آ
-
آموزش شناختی- رفتاری (CBT)
تاثیر آموزش شناختی- رفتاری (CBT) بر کمالگرایی در یک جمعیت غیر بالینی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 13-28]
ا
-
اختلال سلوک
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر کاهش علایم اختلال سلوک: گزارش معلمان [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 1-12]
-
استانداردهای شخصی
تاثیر آموزش شناختی- رفتاری (CBT) بر کمالگرایی در یک جمعیت غیر بالینی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 13-28]
-
افسردگی
اثربخشی درمانهای خاطرهپردازی انسجامی و ابزاری در کاهش نشانههای افسردگی افراد سالمند مقیم سرای سالمندان [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 63-76]
-
التقاط
ترکیبهای سازوار و التقاطی در نظریههای روانشناختی و تربیتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 77-88]
-
اهمالکاری
رابطه تعللورزی تحصیلی و ادراک از ساختار کلاس: نقش باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 41-56]
ب
-
باورهای انگیزشی
رابطه تعللورزی تحصیلی و ادراک از ساختار کلاس: نقش باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 41-56]
ت
-
تبیین
ترکیبهای سازوار و التقاطی در نظریههای روانشناختی و تربیتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 77-88]
-
تردید درباره عمل
تاثیر آموزش شناختی- رفتاری (CBT) بر کمالگرایی در یک جمعیت غیر بالینی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 13-28]
-
ترکیب
ترکیبهای سازوار و التقاطی در نظریههای روانشناختی و تربیتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 77-88]
-
تعللورزی
رابطه تعللورزی تحصیلی و ادراک از ساختار کلاس: نقش باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 41-56]
-
تعللورزی تحصیلی
رابطه تعللورزی تحصیلی و ادراک از ساختار کلاس: نقش باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 41-56]
ج
-
جمعیت غیر بالینی
تاثیر آموزش شناختی- رفتاری (CBT) بر کمالگرایی در یک جمعیت غیر بالینی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 13-28]
ح
-
حرمت خود
بررسی مدل ساختاری رابطه مؤلفههای هویت ملی و دینی با حرمت خود با توجه به نقش واسطهای منزلتهای هویتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 89-108]
خ
-
خاطرهپردازی ابزاری
اثربخشی درمانهای خاطرهپردازی انسجامی و ابزاری در کاهش نشانههای افسردگی افراد سالمند مقیم سرای سالمندان [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 63-76]
-
خاطرهپردازی انسجامی
اثربخشی درمانهای خاطرهپردازی انسجامی و ابزاری در کاهش نشانههای افسردگی افراد سالمند مقیم سرای سالمندان [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 63-76]
-
خصوصیات روانسنجی دینداری
مدل سنجش دینداری و ساخت مقیاس آن در سطح ملی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-24]
-
خودتنظیمی
رابطه تعللورزی تحصیلی و ادراک از ساختار کلاس: نقش باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 41-56]
-
خودکارآمدی
رابطه هویت، خودکارآمدی و نیازهای بنیادین با ابعاد سلامت عمومی دانشآموزان: یک همبستگی بنیادی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 29-44]
د
-
دانشآموز
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر کاهش علایم اختلال سلوک: گزارش معلمان [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 1-12]
-
دانشجو
عوامل خطرزا و محافظتکننده مصرف مواد در بین دانشجویان دانشگاههای تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 45-62]
ر
-
راهبردهای یادگیری
رابطه تعللورزی تحصیلی و ادراک از ساختار کلاس: نقش باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 41-56]
-
روانشناسی ورزشی
تاثیر واسطهای اعتماد به خود و خودکارآمدی ورزشی بر رابطه بین ابعاد خشم و مهار خشم با عملکرد ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 57-72]
-
روش
ترکیبهای سازوار و التقاطی در نظریههای روانشناختی و تربیتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 77-88]
س
-
سازواری
ترکیبهای سازوار و التقاطی در نظریههای روانشناختی و تربیتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 77-88]
-
سالمندان
اثربخشی درمانهای خاطرهپردازی انسجامی و ابزاری در کاهش نشانههای افسردگی افراد سالمند مقیم سرای سالمندان [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 63-76]
-
سلامت عمومی
رابطه هویت، خودکارآمدی و نیازهای بنیادین با ابعاد سلامت عمومی دانشآموزان: یک همبستگی بنیادی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 29-44]
-
سنجش دینداری مسلمانان
مدل سنجش دینداری و ساخت مقیاس آن در سطح ملی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-24]
ش
-
شخصیت
تاثیر واسطهای اعتماد به خود و خودکارآمدی ورزشی بر رابطه بین ابعاد خشم و مهار خشم با عملکرد ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 57-72]
ع
-
عوامل خطر
عوامل خطرزا و محافظتکننده مصرف مواد در بین دانشجویان دانشگاههای تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 45-62]
-
عوامل محافظتکننده
عوامل خطرزا و محافظتکننده مصرف مواد در بین دانشجویان دانشگاههای تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 45-62]
ف
-
فرازبان
ترکیبهای سازوار و التقاطی در نظریههای روانشناختی و تربیتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 77-88]
ک
-
کمالگرایی
تاثیر آموزش شناختی- رفتاری (CBT) بر کمالگرایی در یک جمعیت غیر بالینی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 13-28]
-
کودکان با نشانگان داون
بررسی گروههای خونی والدین کودکان با نشانگان داون [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 25-40]
-
کودکان عادی
بررسی گروههای خونی والدین کودکان با نشانگان داون [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 25-40]
گ
-
گروههای خونی
بررسی گروههای خونی والدین کودکان با نشانگان داون [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 25-40]
ل
-
لاکاتوش
ترکیبهای سازوار و التقاطی در نظریههای روانشناختی و تربیتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 77-88]
م
-
مبنا
ترکیبهای سازوار و التقاطی در نظریههای روانشناختی و تربیتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 77-88]
-
مدل سنجش دینداری
مدل سنجش دینداری و ساخت مقیاس آن در سطح ملی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-24]
-
مصرف مواد
عوامل خطرزا و محافظتکننده مصرف مواد در بین دانشجویان دانشگاههای تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 45-62]
-
مقیاس دینداری
مدل سنجش دینداری و ساخت مقیاس آن در سطح ملی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-24]
-
منزلتهای هویتی
بررسی مدل ساختاری رابطه مؤلفههای هویت ملی و دینی با حرمت خود با توجه به نقش واسطهای منزلتهای هویتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 89-108]
-
مهارتهای زندگی
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر کاهش علایم اختلال سلوک: گزارش معلمان [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 1-12]
ن
-
نیازهای بنیادین
رابطه هویت، خودکارآمدی و نیازهای بنیادین با ابعاد سلامت عمومی دانشآموزان: یک همبستگی بنیادی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 29-44]
-
نفی هویت دینی
بررسی مدل ساختاری رابطه مؤلفههای هویت ملی و دینی با حرمت خود با توجه به نقش واسطهای منزلتهای هویتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 89-108]
-
نفی هویت ملی
بررسی مدل ساختاری رابطه مؤلفههای هویت ملی و دینی با حرمت خود با توجه به نقش واسطهای منزلتهای هویتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 89-108]
-
نگرانی از اشتباهات
تاثیر آموزش شناختی- رفتاری (CBT) بر کمالگرایی در یک جمعیت غیر بالینی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 13-28]
و
-
والدین
بررسی گروههای خونی والدین کودکان با نشانگان داون [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 25-40]
ه
-
هیجان
تاثیر واسطهای اعتماد به خود و خودکارآمدی ورزشی بر رابطه بین ابعاد خشم و مهار خشم با عملکرد ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 57-72]
-
هویت
رابطه هویت، خودکارآمدی و نیازهای بنیادین با ابعاد سلامت عمومی دانشآموزان: یک همبستگی بنیادی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 29-44]
-
هویت دینی
بررسی مدل ساختاری رابطه مؤلفههای هویت ملی و دینی با حرمت خود با توجه به نقش واسطهای منزلتهای هویتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 89-108]
-
هویت ملی
بررسی مدل ساختاری رابطه مؤلفههای هویت ملی و دینی با حرمت خود با توجه به نقش واسطهای منزلتهای هویتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 89-108]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد