دوره و شماره: دوره 5، شماره 3، مهر 1393، صفحه 1-194 

مقاله پژوهشی

مؤلفه‌های سلامت روانی و اضطراب امتحان در دانش‌آموزان مدارس استعدادهای درخشان و عادی

صفحه 1-17

10.22059/japr.2014.52268


بررسی تطبیقی تفکر انتقادی از منظر رابرت انیس و هنری ژیرو با نظر به کاربرد آن برای اصلاح نظام تربیت معلم

صفحه 19-38

10.22059/japr.2014.52282


اولویت‌بندی اهداف، سلامت روانی و باورهای غیرمنطقی دانشجویان

صفحه 39-53

10.22059/japr.2014.52287


وضعیت اشتغال دانش‌آموختگان رشته‌ روانشناسی در ایران و کانادا: مورد دانشگاه تهران و دانشگاه آلبرتا

صفحه 55-70

10.22059/japr.2014.55046


ساختار عاملی و ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی مقیاس نشانگان اضطراب درد

صفحه 71-94

10.22059/japr.2014.52307


ساخت و اعتبار‌یابی مقیاس خودکارآمدی پرهیز از سیگار

صفحه 95-110

10.22059/japr.2014.52291


اثربخشی روش درمانی پاسخ محور بر کاهش نشانگان اتیسم کودک و تنیدگی والدینی آنها

صفحه 111-125

10.22059/japr.2014.52306


بافت مدرسه، هویت و رفتارهای مشکل‎آفرین در اوائل نوجوانی

صفحه 173-190

10.22059/japr.2014.61781


مقاله پژوهشی

کارآیی آموزش حل مساله اجتماعی برای کودکان پیش دبستانی و دبستانی: اصلاح رفتار با رویکرد شناختی

صفحه 213-228

10.22059/japr.2014.68731


پیش بینی رضایت از مدرسه بر اساس خودکارآمدی تحصیلی و اهداف پیشرفت دانش آموزان

صفحه 191-202

10.22059/japr.2014.61782


مقایسه راهبردهای تنظیم هیجان و ابراز وجود در دانش آموزان

صفحه 203-211

10.22059/japr.2014.61783