آسیب به خودبررسی نقش واسطه ای نشخوار فکری در رابطه بین نشانگان اختلال شخصیت مرزی و رفتارهای خودجرحی در دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 85-98]
آسیب نیمکرۀ راستبررسی افزایش سن و آسیب مغزی بر کارکردهای ارتباطی-شناختی ذهن در درک گفتمان: مطالعۀ عصبشناسی زبان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 257-277]
آسیبهای روانشناختیمقیاس مشکلات سلامت روانشناسی نوجوانان-نسخۀ والدین: ساخت و ویژگیهای فنی اولیه [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 317-331]
آموزش تابآوریاثربخشی آموزش تابآوری بر سرمایۀ روانشناختی و تنظیم هیجان افراد مبتلا به بیماری کووید-19 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 69-82]
آموزش توانمندسازی روانشناختیاثربخشی آموزش توانمندسازی روانشناختی بر خودارزشمندی و سرمایههای روانشناختی زنان سرپرست خانوار [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 195-210]
آموزش ذهنآگاهیاثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر بهزیستی روانشناختی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان با پیشرفت تحصیلی پایین [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 129-144]
آموزش کارکردهای اجراییاثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر خودکنترلی و شایستگی اجتماعی کودکان دارای خودکنترلی ضعیف [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 145-161]
ا
اثربخشیدرمان یکپارچۀ شناختی، بینفردی و سیستمی افسردگی زنان: ساخت بسته و بررسی اثربخشی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 231-255]
اختلال شخصیت مرزیبررسی نقش واسطه ای نشخوار فکری در رابطه بین نشانگان اختلال شخصیت مرزی و رفتارهای خودجرحی در دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 85-98]
اختلال نقصتوجه/ بیشفعالیاثربخشی زوجدرمانی هیجانمدار بر تنظیم شناختی هیجان و سازگاری زناشویی زوجین دارای فرزند مبتلا به اختلال نقصتوجه/ بیشفعالی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-18]
اختلالهای روانتنیاثربخشی شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر استرس ادراکشده و علائم روانتنی دانشآموزان با اختلالهای روانتنی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 211-226]
استرسمقایسۀ اثربخشی زوجدرمانی هیجانمدار و زوجدرمانی شناختی-رفتاری بر استرس پسآسیبی زنان آسیبدیده از عهدشکنی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 145-160]
استرستعیین اثربخشی مداخلۀ نوروفیدبک بر نشانههای استرس و اضطراب بیماران مبتلا به میگرن [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 243-257]
استرس ادراکشدهاثربخشی شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر استرس ادراکشده و علائم روانتنی دانشآموزان با اختلالهای روانتنی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 211-226]
استرس ادراکشدهاثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر پیروی از درمان و استرس ادراکشده در بیماران مبتلا به سندرم رودۀ تحریکپذیر [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 163-177]
اشتیاق تحصیلیاثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر بهزیستی روانشناختی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان با پیشرفت تحصیلی پایین [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 129-144]
اضطراببررسی نقش اضطراب و افسردگی در پیشبینی ویژگیهای اختلال شخصیت مرزی با تعدیلکنندگی درد روانی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 227-242]
اضطرابتعیین اثربخشی مداخلۀ نوروفیدبک بر نشانههای استرس و اضطراب بیماران مبتلا به میگرن [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 243-257]
اضطراب اجتماعیتأثیر طرحوارهدرمانی بافتاری بر حساسیت بینفردی و خودکارآمدی مقابلهای دخترهای نوجوان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 99-114]
افسردگیبررسی نقش اضطراب و افسردگی در پیشبینی ویژگیهای اختلال شخصیت مرزی با تعدیلکنندگی درد روانی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 227-242]
افسردگیمقایسۀ تأثیر درمان ترکیبی مبتنی بر تابآوری روانشناختی و ذهنآگاهی با درمان شناختی-رفتاری بر اضطراب، افسردگی، استرس و فرسودگی شغلی کارکنان شرکت برق منطقهای اصفهان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 195-215]
افسردگیدرمان یکپارچۀ شناختی، بینفردی و سیستمی افسردگی زنان: ساخت بسته و بررسی اثربخشی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 231-255]
انعطافپذیری روانشناختیاثربخشی بستۀ آموزشی تابآوری بر تکانشگری و انعطافپذیری روانشناختی نوجوانان با گرایش به اعتیاد [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 31-47]
انعطافپذیری شناختیتأثیر روش یادگیری معکوس بر انعطافپذیری شناختی و انگیزش تحصیلی دانشآموزان پسر در دوران همهگیری ویروس کرونا [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 107-124]
انگیزش تحصیلیتأثیر روش یادگیری معکوس بر انعطافپذیری شناختی و انگیزش تحصیلی دانشآموزان پسر در دوران همهگیری ویروس کرونا [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 107-124]
باورهای شخصیتی ناکارآمدطراحی الگوی روابط ساختاری پیشبینی عود مصرف براساس باورهای شخصیتی ناکارآمد نقش میانجیگری کنترل بازداری [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
بهبود میل جنسیاثربخشی طرحوارهدرمانی بر بهبود میل جنسی زنان ختنهشده در جزیرۀ قشم [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 259-275]
بهزیستی روانشناختیاثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر بهزیستی روانشناختی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان با پیشرفت تحصیلی پایین [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 129-144]
پ
پیروی از درماناثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر پیروی از درمان و استرس ادراکشده در بیماران مبتلا به سندرم رودۀ تحریکپذیر [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 163-177]
پیشرفت تحصیلیاثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر بهزیستی روانشناختی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان با پیشرفت تحصیلی پایین [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 129-144]
ت
تابآوریاثربخشی بستۀ آموزشی تابآوری بر تکانشگری و انعطافپذیری روانشناختی نوجوانان با گرایش به اعتیاد [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 31-47]
تابآوریاثربخشی فرزندپروری مبتنی بر طرحواره بر تابآوری نوجوانان با مشکلات رفتاری [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 217-229]
تابآوری روانشناختیاثربخشی آموزش سرمایههای روانشناختی بر تابآوری روانشناختی و توانمندی روانی کارکنان دارای تعارض کار-خانواده در شرکت گاز سرخون و قشم [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 279-297]
تحلیل رفتار کاربردیاثربخشی برنامۀ تحلیل رفتار کاربردی بر مهارتهای اجتماعی و هیجانی کودکان درخودمانده [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 115-128]
تعارض کار-خانوادهاثربخشی آموزش سرمایههای روانشناختی بر تابآوری روانشناختی و توانمندی روانی کارکنان دارای تعارض کار-خانواده در شرکت گاز سرخون و قشم [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 279-297]
تغییرپذیری ضربان قلبمقایسۀ هشیاری درونبدنی و توازن مبتنی بر تغییرپذیری ضربان قلب (HRV) در زنان با تمرین یوگا و گروه بدون تمرین [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 125-143]
تکانشگریاثربخشی بستۀ آموزشی تابآوری بر تکانشگری و انعطافپذیری روانشناختی نوجوانان با گرایش به اعتیاد [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 31-47]
تنظیم شناختی هیجاناثربخشی زوجدرمانی هیجانمدار بر تنظیم شناختی هیجان و سازگاری زناشویی زوجین دارای فرزند مبتلا به اختلال نقصتوجه/ بیشفعالی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-18]
تنظیم هیجاناثربخشی آموزش تابآوری بر سرمایۀ روانشناختی و تنظیم هیجان افراد مبتلا به بیماری کووید-19 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 69-82]
توازنمقایسۀ هشیاری درونبدنی و توازن مبتنی بر تغییرپذیری ضربان قلب (HRV) در زنان با تمرین یوگا و گروه بدون تمرین [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 125-143]
توانبخشیکاربرد علوم و فناوریهای شناختی در توانبخشی کودکان کمتوان ذهنی و تحولی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 67-83]
توانمندی روانیاثربخشی آموزش سرمایههای روانشناختی بر تابآوری روانشناختی و توانمندی روانی کارکنان دارای تعارض کار-خانواده در شرکت گاز سرخون و قشم [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 279-297]
