• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • دربارۀ نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • اخلاق پژوهش و انتشارات
    • پایبندی‌های نشریه
    • سیاست دسترسی آزاد
    • بیانیۀ کپی‌رایت
    • سیاست دستبرد ادبی
    • سیاست خودآرشیوی
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • فرایند پذیرش مقالات
    • پرسش‌های متداول
    • فراخوان مقاله و اخبار
  • راهنماها
    • راهنمای نویسندگان
    • راهنمای داوران
    • سیاست ویرایش و پس گرفتن مقاله
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
  • ورود به سامانه
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام
  • English
دوره و شماره: دوره 1، شماره 1، آذر 1389 
تعداد مقالات: 4
مدل سنجش دینداری و ساخت مقیاس آن در سطح ملی

صفحه 1-24

محمد خدایاری فرد؛ عباس رحیمی نژاد؛ باقر غباری بناب؛ محسن شکوهی یکتا

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 6.55 M

بررسی گروه‌های خونی والدین کودکان با نشانگان داون

صفحه 25-40

غلامعلی افروز؛ فاطمه نصرتی؛ داریوش فرهود؛ باقر غباری بناب؛ علی اکبر موسوی موحدی

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 361.22 K

رابطه تعلل‌ورزی تحصیلی و ادراک از ساختار کلاس: نقش باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی

صفحه 41-56

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 218.58 K

تاثیر واسطه‌ای اعتماد به خود و خودکارآمدی ورزشی بر رابطه بین ابعاد خشم و مهار خشم با عملکرد ورزشی

صفحه 57-72

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 5.02 M

فصل‌نامه پژوهش‌های کاربردی روانشناختی
  • مقالات آماده انتشار
  • شماره جاری

شماره‌های پیشین نشریه

دوره 16 (1404)
دوره 15 (1403)
دوره 14 (1402)
دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1393)
دوره 4 (1392)
دوره 3 (1391)
دوره 2 (1390)
دوره 1 (1389)
شماره 2
شماره 1

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • نقشه سایت

آخرین اخبار

  • برای تماس با مجله و طرح سوالات یا پیگیری مقاله با ایمیل: japr@ut.ac.ir با ما در ارتباط باشید.  1398-03-20

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

  • © سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب