نمایه نویسندگان

ا

  • ابراهیم، معصومه بررسی شاخص‌های روان‌سنجی نسخۀ فارسی مقیاس تنظیم انگیزشی (RMS) در بین دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 37-51]
  • احمدی، رضا اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر اجتناب تجربه‌ای و تکانشگری دانش‌آموزان دختر با دشواری در نظم‌جویی هیجانی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 149-167]
  • اسفندیاری گرکرودی، سارا نقش میانجی نظم‌بخشی هیجان در رابطۀ بین اضطراب کرونا و کیفیت زندگی مرتبط با سلامت دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 223-237]
  • امامی، سیدمحمدحسن مدل پیش‌بینی سازگاری روانی-اجتماعی با بیماری براساس استرس ادراک‌شده و انسجام روانی با میانجی‌گری شفقت به خود در بیماران مبتلا به سندرم رودۀ تحریک‌پذیر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 297-316]
  • انصاری شهیدی، مجتبی مدل پیش‌بینی سازگاری روانی-اجتماعی با بیماری براساس استرس ادراک‌شده و انسجام روانی با میانجی‌گری شفقت به خود در بیماران مبتلا به سندرم رودۀ تحریک‌پذیر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 297-316]

ب

  • بابائیان، مهتاب رابطۀ سبک‌های فرزندپروری ادراک‌شده و ترس از تجرد: نقش واسطه‌ای طرحواره‌های وابستگی و خویشتن تحول‌نیافته [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 169-188]
  • باجلان، مهین مقایسۀ اثربخشی درمان معناگرا و درمان وحدت‌مدار بر تاب‌آوری و کیفیت زندگی در مبتلایان به سرطان خون [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 255-275]
  • بخشنده امنیه، طاهره اثربخشی روان‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر استرس ادراک‌شده و بهزیستی روان‌شناختی مبتلایان به اضطراب کرونا در زمان اپیدمی بیماری [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 186-206]
  • بدری گرگری، رحیم کاربست توان‌بخشی شناختی بر فهم، تولید و محاسبات عددی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب ریاضی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 53-72]

پ

  • پورکمالی، طاهره اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر انعطاف‌پذیری کنشی و همجوشی شناختی مبتلایان به سندرم رودۀ تحریک‌پذیر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 207-222]

ج

  • جبل عاملی، شیدا مدل پیش‌بینی سازگاری روانی-اجتماعی با بیماری براساس استرس ادراک‌شده و انسجام روانی با میانجی‌گری شفقت به خود در بیماران مبتلا به سندرم رودۀ تحریک‌پذیر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 297-316]
  • جعفری، نگار نقش واسطه‌ای نشخوار فکری و نگرانی در رابطۀ بین شفقت خود با علائم افسردگی و اضطراب [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 239-253]
  • جوادیان قمی، نرگس اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر اجتناب تجربه‌ای و تکانشگری دانش‌آموزان دختر با دشواری در نظم‌جویی هیجانی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 149-167]

ح

  • حاج حسینی، منصوره بررسی شاخص‌های روان‌سنجی نسخۀ فارسی مقیاس تنظیم انگیزشی (RMS) در بین دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 37-51]
  • حسینی، فریبا اثربخشی کیفیت زندگی درمانی بر کیفیت تعامل والد-نوجوان و سازگاری نوجوانان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 73-89]

خ

  • خوش اخلاق، حسن اثربخشی روان‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر استرس ادراک‌شده و بهزیستی روان‌شناختی مبتلایان به اضطراب کرونا در زمان اپیدمی بیماری [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 186-206]

د

  • دارابی، کورش مقایسۀ اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی و آموزش مهارت حل مسئله بر خودکارآمدی و انگیزۀ تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایۀ دهم [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 19-36]

