دوره و شماره: دوره 7، شماره 1، اردیبهشت 1395، صفحه 1-159 

مقاله پژوهشی

اثربخشی مداخلۀ مبتنی بر تئوری انتخاب و واقعیت درمانی بر رضایت زناشویی (پژوهش مورد منفرد)

صفحه 1-23

10.22059/japr.2016.57756


ویژگی‌های روان‌سنجی فرم کوتاه مقیاس اضطراب حالت رقابتی

صفحه 25-40

10.22059/japr.2016.57757


بررسی و مقایسه یادگیری ضمنی و پیشرفت تحصیلی در کلاس‌های چندپایه دوره ابتدایی

صفحه 41-56

10.22059/japr.2016.58190


مقایسه شناخت درمانی مبتنی بر خودگویی بر اساس الگوی ایرانی- اسلامی با شناخت درمانی رایج مبتنی بر خودگویی بر کاهش تعارضات زناشویی

صفحه 57-69

10.22059/japr.2016.57759


بررسی رابطه رضایت‌مندی زوجیت و سبک‌های تفکر معلمان متأهل‌ زن در شهر تهران

صفحه 71-88

10.22059/japr.2016.57760


اثربخشی توانبخشی شناختی بر خواندن و حافظه فعال دانش آموزان دارای مشکلات یادگیری خواندن

صفحه 89-100


تأثیر آموزش مهارت‌های روانی اجتماعی بر مدیریت استرس شغلی و روان‌شناختی رانندگان اتوبوس

صفحه 101-114

10.22059/japr.2016.57957


تحلیل مضامین شناختی تجربه زیسته استادان در خصوص کیفیت دوره‌های آموزش مجازی

صفحه 115-136

10.22059/japr.2016.62594


ماهیت فهم در دیدگاه اشلایرماخر و ابعاد روان‌شناختی و تربیتی آن

صفحه 137-154

10.22059/japr.2016.62595


تاثیر گروه درمانی شناختی- رفتاری بر نشخوار ذهنی و اضطراب بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس

صفحه 155-167

10.22059/japr.2016.62596


مقاله پژوهشی

بررسی الگوی رفتار ارتباطی مسلمانان با دیدگاه های متفاوت

صفحه 169-182

10.22059/japr.2015.66837


ارائه مدلی مفهومی برای بهبود شکل گیری هویت دانشجویان

صفحه 183-198

10.22059/japr.2016.68993


مقایسه اثربخشی دو روش نوروفیدبک و ذهن آگاهی بر توجه و عملکرد در مهارت پرتاب آزاد بسکتبال در ورزشکاران نیمه ماهر

صفحه 199-210

10.22059/japr.2016.68994


تحلیل پدیدارشناسانه اضطراب در درس ریاضی از منظر دانش‌آموزان

صفحه 211-231

10.22059/japr.2014.68995


مقایسه نظریه ذهن در بیماران مبتلا به اختلال های اضطرابی و افراد عادی

صفحه 237-247

10.22059/japr.2016.67284