دوره و شماره: دوره 6، شماره 1، فروردین 1394 
اثربخشی آموزش گروهی مهارت حل مسئله بر کنترل خشم دانش آموزان مقطع متوسطه

صفحه 1-10

10.22059/japr.2015.54570


مقایسه منزلت های هویت بین فردی زنان و مردان متاهل با توجه به وضعیت طلاق عاطفی

صفحه 11-23

10.22059/japr.2015.54571


فراتحلیلی بر اثربخشی مداخله در حوزه حافظه فعال

صفحه 25-46

10.22059/japr.2015.54572


تاثیر پدیده سرکوب تکرار و فرکانس محرک شنیداری بر ادراک مدت زمانی آن

صفحه 47-60

10.22059/japr.2015.54573


تأثیر افزایش فرکانس رزونانس HRV بر کاهش افسردگی بیماران عروق کرونر قلب به دنبال جراحی CABG

صفحه 61-88

10.22059/japr.2015.54574


تعیین ارتباط سبک دلبستگی و افسردگی، اضطراب و استرس با میانجیگری احساس گناه مراقب در مراقبان خویشاوند مبتلایان به آلزایمر: مدل ساختاری

صفحه 89-104

10.22059/japr.2015.61421


ارتباط عدم تقارن امواج آلفای قشر پیشانی در حالت استراحت با نشانه های افسردگی و اضطراب پرسشنامه DASS-21

صفحه 105-114

10.22059/japr.2015.55039


رفتارهای پرخطر و عوامل مرتبط با آن در دانشجویان دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

صفحه 115-135

10.22059/japr.2015.61422


ارتباط زیرمجموعه های وسواس فکری- عملی، آشفتگی استنتاج و راهبردهای تنظیم هیجانی با باورهای وسواسی در زنان

صفحه 137-150

10.22059/japr.2015.54575


بررسی اثربخشی آموزش تحرک و جهت‌یابی بر مهارت های حرکتی کودکان با آسیب بینایی

صفحه 151-159

10.22059/japr.2015.61423


پیش‌بینی موفقیت در ریاضیات بر اساس سبک‌های فرزندپروری و طرحواره‌های ناسازگار اولیه در دانش‌آموزان

صفحه 161-172

10.22059/japr.2015.61424


ارتباط ایمان به حضور خداوند در زندگی زناشویی و رضایت‌مندی زوجین: بررسی نقش میانجی شیوه های مقابله مذهبی

صفحه 173-192

10.22059/japr.2015.61425


روابط تعلل ورزی تحصیلی با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت تحصیلی

صفحه 193-207

10.22059/japr.2015.63669


اثربخشی درمان شناختی – رفتاری به روش گروهی بر کیفیت زندگی، افسردگی، اضطراب و استرس بیماران مبتلا به درد مزمن

صفحه 209-224

10.22059/japr.2015.74847


بررسی اثربخشی برنامه ارتقای کیفیت زندگی نوجوانان با آسیب بینایی بر سازگاری و سلامت روان آنان

صفحه 225-241

10.22059/japr.2015.74848