نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون حافظه فعال تهران ساخت و هنجاریابی مقدماتی آزمون سنجش حافظه فعال تهران [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 141-160]
  • آمادگی خواندن اثربخشی برنامه داستان خوانی مشارکتی بر رشد زبان و آمادگی خواندن کودکان پیش دبستانی با مشکلات زبانی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 25-48]
  • آموزش مدیریت والدین هم سنجی اثربخشی آموزش مدیریت والدین و آموزش فرزندپروری مبتنی بر پذیرش و تعهد بر مشکلات رفتاری برونی‌سازی‌شده‌ی کودکان در سنین پیش از دبستان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 1-18]
  • آموزش مهارت‌های اجتماعی تدوین برنامه آموزش مهارت‌های اجتماعی به خانواده کودکان ناشنوا: اثر بخشی آن بر کاهش مشکلات رفتاری نوجوانان ناشنوای کاشت حلزون شده [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 63-72]

ا

  • احتکار تحلیل ساختاری ارتباط احتکار با مشکلات بین فردی: نقش میانجی دشواری در تنظیم هیجان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 49-67]
  • احساس تنهایی اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر احساس تنهایی زنان آسیب دیده از خیانت [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 73-82]
  • اختلالات درون‌نمود تأثیر برنامه تفکر سازنده بر کاهش اختلالات درون‌نمود کودکان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 69-84]
  • اختلال شخصیت وابسته اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر وابستگی بین‌فردی و کنترل‌عمل افراد مبتلا به اختلال شخصیت وابسته [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 161-176]
  • اختلال نقص توجه/بیش فعالی کارکردهای اجرایی سرد و داغ در افراد دارای اختلال نقص توجه/بیش فعالی: مطالعه مروری نظامند [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 201-216]
  • اختلال وسواس جبری ارائه مدل آسیب‌شناختی اختلال وسواس جبری براساس کمال‌گرایی ناسازگار و حساسیت به تهدید در جمعیت غیربالینی: نقش میانجی‌گری عدم تحمل بلاتکلیفی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 161-182]
  • اختلال یادگیری مقایسه بارگذاری حافظه فعال در حالت استراحت و فعالیت مغز با استفاده از EEG در کودکان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 217-227]
  • ادراک از محیط یادگیری رابطه بین خودتنظیمی هیجانی، ادراک از محیط یادگیری و تاب‌آوری تحصیلی: کاربرد مدل‌یابی دو سطحی دانش‌آموز و کلاس [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 119-132]
  • ادراک استادان بازنمایی نشانگا‌ن روان‌شناختی، عملکردی و رفتاری اُفت تحصیلی دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه تهران [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 111-140]
  • ارتباط کارکردی شبکه حالت پیش‌فرض مغز: مروری بر تاریخچه، ساختار تشریحی و کارکردها [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 47-65]
  • ارتباط معلم- دانش آموز دیدگاه معلمان،والدین، مشاوران مدارس و دانش آموزان نسبت به مؤلفه های مدرسه تاب آور: یک مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 19-33]
  • ارزشﻫﺎی ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ ﻣﺪلﯾﺎﺑﯽ ﻣﻌﺎدﻻت ﺳﺎﺧﺘﺎری رواﺑﻂ ﺑﯿﻦ ارزشﻫﺎی ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ، ﺧﻮدﮐﺎرآﻣﺪی و اﺿﻄﺮاب اﻣﺘﺤﺎن در ﺑﯿﻦ داﻧﺶآﻣﻮزان دوره دوم ﻣﺘﻮﺳﻄﻪ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎن اروﻣﯿﻪ [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 97-113]
  • استانداردسازی طراحی، تدوین و استانداردسازی مقیاس ملی رفتارهای انطباقی در کودکان کم توان ذهنی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 183-199]
  • استروپ بهبود توجه انتخابی افراد سالم با استفاده از تحریک مغناطیسی فراجمجمه ای مکرر [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 53-65]
  • استفاده‌ی آسیب‌زا نقش واسطه‌ای رضایت زناشویی و رابطه مادر- کودک در استفاده‌ی آسیب‌زای مادران از شبکه‌های اجتماعی مجازی و مشکلات رفتاری کودکان ( مطالعه کمی و کیفی) [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 137-158]
  • اسکلروزیس چندگانه (MS) ثربخشی مداخله حرکتی، ریتمیک و ملودیک عصب شناختی بر کنش‌های اجرایی دختران دچار اسکلروزیس چندگانه (MS) [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 85-99]
  • اﺿﻄﺮاب اﻣﺘﺤﺎن ﻣﺪلﯾﺎﺑﯽ ﻣﻌﺎدﻻت ﺳﺎﺧﺘﺎری رواﺑﻂ ﺑﯿﻦ ارزشﻫﺎی ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ، ﺧﻮدﮐﺎرآﻣﺪی و اﺿﻄﺮاب اﻣﺘﺤﺎن در ﺑﯿﻦ داﻧﺶآﻣﻮزان دوره دوم ﻣﺘﻮﺳﻄﻪ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎن اروﻣﯿﻪ [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 97-113]
  • اضطراب رقابتی پیش‌بینی بیش‌تمرینی ادراک‌شده برحسب اضطراب رقابتی و تمایل به عضلانی شدن در ورزشکاران مرد [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 89-104]
  • اضطراب فراگیر مقایسه اثربخشی درمان شناختی- رفتاری واحد پردازه‌ای و فعال‌سازی رفتاری بر ترس از ارزیابی منفی در مبتلایان به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 101-109]
  • اضطراب وجودی مقایسه اثربخشی درمان روایت‌مدار و ACT، بر کیفیت زندگی و اضطراب وجودی سالمندان [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 133-146]
  • اُفت‌تحصیلی بازنمایی نشانگا‌ن روان‌شناختی، عملکردی و رفتاری اُفت تحصیلی دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه تهران [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 111-140]
  • افسردگی اثربخشی الگوی کوتاه مدت "درمانگری چندبُعدی معنوی (SMP)" بر افزایش بهزیستی روان‌شناختی مبتلایان به نشانگان افسردگی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 27-45]
  • افسردگی غیرمزمن تفکیک افسردگی مزمن از غیرمزمن براساس دو سازه بیش‌کنترل‌گری و پیوند اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 23-42]
  • افسردگی مزمن تفکیک افسردگی مزمن از غیرمزمن براساس دو سازه بیش‌کنترل‌گری و پیوند اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 23-42]
  • الگوی پریسما کارکردهای اجرایی سرد و داغ در افراد دارای اختلال نقص توجه/بیش فعالی: مطالعه مروری نظامند [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 201-216]
  • اﻧﺪازه اﺛﺮ ﻓﺮاﺗﺤﻠﯿﻞ راﺑﻄﻪ ﺑﯿﻦ اﻫﻤﺎلﮐﺎری و ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 115-133]
  • اﻫﻤﺎلﮐﺎری ﻓﺮاﺗﺤﻠﯿﻞ راﺑﻄﻪ ﺑﯿﻦ اﻫﻤﺎلﮐﺎری و ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 115-133]

