نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب به خود بررسی نقش واسطه ای نشخوار فکری در رابطه بین نشانگان اختلال شخصیت مرزی و رفتارهای خودجرحی در دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 85-98]
  • آسیب نیمکرۀ راست بررسی افزایش سن و آسیب مغزی بر کارکردهای ارتباطی-شناختی ذهن در درک گفتمان: مطالعۀ عصب‌شناسی زبان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 257-277]
  • آسیب‌های روان‌شناختی مقیاس مشکلات سلامت روان‌شناسی نوجوانان-نسخۀ والدین: ساخت و ویژگی‌های فنی اولیه [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 317-331]
  • آموزش تاب‌آوری اثربخشی آموزش تاب‌آوری بر سرمایۀ روان‌شناختی و تنظیم هیجان افراد مبتلا به بیماری کووید-19 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 69-82]
  • آموزش توانمندسازی روان‌شناختی اثربخشی آموزش توانمندسازی روان‌شناختی بر خودارزشمندی و سرمایه‌های روان‌شناختی زنان سرپرست خانوار [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 195-210]
  • آموزش ذهن‌آگاهی اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر بهزیستی روان‌شناختی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان با پیشرفت تحصیلی پایین [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 129-144]
  • آموزش کارکردهای اجرایی اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر خودکنترلی و شایستگی اجتماعی کودکان دارای خودکنترلی ضعیف [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 145-161]

ا

  • اثربخشی درمان یکپارچۀ شناختی، بین‌فردی و سیستمی افسردگی زنان: ساخت بسته و بررسی اثربخشی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 231-255]
  • اختلال شخصیت مرزی بررسی نقش واسطه ای نشخوار فکری در رابطه بین نشانگان اختلال شخصیت مرزی و رفتارهای خودجرحی در دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 85-98]
  • اختلال نقص‌توجه/ بیش‌فعالی اثربخشی زوج‌درمانی هیجان‌مدار بر تنظیم شناختی هیجان و سازگاری زناشویی زوجین دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص‌توجه/ بیش‌فعالی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-18]
  • اختلال‌های روان‌تنی اثربخشی شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر استرس ادراک‌شده و علائم روان‌تنی دانش‌آموزان با اختلال‌های روان‌تنی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 211-226]
  • استرس مقایسۀ اثربخشی زوج‌درمانی هیجان‌مدار و زوج‌درمانی شناختی-رفتاری بر استرس پس‌آسیبی زنان آسیب‌دیده از عهدشکنی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 145-160]
  • استرس تعیین اثربخشی مداخلۀ نوروفیدبک بر نشانه‌های استرس و اضطراب بیماران مبتلا به میگرن [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 243-257]
  • استرس ادراک‌شده اثربخشی شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر استرس ادراک‌شده و علائم روان‌تنی دانش‌آموزان با اختلال‌های روان‌تنی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 211-226]
  • استرس ادراک‌شده اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر پیروی از درمان و استرس ادراک‌شده در بیماران مبتلا به سندرم رودۀ تحریک‌پذیر [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 163-177]
  • اشتیاق تحصیلی اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر بهزیستی روان‌شناختی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان با پیشرفت تحصیلی پایین [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 129-144]
  • اضطراب بررسی نقش اضطراب و افسردگی در پیش‌بینی ویژگی‌های اختلال شخصیت مرزی با تعدیل‌کنندگی درد روانی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 227-242]
  • اضطراب تعیین اثربخشی مداخلۀ نوروفیدبک بر نشانه‌های استرس و اضطراب بیماران مبتلا به میگرن [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 243-257]
  • اضطراب اجتماعی تأثیر طرحواره‌درمانی بافتاری بر حساسیت بین‌فردی و خودکارآمدی مقابله‌ای دخترهای نوجوان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 99-114]
  • افسردگی بررسی نقش اضطراب و افسردگی در پیش‌بینی ویژگی‌های اختلال شخصیت مرزی با تعدیل‌کنندگی درد روانی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 227-242]
  • افسردگی مقایسۀ تأثیر درمان ترکیبی مبتنی بر تاب‌آوری روان‌شناختی و ذهن‌آگاهی با درمان شناختی-رفتاری بر اضطراب، افسردگی، استرس و فرسودگی شغلی کارکنان شرکت برق منطقه‌ای اصفهان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 195-215]
  • افسردگی درمان یکپارچۀ شناختی، بین‌فردی و سیستمی افسردگی زنان: ساخت بسته و بررسی اثربخشی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 231-255]
  • انعطاف‌پذیری روان‌شناختی اثربخشی بستۀ آموزشی تاب‌آوری بر تکانشگری و انعطاف‌پذیری روان‌شناختی نوجوانان با گرایش به اعتیاد [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 31-47]
  • انعطاف‌پذیری شناختی تأثیر روش یادگیری معکوس بر انعطاف‌پذیری ‌شناختی و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان پسر در دوران همه‌گیری ویروس کرونا [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 107-124]
  • انگیزش تحصیلی تأثیر روش یادگیری معکوس بر انعطاف‌پذیری ‌شناختی و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان پسر در دوران همه‌گیری ویروس کرونا [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 107-124]

