Toggle navigation
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
دربارۀ نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
اخلاق پژوهش و انتشارات
پایبندیهای نشریه
سیاست دسترسی آزاد
بیانیۀ کپیرایت
سیاست دستبرد ادبی
سیاست خودآرشیوی
بانک ها و نمایه نامه ها
فرایند پذیرش مقالات
پرسشهای متداول
فراخوان مقاله و اخبار
راهنماها
راهنمای نویسندگان
راهنمای داوران
سیاست ویرایش و پس گرفتن مقاله
ارسال مقاله
داوران
تماس با ما
ورود به سامانه
ورود به سامانه
ثبت نام
English
نویسنده =
محمدرضا فیروزی
تعداد مقالات:
1
تأثیر روش یادگیری معکوس بر انعطافپذیری شناختی و انگیزش تحصیلی دانشآموزان پسر در دوران همهگیری ویروس کرونا
دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه
107-124
10.22059/japr.2023.335331.644121
علی رهایی؛ محمدرضا فیروزی
مشاهده مقاله
اصل مقاله
642.81 K
چکیده تفصیلی
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شمارههای پیشین نشریه
دوره 16 (1404)
دوره 15 (1403)
دوره 14 (1402)
دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1393)
دوره 4 (1392)
دوره 3 (1391)
دوره 2 (1390)
دوره 1 (1389)