آشیانه خالیاثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر واقعیت درمانی بر میزان رضایت زناشویی و شادمانی زنان در دوران آشیانه خالی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 105-124]
آموزش تیزهوشانبررسی تحلیلی روش گروه بندی تمام وقت دانش آموزان مدارس استعداد درخشان [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 93-122]
آموزش راهبردهای خودگرداناثربخشی آموزش راهبردهای خودگردان فراشناختی بر مولفههای هیجانهای منفی تحصیلی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 77-90]
آموزش قبل از ازدواجاثربخشی آموزش قبل از ازدواج مبتنی بر برنامه آموزش ارتباط بر کاهش باورهای ارتباطی ناکارآمد دانش جویان مجرد [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 1-15]
آموزش مسئله محورتاثیر آموزش مسئله محور بر مهارتهای زندگی دانشآموزان دختر پایه هفتم [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 39-56]
ا
اختلالات یادگیریرابطه خودتنظیمی و خودکارآمدی با تعلل ورزی: مقایسه دانش آموزان با اختلالات یادگیری و عادی [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 73-92]
اختلال استرس پس از ضربهبررسی ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی فهرست اختلال استرس پس از ضربه منطبق با ویراست پنجم نظام تشخیصی و آماری اختلالات روانی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 131-142]
اختلال تحولی هوشویژگیهای روانسنجی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در دانش آموزان با اختلال تحولی هوش [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 161-179]
اختلال طیف اتیسمتأثیر برنامه درمانی مبتنی بر تعامل والد کودک (PCIT) بر مشکلات رفتاری کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 91-116]
اختلال نقص توجه –بیشفعالیاثربخشی بسته آموزش بهوشیاری بر ارتقاء سطح توجه کودکان دارای اختلال کم توجهی- بیش فعالی (ADHD) [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 123-135]
ادارات دولتیبررسی رابطه منابع قدرت مدیران با ویژگیهای شخصیتی کارآفرینی کارکنان [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 167-185]
ادراک انصافبررسی اثر مستقیم و غیرمستقیم تبعیض جنسیتی بر رضایت زناشویی با میانجیگری ادراک انصاف [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 127-140]
استرسبررسی ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی فهرست اختلال استرس پس از ضربه منطبق با ویراست پنجم نظام تشخیصی و آماری اختلالات روانی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 131-142]
استیگما (داغ ننگ)پیامدهای روانی – اجتماعی برای زنان متأهل مبتلاء به HIV/AIDS [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 71-90]
اسکلروز چندگانهمقایسه ذهن خوانی از طریق چشم، توجه انتخابی و حافظه کاری در افراد مبتلا و غیر مبتلا به اسکلروز چندگانه [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 143-159]
اضطراب رقابتیاثربخشی مداخلات روان شناختی بر اضطراب حالتی رقابتی و کورتیزول بزاقی دوندگان سرعت نخبه [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 163-179]
القاء هیجاناثر القاء هیجان بر تغییرپذیری ضربان قلب؛ ارزیابی نقش تعدیل کننده ریسک فاکتور [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 117-130]
القای هیجانتاثیر القای هیجانات بر تصمیمگیری پرخطر و بازداری رفتاری [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 57-70]
اهمالکاریتحصیلیمدلیابی رابطه کمالگرایی و سلامت روان با بررسی نقش واسطهای متغیرهای اهمالکاری تحصیلی و خودناتوانسازی تحصیلی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 35-54]
ب
بازداری رفتاریتاثیر القای هیجانات بر تصمیمگیری پرخطر و بازداری رفتاری [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 57-70]
برنامه آموزش ارتباط و باورهای ارتباطیاثربخشی آموزش قبل از ازدواج مبتنی بر برنامه آموزش ارتباط بر کاهش باورهای ارتباطی ناکارآمد دانش جویان مجرد [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 1-15]
برونگراییاثربخشی درمان شناختی- رفتاری فردی بر ترس از فرایند زایمان در زنان برونگرا و نوروزگرا [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 125-141]