ب

  • بافت تاب‌آور شناسایی مؤلفه‌های بافتی در مدرسۀ تاب‌آور: مروری نظام‌مند. [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 15-30]
  • باورهای شخصیتی ناکارآمد طراحی الگوی روابط ساختاری پیش‌بینی عود مصرف براساس باورهای شخصیتی ناکارآمد نقش میانجیگری کنترل بازداری [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
  • بهبود میل جنسی اثربخشی طرحواره‌درمانی بر بهبود میل جنسی زنان ختنه‌شده در جزیرۀ قشم [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 259-275]
  • بهزیستی روان‌شناختی اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر بهزیستی روان‌شناختی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان با پیشرفت تحصیلی پایین [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 129-144]

پ

  • پیروی از درمان اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر پیروی از درمان و استرس ادراک‌شده در بیماران مبتلا به سندرم رودۀ تحریک‌پذیر [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 163-177]
  • پیشرفت تحصیلی اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر بهزیستی روان‌شناختی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان با پیشرفت تحصیلی پایین [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 129-144]

ت

  • تاب‌آوری اثربخشی بستۀ آموزشی تاب‌آوری بر تکانشگری و انعطاف‌پذیری روان‌شناختی نوجوانان با گرایش به اعتیاد [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 31-47]
  • تاب‌آوری اثربخشی فرزندپروری مبتنی بر طرحواره بر تاب‌آوری نوجوانان با مشکلات رفتاری [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 217-229]
  • تاب‌آوری تحصیلی شناسایی مؤلفه‌های بافتی در مدرسۀ تاب‌آور: مروری نظام‌مند. [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 15-30]
  • تاب‌آوری روان‌شناختی اثربخشی آموزش سرمایه‌های روان‌شناختی بر تاب‌آوری روان‌شناختی و توانمندی روانی کارکنان دارای تعارض کار-خانواده در شرکت گاز سرخون و قشم [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 279-297]
  • تحلیل رفتار کاربردی اثربخشی برنامۀ تحلیل رفتار کاربردی بر مهارت‌های اجتماعی و هیجانی کودکان درخودمانده [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 115-128]
  • تعارض کار-خانواده اثربخشی آموزش سرمایه‌های روان‌شناختی بر تاب‌آوری روان‌شناختی و توانمندی روانی کارکنان دارای تعارض کار-خانواده در شرکت گاز سرخون و قشم [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 279-297]
  • تغییرپذیری ضربان قلب مقایسۀ هشیاری درون‌بدنی و توازن مبتنی بر تغییرپذیری ضربان قلب (HRV) در زنان با تمرین یوگا و گروه بدون تمرین [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 125-143]
  • تکانشگری اثربخشی بستۀ آموزشی تاب‌آوری بر تکانشگری و انعطاف‌پذیری روان‌شناختی نوجوانان با گرایش به اعتیاد [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 31-47]
  • تنظیم شناختی هیجان اثربخشی زوج‌درمانی هیجان‌مدار بر تنظیم شناختی هیجان و سازگاری زناشویی زوجین دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص‌توجه/ بیش‌فعالی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-18]
  • تنظیم هیجان اثربخشی آموزش تاب‌آوری بر سرمایۀ روان‌شناختی و تنظیم هیجان افراد مبتلا به بیماری کووید-19 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 69-82]
  • توازن مقایسۀ هشیاری درون‌بدنی و توازن مبتنی بر تغییرپذیری ضربان قلب (HRV) در زنان با تمرین یوگا و گروه بدون تمرین [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 125-143]
  • توان‌بخشی کاربرد علوم و فناوری‌های شناختی در توان‌بخشی کودکان کم‌توان ذهنی و تحولی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 67-83]
  • توانمندی روانی اثربخشی آموزش سرمایه‌های روان‌شناختی بر تاب‌آوری روان‌شناختی و توانمندی روانی کارکنان دارای تعارض کار-خانواده در شرکت گاز سرخون و قشم [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 279-297]