ب

  • برنامه تفکر سازنده تأثیر برنامه تفکر سازنده بر کاهش اختلالات درون‌نمود کودکان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 69-84]
  • برنامه‌ فرزندپروری مبتنی بر نظریه انتخاب اثربخشی برنامه‌ آموزشی فرزندپروری مبتنی بر نظریه انتخاب برکیفیت رابطه مادرـ پسر [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 67-83]
  • بُعدیت مقیاس دوبُعدی توانایی‌های شناختی اجتماعی- غیراجتماعی: بازطراحی و مدل‌سازی براساس نظریه سؤال- پاسخ چندبُعدی، معادلات ساختاری و داده‌های شبیه‌سازی‌شده [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 1-24]
  • بهزیستی روان‌شناختی اثربخشی الگوی کوتاه مدت "درمانگری چندبُعدی معنوی (SMP)" بر افزایش بهزیستی روان‌شناختی مبتلایان به نشانگان افسردگی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 27-45]
  • بیش‌تمرینی ادراک‌شده پیش‌بینی بیش‌تمرینی ادراک‌شده برحسب اضطراب رقابتی و تمایل به عضلانی شدن در ورزشکاران مرد [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 89-104]
  • بیش‌کنترل‌گری تفکیک افسردگی مزمن از غیرمزمن براساس دو سازه بیش‌کنترل‌گری و پیوند اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 23-42]
  • بیماری مزمن بررسی توانایی‌های شناختی کودکان مبتلا به بیماری مزمن پزشکی براساس سبک دلبستگی آن‌ها [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 177-193]

