نویسنده = الهه حجازی
شناسایی فرایند یاددهی-یادگیری در بستر الکترونیک دانشگاه تهران: مطالعه‌ای پدیدارشناختی

دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 113-134

10.22059/japr.2023.353563.644500

راضیه صفاری فرد؛ مسعود غلامعلی لواسانی؛ الهه حجازی؛ فاطمه نارنجی ثانی


مؤلفه‌های روان‌شناختی مرتبط با موفقیت دانشجویان در محیط یادگیری ترکیبی

دوره 12، شماره 3، آذر 1400، صفحه 105-127

10.22059/japr.2021.326666.643902

الهه حجازی؛ فاطمه نارنجی ثانی؛ عاطفه غفرانی


ادراک و شناخت نوجوانان از مفهوم عاملیت: مطالعه ی پدیدارشناسانه

دوره 12، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 19-38

10.22059/japr.2021.279514.643239

زهرا مهقانی؛ الهه حجازی؛ نرگس سادات سجادیه


ارتقا تفکر علمی در کودکان پیش‌دبستانی: طراحی بسته آموزشی مبتنی بر رویکرد تجربی

دوره 11، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 31-48

10.22059/japr.2020.283841.643300

لیدا ملک زاده؛ الهه حجازی؛ محمود تلخابی؛ زهرا نقش


اثربخشی برنامه‌ آموزشی فرزندپروری مبتنی بر نظریه انتخاب برکیفیت رابطه مادرـ پسر

دوره 10، شماره 3، آذر 1398، صفحه 67-83

10.22059/japr.2019.259011.642862

فاطمه خیام فر؛ یاسر مدنی؛ الهه حجازی؛ کاظم پورطاهری


پیامدهای روانی – اجتماعی برای زنان متأهل مبتلاء به HIV/AIDS

دوره 9، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 71-90

10.22059/japr.2019.70959

الهه حجازی؛ یاسر مدنی؛ صالحه ایرانمنش