دوره و شماره: دوره 6، شماره 3، مهر 1394 
بررسی رابطه ی تجربه رایانه و مهارت‌های اجتماعی با خودکارآمدی دانش آموزان نابینا

صفحه 1-18

10.22059/japr.2015.55042


اثر افزایشی ترکیب روش‌های تعدیل سوگیری توجه و تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه بر کاهش ولع مصرف غذا در افراد مبتلا به چاقی

صفحه 19-37

10.22059/japr.2015.55043


رابطه خشم و راهبردهای مقابله ای در مادران دارای فرزند کم توان ذهنی

صفحه 39-59

10.22059/japr.2015.61429


اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر عزت نفس و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع اول متوسطه

صفحه 61-72

10.22059/japr.2015.55045


بررسی خشونت خانوادگی در بیماران تحت درمان نگهدارنده با متادون با توجه به ویژگی های جمعیت شناختی

صفحه 73-86

10.22059/japr.2015.55044


نقش باورهای اساسی و راهبردهای مدیریت زندگی در بهزیستی ذهنی دانشجویان

صفحه 87-100

10.22059/japr.2015.58021


پیش‌بینی انگیزش درونی دانش‌آموزان دختر از طریق نیازهای بنیادین روانشناختی در درس ریاضی

صفحه 101-113

10.22059/japr.2015.58022


تأثیر برنامه آموزش مهارت‌های زندگی بر مؤلفه‌های رضایت زناشویی انریچ در زنان ناشنوای ایرانی

صفحه 115-131

10.22059/japr.2015.58398


اثربخشی درمان شناختی- رفتاری مبتنی بر ذهن آگاهی بر تنظیم شناختی هیجان و کنترل توجه در افراد معتاد

صفحه 133-142

10.22059/japr.2015.59109


آموزش دلبستگی پیش از زایمان: طراحی بسته آموزشی و اثربخشی آن بر ارتباط مادر با جنین و همسر

صفحه 143-156

10.22059/japr.2015.61430


نقش شناخت اجتماعی در آسیب‌شناسی روانی: مقایسه نظریه ذهن و سبک اسنادی در افراد مبتلا به افسردگی اساسی و همتایان سالم

صفحه 157-168

10.22059/japr.2015.61431


مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی و درمان شناختی رفتاری بر علائم اختلال خوردن در بیماران 16-23 سال مبتلا به بی‌اشتهائی روانی با توجه به پیوند والدینی

صفحه 169-186

10.22059/japr.2015.61432


معلمان دانش آموزان مبتلا به اختلال طیف اتیسم؛ شایستگی ها و وظایف

صفحه 187-200

10.22059/japr.2015.64949


اثربخشی آموزش گروهی مهارت های زندگی بر کنترل خشم نوجوانان کم شنوا

صفحه 201-218

10.22059/japr.2015.64950


نقش نیازهای اساسی روانشناختی در درگیری تحصیلی؛ با میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان پایه نهم

صفحه 219-235

10.22059/japr.2015.66138