پ

  • پیوند اجتماعی تفکیک افسردگی مزمن از غیرمزمن براساس دو سازه بیش‌کنترل‌گری و پیوند اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 23-42]

ت

  • تاب‌آوری تحصیلی رابطه بین خودتنظیمی هیجانی، ادراک از محیط یادگیری و تاب‌آوری تحصیلی: کاربرد مدل‌یابی دو سطحی دانش‌آموز و کلاس [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 119-132]
  • تجارب زیسته پدیدارشناسی تجارب زیسته مادران دارای فرزند مبتلا به سندرم داون [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 105-118]
  • تحریک مغناطیسی فراجمجمه‌ای مکرر بهبود توجه انتخابی افراد سالم با استفاده از تحریک مغناطیسی فراجمجمه ای مکرر [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 53-65]
  • تدوین طراحی، تدوین و استانداردسازی مقیاس ملی رفتارهای انطباقی در کودکان کم توان ذهنی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 183-199]
  • تربیت اخلاقی اثربخشی فراخوانی خاطره‌ در ایجاد حالت نوستالژی و نقش نوستالژی در تسهیل کنش همدلانه: نقش جنسیت و توجیه شخصی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 35-51]
  • ترس از ارزیابی منفی مقایسه اثربخشی درمان شناختی- رفتاری واحد پردازه‌ای و فعال‌سازی رفتاری بر ترس از ارزیابی منفی در مبتلایان به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 101-109]
  • تمایل به عضلانی شدن پیش‌بینی بیش‌تمرینی ادراک‌شده برحسب اضطراب رقابتی و تمایل به عضلانی شدن در ورزشکاران مرد [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 89-104]
  • تنظیم هیجان مقایسه اثربخشی درمان‌های شناختی–رفتاری و پذیرش و تعهد بر تنظیم هیجان و مسئولیت‌پذیری افراطی اختلال شخصیت وسواس-جبری [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 119-136]
  • تنظیم هیجانی تأثیر برنامه تفکر سازنده بر کاهش اختلالات درون‌نمود کودکان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 69-84]
  • توانایی‌های شناختی بررسی توانایی‌های شناختی کودکان مبتلا به بیماری مزمن پزشکی براساس سبک دلبستگی آن‌ها [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 177-193]
  • توانمندیهای عاطفی و شخصیتی دیدگاه معلمان،والدین، مشاوران مدارس و دانش آموزان نسبت به مؤلفه های مدرسه تاب آور: یک مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 19-33]
  • توجه انتخابی بهبود توجه انتخابی افراد سالم با استفاده از تحریک مغناطیسی فراجمجمه ای مکرر [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 53-65]

ح

  • حافظه فعال ساخت و هنجاریابی مقدماتی آزمون سنجش حافظه فعال تهران [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 141-160]
  • حافظۀ فعال مقایسه بارگذاری حافظه فعال در حالت استراحت و فعالیت مغز با استفاده از EEG در کودکان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 217-227]
  • حالت استراحت مغز شبکه حالت پیش‌فرض مغز: مروری بر تاریخچه، ساختار تشریحی و کارکردها [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 47-65]
  • حساسیت به تهدید ارائه مدل آسیب‌شناختی اختلال وسواس جبری براساس کمال‌گرایی ناسازگار و حساسیت به تهدید در جمعیت غیربالینی: نقش میانجی‌گری عدم تحمل بلاتکلیفی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 161-182]
  • حمایت اجتماعی دیدگاه معلمان،والدین، مشاوران مدارس و دانش آموزان نسبت به مؤلفه های مدرسه تاب آور: یک مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 19-33]

خ

  • خودتنظیمی هیجانی رابطه بین خودتنظیمی هیجانی، ادراک از محیط یادگیری و تاب‌آوری تحصیلی: کاربرد مدل‌یابی دو سطحی دانش‌آموز و کلاس [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 119-132]
  • خیانت زناشویی اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر احساس تنهایی زنان آسیب دیده از خیانت [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 73-82]

د

  • داده‌های شبیه‌سازی‌شده مقیاس دوبُعدی توانایی‌های شناختی اجتماعی- غیراجتماعی: بازطراحی و مدل‌سازی براساس نظریه سؤال- پاسخ چندبُعدی، معادلات ساختاری و داده‌های شبیه‌سازی‌شده [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 1-24]
  • داستان‌خوانی اثربخشی برنامه داستان خوانی مشارکتی بر رشد زبان و آمادگی خواندن کودکان پیش دبستانی با مشکلات زبانی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 25-48]
  • داﻧﺶآﻣﻮزان دوره دوم ﻣﺘﻮﺳﻄﻪ ﻣﺪلﯾﺎﺑﯽ ﻣﻌﺎدﻻت ﺳﺎﺧﺘﺎری رواﺑﻂ ﺑﯿﻦ ارزشﻫﺎی ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ، ﺧﻮدﮐﺎرآﻣﺪی و اﺿﻄﺮاب اﻣﺘﺤﺎن در ﺑﯿﻦ داﻧﺶآﻣﻮزان دوره دوم ﻣﺘﻮﺳﻄﻪ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎن اروﻣﯿﻪ [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 97-113]
  • دانشجویان ترسیم نیمرُخ ویژگی های شخصیتی دانشجویان مصرف کننده دخانیات و مقایسه تحلیلی آن با گروه دانشجویان غیر سیگاری در دانشگاه های شهر تهران [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 85-99]
  • دخانیات ترسیم نیمرُخ ویژگی های شخصیتی دانشجویان مصرف کننده دخانیات و مقایسه تحلیلی آن با گروه دانشجویان غیر سیگاری در دانشگاه های شهر تهران [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 85-99]
  • درمان پذیرش‌و‌تعهد مقایسه اثربخشی درمان‌های شناختی–رفتاری و پذیرش و تعهد بر تنظیم هیجان و مسئولیت‌پذیری افراطی اختلال شخصیت وسواس-جبری [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 119-136]
  • درمان پذیرش‌و‌تعهد اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر وابستگی بین‌فردی و کنترل‌عمل افراد مبتلا به اختلال شخصیت وابسته [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 161-176]
  • درمان‌شناختی‌رفتاری مقایسه اثربخشی درمان‌های شناختی–رفتاری و پذیرش و تعهد بر تنظیم هیجان و مسئولیت‌پذیری افراطی اختلال شخصیت وسواس-جبری [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 119-136]
  • درمان شناختی- رفتاری واحدپردازه ای مقایسه اثربخشی درمان شناختی- رفتاری واحد پردازه‌ای و فعال‌سازی رفتاری بر ترس از ارزیابی منفی در مبتلایان به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 101-109]
  • درمانگری چندبُعدی معنوی اثربخشی الگوی کوتاه مدت "درمانگری چندبُعدی معنوی (SMP)" بر افزایش بهزیستی روان‌شناختی مبتلایان به نشانگان افسردگی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 27-45]
  • درمان مبتنی بر پذیرشوتعهد هم سنجی اثربخشی آموزش مدیریت والدین و آموزش فرزندپروری مبتنی بر پذیرش و تعهد بر مشکلات رفتاری برونی‌سازی‌شده‌ی کودکان در سنین پیش از دبستان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 1-18]
  • دشواری در تنظیم هیجانی تحلیل ساختاری ارتباط احتکار با مشکلات بین فردی: نقش میانجی دشواری در تنظیم هیجان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 49-67]
  • دلبستگی رابطه بین سبک های دلبستگی و سازگاری زوجین با توجه به نقش تعدیل کننده مزاج عاطفی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 43-61]

