ا
-
اجتناب تجربهای
اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی بر اجتناب تجربهای و تکانشگری دانشآموزان دختر با دشواری در نظمجویی هیجانی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 149-167]
-
اجتناب شناختی
مقایسۀ اثربخشی آموزش واقعیتدرمانی و مثبتاندیشی بر اجتناب شناختی؛ راهبردهای تنظیم هیجانی با نقش تعدیلکنندۀ جنسیت در دانشآموزان نابینا [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 115-132]
-
احساس ناامیدی
اثربخشی مداخلۀ مبتنی بر تئوری تغییر ذهنیت دوئیک بر جهتگیری منفی به مشکل و احساس ناامیدی دانشآموزان دبیرستانی در دوران کرونا [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 1-18]
-
اختلال یادگیری خاص
اثربخشی توانبخشی شناختی بر بهبود توجه انتخابی، انعطافپذیری شناختی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 317-340]
-
اختلال یادگیری ویژه
کاربست توانبخشی شناختی بر فهم، تولید و محاسبات عددی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب ریاضی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 53-72]
-
ادراک سرباربودن
نقش واسطهای ایدهپردازی خودکشی در رابطۀ بین سبکهای والدگری، نیازهای بنیادین و ادراک سرباربودن با جرح خویشتن غیرخودکشیگرا در نوجوانان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 91-114]
-
استرس ادراکشده
مدل پیشبینی سازگاری روانی-اجتماعی با بیماری براساس استرس ادراکشده و انسجام روانی با میانجیگری شفقت به خود در بیماران مبتلا به سندرم رودۀ تحریکپذیر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 297-316]
-
استرس ادراکشده
اثربخشی رواندرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر استرس ادراکشده و بهزیستی روانشناختی مبتلایان به اضطراب کرونا در زمان اپیدمی بیماری [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 186-206]
-
اضطراب
نقش میانجی نظمبخشی هیجان در رابطۀ بین اضطراب کرونا و کیفیت زندگی مرتبط با سلامت دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 223-237]
-
اضطراب کرونا
اثربخشی رواندرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر استرس ادراکشده و بهزیستی روانشناختی مبتلایان به اضطراب کرونا در زمان اپیدمی بیماری [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 186-206]
-
انسجام روانی
مدل پیشبینی سازگاری روانی-اجتماعی با بیماری براساس استرس ادراکشده و انسجام روانی با میانجیگری شفقت به خود در بیماران مبتلا به سندرم رودۀ تحریکپذیر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 297-316]
-
انعطافپذیری شناختی
اثربخشی توانبخشی شناختی بر بهبود توجه انتخابی، انعطافپذیری شناختی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 317-340]
-
انعطافپذیری کنشی
اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهنآگاهی بر انعطافپذیری کنشی و همجوشی شناختی مبتلایان به سندرم رودۀ تحریکپذیر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 207-222]
-
انگیزۀ تحصیلی
مقایسۀ اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی و آموزش مهارت حل مسئله بر خودکارآمدی و انگیزۀ تحصیلی دانشآموزان پسر پایۀ دهم [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 19-36]
-
ایدهپردازی خودکشی
نقش واسطهای ایدهپردازی خودکشی در رابطۀ بین سبکهای والدگری، نیازهای بنیادین و ادراک سرباربودن با جرح خویشتن غیرخودکشیگرا در نوجوانان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 91-114]
ب
-
بخشش
مقایسۀ اثربخشی درمان مبتنی بر بازسازی عاطفی و هیجانمدار بر مشکلات ازدواج و بخشش در زنان متقاضی طلاق [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 277-296]
-
بهزیستی روانشناختی
اثربخشی رواندرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر استرس ادراکشده و بهزیستی روانشناختی مبتلایان به اضطراب کرونا در زمان اپیدمی بیماری [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 186-206]
پ
-
پیشرفت تحصیلی
اثربخشی توانبخشی شناختی بر بهبود توجه انتخابی، انعطافپذیری شناختی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 317-340]
ت
-
تابآوری
مقایسۀ اثربخشی درمان معناگرا و درمان وحدتمدار بر تابآوری و کیفیت زندگی در مبتلایان به سرطان خون [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 255-275]
-
تحلیلعاملی