چ

  • چابکی یادگیری شناسایی ابعاد خودتوسعه‌ای کارکنان دانشگاه‌ها و رابطۀ آن با چابکی یادگیری (مورد: دانشگاه تهران) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 83-105]

ح

  • حساسیت بین‌فردی تأثیر طرحواره‌درمانی بافتاری بر حساسیت بین‌فردی و خودکارآمدی مقابله‌ای دخترهای نوجوان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 99-114]

خ

  • خیانت مقایسۀ اثربخشی زوج‌درمانی هیجان‌مدار و زوج‌درمانی شناختی-رفتاری بر استرس پس‌آسیبی زنان آسیب‌دیده از عهدشکنی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 145-160]
  • خدمات مشورتی تجربۀ زیستۀ مشاوران مدارس از ارائۀ خدمات مشورتی به معلمان و والدین در دورۀ همه‌گیری کرونا: مطالعه‌ای پدیدارشناختی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 49-66]
  • خطرپذیری اثربخشی برنامۀ پیشگیری از خودزنی در مدارس بر خطرپذیری و فراهیجان‌های دختران نوجوان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 19-38]
  • خودارزشمندی اثربخشی آموزش توانمندسازی روان‌شناختی بر خودارزشمندی و سرمایه‌های روان‌شناختی زنان سرپرست خانوار [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 195-210]
  • خودتوسعه‌ای شناسایی ابعاد خودتوسعه‌ای کارکنان دانشگاه‌ها و رابطۀ آن با چابکی یادگیری (مورد: دانشگاه تهران) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 83-105]
  • خودزنی اثربخشی برنامۀ پیشگیری از خودزنی در مدارس بر خطرپذیری و فراهیجان‌های دختران نوجوان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 19-38]
  • خودشفقت‌ورزی ارائۀ مدل وابستگی عامل-شریک در بررسی نقش خودشفقت‌ورزی بر سبک‌های حل تعارض متقابل زوجین [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 299-316]
  • خودکارآمدی مقابله‌ای تأثیر طرحواره‌درمانی بافتاری بر حساسیت بین‌فردی و خودکارآمدی مقابله‌ای دخترهای نوجوان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 99-114]
  • خودکنترلی اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر خودکنترلی و شایستگی اجتماعی کودکان دارای خودکنترلی ضعیف [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 145-161]

