• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • اصول اخلاقی نشریه
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
  • ورود به سامانه
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام
  • English
دوره و شماره: دوره 4، شماره 1، بهار 1392 
1. مقایسه اثربخشی معنویت درمانی و فراشناخت درمانی بر اضطراب دانشجویان دختر

صفحه 1-12

10.22059/japr.2013.52362

  • مشاهده مقاله

2. مقایسه سبک های مهارگری در افراد افسرده بالینی، افسرده غیربالینی و افراد بهنجار

صفحه 13-24

10.22059/japr.2013.52363

  • مشاهده مقاله

3. ادراک دانش‌آموزان از فعالیت‌های کلاسی و پیشرفت تحصیلی: نقش جنس و رشته تحصیلی

صفحه 25-38

10.22059/japr.2013.52364

  • مشاهده مقاله

4. اثربخشی داستان‏های اجتماعی بر مشکلات رفتاری کودکان اتیستیک با عملکرد بالا

صفحه 39-54

10.22059/japr.2013.52365

  • مشاهده مقاله

5. نگاهی به آموزه های تربیتی در قرآن

صفحه 55-74

10.22059/japr.2013.52560

  • مشاهده مقاله

6. واقع گرایی انتقادی و تعلیم و تربیت چند فرهنگی

صفحه 75-91

10.22059/japr.2013.52562

  • مشاهده مقاله

7. رابطه سبک های هویت و بهزیستی روانشناختی

صفحه 93-106

10.22059/japr.2013.52563

  • مشاهده مقاله

فصل‌نامه پژوهش‌های کاربردی روانشناختی
  • مقالات آماده انتشار
  • شماره جاری

شماره‌های پیشین نشریه

دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1393)
دوره 4 (1392)
شماره 4
زمستان 1392، صفحه 1-172
شماره 3
پاییز 1392
شماره 2
تابستان 1392
شماره 1
بهار 1392
دوره 3 (1391)
دوره 2 (1390)
دوره 1 (1389)

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • استخراج به پایگاه‌های علمی
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • اشتراک نسخه چاپی نشریه
  • نقشه سایت

آخرین اخبار

  • آدرس ایمیل جدید مجله japr@ut.ac.ir می باشد. 1398-03-20

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

  • © سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب