دوره و شماره: دوره 6، شماره 4، بهمن 1394، صفحه 1-180 

مقاله پژوهشی

ناهنجاری‌های کوهرنس در نواحی فرونتال و تمپورال درکودکان ADHD- نوع مختلط: یک مقایسه با کودکان ADHD- نوع کم توجه

صفحه 1-14

10.22059/japr.2016.57960


تأثیر برنامه آموزش علاقه اجتماعی (مادر-کودک) بر ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی کودکان با اختلال نافرمانی مقابله‌ای

صفحه 15-30

10.22059/japr.2016.57961


بررسی رابطه‌ی هوش معنوی و رهبری خدمتگزار در مدیران مدارس متوسطه

صفحه 31-43

10.22059/japr.2016.57962


ویژگی‌های روانسنجی نسخه 10 سوالی پرسشنامه پریشانی روانشناختی کسلر (10K-)

صفحه 45-57

10.22059/japr.2016.57963


اثربخشی آموزش به شیوه بحث سقراطی بر گرایش به تفکر انتقادی

صفحه 59-78

10.22059/japr.2016.57964


اثربخشی ترکیب درمان شناختی- رفتاری و بیوفیدبک بر درمان مبتلایان به واژینیسموس و وضعیت جنسی آنها

صفحه 79-94

10.22059/japr.2016.57965


رابطه سبک‌های هویت با بهزیستی روان‌شناختی، اجتماعی و هیجانی: نقش واسطه‌ای تعهد و پذیرش هویت دینی

صفحه 95-112

10.22059/japr.2016.57966


اثربخشی مداخله معنوی- مذهبی مبتنی بر رویکرد اسلامی بر شاخص‌های ایمنی و روانشناختی در بیماران مبتلا به روماتوئید آرتریت

صفحه 113-131

10.22059/japr.2016.57967


تاثیر تقلیل من بر زمان واکنش و تمرینات روتین شناگران نخبه ایران

صفحه 133-144

10.22059/japr.2016.61433


بررسی پیش بینی خودارزشیابی مرکزی و جهت گیری هدف در عملکرد تحصیلی

صفحه 145-158

10.22059/japr.2016.61434


تبیین فرسودگی تحصیلی بر اساس الگوی ارتباط مادر- فرزند با میانجی‌گری تاب آوری در دختران دانش آموز

صفحه 159-173

10.22059/japr.2016.61435


بررسی رابطه بین حمایت اجتماعی ادراک شده با استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی

صفحه 175-188

10.22059/japr.2016.60973


بررسی اثرات آموزش از دور بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان به شیوه فراتحلیل

صفحه 189-198

10.22059/japr.2015.66156


اثر‌بخشی آموزش تکنیک لاک‌پشت بر افزایش بازداری پاسخ در کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی

صفحه 199-212

10.22059/japr.2016.79640


مقایسه آموزش مبتنی بر نظریه شناختی و راه‌حل محور بر کاهش هم وابستگی همسران معتادین

صفحه 241-213

10.22059/japr.2016.63627