د

  • داده‌بنیاد واکاوی تجربۀ شکست عشقی مکرر در جوانان ایرانی (یک مطالعۀ داده‌بنیاد) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 39-68]
  • دانش‌آموزان اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر بهزیستی روان‌شناختی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان با پیشرفت تحصیلی پایین [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 129-144]
  • دانشگاه تهران شناسایی ابعاد خودتوسعه‌ای کارکنان دانشگاه‌ها و رابطۀ آن با چابکی یادگیری (مورد: دانشگاه تهران) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 83-105]
  • دختران و پسران مجرد واکاوی تجربۀ شکست عشقی مکرر در جوانان ایرانی (یک مطالعۀ داده‌بنیاد) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 39-68]
  • درد روانی بررسی نقش اضطراب و افسردگی در پیش‌بینی ویژگی‌های اختلال شخصیت مرزی با تعدیل‌کنندگی درد روانی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 227-242]
  • درمان ترکیبی مبتنی بر تاب‌آوری و ذهن‌آگاهی مقایسۀ تأثیر درمان ترکیبی مبتنی بر تاب‌آوری روان‌شناختی و ذهن‌آگاهی با درمان شناختی-رفتاری بر اضطراب، افسردگی، استرس و فرسودگی شغلی کارکنان شرکت برق منطقه‌ای اصفهان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 195-215]
  • درمان شناختی-رفتاری مقایسۀ تأثیر درمان ترکیبی مبتنی بر تاب‌آوری روان‌شناختی و ذهن‌آگاهی با درمان شناختی-رفتاری بر اضطراب، افسردگی، استرس و فرسودگی شغلی کارکنان شرکت برق منطقه‌ای اصفهان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 195-215]
  • درمان شناختی-رفتاری متمرکز بر تروما اثربخشی درمان شناختی-رفتاری متمرکز بر تروما بر علائم سوگ و مشکل‌های رفتاری کودکان سوگوار (دورۀ پیگیری یک‌ماهه) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 161-177]
  • درمان فراتشخیصی یکپارچه‌نگر کودک‌محور اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه‌نگر کودک‌محور بر ناگویی هیجانی کودکان طلاق با دشواری در خودنظم‌دهی هیجانی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 179-194]
  • درمان یکپارچۀ شناختی-بین فردی-سیستمی درمان یکپارچۀ شناختی، بین‌فردی و سیستمی افسردگی زنان: ساخت بسته و بررسی اثربخشی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 231-255]
  • درمان مبتنی بر شفقت اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر پیروی از درمان و استرس ادراک‌شده در بیماران مبتلا به سندرم رودۀ تحریک‌پذیر [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 163-177]
  • دشواری در خودنظم‌دهی هیجانی اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه‌نگر کودک‌محور بر ناگویی هیجانی کودکان طلاق با دشواری در خودنظم‌دهی هیجانی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 179-194]

ر

  • رفتارهای خودجرحی بررسی نقش واسطه ای نشخوار فکری در رابطه بین نشانگان اختلال شخصیت مرزی و رفتارهای خودجرحی در دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 85-98]

ز

  • زنان ختنه‌شده اثربخشی طرحواره‌درمانی بر بهبود میل جنسی زنان ختنه‌شده در جزیرۀ قشم [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 259-275]
  • زنان سرپرست خانوار اثربخشی آموزش توانمندسازی روان‌شناختی بر خودارزشمندی و سرمایه‌های روان‌شناختی زنان سرپرست خانوار [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 195-210]
  • زوج ارائۀ مدل وابستگی عامل-شریک در بررسی نقش خودشفقت‌ورزی بر سبک‌های حل تعارض متقابل زوجین [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 299-316]
  • زوج‌درمانی مقایسۀ اثربخشی زوج‌درمانی هیجان‌مدار و زوج‌درمانی شناختی-رفتاری بر استرس پس‌آسیبی زنان آسیب‌دیده از عهدشکنی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 145-160]
  • زوج‌درمانی هیجان‌مدار اثربخشی زوج‌درمانی هیجان‌مدار بر تنظیم شناختی هیجان و سازگاری زناشویی زوجین دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص‌توجه/ بیش‌فعالی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-18]

