نمایه کلیدواژه ها

ا

  • اجتناب تجربه‌ای اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر اجتناب تجربه‌ای و تکانشگری دانش‌آموزان دختر با دشواری در نظم‌جویی هیجانی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 149-167]
  • اجتناب شناختی مقایسۀ اثربخشی آموزش واقعیت‌درمانی و مثبت‌اندیشی بر اجتناب شناختی؛ راهبردهای تنظیم هیجانی با نقش تعدیل‌کنندۀ جنسیت در دانش‌آموزان نابینا [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 115-132]
  • احساس ناامیدی اثربخشی مداخلۀ مبتنی بر تئوری تغییر ذهنیت دوئیک بر جهت‌گیری منفی به مشکل و احساس ناامیدی دانش‌آموزان دبیرستانی در دوران کرونا [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 1-18]
  • اختلال یادگیری خاص اثربخشی توان‌بخشی شناختی بر بهبود توجه انتخابی، انعطاف‌پذیری شناختی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 317-340]
  • اختلال یادگیری ویژه کاربست توان‌بخشی شناختی بر فهم، تولید و محاسبات عددی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب ریاضی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 53-72]
  • ادراک سرباربودن نقش واسطه‌ای ایده‌پردازی خودکشی در رابطۀ بین سبک‌های والدگری، نیازهای بنیادین و ادراک سرباربودن با جرح خویشتن غیرخودکشی‌گرا در نوجوانان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 91-114]
  • استرس ادراک‌شده مدل پیش‌بینی سازگاری روانی-اجتماعی با بیماری براساس استرس ادراک‌شده و انسجام روانی با میانجی‌گری شفقت به خود در بیماران مبتلا به سندرم رودۀ تحریک‌پذیر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 297-316]
  • استرس ادراک‌شده اثربخشی روان‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر استرس ادراک‌شده و بهزیستی روان‌شناختی مبتلایان به اضطراب کرونا در زمان اپیدمی بیماری [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 186-206]
  • اضطراب نقش میانجی نظم‌بخشی هیجان در رابطۀ بین اضطراب کرونا و کیفیت زندگی مرتبط با سلامت دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 223-237]
  • اضطراب کرونا اثربخشی روان‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر استرس ادراک‌شده و بهزیستی روان‌شناختی مبتلایان به اضطراب کرونا در زمان اپیدمی بیماری [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 186-206]
  • انسجام روانی مدل پیش‌بینی سازگاری روانی-اجتماعی با بیماری براساس استرس ادراک‌شده و انسجام روانی با میانجی‌گری شفقت به خود در بیماران مبتلا به سندرم رودۀ تحریک‌پذیر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 297-316]
  • انعطاف‌پذیری شناختی اثربخشی توان‌بخشی شناختی بر بهبود توجه انتخابی، انعطاف‌پذیری شناختی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 317-340]
  • انعطاف‌پذیری کنشی اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر انعطاف‌پذیری کنشی و همجوشی شناختی مبتلایان به سندرم رودۀ تحریک‌پذیر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 207-222]
  • انگیزۀ تحصیلی مقایسۀ اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی و آموزش مهارت حل مسئله بر خودکارآمدی و انگیزۀ تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایۀ دهم [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 19-36]
  • ایده‌پردازی خودکشی نقش واسطه‌ای ایده‌پردازی خودکشی در رابطۀ بین سبک‌های والدگری، نیازهای بنیادین و ادراک سرباربودن با جرح خویشتن غیرخودکشی‌گرا در نوجوانان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 91-114]

ب

  • بخشش مقایسۀ اثربخشی درمان مبتنی بر بازسازی عاطفی و هیجان‌مدار بر مشکلات ازدواج و بخشش در زنان متقاضی طلاق [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 277-296]
  • بهزیستی روان‌شناختی اثربخشی روان‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر استرس ادراک‌شده و بهزیستی روان‌شناختی مبتلایان به اضطراب کرونا در زمان اپیدمی بیماری [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 186-206]

پ

  • پیشرفت تحصیلی اثربخشی توان‌بخشی شناختی بر بهبود توجه انتخابی، انعطاف‌پذیری شناختی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 317-340]

ت

  • تاب‌آوری مقایسۀ اثربخشی درمان معناگرا و درمان وحدت‌مدار بر تاب‌آوری و کیفیت زندگی در مبتلایان به سرطان خون [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 255-275]
  • تحلیل‌عاملی بررسی شاخص‌های روان‌سنجی نسخۀ فارسی مقیاس تنظیم انگیزشی (RMS) در بین دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 37-51]
  • تحلیل‌عاملی تأییدی چندگروهی ساختار عاملی و تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس امید شغلی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 133-148]
  • ترس از تجرد رابطۀ سبک‌های فرزندپروری ادراک‌شده و ترس از تجرد: نقش واسطه‌ای طرحواره‌های وابستگی و خویشتن تحول‌نیافته [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 169-188]
  • تغییر ذهنیت دوئیک اثربخشی مداخلۀ مبتنی بر تئوری تغییر ذهنیت دوئیک بر جهت‌گیری منفی به مشکل و احساس ناامیدی دانش‌آموزان دبیرستانی در دوران کرونا [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 1-18]
  • تغییرناپذیری ساختار عاملی و تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس امید شغلی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 133-148]
  • تکانشگری اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر اجتناب تجربه‌ای و تکانشگری دانش‌آموزان دختر با دشواری در نظم‌جویی هیجانی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 149-167]
  • توان‌بخشی شناختی اثربخشی توان‌بخشی شناختی بر بهبود توجه انتخابی، انعطاف‌پذیری شناختی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 317-340]
  • توان‌بخشی شناختی کاربست توان‌بخشی شناختی بر فهم، تولید و محاسبات عددی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب ریاضی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 53-72]
  • توجه انتخابی اثربخشی توان‌بخشی شناختی بر بهبود توجه انتخابی، انعطاف‌پذیری شناختی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 317-340]
  • تولید عددی کاربست توان‌بخشی شناختی بر فهم، تولید و محاسبات عددی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب ریاضی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 53-72]

ج

  • جرح خویشتن غیرخودکشی‌گرا نقش واسطه‌ای ایده‌پردازی خودکشی در رابطۀ بین سبک‌های والدگری، نیازهای بنیادین و ادراک سرباربودن با جرح خویشتن غیرخودکشی‌گرا در نوجوانان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 91-114]
  • جهت‌گیری منفی به مشکل اثربخشی مداخلۀ مبتنی بر تئوری تغییر ذهنیت دوئیک بر جهت‌گیری منفی به مشکل و احساس ناامیدی دانش‌آموزان دبیرستانی در دوران کرونا [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 1-18]

خ

  • خودکارآمدی مقایسۀ اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی و آموزش مهارت حل مسئله بر خودکارآمدی و انگیزۀ تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایۀ دهم [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 19-36]
  • خویشتن تحول‌نیافته رابطۀ سبک‌های فرزندپروری ادراک‌شده و ترس از تجرد: نقش واسطه‌ای طرحواره‌های وابستگی و خویشتن تحول‌نیافته [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 169-188]

د

  • دانشجویان بررسی شاخص‌های روان‌سنجی نسخۀ فارسی مقیاس تنظیم انگیزشی (RMS) در بین دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 37-51]
  • درمان شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر انعطاف‌پذیری کنشی و همجوشی شناختی مبتلایان به سندرم رودۀ تحریک‌پذیر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 207-222]
  • درمان معناگرا مقایسۀ اثربخشی درمان معناگرا و درمان وحدت‌مدار بر تاب‌آوری و کیفیت زندگی در مبتلایان به سرطان خون [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 255-275]
  • درمان وحدت‌مدار مقایسۀ اثربخشی درمان معناگرا و درمان وحدت‌مدار بر تاب‌آوری و کیفیت زندگی در مبتلایان به سرطان خون [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 255-275]
  • دشواری در نظم‌جویی هیجانی اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر اجتناب تجربه‌ای و تکانشگری دانش‌آموزان دختر با دشواری در نظم‌جویی هیجانی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 149-167]
  • دوران کرونا اثربخشی مداخلۀ مبتنی بر تئوری تغییر ذهنیت دوئیک بر جهت‌گیری منفی به مشکل و احساس ناامیدی دانش‌آموزان دبیرستانی در دوران کرونا [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 1-18]