بهوشیاریاثربخشی بسته آموزش بهوشیاری بر ارتقاء سطح توجه کودکان دارای اختلال کم توجهی- بیش فعالی (ADHD) [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 123-135]
بهوشیارینقش پیش بینی کننده مولفه های بهوشیاری و خودمهارگری مادران در تنظیم هیجانات کودکان [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 141-153]
پ
پیچیدگی عاطفیاثر آموزش ذهن آگاهی بر عواطف مثبت و منفی و پیچیدگی عاطفی: بررسی تغییرات در طول زمان [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 39-58]
ت
تاب آوری تحصیلیمقایسه اثربخشی مداخله ذهنیت رشدیابنده با برنامه یادگیری مستقل بر تاب آوری تحصیلی دانش آموزان تیزهوش کم پیشرفت [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 1-20]
تبعیض جنسیتیبررسی اثر مستقیم و غیرمستقیم تبعیض جنسیتی بر رضایت زناشویی با میانجیگری ادراک انصاف [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 127-140]
تجربه زیستهپیامدهای روانی – اجتماعی برای زنان متأهل مبتلاء به HIV/AIDS [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 71-90]
تحریک الکتریکی فراجمجمه ایاثرات تحریک الکتریکی فراجمجمه ای بر توانایی تصویرسازی دانشجویان [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 149-165]
ترس از زایماناثربخشی درمان شناختی- رفتاری فردی بر ترس از فرایند زایمان در زنان برونگرا و نوروزگرا [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 125-141]
تصمیمگیری پرخطرتاثیر القای هیجانات بر تصمیمگیری پرخطر و بازداری رفتاری [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 57-70]
تصویرسازیاثرات تحریک الکتریکی فراجمجمه ای بر توانایی تصویرسازی دانشجویان [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 149-165]
تعلل ورزیرابطه خودتنظیمی و خودکارآمدی با تعلل ورزی: مقایسه دانش آموزان با اختلالات یادگیری و عادی [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 73-92]
تغییرپذیری ضربان قلباثر القاء هیجان بر تغییرپذیری ضربان قلب؛ ارزیابی نقش تعدیل کننده ریسک فاکتور [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 117-130]
تغییرناپذیریساختار عاملی و تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس سرزندگی ذهنی در دانشجویان [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 1-14]
تمرین ذهنیاثرات تحریک الکتریکی فراجمجمه ای بر توانایی تصویرسازی دانشجویان [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 149-165]
تمرین مقاومتیتاثیر شدت های مختلف (خفیف و متوسط) تمرین مقاومتی حاد بر کنترل بازداری سالمندان [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 142-161]
تنظیم هیجاننقش پیش بینی کننده مولفه های بهوشیاری و خودمهارگری مادران در تنظیم هیجانات کودکان [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 141-153]
توجهبررسی موردی تاثیر راهبرد خودنظارتی توجه در افزایش توجه و دقت خواندن دانشآموزان سندرم داون [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 21-38]
توجه انتخابیمقایسه ذهن خوانی از طریق چشم، توجه انتخابی و حافظه کاری در افراد مبتلا و غیر مبتلا به اسکلروز چندگانه [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 143-159]
توسعه فردیتبیین رفتارهای فرانقشی کارکنان بر اساس گرایش به توسعه فردی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 91-116]
ج
جنسیتاثر القاء هیجان بر تغییرپذیری ضربان قلب؛ ارزیابی نقش تعدیل کننده ریسک فاکتور [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 117-130]
ح
حافظه کاریمقایسه ذهن خوانی از طریق چشم، توجه انتخابی و حافظه کاری در افراد مبتلا و غیر مبتلا به اسکلروز چندگانه [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 143-159]
حل مسئله اجتماعیاثربخشی آموزش مهارت های حل مسئله بین فردی بر حل مسئله اجتماعی دانش آموزان پیش دبستانی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 159-175]
حل مسئله بین فردیاثربخشی آموزش مهارت های حل مسئله بین فردی بر حل مسئله اجتماعی دانش آموزان پیش دبستانی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 159-175]
خ
خیانتعوامل تأثیرگذار بر روابط فرازناشویی زنان متأهل؛ یک مطالعه کیفی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 55-75]
خودتنظیمیرابطه خودتنظیمی و خودکارآمدی با تعلل ورزی: مقایسه دانش آموزان با اختلالات یادگیری و عادی [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 73-92]
خودشیفتهتأثیر درمان بین فردی فراشناختی بر کیفیت زناشویی مرد خودشیفته: مطالعه موردی [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]
خودکارآمدیرابطه خودتنظیمی و خودکارآمدی با تعلل ورزی: مقایسه دانش آموزان با اختلالات یادگیری و عادی [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 73-92]
خودکنترلینقش پیش بینی کننده مولفه های بهوشیاری و خودمهارگری مادران در تنظیم هیجانات کودکان [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 141-153]
خودناتوانسازی تحصیلیمدلیابی رابطه کمالگرایی و سلامت روان با بررسی نقش واسطهای متغیرهای اهمالکاری تحصیلی و خودناتوانسازی تحصیلی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 35-54]
د
دانشآموزانتاثیر آموزش مسئله محور بر مهارتهای زندگی دانشآموزان دختر پایه هفتم [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 39-56]
دانشآموزان تیزهوشبررسی تحلیلی روش گروه بندی تمام وقت دانش آموزان مدارس استعداد درخشان [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 93-122]
دانش آموزان تیزهوش کم پیشرفتمقایسه اثربخشی مداخله ذهنیت رشدیابنده با برنامه یادگیری مستقل بر تاب آوری تحصیلی دانش آموزان تیزهوش کم پیشرفت [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 1-20]
دانش آموز پیش دبستانیاثربخشی آموزش مهارت های حل مسئله بین فردی بر حل مسئله اجتماعی دانش آموزان پیش دبستانی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 159-175]
دختر نوجوانتاثیر آموزش مسئله محور بر مهارتهای زندگی دانشآموزان دختر پایه هفتم [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 39-56]
درس زبان انگلیسیبررسی نگرش معلمان زبان انگلیسی درباره کاربرد مدل آموزش معکوس در مدارس ایران [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 61-87]
درمان بین فردی فراشناختیتأثیر درمان بین فردی فراشناختی بر کیفیت زناشویی مرد خودشیفته: مطالعه موردی [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]
درمان تعامل والد کودکتأثیر برنامه درمانی مبتنی بر تعامل والد کودک (PCIT) بر مشکلات رفتاری کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 91-116]
دقت خواندنبررسی موردی تاثیر راهبرد خودنظارتی توجه در افزایش توجه و دقت خواندن دانشآموزان سندرم داون [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 21-38]
ذ
ذهن آگاهیاثر آموزش ذهن آگاهی بر عواطف مثبت و منفی و پیچیدگی عاطفی: بررسی تغییرات در طول زمان [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 39-58]
ذهنیت رشدیابندهمقایسه اثربخشی مداخله ذهنیت رشدیابنده با برنامه یادگیری مستقل بر تاب آوری تحصیلی دانش آموزان تیزهوش کم پیشرفت [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 1-20]
ذهن خوانی از طریق چشممقایسه ذهن خوانی از طریق چشم، توجه انتخابی و حافظه کاری در افراد مبتلا و غیر مبتلا به اسکلروز چندگانه [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 143-159]
ر
راهبرد خودنظارتی توجهبررسی موردی تاثیر راهبرد خودنظارتی توجه در افزایش توجه و دقت خواندن دانشآموزان سندرم داون [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 21-38]
ریسک فاکتوراثر القاء هیجان بر تغییرپذیری ضربان قلب؛ ارزیابی نقش تعدیل کننده ریسک فاکتور [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 117-130]
رضایت زناشوییاثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر واقعیت درمانی بر میزان رضایت زناشویی و شادمانی زنان در دوران آشیانه خالی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 105-124]
رضایت زناشوییبررسی اثر مستقیم و غیرمستقیم تبعیض جنسیتی بر رضایت زناشویی با میانجیگری ادراک انصاف [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 127-140]
رضایت شغلیپیش بینی سلامت روان بر اساس مولفه های رضایت شغلی و نشاط معنوی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 17-30]
روابط فرازناشوییعوامل تأثیرگذار بر روابط فرازناشویی زنان متأهل؛ یک مطالعه کیفی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 55-75]
روش گروه بندی تمام وقتبررسی تحلیلی روش گروه بندی تمام وقت دانش آموزان مدارس استعداد درخشان [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 93-122]
ز
زنانعوامل تأثیرگذار بر روابط فرازناشویی زنان متأهل؛ یک مطالعه کیفی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 55-75]
زنانپیامدهای روانی – اجتماعی برای زنان متأهل مبتلاء به HIV/AIDS [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 71-90]
س
ساختار عاملیساختار عاملی و تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس سرزندگی ذهنی در دانشجویان [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 1-14]
ساختار کلاستحلیل چندسطحی عوامل سطح دانش آموز، کلاس درس و مدرسه بر تفکر انتقادی دانش آموزان و ارائه راهکارهای عملی برای توسعه تفکر انتقادی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 45-60]
سالمندانتاثیر شدت های مختلف (خفیف و متوسط) تمرین مقاومتی حاد بر کنترل بازداری سالمندان [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 142-161]
سرزندگی ذهنیساختار عاملی و تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس سرزندگی ذهنی در دانشجویان [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 1-14]
سرشت و منشمقایسه سرشت و منش در مردان سیگاری و غیر سیگاری [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 59-71]
سلامت روانپیش بینی سلامت روان بر اساس مولفه های رضایت شغلی و نشاط معنوی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 17-30]
سلامت روانمدلیابی رابطه کمالگرایی و سلامت روان با بررسی نقش واسطهای متغیرهای اهمالکاری تحصیلی و خودناتوانسازی تحصیلی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 35-54]
سنجش استثناییویژگیهای روانسنجی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در دانش آموزان با اختلال تحولی هوش [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 161-179]
سندرم داونبررسی موردی تاثیر راهبرد خودنظارتی توجه در افزایش توجه و دقت خواندن دانشآموزان سندرم داون [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 21-38]
ش
شادکامیساختار عاملی و تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس سرزندگی ذهنی در دانشجویان [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 1-14]
شادمانیاثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر واقعیت درمانی بر میزان رضایت زناشویی و شادمانی زنان در دوران آشیانه خالی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 105-124]
شبکه های اجتماعی مجازیرابطه ویژگی های شخصیتی با میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی: مدل پنج عاملی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 31-44]
شخصیتمقایسه سرشت و منش در مردان سیگاری و غیر سیگاری [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 59-71]
ع
عاطفه مثبتاثر آموزش ذهن آگاهی بر عواطف مثبت و منفی و پیچیدگی عاطفی: بررسی تغییرات در طول زمان [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 39-58]
عاطفه منفیاثر آموزش ذهن آگاهی بر عواطف مثبت و منفی و پیچیدگی عاطفی: بررسی تغییرات در طول زمان [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 39-58]
فراشناختاثربخشی آموزش راهبردهای خودگردان فراشناختی بر مولفههای هیجانهای منفی تحصیلی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 77-90]
فرهنگ مدرسهتحلیل چندسطحی عوامل سطح دانش آموز، کلاس درس و مدرسه بر تفکر انتقادی دانش آموزان و ارائه راهکارهای عملی برای توسعه تفکر انتقادی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 45-60]
فهرست اختلال پس از ضربهبررسی ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی فهرست اختلال استرس پس از ضربه منطبق با ویراست پنجم نظام تشخیصی و آماری اختلالات روانی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 131-142]
ق
قدرت مدیرانبررسی رابطه منابع قدرت مدیران با ویژگیهای شخصیتی کارآفرینی کارکنان [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 167-185]
ک
کارآفرینی کارکنانبررسی رابطه منابع قدرت مدیران با ویژگیهای شخصیتی کارآفرینی کارکنان [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 167-185]
کارشناسانتبیین رفتارهای فرانقشی کارکنان بر اساس گرایش به توسعه فردی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 91-116]
کیفیت زناشوییتأثیر درمان بین فردی فراشناختی بر کیفیت زناشویی مرد خودشیفته: مطالعه موردی [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]
کمالگراییمدلیابی رابطه کمالگرایی و سلامت روان با بررسی نقش واسطهای متغیرهای اهمالکاری تحصیلی و خودناتوانسازی تحصیلی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 35-54]
کنترل بازداریتاثیر شدت های مختلف (خفیف و متوسط) تمرین مقاومتی حاد بر کنترل بازداری سالمندان [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 142-161]
کورتیزول بزاقیاثربخشی مداخلات روان شناختی بر اضطراب حالتی رقابتی و کورتیزول بزاقی دوندگان سرعت نخبه [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 163-179]
گ
گرایش به تفکر انتقادیتحلیل چندسطحی عوامل سطح دانش آموز، کلاس درس و مدرسه بر تفکر انتقادی دانش آموزان و ارائه راهکارهای عملی برای توسعه تفکر انتقادی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 45-60]
م
مدارس سمپادویژگی های روانسنجی نسخه دوم مقیاس های سنجش هوش رینولدز در دانش آموزان سمپاد [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 137-148]
مدل پنج عاملیرابطه ویژگی های شخصیتی با میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی: مدل پنج عاملی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 31-44]
مدل کلاس درس معکوسبررسی نگرش معلمان زبان انگلیسی درباره کاربرد مدل آموزش معکوس در مدارس ایران [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 61-87]
مشکلات رفتاریتأثیر برنامه درمانی مبتنی بر تعامل والد کودک (PCIT) بر مشکلات رفتاری کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 91-116]
مهارت های روان شناختیاثربخشی مداخلات روان شناختی بر اضطراب حالتی رقابتی و کورتیزول بزاقی دوندگان سرعت نخبه [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 163-179]
مهارتهای زندگیتاثیر آموزش مسئله محور بر مهارتهای زندگی دانشآموزان دختر پایه هفتم [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 39-56]
ن
نیاز به شناختتحلیل چندسطحی عوامل سطح دانش آموز، کلاس درس و مدرسه بر تفکر انتقادی دانش آموزان و ارائه راهکارهای عملی برای توسعه تفکر انتقادی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 45-60]
نیازهای بنیادین روانشناختیتحلیل چندسطحی عوامل سطح دانش آموز، کلاس درس و مدرسه بر تفکر انتقادی دانش آموزان و ارائه راهکارهای عملی برای توسعه تفکر انتقادی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 45-60]
نسخه دوم مقیاس های سنجش هوش رینولدزویژگی های روانسنجی نسخه دوم مقیاس های سنجش هوش رینولدز در دانش آموزان سمپاد [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 137-148]
نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوشی رینولدزویژگیهای روانسنجی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در دانش آموزان با اختلال تحولی هوش [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 161-179]
نشاط معنویپیش بینی سلامت روان بر اساس مولفه های رضایت شغلی و نشاط معنوی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 17-30]
نگرش معلمانبررسی نگرش معلمان زبان انگلیسی درباره کاربرد مدل آموزش معکوس در مدارس ایران [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 61-87]
نوروزگراییاثربخشی درمان شناختی- رفتاری فردی بر ترس از فرایند زایمان در زنان برونگرا و نوروزگرا [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 125-141]
و
وابستگی به نیکوتینمقایسه سرشت و منش در مردان سیگاری و غیر سیگاری [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 59-71]
واقعیت درمانیاثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر واقعیت درمانی بر میزان رضایت زناشویی و شادمانی زنان در دوران آشیانه خالی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 105-124]