ر

  • رئیسی، زهره اثربخشی روان‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر استرس ادراک‌شده و بهزیستی روان‌شناختی مبتلایان به اضطراب کرونا در زمان اپیدمی بیماری [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 186-206]
  • رشیدی، بهار اثربخشی مداخلۀ مبتنی بر تئوری تغییر ذهنیت دوئیک بر جهت‌گیری منفی به مشکل و احساس ناامیدی دانش‌آموزان دبیرستانی در دوران کرونا [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 1-18]
  • رضائی، سجاد نقش میانجی نظم‌بخشی هیجان در رابطۀ بین اضطراب کرونا و کیفیت زندگی مرتبط با سلامت دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 223-237]
  • رضابخش، حسین نقش واسطه‌ای ایده‌پردازی خودکشی در رابطۀ بین سبک‌های والدگری، نیازهای بنیادین و ادراک سرباربودن با جرح خویشتن غیرخودکشی‌گرا در نوجوانان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 91-114]
  • رضایی شریف، علی مقایسۀ اثربخشی درمان مبتنی بر بازسازی عاطفی و هیجان‌مدار بر مشکلات ازدواج و بخشش در زنان متقاضی طلاق [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 277-296]
  • رنجبرکهن، زهره اثربخشی روان‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر استرس ادراک‌شده و بهزیستی روان‌شناختی مبتلایان به اضطراب کرونا در زمان اپیدمی بیماری [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 186-206]

ز

  • زاده محمدی، علی مقایسۀ اثربخشی درمان معناگرا و درمان وحدت‌مدار بر تاب‌آوری و کیفیت زندگی در مبتلایان به سرطان خون [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 255-275]
  • زبردست، عذرا نقش میانجی نظم‌بخشی هیجان در رابطۀ بین اضطراب کرونا و کیفیت زندگی مرتبط با سلامت دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 223-237]

س

  • ستوده، نعمت اثربخشی توان‌بخشی شناختی بر بهبود توجه انتخابی، انعطاف‌پذیری شناختی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 317-340]
  • سلطانی زاده، محمد مدل پیش‌بینی سازگاری روانی-اجتماعی با بیماری براساس استرس ادراک‌شده و انسجام روانی با میانجی‌گری شفقت به خود در بیماران مبتلا به سندرم رودۀ تحریک‌پذیر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 297-316]
  • سیفی قوزلو، سید جواد مقایسۀ اثربخشی درمان مبتنی بر بازسازی عاطفی و هیجان‌مدار بر مشکلات ازدواج و بخشش در زنان متقاضی طلاق [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 277-296]

ش

  • شاهمرادی، سمیه رابطۀ سبک‌های فرزندپروری ادراک‌شده و ترس از تجرد: نقش واسطه‌ای طرحواره‌های وابستگی و خویشتن تحول‌نیافته [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 169-188]
  • شریفی، طیبه اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر اجتناب تجربه‌ای و تکانشگری دانش‌آموزان دختر با دشواری در نظم‌جویی هیجانی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 149-167]
  • شهبازی، مسعود مقایسۀ اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی و آموزش مهارت حل مسئله بر خودکارآمدی و انگیزۀ تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایۀ دهم [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 19-36]
  • شیخ الاسلامی، علی مقایسۀ اثربخشی درمان مبتنی بر بازسازی عاطفی و هیجان‌مدار بر مشکلات ازدواج و بخشش در زنان متقاضی طلاق [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 277-296]

ص

  • صدری دمیرچی، اسماعیل مقایسۀ اثربخشی درمان مبتنی بر بازسازی عاطفی و هیجان‌مدار بر مشکلات ازدواج و بخشش در زنان متقاضی طلاق [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 277-296]

ط

  • طالع پسند، سیاوش اثربخشی توان‌بخشی شناختی بر بهبود توجه انتخابی، انعطاف‌پذیری شناختی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 317-340]

ع

  • عابدی، احمد اثربخشی مداخلۀ مبتنی بر تئوری تغییر ذهنیت دوئیک بر جهت‌گیری منفی به مشکل و احساس ناامیدی دانش‌آموزان دبیرستانی در دوران کرونا [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 1-18]
  • عابدی، محمدرضا اثربخشی کیفیت زندگی درمانی بر کیفیت تعامل والد-نوجوان و سازگاری نوجوانان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 73-89]
  • علیزاده، مرجان مقایسۀ اثربخشی آموزش واقعیت‌درمانی و مثبت‌اندیشی بر اجتناب شناختی؛ راهبردهای تنظیم هیجانی با نقش تعدیل‌کنندۀ جنسیت در دانش‌آموزان نابینا [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 115-132]

غ

  • غلامزاده جفره، مریم مقایسۀ اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی و آموزش مهارت حل مسئله بر خودکارآمدی و انگیزۀ تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایۀ دهم [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 19-36]

ف

  • فرامرزی، سالار اثربخشی مداخلۀ مبتنی بر تئوری تغییر ذهنیت دوئیک بر جهت‌گیری منفی به مشکل و احساس ناامیدی دانش‌آموزان دبیرستانی در دوران کرونا [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 1-18]
  • فروزان فر، فرزانه مدل پیش‌بینی سازگاری روانی-اجتماعی با بیماری براساس استرس ادراک‌شده و انسجام روانی با میانجی‌گری شفقت به خود در بیماران مبتلا به سندرم رودۀ تحریک‌پذیر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 297-316]

