دوره و شماره: دوره 5، شماره 4، بهمن 1393، صفحه 1-158 

مقاله پژوهشی

آموزش حل مساله به مادران و اثربخشی آن بر حل مشکلات خانوادگی و روش فرزندپروری آنان

صفحه 1-12

10.22059/japr.2015.52753


نیاز به شناخت: ساختار عاملی و تفاوت های جنسیتی در دانش آموزان

صفحه 13-28

10.22059/japr.2015.52754


پیش بینی نشانه های اختلال وسواس فکری- عملی بر اساس دشواری تنظیم هیجان، تکانشوری و خشم

صفحه 29-49

10.22059/japr.2015.52755


بررسی رابطه بین باورهای فراشناختی و خودکارآمدی معلمان با صلاحیت های حرفه ای آنان

صفحه 51-68

10.22059/japr.2015.52756


ساخت و اعتباریابی آزمون سهل انگاری اجتماعی در مردان شهر تهران

صفحه 69-79

10.22059/japr.2015.67567


اثربخشی آموزش‌ های شناختی- رفتاری بر کاهش اهمالکاری دانش‌آموزان

صفحه 81-88

10.22059/japr.2015.52757


تحلیلی روانشناختی از نقش درختان در محیط‌های خرید شهری مطالعه موردی: کلانشهر مشهد

صفحه 89-102

10.22059/japr.2015.67568


مقیاس مثبت نگری ایرانیان: ساخت و استانداردسازی

صفحه 103-130

10.22059/japr.2015.55054


بررسی اثر مستقیم و غیرمستقیم اخلاق رابطه ای بر افسردگی و اختلال عملکرد جنسی با میانجیگری رضایت زناشویی و سطح ارتباطات

صفحه 157-170

10.22059/japr.2015.61784


ساخت و مطالعه ویژگیهای روان سنجی مقیاس سه بعدی دلبستگی نوجوان به معلم

صفحه 171-182

10.22059/japr.2015.61785


اثربخشی بازی درمانی بر توجه و تمرکز کودکان دارای اختلال یادگیری

صفحه 183-197

10.22059/japr.2015.67573