س

  • ساخت ابزار مقیاس مشکلات سلامت روان‌شناسی نوجوانان-نسخۀ والدین: ساخت و ویژگی‌های فنی اولیه [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 317-331]
  • ساخت بسته درمان یکپارچۀ شناختی، بین‌فردی و سیستمی افسردگی زنان: ساخت بسته و بررسی اثربخشی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 231-255]
  • سازگاری زناشویی اثربخشی زوج‌درمانی هیجان‌مدار بر تنظیم شناختی هیجان و سازگاری زناشویی زوجین دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص‌توجه/ بیش‌فعالی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-18]
  • سبک‌های حل تعارض ارائۀ مدل وابستگی عامل-شریک در بررسی نقش خودشفقت‌ورزی بر سبک‌های حل تعارض متقابل زوجین [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 299-316]
  • سبک‌های دلبستگی ارزیابی مدل پیش‌بینی صمیمت زناشویی براساس سبک‌های دلبستگی با میانجی‌گری سبک‌های عشق‌ورزی همدلی و شور در دانشجویان متأهل دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 179-194]
  • سبک‌های عشق‌ورزی ارزیابی مدل پیش‌بینی صمیمت زناشویی براساس سبک‌های دلبستگی با میانجی‌گری سبک‌های عشق‌ورزی همدلی و شور در دانشجویان متأهل دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 179-194]
  • سرمایه‌های روان‌شناختی اثربخشی آموزش توانمندسازی روان‌شناختی بر خودارزشمندی و سرمایه‌های روان‌شناختی زنان سرپرست خانوار [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 195-210]
  • سرمایه‌های روان‌شناختی اثربخشی آموزش سرمایه‌های روان‌شناختی بر تاب‌آوری روان‌شناختی و توانمندی روانی کارکنان دارای تعارض کار-خانواده در شرکت گاز سرخون و قشم [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 279-297]
  • سرمایۀ روان‌شناختی اثربخشی آموزش تاب‌آوری بر سرمایۀ روان‌شناختی و تنظیم هیجان افراد مبتلا به بیماری کووید-19 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 69-82]
  • سن بررسی افزایش سن و آسیب مغزی بر کارکردهای ارتباطی-شناختی ذهن در درک گفتمان: مطالعۀ عصب‌شناسی زبان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 257-277]
  • سندرم رودۀ تحریک‌پذیر اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر پیروی از درمان و استرس ادراک‌شده در بیماران مبتلا به سندرم رودۀ تحریک‌پذیر [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 163-177]
  • سوگ اثربخشی درمان شناختی-رفتاری متمرکز بر تروما بر علائم سوگ و مشکل‌های رفتاری کودکان سوگوار (دورۀ پیگیری یک‌ماهه) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 161-177]

ش

  • شایستگی اجتماعی اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر خودکنترلی و شایستگی اجتماعی کودکان دارای خودکنترلی ضعیف [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 145-161]
  • شخصیت مرزی بررسی نقش اضطراب و افسردگی در پیش‌بینی ویژگی‌های اختلال شخصیت مرزی با تعدیل‌کنندگی درد روانی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 227-242]
  • شکست عشقی مکرر واکاوی تجربۀ شکست عشقی مکرر در جوانان ایرانی (یک مطالعۀ داده‌بنیاد) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 39-68]
  • شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی اثربخشی شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر استرس ادراک‌شده و علائم روان‌تنی دانش‌آموزان با اختلال‌های روان‌تنی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 211-226]
  • شناختی-رفتاری مقایسۀ اثربخشی زوج‌درمانی هیجان‌مدار و زوج‌درمانی شناختی-رفتاری بر استرس پس‌آسیبی زنان آسیب‌دیده از عهدشکنی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 145-160]

ص

  • صمیمت زناشویی ارزیابی مدل پیش‌بینی صمیمت زناشویی براساس سبک‌های دلبستگی با میانجی‌گری سبک‌های عشق‌ورزی همدلی و شور در دانشجویان متأهل دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 179-194]

ط

  • طرحواره‌درمانی اثربخشی طرحواره‌درمانی بر بهبود میل جنسی زنان ختنه‌شده در جزیرۀ قشم [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 259-275]
  • طرحواره‌درمانی بافتاری تأثیر طرحواره‌درمانی بافتاری بر حساسیت بین‌فردی و خودکارآمدی مقابله‌ای دخترهای نوجوان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 99-114]

ع

  • علوم و فناوری‌های شناختی کاربرد علوم و فناوری‌های شناختی در توان‌بخشی کودکان کم‌توان ذهنی و تحولی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 67-83]
  • عود مصرف طراحی الگوی روابط ساختاری پیش‌بینی عود مصرف براساس باورهای شخصیتی ناکارآمد نقش میانجیگری کنترل بازداری [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]

غ

  • غربالگری روان‌شناختی مقیاس مشکلات سلامت روان‌شناسی نوجوانان-نسخۀ والدین: ساخت و ویژگی‌های فنی اولیه [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 317-331]

ف

  • فراهیجان اثربخشی برنامۀ پیشگیری از خودزنی در مدارس بر خطرپذیری و فراهیجان‌های دختران نوجوان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 19-38]
  • فرزندپروری مبتنی بر طرحواره اثربخشی فرزندپروری مبتنی بر طرحواره بر تاب‌آوری نوجوانان با مشکلات رفتاری [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 217-229]
  • فرسودگی شغلی مقایسۀ تأثیر درمان ترکیبی مبتنی بر تاب‌آوری روان‌شناختی و ذهن‌آگاهی با درمان شناختی-رفتاری بر اضطراب، افسردگی، استرس و فرسودگی شغلی کارکنان شرکت برق منطقه‌ای اصفهان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 195-215]
  • فرضیۀ کمبود منابع شناختی بررسی افزایش سن و آسیب مغزی بر کارکردهای ارتباطی-شناختی ذهن در درک گفتمان: مطالعۀ عصب‌شناسی زبان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 257-277]

ک

  • کارکردهای ارتباطی-شناختی بررسی افزایش سن و آسیب مغزی بر کارکردهای ارتباطی-شناختی ذهن در درک گفتمان: مطالعۀ عصب‌شناسی زبان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 257-277]
  • کارکنان شناسایی ابعاد خودتوسعه‌ای کارکنان دانشگاه‌ها و رابطۀ آن با چابکی یادگیری (مورد: دانشگاه تهران) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 83-105]
  • کم‌توانی‌های ذهنی و تحولی کاربرد علوم و فناوری‌های شناختی در توان‌بخشی کودکان کم‌توان ذهنی و تحولی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 67-83]
  • کنترل بازداری طراحی الگوی روابط ساختاری پیش‌بینی عود مصرف براساس باورهای شخصیتی ناکارآمد نقش میانجیگری کنترل بازداری [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
  • کودکان درخودمانده اثربخشی برنامۀ تحلیل رفتار کاربردی بر مهارت‌های اجتماعی و هیجانی کودکان درخودمانده [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 115-128]
  • کودکان طلاق اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه‌نگر کودک‌محور بر ناگویی هیجانی کودکان طلاق با دشواری در خودنظم‌دهی هیجانی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 179-194]
  • کووید-19 تجربۀ زیستۀ مشاوران مدارس از ارائۀ خدمات مشورتی به معلمان و والدین در دورۀ همه‌گیری کرونا: مطالعه‌ای پدیدارشناختی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 49-66]
  • کووید-19 اثربخشی آموزش تاب‌آوری بر سرمایۀ روان‌شناختی و تنظیم هیجان افراد مبتلا به بیماری کووید-19 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 69-82]

گ

  • گرایش به اعتیاد اثربخشی بستۀ آموزشی تاب‌آوری بر تکانشگری و انعطاف‌پذیری روان‌شناختی نوجوانان با گرایش به اعتیاد [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 31-47]
  • گزارش والدین مقیاس مشکلات سلامت روان‌شناسی نوجوانان-نسخۀ والدین: ساخت و ویژگی‌های فنی اولیه [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 317-331]

م

  • مدرسه اثربخشی برنامۀ پیشگیری از خودزنی در مدارس بر خطرپذیری و فراهیجان‌های دختران نوجوان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 19-38]
  • مدرسۀ تاب‌آور شناسایی مؤلفه‌های بافتی در مدرسۀ تاب‌آور: مروری نظام‌مند. [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 15-30]
  • مدل وابستگی عامل-شریک ارائۀ مدل وابستگی عامل-شریک در بررسی نقش خودشفقت‌ورزی بر سبک‌های حل تعارض متقابل زوجین [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 299-316]
  • مشاور مدرسه تجربۀ زیستۀ مشاوران مدارس از ارائۀ خدمات مشورتی به معلمان و والدین در دورۀ همه‌گیری کرونا: مطالعه‌ای پدیدارشناختی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 49-66]
  • مشکلات رفتاری اثربخشی فرزندپروری مبتنی بر طرحواره بر تاب‌آوری نوجوانان با مشکلات رفتاری [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 217-229]
  • مشکل‌های رفتاری کودکان اثربخشی درمان شناختی-رفتاری متمرکز بر تروما بر علائم سوگ و مشکل‌های رفتاری کودکان سوگوار (دورۀ پیگیری یک‌ماهه) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 161-177]
  • مطالعۀ پدیدارشناختی تجربۀ زیستۀ مشاوران مدارس از ارائۀ خدمات مشورتی به معلمان و والدین در دورۀ همه‌گیری کرونا: مطالعه‌ای پدیدارشناختی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 49-66]
  • معلمان و والدین تجربۀ زیستۀ مشاوران مدارس از ارائۀ خدمات مشورتی به معلمان و والدین در دورۀ همه‌گیری کرونا: مطالعه‌ای پدیدارشناختی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 49-66]
  • میگرن تعیین اثربخشی مداخلۀ نوروفیدبک بر نشانه‌های استرس و اضطراب بیماران مبتلا به میگرن [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 243-257]
  • مهارت‌های اجتماعی و هیجانی اثربخشی برنامۀ تحلیل رفتار کاربردی بر مهارت‌های اجتماعی و هیجانی کودکان درخودمانده [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 115-128]

ن

  • ناگویی هیجانی اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه‌نگر کودک‌محور بر ناگویی هیجانی کودکان طلاق با دشواری در خودنظم‌دهی هیجانی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 179-194]
  • نشخوار فکری بررسی نقش واسطه ای نشخوار فکری در رابطه بین نشانگان اختلال شخصیت مرزی و رفتارهای خودجرحی در دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 85-98]
  • نوجوان اثربخشی فرزندپروری مبتنی بر طرحواره بر تاب‌آوری نوجوانان با مشکلات رفتاری [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 217-229]
  • نوجوانی بررسی نقش واسطه ای نشخوار فکری در رابطه بین نشانگان اختلال شخصیت مرزی و رفتارهای خودجرحی در دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 85-98]
  • نوروفیدبک تعیین اثربخشی مداخلۀ نوروفیدبک بر نشانه‌های استرس و اضطراب بیماران مبتلا به میگرن [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 243-257]

و

  • وابسته به مواد طراحی الگوی روابط ساختاری پیش‌بینی عود مصرف براساس باورهای شخصیتی ناکارآمد نقش میانجیگری کنترل بازداری [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
  • ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس مشکلات سلامت روان‌شناسی نوجوانان-نسخۀ والدین: ساخت و ویژگی‌های فنی اولیه [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 317-331]

ه

  • هیجان‌مدار مقایسۀ اثربخشی زوج‌درمانی هیجان‌مدار و زوج‌درمانی شناختی-رفتاری بر استرس پس‌آسیبی زنان آسیب‌دیده از عهدشکنی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 145-160]
  • هشیاری درون‌بدنی مقایسۀ هشیاری درون‌بدنی و توازن مبتنی بر تغییرپذیری ضربان قلب (HRV) در زنان با تمرین یوگا و گروه بدون تمرین [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 125-143]

ی

  • یادگیری معکوس تأثیر روش یادگیری معکوس بر انعطاف‌پذیری ‌شناختی و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان پسر در دوران همه‌گیری ویروس کرونا [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 107-124]
  • یوگا مقایسۀ هشیاری درون‌بدنی و توازن مبتنی بر تغییرپذیری ضربان قلب (HRV) در زنان با تمرین یوگا و گروه بدون تمرین [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 125-143]