ر

  • راهبرد تنظیم هیجان مقایسۀ اثربخشی آموزش واقعیت‌درمانی و مثبت‌اندیشی بر اجتناب شناختی؛ راهبردهای تنظیم هیجانی با نقش تعدیل‌کنندۀ جنسیت در دانش‌آموزان نابینا [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 115-132]
  • راهبردهای خودتنظیمی مقایسۀ اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی و آموزش مهارت حل مسئله بر خودکارآمدی و انگیزۀ تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایۀ دهم [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 19-36]
  • رفتار سلامت نقش میانجی نظم‌بخشی هیجان در رابطۀ بین اضطراب کرونا و کیفیت زندگی مرتبط با سلامت دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 223-237]
  • روان‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی اثربخشی روان‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر استرس ادراک‌شده و بهزیستی روان‌شناختی مبتلایان به اضطراب کرونا در زمان اپیدمی بیماری [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 186-206]

ز

  • زنان مقایسۀ اثربخشی درمان مبتنی بر بازسازی عاطفی و هیجان‌مدار بر مشکلات ازدواج و بخشش در زنان متقاضی طلاق [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 277-296]

س

  • ساختار عاملی ساختار عاملی و تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس امید شغلی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 133-148]
  • سازگاری اثربخشی کیفیت زندگی درمانی بر کیفیت تعامل والد-نوجوان و سازگاری نوجوانان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 73-89]
  • سازگاری روانی-اجتماعی با بیماری مدل پیش‌بینی سازگاری روانی-اجتماعی با بیماری براساس استرس ادراک‌شده و انسجام روانی با میانجی‌گری شفقت به خود در بیماران مبتلا به سندرم رودۀ تحریک‌پذیر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 297-316]
  • سبک‌های والدگری نقش واسطه‌ای ایده‌پردازی خودکشی در رابطۀ بین سبک‌های والدگری، نیازهای بنیادین و ادراک سرباربودن با جرح خویشتن غیرخودکشی‌گرا در نوجوانان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 91-114]
  • سرطان مقایسۀ اثربخشی درمان معناگرا و درمان وحدت‌مدار بر تاب‌آوری و کیفیت زندگی در مبتلایان به سرطان خون [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 255-275]
  • سندرم رودۀ تحریک‌پذیر مدل پیش‌بینی سازگاری روانی-اجتماعی با بیماری براساس استرس ادراک‌شده و انسجام روانی با میانجی‌گری شفقت به خود در بیماران مبتلا به سندرم رودۀ تحریک‌پذیر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 297-316]
  • سندرم رودۀ تحریک‌پذیر اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر انعطاف‌پذیری کنشی و همجوشی شناختی مبتلایان به سندرم رودۀ تحریک‌پذیر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 207-222]

ش

  • شاخص‌های روان‌سنجی بررسی شاخص‌های روان‌سنجی نسخۀ فارسی مقیاس تنظیم انگیزشی (RMS) در بین دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 37-51]
  • شفقت به خود مدل پیش‌بینی سازگاری روانی-اجتماعی با بیماری براساس استرس ادراک‌شده و انسجام روانی با میانجی‌گری شفقت به خود در بیماران مبتلا به سندرم رودۀ تحریک‌پذیر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 297-316]
  • شفقت خود نقش واسطه‌ای نشخوار فکری و نگرانی در رابطۀ بین شفقت خود با علائم افسردگی و اضطراب [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 239-253]

ط

  • طرحواره رابطۀ سبک‌های فرزندپروری ادراک‌شده و ترس از تجرد: نقش واسطه‌ای طرحواره‌های وابستگی و خویشتن تحول‌نیافته [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 169-188]
  • طلاق مقایسۀ اثربخشی درمان مبتنی بر بازسازی عاطفی و هیجان‌مدار بر مشکلات ازدواج و بخشش در زنان متقاضی طلاق [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 277-296]

ع

  • علائم اضطراب نقش واسطه‌ای نشخوار فکری و نگرانی در رابطۀ بین شفقت خود با علائم افسردگی و اضطراب [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 239-253]
  • علائم افسردگی نقش واسطه‌ای نشخوار فکری و نگرانی در رابطۀ بین شفقت خود با علائم افسردگی و اضطراب [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 239-253]

ف

  • فرزندپروری رابطۀ سبک‌های فرزندپروری ادراک‌شده و ترس از تجرد: نقش واسطه‌ای طرحواره‌های وابستگی و خویشتن تحول‌نیافته [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 169-188]
  • فهم عددی کاربست توان‌بخشی شناختی بر فهم، تولید و محاسبات عددی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب ریاضی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 53-72]

