دوره و شماره: دوره 4، شماره 2، شهریور 1392 

مقاله پژوهشی

طراحی برنامه‌ تعاملی روانی- اجتماعی باورها و رفتارهای دینی دانشجویان بر اساس رویکرد شناختی- رفتاری

صفحه 1-19

10.22059/japr.2013.52349


ملاحظات زمینه ای برای اثربخشی مداخلات تربیتی در اعتلا و تعمیق دینداری

صفحه 21-39

10.22059/japr.2013.52350


آموزش عالی و تربیت دینی

صفحه 41-68

10.22059/japr.2013.52351


ارزیابی نقش سبک‌های فرزندپروری ادراک شده فرزندان و رضایت زناشویی والدین در پیش‌بینی معنویت در فرزندان

صفحه 69-80

10.22059/japr.2013.52352


آسیب شناسی تربیت دینی از چهار منظر

صفحه 81-98

10.22059/japr.2013.52353


بررسی دلایل افزایش یا کاهش میزان دینداری دانشجویان: مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه خوارزمی

صفحه 99-113

10.22059/japr.2013.52564


بررسی عوامل تربیتی و روانشناختی مؤثر بر دینداری دانشجویان: برداشتی از احادیث

صفحه 115-132

10.22059/japr.2013.52565


مبانی روانشناختی و تربیتی پرورش باورها و پدیدآیی رفتارهای مذهبی

صفحه 133-143

10.22059/japr.2013.52566