دوره و شماره: دوره 10، شماره 4، بهمن 1398، صفحه 1-227 
مقیاس دوبُعدی توانایی‌های شناختی اجتماعی- غیراجتماعی: بازطراحی و مدل‌سازی براساس نظریه سؤال- پاسخ چندبُعدی، معادلات ساختاری و داده‌های شبیه‌سازی‌شده

صفحه 1-24

10.22059/japr.2019.264231.642946

محسن یزدان فر؛ منیجه شهنی ییلاق؛ علیرضا حاجی یخچالی؛ سیروس عالی پور بیرگانی


اثربخشی برنامه داستان خوانی مشارکتی بر رشد زبان و آمادگی خواندن کودکان پیش دبستانی با مشکلات زبانی

صفحه 25-48

10.22059/japr.2019.278673.643223

نیره زمانی؛ محسن شکوهی یکتا؛ سعید حسن زاده؛ باقر غباری بناب؛ علی اصغر کاکوجویباری


تحلیل ساختاری ارتباط احتکار با مشکلات بین فردی: نقش میانجی دشواری در تنظیم هیجان

صفحه 49-67

10.22059/japr.2019.268699.643044

رضا شباهنگ؛ مهرانه شجاعی؛ فرزین باقری شیخانگفشه؛ عباس علی حسین خانزاده؛ منصوره نیکوگفتار


تأثیر برنامه تفکر سازنده بر کاهش اختلالات درون‌نمود کودکان

صفحه 69-84

10.22059/japr.2019.284126.643302

بهنام بهراد


ترسیم نیمرُخ ویژگی های شخصیتی دانشجویان مصرف کننده دخانیات و مقایسه تحلیلی آن با گروه دانشجویان غیر سیگاری در دانشگاه های شهر تهران

صفحه 85-99

10.22059/japr.2019.270484.643080

رضا غلامعلی زاده؛ غلامعلی افروز؛ مریم اسماعیلی نسب؛ فضل الله احمدی


مقایسه اثربخشی درمان شناختی- رفتاری واحد پردازه‌ای و فعال‌سازی رفتاری بر ترس از ارزیابی منفی در مبتلایان به اختلال اضطراب فراگیر

صفحه 101-109

10.22059/japr.2019.286641.643328

الهه بهشتیان؛ حسن توزنده جانی؛ محمد رضا صفاریان طوسی


بازنمایی نشانگا‌ن روان‌شناختی، عملکردی و رفتاری اُفت تحصیلی دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه تهران

صفحه 111-140

10.22059/japr.2019.285630.643321

آزاده فدوی رودسری؛ کیوان صالحی؛ ابراهیم خدایی؛ علی مقدم زاده؛ محمد جوادی پور


ساخت و هنجاریابی مقدماتی آزمون سنجش حافظه فعال تهران

صفحه 141-160

10.22059/japr.2019.74275

علی اکبر ارجمندنیا؛ سهیلا طالبی؛ محمدعلی میری


ارائه مدل آسیب‌شناختی اختلال وسواس جبری براساس کمال‌گرایی ناسازگار و حساسیت به تهدید در جمعیت غیربالینی: نقش میانجی‌گری عدم تحمل بلاتکلیفی

صفحه 161-182

10.22059/japr.2019.284499.643309

شهرام وکیلی هریس؛ شعله لیوارجانی؛ نعیمه محب


طراحی، تدوین و استانداردسازی مقیاس ملی رفتارهای انطباقی در کودکان کم توان ذهنی

صفحه 183-199

10.22059/japr.2019.279816.643242

حسین ملکشاهی؛ کامبیز کامکاری؛ بهنام مکوندی


کارکردهای اجرایی سرد و داغ در افراد دارای اختلال نقص توجه/بیش فعالی: مطالعه مروری نظامند

صفحه 201-216

10.22059/japr.2019.284496.643308

شهروز نعمتی؛ محمد باردل


مقایسه بارگذاری حافظه فعال در حالت استراحت و فعالیت مغز با استفاده از EEG در کودکان دارای اختلال یادگیری ویژه

صفحه 217-227

10.22059/japr.2020.75079

فاطمه غلامعلی نژاد؛ شهلا پاکدامن؛ لیلی پناغی