معنویت فرسودگی شغلی پرستاران: نقش هوش هیجانی، هوش معنوی و سخت‌کوشی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 1-16]
  • معنویت طراحی و تعیین روایی محتوایی و صوری مقیاس هوش معنوی در دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 39-49]
  • مقیاس ملی سیمای زندگی دانشجویی ساخت و اعتباریابی «مقیاس ملی سیمای زندگی دانشجویان»: مطالعه مقدماتی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 115-125]
  • مقیاس نیاز شخصی به ساختار بررسی ویژگی‌های سنجشی مقیاس نیاز شخصی به ساختار [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 133-150]
  • مهارت ارتباطی اثربخشی برنامه توانبخشی شنیداری والدمحور"نوایش" بر توانمندی ارتباطی کودکان خردسال منتظر کاشت حلزون شنوایی: تجربه ای از مداخله به هنگام بر روی کودکان ناشنوای زیر یک سال [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 1-18]
  • مهارت‌های اجتماعی تأثیر آموزش مهارت‌های روانی اجتماعی بر مدیریت استرس شغلی و روان‌شناختی رانندگان اتوبوس [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 101-114]
  • مهارت‌های ارتباطی طراحی برنامه آموزش مهارت‌های پیش‌کلامی و بررسی اثربخشی آن بر بهبود مهارت‌های ارتباطی کودکان با اختلال اتیسم عملکرد بالا [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 17-32]
  • مهارت‌های حرکتی تاثیر تصویرسازی ذهنی همراه با تمرین بدنی بر یادگیری و یادداری مهارت‌های حرکتی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 167-178]
  • مورد منفرد اثربخشی مداخلۀ مبتنی بر تئوری انتخاب و واقعیت درمانی بر رضایت زناشویی (پژوهش مورد منفرد) [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 1-23]
  • مولتیپل اسکلروزیس تأثیر مرگ آگاهی بر میزان بهوشیاری موقعیتی و خودشناسی انسجامی موقعیتی در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 201-219]
  • مولفه های بخشایش گری رابطه بین مولفه های بخشایش گری با رضایت زناشویی در مادران دارای کودکان نارسایی های رشدی و هوشی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 103-113]

ن

  • نشانگان رفتاری پیش‌بینی نشانگان رفتاری بر اساس تصور فرد از خدا در دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 221-234]
  • نشانه‌های افسردگی تأثیر گروه‌درمانی مبتنی بر توانبخشی شناختی بر حافظه و کارکرد‌های اجرایی افراد دچار آسیب مغزی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 105-126]
  • نشانه های پیش مرضی اختلال دوقطبی مقایسه اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی و نوروفیدبک بر کاهش نشانه های پیش مرضی اختلال دوقطبی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 101-116]
  • نشخوار ذهنی تاثیر گروه درمانی شناختی- رفتاری بر نشخوار ذهنی و اضطراب بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 155-167]
  • نظریه ذهن مقایسه نظریه ذهن در بیماران مبتلا به اختلال های اضطرابی و افراد عادی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 237-247]
  • نظریه سوال-پاسخ ساخت و رواسازی آزمون تفکر انتقادی: کاربرد نظریه سؤال-پاسخ [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 219-231]
  • نظریه یادگیری امکان سنجی اجرای رویکرد نظریه یادگیری سازنده گرایی در فعالیت های یاددهی _ یادگیری دانش آموزان از دیدگاه دبیران [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 183-197]
  • نظریۀ مدیریت وحشت تأثیر مرگ آگاهی بر میزان بهوشیاری موقعیتی و خودشناسی انسجامی موقعیتی در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 201-219]
  • نقد هرمنوتیک ماهیت فهم در دیدگاه اشلایرماخر و ابعاد روان‌شناختی و تربیتی آن [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 137-154]
  • نقش دانشگاه ارائه مدلی مفهومی برای بهبود شکل گیری هویت دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 183-198]
  • نگرش نسبت به پدر بررسی رابطه نگرش نسبت به پدر و تعهد به خانواده با اهمال ‌کاری تحصیلی در فرزندان جانبازان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 199-212]
  • نگرش نسبت به ریاضی اثر یادگیری مشارکتی بر اضطراب، نگرش و پیشرفت تحصیلی در ریاضی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 117-132]
  • نوجوانان بررسی اثربخشی آموزش خودکارآمدی هیجانی بر سازگاری اجتماعی و اضطراب اجتماعی نوجوانان [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 69-80]
  • نوجوانان خانواده‌های تک‌والد طراحی برنامۀ آموزشی هوش هیجانی و مطالعۀ اثربخشی آن در کاهش مشکلات رفتاری نوجوانان تک‌والد با مشکلات هیجانی و رفتاری [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 49-67]
  • نوروفیدبک تأثیر تمرینات نوروفیدبک بر کاهش اضطراب ورزشی و افزایش عملکرد ورزشکاران [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 21-37]
  • نوروفیدبک تأثیر تمرین‌های نوروفیدبک بر تعادل، خستگی و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 89-100]
  • نوروفیدبک مقایسه اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی و نوروفیدبک بر کاهش نشانه های پیش مرضی اختلال دوقطبی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 101-116]
  • نوروفیدبک مقایسه اثربخشی دو روش نوروفیدبک و ذهن آگاهی بر توجه و عملکرد در مهارت پرتاب آزاد بسکتبال در ورزشکاران نیمه ماهر [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 199-210]

