دوره و شماره: دوره 11، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 1-245 
اثربخشی آموزش ترکیبی برنامه حضوری- مجازی درمان تعامل والد- کودک بر اساس رویکرد آیبرگ بر رابطه مادر و کودک مبتلا به اختلال‌های رفتاری

صفحه 1-14

10.22059/japr.2020.272031.643109

علی اکبری زاده؛ سعید حسن زاده؛ کامبیز کامکاری؛ مسعود لواسانی


روایی محتوایی، ساختار عاملی و تغییر ناپذیری جنسیتی مقیاس جهت‌گیری تعلق‌پذیری

صفحه 15-29

10.22059/japr.2020.277496.643201

سید امیر امین یزدی؛ فرهاد تنهای رشوانلو؛ طلیعه سعیدی رضوانی؛ حسین کارشکی


ارتقا تفکر علمی در کودکان پیش‌دبستانی: طراحی بسته آموزشی مبتنی بر رویکرد تجربی

صفحه 31-48

10.22059/japr.2020.283841.643300

لیدا ملک زاده؛ الهه حجازی؛ محمود تلخابی؛ زهرا نقش


مقایسه طیف توان الکتروانسفالوگرافی بین بیماران مبتلا به‌ سندرم روده تحریک‌پذیر و افراد سالم

صفحه 49-65

10.22059/japr.2020.297071.643428

سپیده دهقانی؛ محمدعلی بشارت؛ رضا رستمی؛ رضا زمردی؛ همایون واحدی


اثربخشی آموزش تقویت مقابله زوجی بر سازگاری زناشویی و راهبردهای مقابله‌ای زوجی

صفحه 67-85

10.22059/japr.2020.277483.643200

امید عیسی نژاد؛ زینب علیزاده


رواسازی نسخه فارسی پرسشنامه شاخص ذخیره شناختی

صفحه 87-99

10.22059/japr.2020.288425.643348

جواد حاتمی؛ علی فیضی خواجه؛ عباس رحیمی نژاد؛ حجت اللّه فراهانی؛ تارا رضاپور


رابطه ترس از خودشفقتی و ترس از شادی با پرخوری از طریق میانجی‌گری عاطفه مثبت و منفی در دانشجویان

صفحه 101-115

10.22059/japr.2020.265524.642976

فرزانه ملک پور؛ سودابه بساک نژاد


مطالعه پدیدارشناختی مدرسه طبیعت و پیامدهای آن در رشد عاطفی و اجتماعی کودکان

صفحه 117-136

10.22059/japr.2020.258514.642856

منصوره حاج حسینی؛ فاطمه آزاد؛ الهام سادات ناجی


اثربخشی برنامه پیشگیری و بهبود رابطه مبتنی بر رویکرد تلفیقی گاتمن و گلاسر بر عشق، احترام و صمیمیت زناشویی

صفحه 137-149

10.22059/japr.2020.274730.643157

مهناز مرتضوی؛ رویا رسولی؛ سیمین حسینیان؛ حسن زارعی


نقش انگیزش والدین در انگیزش خودمختار دانش‌آموزان برای انجام تکالیف شب: آزمون مدلی بر اساس نظریه خودتعیین‌گری

صفحه 151-168

10.22059/japr.2020.271034.643088

نینا عادلی؛ سیاوش طالع پسند؛ مرتضی نظیفی


مقایسه نارسایی هیجانی، اضطرار منفی و پرخاشگری در زندانیان با و بدون اختلال خشم انفجاری متناوب

صفحه 169-183

10.22059/japr.2020.274403.643150

مهدی غریب پور؛ بهمن اکبری؛ عباس ابوالقاسمی


ساخت و هنجاریابی مقیاس خودمراقبتی سالمندان شهر تهران

صفحه 185-208

10.22059/japr.2020.280957.643266

جلیل یونسی بروجنی؛ محسن جدیدی؛ فرید احمدراد


ارائه الگوی یادگیری مبتنی بر بازی (غیردیجیتال) با رویکرد حل‌مسئله برای آموزش سازمانی و نقد دوره‌‌های آموزشی موجود براساس آن

صفحه 209-245

10.22059/japr.2020.285660.643322

مرضیه عبدالوهابی؛ کمال درانی؛ سعید صفایی موحد؛ کوروش فتحی واجارگاه؛ کیوان صالحی