ک

  • کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر اجتناب تجربه‌ای و تکانشگری دانش‌آموزان دختر با دشواری در نظم‌جویی هیجانی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 149-167]
  • کووید-19 نقش میانجی نظم‌بخشی هیجان در رابطۀ بین اضطراب کرونا و کیفیت زندگی مرتبط با سلامت دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 223-237]
  • کیفیت تعامل والد-نوجوان اثربخشی کیفیت زندگی درمانی بر کیفیت تعامل والد-نوجوان و سازگاری نوجوانان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 73-89]
  • کیفیت زندگی نقش میانجی نظم‌بخشی هیجان در رابطۀ بین اضطراب کرونا و کیفیت زندگی مرتبط با سلامت دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 223-237]
  • کیفیت زندگی مقایسۀ اثربخشی درمان معناگرا و درمان وحدت‌مدار بر تاب‌آوری و کیفیت زندگی در مبتلایان به سرطان خون [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 255-275]
  • کیفیت زندگی درمانی اثربخشی کیفیت زندگی درمانی بر کیفیت تعامل والد-نوجوان و سازگاری نوجوانان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 73-89]

م

  • مثبت‌اندیشی مقایسۀ اثربخشی آموزش واقعیت‌درمانی و مثبت‌اندیشی بر اجتناب شناختی؛ راهبردهای تنظیم هیجانی با نقش تعدیل‌کنندۀ جنسیت در دانش‌آموزان نابینا [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 115-132]
  • محاسبات عددی کاربست توان‌بخشی شناختی بر فهم، تولید و محاسبات عددی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب ریاضی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 53-72]
  • مشکلات ازدواج مقایسۀ اثربخشی درمان مبتنی بر بازسازی عاطفی و هیجان‌مدار بر مشکلات ازدواج و بخشش در زنان متقاضی طلاق [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 277-296]
  • مقیاس امید شغلی ساختار عاملی و تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس امید شغلی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 133-148]
  • مقیاس تنظیم انگیزشی بررسی شاخص‌های روان‌سنجی نسخۀ فارسی مقیاس تنظیم انگیزشی (RMS) در بین دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 37-51]
  • مهارت حل مسئله مقایسۀ اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی و آموزش مهارت حل مسئله بر خودکارآمدی و انگیزۀ تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایۀ دهم [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 19-36]

ن

  • نشخوار فکری نقش واسطه‌ای نشخوار فکری و نگرانی در رابطۀ بین شفقت خود با علائم افسردگی و اضطراب [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 239-253]
  • نظم‌بخشی هیجان نقش میانجی نظم‌بخشی هیجان در رابطۀ بین اضطراب کرونا و کیفیت زندگی مرتبط با سلامت دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 223-237]
  • نگرانی نقش واسطه‌ای نشخوار فکری و نگرانی در رابطۀ بین شفقت خود با علائم افسردگی و اضطراب [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 239-253]
  • نوجوانان اثربخشی کیفیت زندگی درمانی بر کیفیت تعامل والد-نوجوان و سازگاری نوجوانان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 73-89]
  • نیازهای روان‌شناختی بنیادین نقش واسطه‌ای ایده‌پردازی خودکشی در رابطۀ بین سبک‌های والدگری، نیازهای بنیادین و ادراک سرباربودن با جرح خویشتن غیرخودکشی‌گرا در نوجوانان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 91-114]

و

  • وابستگی رابطۀ سبک‌های فرزندپروری ادراک‌شده و ترس از تجرد: نقش واسطه‌ای طرحواره‌های وابستگی و خویشتن تحول‌نیافته [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 169-188]
  • واقعیت‌درمانی مقایسۀ اثربخشی آموزش واقعیت‌درمانی و مثبت‌اندیشی بر اجتناب شناختی؛ راهبردهای تنظیم هیجانی با نقش تعدیل‌کنندۀ جنسیت در دانش‌آموزان نابینا [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 115-132]
  • ویژگی‌های روان‌سنجی ساختار عاملی و تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس امید شغلی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 133-148]

ه

  • همجوشی شناختی اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر انعطاف‌پذیری کنشی و همجوشی شناختی مبتلایان به سندرم رودۀ تحریک‌پذیر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 207-222]