بررسی شاخصهای روانسنجی نسخۀ فارسی مقیاس تنظیم انگیزشی (RMS) در بین دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 37-51]
-
تحلیلعاملی تأییدی چندگروهی
ساختار عاملی و تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس امید شغلی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 133-148]
-
ترس از تجرد
رابطۀ سبکهای فرزندپروری ادراکشده و ترس از تجرد: نقش واسطهای طرحوارههای وابستگی و خویشتن تحولنیافته [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 169-188]
-
تغییر ذهنیت دوئیک
اثربخشی مداخلۀ مبتنی بر تئوری تغییر ذهنیت دوئیک بر جهتگیری منفی به مشکل و احساس ناامیدی دانشآموزان دبیرستانی در دوران کرونا [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 1-18]
-
تغییرناپذیری
ساختار عاملی و تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس امید شغلی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 133-148]
-
تکانشگری
اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی بر اجتناب تجربهای و تکانشگری دانشآموزان دختر با دشواری در نظمجویی هیجانی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 149-167]
-
توانبخشی شناختی
اثربخشی توانبخشی شناختی بر بهبود توجه انتخابی، انعطافپذیری شناختی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 317-340]
-
توانبخشی شناختی
کاربست توانبخشی شناختی بر فهم، تولید و محاسبات عددی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب ریاضی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 53-72]
-
توجه انتخابی
اثربخشی توانبخشی شناختی بر بهبود توجه انتخابی، انعطافپذیری شناختی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 317-340]
-
تولید عددی
کاربست توانبخشی شناختی بر فهم، تولید و محاسبات عددی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب ریاضی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 53-72]
ج
-
جرح خویشتن غیرخودکشیگرا
نقش واسطهای ایدهپردازی خودکشی در رابطۀ بین سبکهای والدگری، نیازهای بنیادین و ادراک سرباربودن با جرح خویشتن غیرخودکشیگرا در نوجوانان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 91-114]
-
جهتگیری منفی به مشکل
اثربخشی مداخلۀ مبتنی بر تئوری تغییر ذهنیت دوئیک بر جهتگیری منفی به مشکل و احساس ناامیدی دانشآموزان دبیرستانی در دوران کرونا [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 1-18]
خ
-
خودکارآمدی
مقایسۀ اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی و آموزش مهارت حل مسئله بر خودکارآمدی و انگیزۀ تحصیلی دانشآموزان پسر پایۀ دهم [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 19-36]
-
خویشتن تحولنیافته
رابطۀ سبکهای فرزندپروری ادراکشده و ترس از تجرد: نقش واسطهای طرحوارههای وابستگی و خویشتن تحولنیافته [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 169-188]
د
-
دانشجویان
بررسی شاخصهای روانسنجی نسخۀ فارسی مقیاس تنظیم انگیزشی (RMS) در بین دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 37-51]
-
درمان شناختی مبتنی بر ذهنآگاهی
اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهنآگاهی بر انعطافپذیری کنشی و همجوشی شناختی مبتلایان به سندرم رودۀ تحریکپذیر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 207-222]
-
درمان معناگرا
مقایسۀ اثربخشی درمان معناگرا و درمان وحدتمدار بر تابآوری و کیفیت زندگی در مبتلایان به سرطان خون [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 255-275]
-
درمان وحدتمدار
مقایسۀ اثربخشی درمان معناگرا و درمان وحدتمدار بر تابآوری و کیفیت زندگی در مبتلایان به سرطان خون [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 255-275]
-
دشواری در نظمجویی هیجانی
اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی بر اجتناب تجربهای و تکانشگری دانشآموزان دختر با دشواری در نظمجویی هیجانی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 149-167]
-
دوران کرونا
اثربخشی مداخلۀ مبتنی بر تئوری تغییر ذهنیت دوئیک بر جهتگیری منفی به مشکل و احساس ناامیدی دانشآموزان دبیرستانی در دوران کرونا [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 1-18]
ر
-
راهبرد تنظیم هیجان
مقایسۀ اثربخشی آموزش واقعیتدرمانی و مثبتاندیشی بر اجتناب شناختی؛ راهبردهای تنظیم هیجانی با نقش تعدیلکنندۀ جنسیت در دانشآموزان نابینا [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 115-132]
-
راهبردهای خودتنظیمی
مقایسۀ اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی و آموزش مهارت حل مسئله بر خودکارآمدی و انگیزۀ تحصیلی دانشآموزان پسر پایۀ دهم [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 19-36]
-
رفتار سلامت
نقش میانجی نظمبخشی هیجان در رابطۀ بین اضطراب کرونا و کیفیت زندگی مرتبط با سلامت دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 223-237]
-
رواندرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی
اثربخشی رواندرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر استرس ادراکشده و بهزیستی روانشناختی مبتلایان به اضطراب کرونا در زمان اپیدمی بیماری [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 186-206]
ز
-
زنان
مقایسۀ اثربخشی درمان مبتنی بر بازسازی عاطفی و هیجانمدار بر مشکلات ازدواج و بخشش در زنان متقاضی طلاق [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 277-296]
س
-
ساختار عاملی
ساختار عاملی و تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس امید شغلی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 133-148]
-
سازگاری
اثربخشی کیفیت زندگی درمانی بر کیفیت تعامل والد-نوجوان و سازگاری نوجوانان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 73-89]
-
سازگاری روانی-اجتماعی با بیماری
مدل پیشبینی سازگاری روانی-اجتماعی با بیماری براساس استرس ادراکشده و انسجام روانی با میانجیگری شفقت به خود در بیماران مبتلا به سندرم رودۀ تحریکپذیر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 297-316]
-
سبکهای والدگری
نقش واسطهای ایدهپردازی خودکشی در رابطۀ بین سبکهای والدگری، نیازهای بنیادین و ادراک سرباربودن با جرح خویشتن غیرخودکشیگرا در نوجوانان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 91-114]
-
سرطان
مقایسۀ اثربخشی درمان معناگرا و درمان وحدتمدار بر تابآوری و کیفیت زندگی در مبتلایان به سرطان خون [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 255-275]
-
سندرم رودۀ تحریکپذیر
مدل پیشبینی سازگاری روانی-اجتماعی با بیماری براساس استرس ادراکشده و انسجام روانی با میانجیگری شفقت به خود در بیماران مبتلا به سندرم رودۀ تحریکپذیر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 297-316]
-
سندرم رودۀ تحریکپذیر
اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهنآگاهی بر انعطافپذیری کنشی و همجوشی شناختی مبتلایان به سندرم رودۀ تحریکپذیر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 207-222]
ش
-
شاخصهای روانسنجی
بررسی شاخصهای روانسنجی نسخۀ فارسی مقیاس تنظیم انگیزشی (RMS) در بین دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 37-51]
-
شفقت به خود
مدل پیشبینی سازگاری روانی-اجتماعی با بیماری براساس استرس ادراکشده و انسجام روانی با میانجیگری شفقت به خود در بیماران مبتلا به سندرم رودۀ تحریکپذیر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 297-316]
-
شفقت خود
نقش واسطهای نشخوار فکری و نگرانی در رابطۀ بین شفقت خود با علائم افسردگی و اضطراب [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 239-253]
ط
-
طرحواره
رابطۀ سبکهای فرزندپروری ادراکشده و ترس از تجرد: نقش واسطهای طرحوارههای وابستگی و خویشتن تحولنیافته [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 169-188]
-
طلاق
مقایسۀ اثربخشی درمان مبتنی بر بازسازی عاطفی و هیجانمدار بر مشکلات ازدواج و بخشش در زنان متقاضی طلاق [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 277-296]
ع
-
علائم اضطراب
نقش واسطهای نشخوار فکری و نگرانی در رابطۀ بین شفقت خود با علائم افسردگی و اضطراب [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 239-253]
-
علائم افسردگی
نقش واسطهای نشخوار فکری و نگرانی در رابطۀ بین شفقت خود با علائم افسردگی و اضطراب [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 239-253]
ف
-
فرزندپروری
رابطۀ سبکهای فرزندپروری ادراکشده و ترس از تجرد: نقش واسطهای طرحوارههای وابستگی و خویشتن تحولنیافته [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 169-188]
-
فهم عددی
کاربست توانبخشی شناختی بر فهم، تولید و محاسبات عددی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب ریاضی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 53-72]
ک