چ
چابکی یادگیریشناسایی ابعاد خودتوسعهای کارکنان دانشگاهها و رابطۀ آن با چابکی یادگیری (مورد: دانشگاه تهران) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 83-105]
ح
حساسیت بینفردیتأثیر طرحوارهدرمانی بافتاری بر حساسیت بینفردی و خودکارآمدی مقابلهای دخترهای نوجوان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 99-114]
خ
خیانتمقایسۀ اثربخشی زوجدرمانی هیجانمدار و زوجدرمانی شناختی-رفتاری بر استرس پسآسیبی زنان آسیبدیده از عهدشکنی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 145-160]
خدمات مشورتیتجربۀ زیستۀ مشاوران مدارس از ارائۀ خدمات مشورتی به معلمان و والدین در دورۀ همهگیری کرونا: مطالعهای پدیدارشناختی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 49-66]
خطرپذیریاثربخشی برنامۀ پیشگیری از خودزنی در مدارس بر خطرپذیری و فراهیجانهای دختران نوجوان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 19-38]
خودارزشمندیاثربخشی آموزش توانمندسازی روانشناختی بر خودارزشمندی و سرمایههای روانشناختی زنان سرپرست خانوار [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 195-210]
خودتوسعهایشناسایی ابعاد خودتوسعهای کارکنان دانشگاهها و رابطۀ آن با چابکی یادگیری (مورد: دانشگاه تهران) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 83-105]
خودزنیاثربخشی برنامۀ پیشگیری از خودزنی در مدارس بر خطرپذیری و فراهیجانهای دختران نوجوان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 19-38]
خودشفقتورزیارائۀ مدل وابستگی عامل-شریک در بررسی نقش خودشفقتورزی بر سبکهای حل تعارض متقابل زوجین [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 299-316]
خودکارآمدی مقابلهایتأثیر طرحوارهدرمانی بافتاری بر حساسیت بینفردی و خودکارآمدی مقابلهای دخترهای نوجوان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 99-114]
خودکنترلیاثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر خودکنترلی و شایستگی اجتماعی کودکان دارای خودکنترلی ضعیف [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 145-161]
د
دادهبنیادواکاوی تجربۀ شکست عشقی مکرر در جوانان ایرانی (یک مطالعۀ دادهبنیاد) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 39-68]
دانشآموزاناثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر بهزیستی روانشناختی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان با پیشرفت تحصیلی پایین [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 129-144]
دانشگاه تهرانشناسایی ابعاد خودتوسعهای کارکنان دانشگاهها و رابطۀ آن با چابکی یادگیری (مورد: دانشگاه تهران) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 83-105]
دختران و پسران مجردواکاوی تجربۀ شکست عشقی مکرر در جوانان ایرانی (یک مطالعۀ دادهبنیاد) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 39-68]
درد روانیبررسی نقش اضطراب و افسردگی در پیشبینی ویژگیهای اختلال شخصیت مرزی با تعدیلکنندگی درد روانی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 227-242]
درمان ترکیبی مبتنی بر تابآوری و ذهنآگاهیمقایسۀ تأثیر درمان ترکیبی مبتنی بر تابآوری روانشناختی و ذهنآگاهی با درمان شناختی-رفتاری بر اضطراب، افسردگی، استرس و فرسودگی شغلی کارکنان شرکت برق منطقهای اصفهان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 195-215]
درمان شناختی-رفتاریمقایسۀ تأثیر درمان ترکیبی مبتنی بر تابآوری روانشناختی و ذهنآگاهی با درمان شناختی-رفتاری بر اضطراب، افسردگی، استرس و فرسودگی شغلی کارکنان شرکت برق منطقهای اصفهان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 195-215]
درمان شناختی-رفتاری متمرکز بر ترومااثربخشی درمان شناختی-رفتاری متمرکز بر تروما بر علائم سوگ و مشکلهای رفتاری کودکان سوگوار (دورۀ پیگیری یکماهه) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 161-177]
درمان فراتشخیصی یکپارچهنگر کودکمحوراثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچهنگر کودکمحور بر ناگویی هیجانی کودکان طلاق با دشواری در خودنظمدهی هیجانی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 179-194]
درمان یکپارچۀ شناختی-بین فردی-سیستمیدرمان یکپارچۀ شناختی، بینفردی و سیستمی افسردگی زنان: ساخت بسته و بررسی اثربخشی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 231-255]
درمان مبتنی بر شفقتاثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر پیروی از درمان و استرس ادراکشده در بیماران مبتلا به سندرم رودۀ تحریکپذیر [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 163-177]
دشواری در خودنظمدهی هیجانیاثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچهنگر کودکمحور بر ناگویی هیجانی کودکان طلاق با دشواری در خودنظمدهی هیجانی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 179-194]
ر
رفتارهای خودجرحیبررسی نقش واسطه ای نشخوار فکری در رابطه بین نشانگان اختلال شخصیت مرزی و رفتارهای خودجرحی در دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 85-98]
ز
زنان ختنهشدهاثربخشی طرحوارهدرمانی بر بهبود میل جنسی زنان ختنهشده در جزیرۀ قشم [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 259-275]
زنان سرپرست خانواراثربخشی آموزش توانمندسازی روانشناختی بر خودارزشمندی و سرمایههای روانشناختی زنان سرپرست خانوار [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 195-210]
زوجارائۀ مدل وابستگی عامل-شریک در بررسی نقش خودشفقتورزی بر سبکهای حل تعارض متقابل زوجین [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 299-316]
زوجدرمانیمقایسۀ اثربخشی زوجدرمانی هیجانمدار و زوجدرمانی شناختی-رفتاری بر استرس پسآسیبی زنان آسیبدیده از عهدشکنی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 145-160]
زوجدرمانی هیجانمداراثربخشی زوجدرمانی هیجانمدار بر تنظیم شناختی هیجان و سازگاری زناشویی زوجین دارای فرزند مبتلا به اختلال نقصتوجه/ بیشفعالی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-18]
س
ساخت ابزارمقیاس مشکلات سلامت روانشناسی نوجوانان-نسخۀ والدین: ساخت و ویژگیهای فنی اولیه [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 317-331]
ساخت بستهدرمان یکپارچۀ شناختی، بینفردی و سیستمی افسردگی زنان: ساخت بسته و بررسی اثربخشی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 231-255]
سازگاری زناشوییاثربخشی زوجدرمانی هیجانمدار بر تنظیم شناختی هیجان و سازگاری زناشویی زوجین دارای فرزند مبتلا به اختلال نقصتوجه/ بیشفعالی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-18]
سبکهای حل تعارضارائۀ مدل وابستگی عامل-شریک در بررسی نقش خودشفقتورزی بر سبکهای حل تعارض متقابل زوجین [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 299-316]
سبکهای دلبستگیارزیابی مدل پیشبینی صمیمت زناشویی براساس سبکهای دلبستگی با میانجیگری سبکهای عشقورزی همدلی و شور در دانشجویان متأهل دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 179-194]
سبکهای عشقورزیارزیابی مدل پیشبینی صمیمت زناشویی براساس سبکهای دلبستگی با میانجیگری سبکهای عشقورزی همدلی و شور در دانشجویان متأهل دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 179-194]
سرمایههای روانشناختیاثربخشی آموزش توانمندسازی روانشناختی بر خودارزشمندی و سرمایههای روانشناختی زنان سرپرست خانوار [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 195-210]
سرمایههای روانشناختیاثربخشی آموزش سرمایههای روانشناختی بر تابآوری روانشناختی و توانمندی روانی کارکنان دارای تعارض کار-خانواده در شرکت گاز سرخون و قشم [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 279-297]
سرمایۀ روانشناختیاثربخشی آموزش تابآوری بر سرمایۀ روانشناختی و تنظیم هیجان افراد مبتلا به بیماری کووید-19 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 69-82]
سنبررسی افزایش سن و آسیب مغزی بر کارکردهای ارتباطی-شناختی ذهن در درک گفتمان: مطالعۀ عصبشناسی زبان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 257-277]
سندرم رودۀ تحریکپذیراثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر پیروی از درمان و استرس ادراکشده در بیماران مبتلا به سندرم رودۀ تحریکپذیر [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 163-177]
سوگاثربخشی درمان شناختی-رفتاری متمرکز بر تروما بر علائم سوگ و مشکلهای رفتاری کودکان سوگوار (دورۀ پیگیری یکماهه) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 161-177]
ش
شایستگی اجتماعیاثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر خودکنترلی و شایستگی اجتماعی کودکان دارای خودکنترلی ضعیف [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 145-161]
