نویسنده = محمد جوادی پور
اثربخشی روش بازی‌وارسازی به صورت انفرادی و مشارکتی بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان پایه سوم دبستان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 08 اردیبهشت 1404

10.22059/japr.2025.376051.644922

مرضیه عباس پور؛ مرضیه دهقانی؛ محمد جوادی پور؛ ابراهیم خدایی


بازنمایی نشانگا‌ن روان‌شناختی، عملکردی و رفتاری اُفت تحصیلی دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه تهران

دوره 10، شماره 4، بهمن 1398، صفحه 111-140

10.22059/japr.2019.285630.643321

آزاده فدوی رودسری؛ کیوان صالحی؛ ابراهیم خدایی؛ علی مقدم زاده؛ محمد جوادی پور


بررسی نگرش معلمان زبان انگلیسی درباره کاربرد مدل آموزش معکوس در مدارس ایران

دوره 9، شماره 2، تیر 1397، صفحه 61-87

10.22059/japr.2018.70938

مصطفی بهمنی؛ محمد جوادی پور؛ رضوان حکیم‌زاده؛ کیوان صالحی؛ سیدبهنام علوی‌مقدم


بررسی میزان مشارکت و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی با استفاده از روش آموزش کلاس معکوس

دوره 8، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 35-49

10.22059/japr.2017.63706

مصطفی بهمنی؛ محمد جوادی پور؛ رضوان حکیم زاده؛ کیوان صالحی؛ سیدبهنام علوی مقدم