و

  • واقعیت درمانی اثربخشی مداخلۀ مبتنی بر تئوری انتخاب و واقعیت درمانی بر رضایت زناشویی (پژوهش مورد منفرد) [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 1-23]
  • ورزشکار ارزیابی شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی (MBCT) بر تصویر بدنی در ورزشکاران بدنساز مرد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 127-140]
  • ورزشکاران ویژگی‌های روان‌سنجی فرم کوتاه مقیاس اضطراب حالت رقابتی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 25-40]
  • ورزشکاران تأثیر تمرینات نوروفیدبک بر کاهش اضطراب ورزشی و افزایش عملکرد ورزشکاران [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 21-37]
  • ورزش هوازی اثربخشی ورزش هوازی بر کارکردهای عصب روانشناختی بیماران مبتلا به آلزایمر [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 151-162]
  • ویژگی‌های روان‌سنجی ویژگی‌های روان‌سنجی فرم کوتاه مقیاس اضطراب حالت رقابتی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 25-40]
  • ویژگی‌های روان‌سنجی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه‌ی شیفتگی مرتبط با کار [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 33-48]
  • ویژگی‌های سنجشی بررسی ویژگی‌های سنجشی مقیاس نیاز شخصی به ساختار [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 133-150]

ه

  • هرمنوتیک ماهیت فهم در دیدگاه اشلایرماخر و ابعاد روان‌شناختی و تربیتی آن [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 137-154]
  • هوش طراحی و تعیین روایی محتوایی و صوری مقیاس هوش معنوی در دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 39-49]
  • هوش معنوی طراحی و تعیین روایی محتوایی و صوری مقیاس هوش معنوی در دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 39-49]
  • هویت ارائه مدلی مفهومی برای بهبود شکل گیری هویت دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 183-198]
  • هویت سازی ارائه مدلی مفهومی برای بهبود شکل گیری هویت دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 183-198]
  • هیجان ابراز شده اثربخشی برنامه توانبخشی گروهی فلورتایم بر اساس هیجان ابرازشده مادران بر کارکردهای هیجانی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 221-242]
  • هیجانات تدریس ارائه مدل علی روابط سرمایه های روان‌شناختی و هیجانات تدریس: نقش واسطه‌ای خستگی هیجانی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 51-71]

ی

  • یادگیری امکان سنجی اجرای رویکرد نظریه یادگیری سازنده گرایی در فعالیت های یاددهی _ یادگیری دانش آموزان از دیدگاه دبیران [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 183-197]
  • یادگیری تحلیل پدیدارشناسانه اضطراب در درس ریاضی از منظر دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 211-231]
  • یادگیری ضمنی بررسی و مقایسه یادگیری ضمنی و پیشرفت تحصیلی در کلاس‌های چندپایه دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 41-56]
  • یادگیری مشارکتی اثر یادگیری مشارکتی بر اضطراب، نگرش و پیشرفت تحصیلی در ریاضی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 117-132]
  • یادگیری و بهبود عملکرد ارائه الگویی برای خودارزیابی سرآمدی سازوکارهای توسعه‌ای مبتنی بر یادگیری و بهبود عملکرد [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 179-202]
  • یادگیری و یادداری تاثیر تصویرسازی ذهنی همراه با تمرین بدنی بر یادگیری و یادداری مهارت‌های حرکتی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 167-178]