شخصیت مرزیبررسی نقش اضطراب و افسردگی در پیشبینی ویژگیهای اختلال شخصیت مرزی با تعدیلکنندگی درد روانی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 227-242]
شکست عشقی مکررواکاوی تجربۀ شکست عشقی مکرر در جوانان ایرانی (یک مطالعۀ دادهبنیاد) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 39-68]
شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهیاثربخشی شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر استرس ادراکشده و علائم روانتنی دانشآموزان با اختلالهای روانتنی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 211-226]
شناختی-رفتاریمقایسۀ اثربخشی زوجدرمانی هیجانمدار و زوجدرمانی شناختی-رفتاری بر استرس پسآسیبی زنان آسیبدیده از عهدشکنی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 145-160]
ص
صمیمت زناشوییارزیابی مدل پیشبینی صمیمت زناشویی براساس سبکهای دلبستگی با میانجیگری سبکهای عشقورزی همدلی و شور در دانشجویان متأهل دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 179-194]
ط
طرحوارهدرمانیاثربخشی طرحوارهدرمانی بر بهبود میل جنسی زنان ختنهشده در جزیرۀ قشم [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 259-275]
طرحوارهدرمانی بافتاریتأثیر طرحوارهدرمانی بافتاری بر حساسیت بینفردی و خودکارآمدی مقابلهای دخترهای نوجوان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 99-114]
ع
علوم و فناوریهای شناختیکاربرد علوم و فناوریهای شناختی در توانبخشی کودکان کمتوان ذهنی و تحولی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 67-83]
عود مصرفطراحی الگوی روابط ساختاری پیشبینی عود مصرف براساس باورهای شخصیتی ناکارآمد نقش میانجیگری کنترل بازداری [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
غ
غربالگری روانشناختیمقیاس مشکلات سلامت روانشناسی نوجوانان-نسخۀ والدین: ساخت و ویژگیهای فنی اولیه [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 317-331]
ف
فراهیجاناثربخشی برنامۀ پیشگیری از خودزنی در مدارس بر خطرپذیری و فراهیجانهای دختران نوجوان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 19-38]
فرزندپروری مبتنی بر طرحوارهاثربخشی فرزندپروری مبتنی بر طرحواره بر تابآوری نوجوانان با مشکلات رفتاری [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 217-229]
فرسودگی شغلیمقایسۀ تأثیر درمان ترکیبی مبتنی بر تابآوری روانشناختی و ذهنآگاهی با درمان شناختی-رفتاری بر اضطراب، افسردگی، استرس و فرسودگی شغلی کارکنان شرکت برق منطقهای اصفهان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 195-215]
فرضیۀ کمبود منابع شناختیبررسی افزایش سن و آسیب مغزی بر کارکردهای ارتباطی-شناختی ذهن در درک گفتمان: مطالعۀ عصبشناسی زبان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 257-277]
ک
کارکردهای ارتباطی-شناختیبررسی افزایش سن و آسیب مغزی بر کارکردهای ارتباطی-شناختی ذهن در درک گفتمان: مطالعۀ عصبشناسی زبان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 257-277]
کارکنانشناسایی ابعاد خودتوسعهای کارکنان دانشگاهها و رابطۀ آن با چابکی یادگیری (مورد: دانشگاه تهران) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 83-105]
کمتوانیهای ذهنی و تحولیکاربرد علوم و فناوریهای شناختی در توانبخشی کودکان کمتوان ذهنی و تحولی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 67-83]
کنترل بازداریطراحی الگوی روابط ساختاری پیشبینی عود مصرف براساس باورهای شخصیتی ناکارآمد نقش میانجیگری کنترل بازداری [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
کودکان درخودماندهاثربخشی برنامۀ تحلیل رفتار کاربردی بر مهارتهای اجتماعی و هیجانی کودکان درخودمانده [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 115-128]
کودکان طلاقاثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچهنگر کودکمحور بر ناگویی هیجانی کودکان طلاق با دشواری در خودنظمدهی هیجانی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 179-194]
کووید-19تجربۀ زیستۀ مشاوران مدارس از ارائۀ خدمات مشورتی به معلمان و والدین در دورۀ همهگیری کرونا: مطالعهای پدیدارشناختی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 49-66]
کووید-19اثربخشی آموزش تابآوری بر سرمایۀ روانشناختی و تنظیم هیجان افراد مبتلا به بیماری کووید-19 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 69-82]
گ
گرایش به اعتیاداثربخشی بستۀ آموزشی تابآوری بر تکانشگری و انعطافپذیری روانشناختی نوجوانان با گرایش به اعتیاد [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 31-47]
گزارش والدینمقیاس مشکلات سلامت روانشناسی نوجوانان-نسخۀ والدین: ساخت و ویژگیهای فنی اولیه [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 317-331]
م
مدرسهاثربخشی برنامۀ پیشگیری از خودزنی در مدارس بر خطرپذیری و فراهیجانهای دختران نوجوان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 19-38]
مدل وابستگی عامل-شریکارائۀ مدل وابستگی عامل-شریک در بررسی نقش خودشفقتورزی بر سبکهای حل تعارض متقابل زوجین [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 299-316]
مشاور مدرسهتجربۀ زیستۀ مشاوران مدارس از ارائۀ خدمات مشورتی به معلمان و والدین در دورۀ همهگیری کرونا: مطالعهای پدیدارشناختی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 49-66]
مشکلات رفتاریاثربخشی فرزندپروری مبتنی بر طرحواره بر تابآوری نوجوانان با مشکلات رفتاری [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 217-229]
مشکلهای رفتاری کودکاناثربخشی درمان شناختی-رفتاری متمرکز بر تروما بر علائم سوگ و مشکلهای رفتاری کودکان سوگوار (دورۀ پیگیری یکماهه) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 161-177]
مطالعۀ پدیدارشناختیتجربۀ زیستۀ مشاوران مدارس از ارائۀ خدمات مشورتی به معلمان و والدین در دورۀ همهگیری کرونا: مطالعهای پدیدارشناختی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 49-66]
معلمان و والدینتجربۀ زیستۀ مشاوران مدارس از ارائۀ خدمات مشورتی به معلمان و والدین در دورۀ همهگیری کرونا: مطالعهای پدیدارشناختی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 49-66]
میگرنتعیین اثربخشی مداخلۀ نوروفیدبک بر نشانههای استرس و اضطراب بیماران مبتلا به میگرن [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 243-257]
مهارتهای اجتماعی و هیجانیاثربخشی برنامۀ تحلیل رفتار کاربردی بر مهارتهای اجتماعی و هیجانی کودکان درخودمانده [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 115-128]
ن
ناگویی هیجانیاثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچهنگر کودکمحور بر ناگویی هیجانی کودکان طلاق با دشواری در خودنظمدهی هیجانی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 179-194]
نشخوار فکریبررسی نقش واسطه ای نشخوار فکری در رابطه بین نشانگان اختلال شخصیت مرزی و رفتارهای خودجرحی در دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 85-98]
نوجواناثربخشی فرزندپروری مبتنی بر طرحواره بر تابآوری نوجوانان با مشکلات رفتاری [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 217-229]
نوجوانیبررسی نقش واسطه ای نشخوار فکری در رابطه بین نشانگان اختلال شخصیت مرزی و رفتارهای خودجرحی در دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 85-98]
نوروفیدبکتعیین اثربخشی مداخلۀ نوروفیدبک بر نشانههای استرس و اضطراب بیماران مبتلا به میگرن [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 243-257]
و
وابسته به موادطراحی الگوی روابط ساختاری پیشبینی عود مصرف براساس باورهای شخصیتی ناکارآمد نقش میانجیگری کنترل بازداری [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
ویژگیهای روانسنجیمقیاس مشکلات سلامت روانشناسی نوجوانان-نسخۀ والدین: ساخت و ویژگیهای فنی اولیه [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 317-331]
ه
هیجانمدارمقایسۀ اثربخشی زوجدرمانی هیجانمدار و زوجدرمانی شناختی-رفتاری بر استرس پسآسیبی زنان آسیبدیده از عهدشکنی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 145-160]
هشیاری درونبدنیمقایسۀ هشیاری درونبدنی و توازن مبتنی بر تغییرپذیری ضربان قلب (HRV) در زنان با تمرین یوگا و گروه بدون تمرین [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 125-143]
ی
یادگیری معکوستأثیر روش یادگیری معکوس بر انعطافپذیری شناختی و انگیزش تحصیلی دانشآموزان پسر در دوران همهگیری ویروس کرونا [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 107-124]
یوگامقایسۀ هشیاری درونبدنی و توازن مبتنی بر تغییرپذیری ضربان قلب (HRV) در زنان با تمرین یوگا و گروه بدون تمرین [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 125-143]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد