جاویدنیا، س.، کامکاری، ک.، و موللی، گ. (1392). بررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه نوین هوشآزمای تهران- استنفورد بینه، در کودکان با تشخیص نارساخوانی. مجله مطالعات ناتوانی. 3(1)، 51-44.
رستمی، ر.، رستم کلایی، ن. ا.، خدابندهلو، ی.، غلامعلینژاد، ف.، و بانشی، ع. ر. (1395). طرح پژوهشی: انطباق، اعتباریابی و رواسازی مقدماتی آزمونهای پیشرفت تحصیلی وودکاک جانسون در دانشآموزان شهر تهران. مجری: دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران.
شیری امینلو، م.، کامکاری، ک.، و شکرزاده، ش. (1392). روایی همزمان نسخه نوین هوشآزمای تهران- استنفورد- بینه و نسخه دوم مقیاس هوشی وکسلر کودکان. مجله تعلیم و تربیت استثنائی. 7، 61-50.
فرید، ف.، کامکاری، ک.، صفارینیا، م.، و افروز، س. (1393). مقایسه روایی تشخیصی نسخه نوین هوشآزمای تهران استنفورد بینه و نسخه چهارم مقیاس هوش وکسلر کودکان در ناتوانی یادگیری. مجله ناتوانیهای یادگیری. 4، 123-70.
Baddeley, A. (1992). Working memory. Science. 255(5044), 556–559.
Bae, G. Y., & Luck, S. J. (2018). Dissociable decoding of spatial attention and working memory from EEG oscillations and sustained potentials. Journal of Neuroscience. 38(2), 409-422.
Bender, W. (2004). Learning disabilities: Characteristics, identification and teaching strategies. Boston: Pearson.
Boyle, C., Boulet, S., Schieve, L., Cohen, R., Blumberg, S., Yeargin-Allsopp, M., Kogan, M. (2011). Trends in the prevalence of developmental disabilities in US children, 1997–2008. Journal of Pediatrics. 127(6), 1034–1042.
Gevins, A., Smith, M. E., Leong, H., McEvoy, L., Whitfield, S., Du, R., & Rush, G. (1998). Monitoring working memory load during computer-based tasks with EEG pattern recognition methods. Human Factors. 40(1), 79-91.
Jensen, O., & Tesche, C. D. (2002). Frontal theta activity in humans increases with memory load in a working memory task. European Journal of Neuroscience. 15(8), 1395-1399.
Landerl, K., Fussenegger, B., Moll, K., & Willburger, E. (2009). Dyslexia and dyscalculia: Two learning disorders with different cognitive profiles. Journal of Experimental Child Psychology. 103(3), 309-324.
Moll, K., Göbel, S. M., Gooch, D., Landerl, K., & Snowling, M. J. (2014). Cognitive risk factors for specific learning disorder: Processing speed, temporal processing, and working memory. Journal of Learning Disabilities. 49(3), 272-281.
Ogrim, G., Kropotov, J., & Hestad, K. (2012). The quantitative EEG theta/beta ratio in attention deficit/hyperactivity disorder and normal controls: sensitivity, specificity, and behavioral correlates. Psychiatry Research. 198(3), 482-488.
Onton, J., Delorme, A., & Makeig, S. (2005). Frontal midline EEG dynamics during working memory. Journal of Neuroimage. 27(2), 341-356.
Raghavachari, S., Kahana, M. J., Rizzuto, D. S., Caplan, J. B., Kirschen, M. P., Bourgeois, B., ... & Lisman, J. E. (2001). Gating of human theta oscillations by a working memory task. Journal of Neuroscience. 21(9), 3175-3183.
Sadock, B., Sadock, V., & Ruiz, P. (2017). Kaplan and Sadock's Comprehensive Textbook of Psychiatry. Philadelphia: Wolters Kluwer.
Sauseng, P., Griesmayr, B., Freunberger, R., & Klimesch, W. (2010). Control mechanisms in working memory: a possible function of EEG theta oscillations. Neuroscience & Biobehavioral Reviews. 34(7), 1015-1022.
Sauseng, P., Klimesch, W., Schabus, M., & Doppelmayr, M. (2005). Fronto-parietal EEG coherence in theta and upper alpha reflect central executive functions of working memory. International Journal of Psychophysiology. 57(2), 97-103.
Scheeringa, R., Petersson, K. M., Oostenveld, R., Norris, D. G., Hagoort, P., & Bastiaansen, M. C. (2009). Trial-by-trial coupling between EEG and BOLD identifies networks related to alpha and theta EEG power increases during working memory maintenance. Journal of Neuroimage. 44(3), 1224-1238.
Schrank, F., & Wendling, B. (2012). The Woodcock–Johnson III normative update: Tests of cognitive abilities and tests of achievement. In contemporary intellectual assessment. Itasca, IL: Riverside Publishing.
Stipacek, A., Grabner, R. H., Neuper, C., Fink, A., & Neubauer, A. C. (2003). Sensitivity of human EEG alpha band desynchronization to different working memory components and increasing levels of memory load. Neuroscience Letters. 353(3), 193-196.