دوره و شماره: دوره 8، شماره 1، اردیبهشت 1396، صفحه 1-100 
سبک های دلبستگی و توانایی بازشناسی حالت های هیجانی چهره

صفحه 1-11

10.22059/japr.2017.62600

محمدعلی مظاهری؛ وحید نجاتی؛ عباس ذبیح زاده؛ قیصر ملکی


الگوی ساختاری جو آموزشی خلاق، انگیزه یادگیری و راهبردهای یادگیری خود تنظیم در دانشجویان دختر دانشگاه تهران

صفحه 13-29

10.22059/japr.2017.62603

افضل السادات حسینی؛ فرناز مهدی پور مارالانی


ارزیابی روایی و پایایی مقیاس اطمینان کارکنان (OTS) در مدارس ابتدایی

صفحه 31-48

10.22059/japr.2017.62604

حسن‌علی ویس‌کرمی؛ عزت اله قدم پور؛ محمدرضا متقی نیا


مقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری گروهی و درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر متغیرهای میانجی اختلال اضطراب فراگیر

صفحه 49-66

10.22059/japr.2017.62605

فرشته مومنی؛ شهریار شهیدی؛ فرشته موتابی؛ محمود حیدری


مقایسۀ رضایت زناشویی والدین بر اساس ویژگی و نوع ناتوانی فرزندان

صفحه 67-78

10.22059/japr.2017.62606

ﻣﺤﻤﺪ ﻣﻬﺎﺟﺮاﻧﯽ؛ ﻏﻼﻣﻌﻠﯽ اﻓﺮوز؛ ﻋﻠﯽاﮐﺒﺮ ارﺟﻤﻨﺪﻧﯿا؛ سوگند قاسم زاده


مقاله پژوهشی

نقش استحکام ذهنی در پیش بینی راهبردهای مقابله ای و اضطراب رقابتی دو و میدانی کاران نخبه

صفحه 79-94

10.22059/japr.2017.69044

عبداله طاهری نیام؛ ﺣﺴﻦ ﻏﺮاﯾﺎق زﻧﺪی؛ ﭘﯿﻤﺎن ﻫﻨﺮﻣﻨد


رتبه بندی و شناسائی عوامل مؤثر بر رفتارهای مدنی- سازمانی با استفاده از روش TOPSIS

صفحه 95-108

10.22059/japr.2017.70940

راﻋﺪ ﭘﺮواز؛ ﺳﯿﺪ ﻣﺤﻤﺪﻫﺎدی ﺣﮑﯿﻢ؛ ﺣﺎﻣﺪ ﻓﺮوﮔﺬار؛ ﻧﺼﺮت اﷲ آب ﭘﺮده


تحلیل تأثیر جنبه های روانی و اجتماعی در بروز سرقت

صفحه 109-125

10.22059/japr.2015.65833

سیامک شاکر سلطان احمدی؛ علی ﺷﺎﻟﺒﺎف؛ صمد رﻫﺒﺮیﺑﻨﺎﺋﯿﺎن؛ ایلناز علی نژاد؛ ﺣﯿﺪر اﻣﯿﺮﭘﻮر


ادراک از محیط یادگیری کلاس و هیجان تحصیلی: تحلیل چند سطحی کلاس ریاضی

صفحه 127-141

10.22059/japr.2017.62607

زهرا نقش؛ زهرا رمضانی خمسی


مقاله پژوهشی

رابطه ساده و چندگانه باورهای خودکارآمدی و انگیزش درونی با تمایل به یادگیری مادام‌العمر دانشجویان

صفحه 143-155

10.22059/japr.2017.69698

کریم سواری؛ فاطمه فرزادی


مقایسۀ خودبرتربینی اخلاقی در دو حوزۀ انجام دادن رفتارهای اخلاقی و انجام ندادن رفتارهای غیراخلاقی

صفحه 157-168

10.22059/japr.2017.63461

ابراهیم احمدی


بازنمایی تجربه‌ زیسته آموزگاران از مشکلات یادگیری دانش‌آموزان ابتدایی: مطالعه‌ای به روش‌ پدیدارشناسی

صفحه 169-191

10.22059/japr.2015.66722

کیوان صالحی؛ راضیه شفائی