ر

  • رابطه مادر- پسر اثربخشی برنامه‌ آموزشی فرزندپروری مبتنی بر نظریه انتخاب برکیفیت رابطه مادرـ پسر [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 67-83]
  • رابطه والد- فرزند اثربخشی برنامه‌ آموزشی فرزندپروری مبتنی بر نظریه انتخاب برکیفیت رابطه مادرـ پسر [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 67-83]
  • راهبردهایشناختی تنظیم هیجان مدل پیش‌بینی رفتارهای خودآسیب‌رسان و گرایش به خودکشی براساس سبک‌های دلبستگی و سازمان شخصیت در نوجوانان دانش‌آموز: نقش واسطه‌ای راهبردهای شناختی تنظیم هیجانی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 101-117]
  • رشد زبان اثربخشی برنامه داستان خوانی مشارکتی بر رشد زبان و آمادگی خواندن کودکان پیش دبستانی با مشکلات زبانی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 25-48]
  • رضایت زناشویی نقش واسطه‌ای رضایت زناشویی و رابطه مادر- کودک در استفاده‌ی آسیب‌زای مادران از شبکه‌های اجتماعی مجازی و مشکلات رفتاری کودکان ( مطالعه کمی و کیفی) [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 137-158]
  • رفتارهای خودآسیب‌رسان مدل پیش‌بینی رفتارهای خودآسیب‌رسان و گرایش به خودکشی براساس سبک‌های دلبستگی و سازمان شخصیت در نوجوانان دانش‌آموز: نقش واسطه‌ای راهبردهای شناختی تنظیم هیجانی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 101-117]
  • روایی و پایایی بررسی روایی و اعتبار پرسشنامه یادگیری اجتماعی- هیجانی در دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 147-159]
  • روشهای فرزندپروری دیدگاه معلمان،والدین، مشاوران مدارس و دانش آموزان نسبت به مؤلفه های مدرسه تاب آور: یک مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 19-33]
  • ریتمیک و ملودیک عصبشناختی ثربخشی مداخله حرکتی، ریتمیک و ملودیک عصب شناختی بر کنش‌های اجرایی دختران دچار اسکلروزیس چندگانه (MS) [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 85-99]

ز

  • زنان اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر احساس تنهایی زنان آسیب دیده از خیانت [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 73-82]
  • زنان سرپرست‌ خانوار اثربخشی تلفیق دو رویکرد واقعیت‌درمانی و معنادرمانی به شیوه گروهی بر کیفیت زندگی و سازگاری روان‌شناختی زنان سرپرست‌ خانوار [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 83-96]
  • زورگویی روانی رفتار زورگویی معلمان نسبت به دانش‌آموزان و بررسی شیوع آن در مدارس شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-22]
  • زورگویی فیزیکی رفتار زورگویی معلمان نسبت به دانش‌آموزان و بررسی شیوع آن در مدارس شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-22]
  • زورگویی کلامی رفتار زورگویی معلمان نسبت به دانش‌آموزان و بررسی شیوع آن در مدارس شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-22]
  • زورگویی معلم رفتار زورگویی معلمان نسبت به دانش‌آموزان و بررسی شیوع آن در مدارس شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-22]

س

  • سازگاری روان‌شناختی اثربخشی تلفیق دو رویکرد واقعیت‌درمانی و معنادرمانی به شیوه گروهی بر کیفیت زندگی و سازگاری روان‌شناختی زنان سرپرست‌ خانوار [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 83-96]
  • سازگاری زوجین رابطه بین سبک های دلبستگی و سازگاری زوجین با توجه به نقش تعدیل کننده مزاج عاطفی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 43-61]
  • سالمندان مقایسه اثربخشی درمان روایت‌مدار و ACT، بر کیفیت زندگی و اضطراب وجودی سالمندان [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 133-146]
  • سامانه داغ و سرد کارکردهای اجرایی سرد و داغ در افراد دارای اختلال نقص توجه/بیش فعالی: مطالعه مروری نظامند [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 201-216]
  • سبک دلبستگی بررسی توانایی‌های شناختی کودکان مبتلا به بیماری مزمن پزشکی براساس سبک دلبستگی آن‌ها [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 177-193]
  • سبک‌های دلبستگی و سازمان شخصیت مدل پیش‌بینی رفتارهای خودآسیب‌رسان و گرایش به خودکشی براساس سبک‌های دلبستگی و سازمان شخصیت در نوجوانان دانش‌آموز: نقش واسطه‌ای راهبردهای شناختی تنظیم هیجانی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 101-117]
  • سلامت روان‌شناختی در محیط‌کار شناسایی پیش‌ران‌های مؤثر برای ایجاد سلامت روان‌شناختی در محیط‌ کار از طریق هم‌افزایی روان‌شناختی: با تأکید بر نقش سرمایه اجتماعی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 67-88]
  • سنجش و هنجاریابی ساخت و هنجاریابی مقدماتی آزمون سنجش حافظه فعال تهران [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 141-160]
  • سندرم داون پدیدارشناسی تجارب زیسته مادران دارای فرزند مبتلا به سندرم داون [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 105-118]

