دوره و شماره: دوره 9، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 1-240 

مقاله پژوهشی

مقایسه اثربخشی مداخله ذهنیت رشدیابنده با برنامه یادگیری مستقل بر تاب آوری تحصیلی دانش آموزان تیزهوش کم پیشرفت

صفحه 1-20

10.22059/japr.2019.70398

محدثه تقی نژاد؛ احمد عابدی؛ احمد یارمحمدیان


بررسی موردی تاثیر راهبرد خودنظارتی توجه در افزایش توجه و دقت خواندن دانش‌آموزان سندرم داون

صفحه 21-38

10.22059/japr.2019.70399

زهرا نوری؛ فاطمه نصرتی؛ عباس رحیمی نژاد


مقاله پژوهشی

تاثیر آموزش مسئله محور بر مهارت‌های زندگی دانش‌آموزان دختر پایه هفتم

صفحه 39-56

10.22059/japr.2019.70493

زهرا کریمیان؛ کیوان صالحی؛ رضا نجارنیافیروزجاه؛ علی مقدم زاده


تاثیر القای هیجانات بر تصمیم‌گیری پرخطر و بازداری رفتاری

صفحه 57-70

10.22059/japr.2019.70400

حسین زارع؛ زهره عزیزی


مقاله پژوهشی

پیامدهای روانی – اجتماعی برای زنان متأهل مبتلاء به HIV/AIDS

صفحه 71-90

10.22059/japr.2019.70959

الهه حجازی؛ یاسر مدنی؛ صالحه ایرانمنش


تأثیر برنامه درمانی مبتنی بر تعامل والد کودک (PCIT) بر مشکلات رفتاری کودکان با اختلال طیف اتیسم

صفحه 91-116

10.22059/japr.2019.71555

فرشته جوادی؛ سعید حسن زاده؛ غلامعلی افروز؛ سوگند قاسم زاده


بررسی اثر مستقیم و غیرمستقیم تبعیض جنسیتی بر رضایت زناشویی با میانجی‌گری ادراک انصاف

صفحه 127-140

10.22059/japr.2019.71006

ذبیح اله عباسپور؛ زهرا قنبری


مقاله پژوهشی

نقش پیش بینی کننده مولفه های بهوشیاری و خودمهارگری مادران در تنظیم هیجانات کودکان

صفحه 141-153

10.22059/japr.2019.71007

ثنا نوری مقدم؛ بتول زارع


اثربخشی آموزش مهارت های حل مسئله بین فردی بر حل مسئله اجتماعی دانش آموزان پیش دبستانی

صفحه 159-175

10.22059/japr.2019.70395

کیوان کاکابرایی؛ مریم صیدی