ق

  • قربان جهرمی، رضا مقایسۀ اثربخشی درمان معناگرا و درمان وحدت‌مدار بر تاب‌آوری و کیفیت زندگی در مبتلایان به سرطان خون [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 255-275]
  • قربانی، راهب اثربخشی توان‌بخشی شناختی بر بهبود توجه انتخابی، انعطاف‌پذیری شناختی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 317-340]

ک

  • کراسکیان موجمباری، آدیس نقش واسطه‌ای ایده‌پردازی خودکشی در رابطۀ بین سبک‌های والدگری، نیازهای بنیادین و ادراک سرباربودن با جرح خویشتن غیرخودکشی‌گرا در نوجوانان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 91-114]
  • کرمی، سمیرا بررسی شاخص‌های روان‌سنجی نسخۀ فارسی مقیاس تنظیم انگیزشی (RMS) در بین دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 37-51]

گ

  • گرجی، یوسف اثربخشی کیفیت زندگی درمانی بر کیفیت تعامل والد-نوجوان و سازگاری نوجوانان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 73-89]

م

  • محمدلو، مریم اثربخشی توان‌بخشی شناختی بر بهبود توجه انتخابی، انعطاف‌پذیری شناختی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 317-340]
  • مرادی، هدی نقش واسطه‌ای نشخوار فکری و نگرانی در رابطۀ بین شفقت خود با علائم افسردگی و اضطراب [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 239-253]
  • مروی نوغانی، فرزانه سادات مقایسۀ اثربخشی آموزش واقعیت‌درمانی و مثبت‌اندیشی بر اجتناب شناختی؛ راهبردهای تنظیم هیجانی با نقش تعدیل‌کنندۀ جنسیت در دانش‌آموزان نابینا [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 115-132]
  • مشهدی زاده، شهرام اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر اجتناب تجربه‌ای و تکانشگری دانش‌آموزان دختر با دشواری در نظم‌جویی هیجانی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 149-167]
  • مفخمی، ساحل نقش میانجی نظم‌بخشی هیجان در رابطۀ بین اضطراب کرونا و کیفیت زندگی مرتبط با سلامت دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 223-237]
  • مهرگان فرد جیرنده، ضرغام کاربست توان‌بخشی شناختی بر فهم، تولید و محاسبات عددی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب ریاضی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 53-72]

ن

  • نعمت طاوسی، محترم نقش واسطه‌ای ایده‌پردازی خودکشی در رابطۀ بین سبک‌های والدگری، نیازهای بنیادین و ادراک سرباربودن با جرح خویشتن غیرخودکشی‌گرا در نوجوانان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 91-114]
  • نعمتی، شهروز کاربست توان‌بخشی شناختی بر فهم، تولید و محاسبات عددی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب ریاضی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 53-72]
  • نقش، زهرا رابطۀ سبک‌های فرزندپروری ادراک‌شده و ترس از تجرد: نقش واسطه‌ای طرحواره‌های وابستگی و خویشتن تحول‌نیافته [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 169-188]
  • نوفرستی، اعظم نقش واسطه‌ای نشخوار فکری و نگرانی در رابطۀ بین شفقت خود با علائم افسردگی و اضطراب [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 239-253]
  • نیلفروشان، پریسا ساختار عاملی و تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس امید شغلی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 133-148]

و

  • واحدی، شهرام کاربست توان‌بخشی شناختی بر فهم، تولید و محاسبات عددی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب ریاضی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 53-72]
  • والی‌نژاد، آرزو نقش واسطه‌ای ایده‌پردازی خودکشی در رابطۀ بین سبک‌های والدگری، نیازهای بنیادین و ادراک سرباربودن با جرح خویشتن غیرخودکشی‌گرا در نوجوانان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 91-114]
  • وحید دستجردی، لیلا ساختار عاملی و تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس امید شغلی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 133-148]

ه

  • هومن، فرزانه مقایسۀ اثربخشی آموزش واقعیت‌درمانی و مثبت‌اندیشی بر اجتناب شناختی؛ راهبردهای تنظیم هیجانی با نقش تعدیل‌کنندۀ جنسیت در دانش‌آموزان نابینا [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 115-132]