ش

  • شبکه حالت پیش‌فرض شبکه حالت پیش‌فرض مغز: مروری بر تاریخچه، ساختار تشریحی و کارکردها [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 47-65]
  • شبکه‌های مجازی نقش واسطه‌ای رضایت زناشویی و رابطه مادر- کودک در استفاده‌ی آسیب‌زای مادران از شبکه‌های اجتماعی مجازی و مشکلات رفتاری کودکان ( مطالعه کمی و کیفی) [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 137-158]
  • شناخت اجتماعی- غیراجتماعی مقیاس دوبُعدی توانایی‌های شناختی اجتماعی- غیراجتماعی: بازطراحی و مدل‌سازی براساس نظریه سؤال- پاسخ چندبُعدی، معادلات ساختاری و داده‌های شبیه‌سازی‌شده [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 1-24]

ط

  • طراحی طراحی، تدوین و استانداردسازی مقیاس ملی رفتارهای انطباقی در کودکان کم توان ذهنی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 183-199]

ظ

  • ظرفیت‌سازی روان‌شناختی شناسایی پیش‌ران‌های مؤثر برای ایجاد سلامت روان‌شناختی در محیط‌ کار از طریق هم‌افزایی روان‌شناختی: با تأکید بر نقش سرمایه اجتماعی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 67-88]

ع

  • عدم تحمل بلاتکلیفی ارائه مدل آسیب‌شناختی اختلال وسواس جبری براساس کمال‌گرایی ناسازگار و حساسیت به تهدید در جمعیت غیربالینی: نقش میانجی‌گری عدم تحمل بلاتکلیفی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 161-182]
  • عملکرد تحصیلی بازنمایی نشانگا‌ن روان‌شناختی، عملکردی و رفتاری اُفت تحصیلی دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه تهران [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 111-140]

ف

  • فرهنگ‌سازی روان‌شناختی شناسایی پیش‌ران‌های مؤثر برای ایجاد سلامت روان‌شناختی در محیط‌ کار از طریق هم‌افزایی روان‌شناختی: با تأکید بر نقش سرمایه اجتماعی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 67-88]

ک

  • کارکرد اجرایی کارکردهای اجرایی سرد و داغ در افراد دارای اختلال نقص توجه/بیش فعالی: مطالعه مروری نظامند [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 201-216]
  • کاشت حلزون شنوایی تدوین برنامه آموزش مهارت‌های اجتماعی به خانواده کودکان ناشنوا: اثر بخشی آن بر کاهش مشکلات رفتاری نوجوانان ناشنوای کاشت حلزون شده [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 63-72]
  • کمال‌گرایی ناسازگار ارائه مدل آسیب‌شناختی اختلال وسواس جبری براساس کمال‌گرایی ناسازگار و حساسیت به تهدید در جمعیت غیربالینی: نقش میانجی‌گری عدم تحمل بلاتکلیفی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 161-182]
  • کنش اجرایی ثربخشی مداخله حرکتی، ریتمیک و ملودیک عصب شناختی بر کنش‌های اجرایی دختران دچار اسکلروزیس چندگانه (MS) [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 85-99]
  • کودکان بررسی توانایی‌های شناختی کودکان مبتلا به بیماری مزمن پزشکی براساس سبک دلبستگی آن‌ها [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 177-193]
  • کودکان کم‌توان ذهنی طراحی، تدوین و استانداردسازی مقیاس ملی رفتارهای انطباقی در کودکان کم توان ذهنی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 183-199]
  • کودک و نوجوان هنجاریابی و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه نگرانی (PSWQ-C) در کودکان و نوجوانان 8 تا 18 ساله [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 1-26]
  • کیفیت زندگی اثربخشی تلفیق دو رویکرد واقعیت‌درمانی و معنادرمانی به شیوه گروهی بر کیفیت زندگی و سازگاری روان‌شناختی زنان سرپرست‌ خانوار [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 83-96]
  • کیفیت زندگی مقایسه اثربخشی درمان روایت‌مدار و ACT، بر کیفیت زندگی و اضطراب وجودی سالمندان [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 133-146]

م

  • مادران پدیدارشناسی تجارب زیسته مادران دارای فرزند مبتلا به سندرم داون [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 105-118]
  • مادران نقش واسطه‌ای رضایت زناشویی و رابطه مادر- کودک در استفاده‌ی آسیب‌زای مادران از شبکه‌های اجتماعی مجازی و مشکلات رفتاری کودکان ( مطالعه کمی و کیفی) [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 137-158]
  • مداخله حرکتی ثربخشی مداخله حرکتی، ریتمیک و ملودیک عصب شناختی بر کنش‌های اجرایی دختران دچار اسکلروزیس چندگانه (MS) [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 85-99]
  • مدرسه تاب آور دیدگاه معلمان،والدین، مشاوران مدارس و دانش آموزان نسبت به مؤلفه های مدرسه تاب آور: یک مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 19-33]
  • مدل‌یابی چندسطحی رابطه بین خودتنظیمی هیجانی، ادراک از محیط یادگیری و تاب‌آوری تحصیلی: کاربرد مدل‌یابی دو سطحی دانش‌آموز و کلاس [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 119-132]
  • مسئولیت‌پذیری افراطی مقایسه اثربخشی درمان‌های شناختی–رفتاری و پذیرش و تعهد بر تنظیم هیجان و مسئولیت‌پذیری افراطی اختلال شخصیت وسواس-جبری [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 119-136]
  • مشاوره گروهی مبتنی بر پذیرش‌وتعهد اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر احساس تنهایی زنان آسیب دیده از خیانت [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 73-82]
  • مشکلات بین فردی تحلیل ساختاری ارتباط احتکار با مشکلات بین فردی: نقش میانجی دشواری در تنظیم هیجان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 49-67]
  • مشکلات رفتاری تدوین برنامه آموزش مهارت‌های اجتماعی به خانواده کودکان ناشنوا: اثر بخشی آن بر کاهش مشکلات رفتاری نوجوانان ناشنوای کاشت حلزون شده [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 63-72]
  • مشکلات رفتاری برونی‌سازی‌شده هم سنجی اثربخشی آموزش مدیریت والدین و آموزش فرزندپروری مبتنی بر پذیرش و تعهد بر مشکلات رفتاری برونی‌سازی‌شده‌ی کودکان در سنین پیش از دبستان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 1-18]
  • مشکلات رفتاری کودک نقش واسطه‌ای رضایت زناشویی و رابطه مادر- کودک در استفاده‌ی آسیب‌زای مادران از شبکه‌های اجتماعی مجازی و مشکلات رفتاری کودکان ( مطالعه کمی و کیفی) [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 137-158]
  • مشکلات زبانی اثربخشی برنامه داستان خوانی مشارکتی بر رشد زبان و آمادگی خواندن کودکان پیش دبستانی با مشکلات زبانی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 25-48]
  • مطالعه مروری نظامند کارکردهای اجرایی سرد و داغ در افراد دارای اختلال نقص توجه/بیش فعالی: مطالعه مروری نظامند [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 201-216]
  • معنادرمانی گروهی اثربخشی تلفیق دو رویکرد واقعیت‌درمانی و معنادرمانی به شیوه گروهی بر کیفیت زندگی و سازگاری روان‌شناختی زنان سرپرست‌ خانوار [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 83-96]
  • مقیاس دوبُعدی توانایی‌های شناختی مقیاس دوبُعدی توانایی‌های شناختی اجتماعی- غیراجتماعی: بازطراحی و مدل‌سازی براساس نظریه سؤال- پاسخ چندبُعدی، معادلات ساختاری و داده‌های شبیه‌سازی‌شده [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 1-24]
  • مقیاس ملی رفتارهای انطباقی طراحی، تدوین و استانداردسازی مقیاس ملی رفتارهای انطباقی در کودکان کم توان ذهنی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 183-199]

ن

  • ناشنوایی تدوین برنامه آموزش مهارت‌های اجتماعی به خانواده کودکان ناشنوا: اثر بخشی آن بر کاهش مشکلات رفتاری نوجوانان ناشنوای کاشت حلزون شده [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 63-72]
  • نشانگان اُفت‌تحصیلی بازنمایی نشانگا‌ن روان‌شناختی، عملکردی و رفتاری اُفت تحصیلی دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه تهران [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 111-140]
  • نظریه انتخاب اثربخشی برنامه‌ آموزشی فرزندپروری مبتنی بر نظریه انتخاب برکیفیت رابطه مادرـ پسر [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 67-83]
  • نظریه سؤال- پاسخ چندبُعدی مقیاس دوبُعدی توانایی‌های شناختی اجتماعی- غیراجتماعی: بازطراحی و مدل‌سازی براساس نظریه سؤال- پاسخ چندبُعدی، معادلات ساختاری و داده‌های شبیه‌سازی‌شده [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 1-24]
  • نگرانی هنجاریابی و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه نگرانی (PSWQ-C) در کودکان و نوجوانان 8 تا 18 ساله [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 1-26]
  • نوستالژی اثربخشی فراخوانی خاطره‌ در ایجاد حالت نوستالژی و نقش نوستالژی در تسهیل کنش همدلانه: نقش جنسیت و توجیه شخصی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 35-51]
  • نیمرخ شخصیت ترسیم نیمرُخ ویژگی های شخصیتی دانشجویان مصرف کننده دخانیات و مقایسه تحلیلی آن با گروه دانشجویان غیر سیگاری در دانشگاه های شهر تهران [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 85-99]

و

  • وابستگی بین‌فردی و کنترل عمل اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر وابستگی بین‌فردی و کنترل‌عمل افراد مبتلا به اختلال شخصیت وابسته [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 161-176]
  • واقعیت‌درمانی اثربخشی تلفیق دو رویکرد واقعیت‌درمانی و معنادرمانی به شیوه گروهی بر کیفیت زندگی و سازگاری روان‌شناختی زنان سرپرست‌ خانوار [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 83-96]
  • ویژگی‌های روان‌سنجی هنجاریابی و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه نگرانی (PSWQ-C) در کودکان و نوجوانان 8 تا 18 ساله [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 1-26]
  • ویژگی های شخصیت ترسیم نیمرُخ ویژگی های شخصیتی دانشجویان مصرف کننده دخانیات و مقایسه تحلیلی آن با گروه دانشجویان غیر سیگاری در دانشگاه های شهر تهران [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 85-99]

ه

  • هم‌افزایی روان‌شناختی شناسایی پیش‌ران‌های مؤثر برای ایجاد سلامت روان‌شناختی در محیط‌ کار از طریق هم‌افزایی روان‌شناختی: با تأکید بر نقش سرمایه اجتماعی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 67-88]
  • هنجاریابی هنجاریابی و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه نگرانی (PSWQ-C) در کودکان و نوجوانان 8 تا 18 ساله [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 1-26]
  • هیجانات اخلاقی اثربخشی فراخوانی خاطره‌ در ایجاد حالت نوستالژی و نقش نوستالژی در تسهیل کنش همدلانه: نقش جنسیت و توجیه شخصی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 35-51]
  • هیجانپذیری مثبت رابطه بین سبک های دلبستگی و سازگاری زوجین با توجه به نقش تعدیل کننده مزاج عاطفی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 43-61]
  • هیجانپذیری منفی رابطه بین سبک های دلبستگی و سازگاری زوجین با توجه به نقش تعدیل کننده مزاج عاطفی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 43-61]

ی

  • یادگیری اجتماعی- هیجانی بررسی روایی و اعتبار پرسشنامه یادگیری اجتماعی- هیجانی در دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 147-159]