دوره و شماره: دوره 11، شماره 3، آذر 1399، صفحه 1-262 

مقاله پژوهشی

اثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر شفقت به خود بر مشکلات رفتاری و خودپنداره کودکان با نارسایی های ذهنی و تحولی

صفحه 1-18

10.22059/japr.2020.294440.643402

محمد مدحی؛ امیر قمرانی


اثربخشی مدل آموزش تربیت مثبت مدرسه محور بر سطوح درگیری تحصیلی دانش آموزان ابتدایی

صفحه 19-35

10.22059/japr.2020.297897.643439

سما سادات؛ شهرام واحدی؛ اسکندر فتحی آذر؛ رحیم بدری گرگری


تأثیر برنامه درمانی مبتنی بر تعامل والد کودک (PCIT) بر رابطه خانواده با کودکان دارای اختلال طیف اُتیسم

صفحه 37-54

10.22059/japr.2020.265071.642963

فرشته جوادی؛ سعید حسن زاده؛ غلامعلی افروز؛ سوگند قاسم زاده


مطالعه مقدماتی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه ظرفیت تأملی والدینی بر روی یک نمونه ایرانی

صفحه 55-68

10.22059/japr.2020.297614.643446

ولاء موسوی؛ هادی بهرامی احسان


بررسی نقش ویژگی‌های شخصیتی و تنهایی در پیش‌بینی نوموفوبیا

صفحه 69-82

10.22059/japr.2020.292233.643376

فرشته پورمحسنی کلوری؛ سمیرا جعفریان؛ عیسی جعفری؛ لاله صنوبر


تعیین سهم ذهن آگاهی و بهزیستی روانی در پیش‌بینی یادگیری خودتنظیم شده در دانشجویان

صفحه 83-92

10.22059/japr.2020.294988.643409

مریم سرشار؛ فرحناز کیان ارثی


مقایسه سوگیری توجه نسبت به تهدید درپسران دارای نشانه‌های اختلالات افسردگی و پرخاشگری

صفحه 93-107

10.22059/japr.2020.298988.643461

زینب خانجانی؛ فاطمه باقری؛ تورج هاشمی


کاربرد علوم شناختی در مدیریت (با بهره گیری از رویکرد فراترکیب)

صفحه 109-132

10.22059/japr.2020.294298.643399

خدایار ابیلی؛ فاطمه نارنجی ثانی؛ ابراهیم مزاری


تأثیر آموزش زودهنگام بر عملکرد و یادداری تکلیف توالی حرکتی: شواهدی از دوره‌های حساس یادگیری حرکتی

صفحه 133-152

10.22059/japr.2020.298249.643445

سیدکاوس صالحی؛ عزیز مرادی


آموزش خود نظم بخشی رفتاری-هیجانی: روشی برای بهبود فعالیت عملکرد اجرایی و علائم بیش کنشی در نوجوانان مبتلا به ADHD

صفحه 153-167

10.22059/japr.2020.303146.643526

منیژه فیروزی؛ سحر احسانی


بررسی مدل ساختاری تأثیر عزت‌نفس، خودشئ‌انگاری، و طرحواره‌های ظاهر بر سبک انتخاب لباس

صفحه 169-178

10.22059/japr.2020.293807.643396

زهره علاءالدینی؛ سودابه حسن نژاد


مقایسه اثربخشی توان‌بخشی تقویت توجه و تقویت حافظه بر سیالی کلامی و سرعت پردازش اطلاعات دانش‌آموزان نارساخوان

صفحه 179-191

10.22059/japr.2020.295569.643416

حمید رضا محروقی؛ حسن توزنده جانی؛ حمید نجات؛ زهرا باقرزاده گل مکانی


مقایسه رگرسیون خطی و الگوریتم‌های رگرسیون انقباضی (ستیغی، لسو و الستیک شبکه‌ای) با استفاده از داده‌های بیماران استرس‌پس‌از‌سانحه

صفحه 193-206

10.22059/japr.2020.305766.643568

حجت اله فراهانی


اثربخشی یادگیری مستقل بر پیشرفت‌ تحصیلی، خودکارآمدی‌‌ تحصیلی و اضطراب‌ امتحان دانش‌آموزان دختر پایه هفتم شهر اصفهان

صفحه 207-222

10.22059/japr.2020.297861.643438

فاطمه زینلی؛ سید عباس حقایق


پیش‌بینی رضایت جنسی و تعهد زناشویی براساس دین‌داری و صمیمیت زناشویی دانشجویان متأهل دانشگاه تهران

صفحه 223-241

10.22059/japr.2020.303757.643536

زهرا مرادی؛ یاسر مدنی


تبیین مؤلفه‌های حس مکان با رویکرد روان‌درمانی "افسردگی": (تحلیل محتوا)

صفحه 243-262

10.22059/japr.2020.294336.643400

راحله قنبریان؛ علی بامداد؛ مهدی ایمانی