ورود به سامانه
ثبت نام
English
فصلنامه پژوهشهای کاربردی روانشناختی
جستجوی پیشرفته
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
دربارۀ نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
اخلاق پژوهش و انتشارات
پایبندیهای نشریه
سیاست دسترسی آزاد
بیانیۀ کپیرایت
سیاست دستبرد ادبی
سیاست خودآرشیوی
بانک ها و نمایه نامه ها
فرایند پذیرش مقالات
پرسشهای متداول
فراخوان مقاله و اخبار
راهنماها
راهنمای نویسندگان
راهنمای داوران
سیاست ویرایش و پس گرفتن مقاله
ارسال مقاله
داوران
تماس با ما
دوره و شماره:
دوره 3، شماره 1، خرداد 1391
تعداد مقالات:
1
مقاله پژوهشی
تاثیر آموزش مستقیم بر یادگیری مفاهیم ریاضی در کودکان مبتلا به اختلال ریاضی
صفحه
41-58
10.22059/japr.2012.52542
مشاهده مقاله
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شمارههای پیشین نشریه
دوره 16 (1404)
دوره 15 (1403)
دوره 14 (1402)
دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1393)
دوره 4 (1392)
دوره 3 (1391)
شماره 4
شماره 3
شماره 1
دوره 2 (1390)
دوره 1 (1389)