-
کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی
اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی بر اجتناب تجربهای و تکانشگری دانشآموزان دختر با دشواری در نظمجویی هیجانی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 149-167]
-
کووید-19
نقش میانجی نظمبخشی هیجان در رابطۀ بین اضطراب کرونا و کیفیت زندگی مرتبط با سلامت دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 223-237]
-
کیفیت تعامل والد-نوجوان
اثربخشی کیفیت زندگی درمانی بر کیفیت تعامل والد-نوجوان و سازگاری نوجوانان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 73-89]
-
کیفیت زندگی
نقش میانجی نظمبخشی هیجان در رابطۀ بین اضطراب کرونا و کیفیت زندگی مرتبط با سلامت دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 223-237]
-
کیفیت زندگی
مقایسۀ اثربخشی درمان معناگرا و درمان وحدتمدار بر تابآوری و کیفیت زندگی در مبتلایان به سرطان خون [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 255-275]
-
کیفیت زندگی درمانی
اثربخشی کیفیت زندگی درمانی بر کیفیت تعامل والد-نوجوان و سازگاری نوجوانان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 73-89]
م
-
مثبتاندیشی
مقایسۀ اثربخشی آموزش واقعیتدرمانی و مثبتاندیشی بر اجتناب شناختی؛ راهبردهای تنظیم هیجانی با نقش تعدیلکنندۀ جنسیت در دانشآموزان نابینا [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 115-132]
-
محاسبات عددی
کاربست توانبخشی شناختی بر فهم، تولید و محاسبات عددی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب ریاضی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 53-72]
-
مشکلات ازدواج
مقایسۀ اثربخشی درمان مبتنی بر بازسازی عاطفی و هیجانمدار بر مشکلات ازدواج و بخشش در زنان متقاضی طلاق [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 277-296]
-
مقیاس امید شغلی
ساختار عاملی و تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس امید شغلی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 133-148]
-
مقیاس تنظیم انگیزشی
بررسی شاخصهای روانسنجی نسخۀ فارسی مقیاس تنظیم انگیزشی (RMS) در بین دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 37-51]
-
مهارت حل مسئله
مقایسۀ اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی و آموزش مهارت حل مسئله بر خودکارآمدی و انگیزۀ تحصیلی دانشآموزان پسر پایۀ دهم [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 19-36]
ن
-
نشخوار فکری
نقش واسطهای نشخوار فکری و نگرانی در رابطۀ بین شفقت خود با علائم افسردگی و اضطراب [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 239-253]
-
نظمبخشی هیجان
نقش میانجی نظمبخشی هیجان در رابطۀ بین اضطراب کرونا و کیفیت زندگی مرتبط با سلامت دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 223-237]
-
نگرانی
نقش واسطهای نشخوار فکری و نگرانی در رابطۀ بین شفقت خود با علائم افسردگی و اضطراب [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 239-253]
-
نوجوانان
اثربخشی کیفیت زندگی درمانی بر کیفیت تعامل والد-نوجوان و سازگاری نوجوانان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 73-89]
-
نیازهای روانشناختی بنیادین
نقش واسطهای ایدهپردازی خودکشی در رابطۀ بین سبکهای والدگری، نیازهای بنیادین و ادراک سرباربودن با جرح خویشتن غیرخودکشیگرا در نوجوانان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 91-114]
و
-
وابستگی
رابطۀ سبکهای فرزندپروری ادراکشده و ترس از تجرد: نقش واسطهای طرحوارههای وابستگی و خویشتن تحولنیافته [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 169-188]
-
واقعیتدرمانی
مقایسۀ اثربخشی آموزش واقعیتدرمانی و مثبتاندیشی بر اجتناب شناختی؛ راهبردهای تنظیم هیجانی با نقش تعدیلکنندۀ جنسیت در دانشآموزان نابینا [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 115-132]
-
ویژگیهای روانسنجی
ساختار عاملی و تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس امید شغلی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 133-148]
ه
-
همجوشی شناختی
اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهنآگاهی بر انعطافپذیری کنشی و همجوشی شناختی مبتلایان به سندرم رودۀ تحریکپذیر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 207-222]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد