اختلال نارسایی توجه/بیشفعالیاثربخشی آموزش تکنیک لاکپشت بر افزایش بازداری پاسخ در کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/بیشفعالی [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 199-212]
اختلال های اضطرابیرابطه بین رضایت زناشویی مادران و اختلال های اضطرابی کودکان در خانواده های سالم، آشفته و طلاق [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 15-28]
استرس فرزندپروریمقایسه استرس فرزندپروری مادرانِ کودکانِ پسر عقب مانده ذهنی، نابینا، ناشنوا و معلول جسمی- حرکتی [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 15-26]
انتخابادراک دانشآموزان از فعالیتهای کلاسی و پیشرفت تحصیلی: نقش جنس و رشته تحصیلی [دوره 4، شماره 1، 1392، صفحه 25-38]
انعطاف پذیریکاوشی در مولفه های رفتار و عملکرد (مطالعه موردی) [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 121-136]
انگاره غالبملاحظات زمینه ای برای اثربخشی مداخلات تربیتی در اعتلا و تعمیق دینداری [دوره 4، شماره 2، 1392، صفحه 21-39]
ب
بازداری پاسخاثربخشی آموزش تکنیک لاکپشت بر افزایش بازداری پاسخ در کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/بیشفعالی [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 199-212]
بازی درمانیاثربخشی بازی درمانی در مهارت های اجتماعی و رفتارهای تهاجمی دانش آموزان با نشانگان داون [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 193-208]
باورهای دینیمبانی روانشناختی و تربیتی پرورش باورها و پدیدآیی رفتارهای مذهبی [دوره 4، شماره 2، 1392، صفحه 133-143]
برنامه های فرهنگی دانشجوییطراحی برنامه تعاملی روانی- اجتماعی باورها و رفتارهای دینی دانشجویان بر اساس رویکرد شناختی- رفتاری [دوره 4، شماره 2، 1392، صفحه 1-19]
برون سوبررسی دلایل افزایش یا کاهش میزان دینداری دانشجویان: مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه خوارزمی [دوره 4، شماره 2، 1392، صفحه 99-113]
بهداشت روانبررسی تأثیر آموزش مسائل محیط زیستی بر بهبود سلامت روان کودکان [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 137-150]
پ
پرسشنامه رضایت زناشویی انریچاثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر افزایش رضایت زناشویی [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 1-14]
پسربررسی دلایل افزایش یا کاهش میزان دینداری دانشجویان: مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه خوارزمی [دوره 4، شماره 2، 1392، صفحه 99-113]
پیش بینی کننده های جمعیت شناختیبررسی شیوع اختلالات یادگیری و پیش بینی کننده های جمعیت شناختی [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 181-192]
پیشرفتادراک دانشآموزان از فعالیتهای کلاسی و پیشرفت تحصیلی: نقش جنس و رشته تحصیلی [دوره 4، شماره 1، 1392، صفحه 25-38]
ت
تجربه عملی دینداریبررسی عوامل تربیتی و روانشناختی مؤثر بر دینداری دانشجویان: برداشتی از احادیث [دوره 4، شماره 2، 1392، صفحه 115-132]
تحلیل عاملی اکتشافیساختار عاملی مقیاس شفقت خود در ایران [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 29-41]
تحلیل عاملی تاییدیساختار عاملی مقیاس شفقت خود در ایران [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 29-41]
حافظه ی کوتاه مدت دیداریبررسی و مقایسه ی حافظه ی دیداری دانش آموزان دختر شنوا و ناشنوا 11-18 ساله شهر تهران [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 109-121]
حرمت خودسبک های دفاعی تابعی از خودکارآمد پنداری هیجانی و حرمت خود [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 27-39]
خ
خانوادهرابطه بین رضایت زناشویی مادران و اختلال های اضطرابی کودکان در خانواده های سالم، آشفته و طلاق [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 15-28]
خودکارآمدپنداری هیجانیسبک های دفاعی تابعی از خودکارآمد پنداری هیجانی و حرمت خود [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 27-39]
د
داستان اجتماعیمقایسه سبک های مهارگری در افراد افسرده بالینی، افسرده غیربالینی و افراد بهنجار [دوره 4، شماره 1، 1392، صفحه 13-24]
داستان اجتماعیاثربخشی داستانهای اجتماعی بر مشکلات رفتاری کودکان اتیستیک با عملکرد بالا [دوره 4، شماره 1، 1392، صفحه 39-54]
دانشجوبررسی دلایل افزایش یا کاهش میزان دینداری دانشجویان: مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه خوارزمی [دوره 4، شماره 2، 1392، صفحه 99-113]
دختربررسی دلایل افزایش یا کاهش میزان دینداری دانشجویان: مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه خوارزمی [دوره 4، شماره 2، 1392، صفحه 99-113]
درمان با کمک حیواناتتأثیر درمان با کمک حیوانات بر نشانه های اصلی اتیسم در کودکان [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 61-76]
درون سوبررسی دلایل افزایش یا کاهش میزان دینداری دانشجویان: مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه خوارزمی [دوره 4، شماره 2، 1392، صفحه 99-113]
دینداریملاحظات زمینه ای برای اثربخشی مداخلات تربیتی در اعتلا و تعمیق دینداری [دوره 4، شماره 2، 1392، صفحه 21-39]
دینداریبررسی دلایل افزایش یا کاهش میزان دینداری دانشجویان: مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه خوارزمی [دوره 4، شماره 2، 1392، صفحه 99-113]
دینداریبررسی مبانی فلسفی و میزان هوش معنوی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) و ارتباط آن با متغیرهای جمعیت شناختی آنان [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 73-92]
ر
رضایت از زندگیپیش بینی رضایت از زندگی بر اساس هوش هیجانی و نشانه های روانی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 163-179]
رضایت زناشوییارزیابی نقش سبکهای فرزندپروری ادراک شده فرزندان و رضایت زناشویی والدین در پیشبینی معنویت در فرزندان [دوره 4، شماره 2، 1392، صفحه 69-80]
رضایت زناشوییرابطه بین رضایت زناشویی مادران و اختلال های اضطرابی کودکان در خانواده های سالم، آشفته و طلاق [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 15-28]
رضایت زناشوییاثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر افزایش رضایت زناشویی [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 1-14]
رضایت مندی زوجیتبررسی رابطه رضایت مندی زوجیت و سبک های تفکر معلمان متأهل زن در شهر تهران [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 137-152]
رفتارکاوشی در مولفه های رفتار و عملکرد (مطالعه موردی) [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 121-136]
رفتار کارآفرینانهمقایسه اثربخشی الگوی چندمحوری با نظریه محدودیت و سازش بر افزایش رفتار کارآفرینانه [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 77-92]
رفتارهای تکراری و کلیشه ایتأثیر درمان با کمک حیوانات بر نشانه های اصلی اتیسم در کودکان [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 61-76]
رفتارهای تهاجمیاثربخشی بازی درمانی در مهارت های اجتماعی و رفتارهای تهاجمی دانش آموزان با نشانگان داون [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 193-208]
رفتارهای دینیمبانی روانشناختی و تربیتی پرورش باورها و پدیدآیی رفتارهای مذهبی [دوره 4، شماره 2، 1392، صفحه 133-143]
رهایی بخشیواقع گرایی انتقادی و تعلیم و تربیت چند فرهنگی [دوره 4، شماره 1، 1392، صفحه 75-91]
سبک تفکربررسی رابطه رضایت مندی زوجیت و سبک های تفکر معلمان متأهل زن در شهر تهران [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 137-152]
سبکهای فرزندپروری ادراکشدهارزیابی نقش سبکهای فرزندپروری ادراک شده فرزندان و رضایت زناشویی والدین در پیشبینی معنویت در فرزندان [دوره 4، شماره 2، 1392، صفحه 69-80]
سبک هویت اطلاعاتیرابطه سبک های هویت و بهزیستی روانشناختی [دوره 4، شماره 1، 1392، صفحه 93-106]
سبک هویت سردرگم/اجتنابیرابطه سبک های هویت و بهزیستی روانشناختی [دوره 4، شماره 1، 1392، صفحه 93-106]
سبک هویت هنجاریرابطه سبک های هویت و بهزیستی روانشناختی [دوره 4، شماره 1، 1392، صفحه 93-106]
سنت و مدرنیتهآسیب شناسی تربیت دینی از چهار منظر [دوره 4، شماره 2، 1392، صفحه 81-98]
ش
شفقت خودساختار عاملی مقیاس شفقت خود در ایران [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 29-41]
شکوفائی فطرتبررسی عوامل تربیتی و روانشناختی مؤثر بر دینداری دانشجویان: برداشتی از احادیث [دوره 4، شماره 2، 1392، صفحه 115-132]
شناخت مذهبیمبانی روانشناختی و تربیتی پرورش باورها و پدیدآیی رفتارهای مذهبی [دوره 4، شماره 2، 1392، صفحه 133-143]
علاقهادراک دانشآموزان از فعالیتهای کلاسی و پیشرفت تحصیلی: نقش جنس و رشته تحصیلی [دوره 4، شماره 1، 1392، صفحه 25-38]
عوامل آسیب زابررسی عوامل تربیتی و روانشناختی مؤثر بر دینداری دانشجویان: برداشتی از احادیث [دوره 4، شماره 2، 1392، صفحه 115-132]
عوامل تربیتی و روانشناختی دینداریبررسی عوامل تربیتی و روانشناختی مؤثر بر دینداری دانشجویان: برداشتی از احادیث [دوره 4، شماره 2، 1392، صفحه 115-132]
ف
فراشناخت درمانیمقایسه اثربخشی معنویت درمانی و فراشناخت درمانی بر اضطراب دانشجویان دختر [دوره 4، شماره 1، 1392، صفحه 1-12]
فرسودگی تحصیلیرابطه ابعاد کمالگرایی و جهت گیری هدفی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 151-162]
فرهنگ ایرانیساختار عاملی مقیاس شفقت خود در ایران [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 29-41]
ک
کمالگراییرابطه ابعاد کمالگرایی و جهت گیری هدفی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 151-162]
کنجکاویمبانی روانشناختی و تربیتی پرورش باورها و پدیدآیی رفتارهای مذهبی [دوره 4، شماره 2، 1392، صفحه 133-143]
کودکرابطه بین رضایت زناشویی مادران و اختلال های اضطرابی کودکان در خانواده های سالم، آشفته و طلاق [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 15-28]
کودکانبررسی تأثیر آموزش مسائل محیط زیستی بر بهبود سلامت روان کودکان [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 137-150]
کودکان اتیستیکمقایسه سبک های مهارگری در افراد افسرده بالینی، افسرده غیربالینی و افراد بهنجار [دوره 4، شماره 1، 1392، صفحه 13-24]
کودکان اتیستیکاثربخشی داستانهای اجتماعی بر مشکلات رفتاری کودکان اتیستیک با عملکرد بالا [دوره 4، شماره 1، 1392، صفحه 39-54]
کودکان با نشانگان داوناثربخشی بازی درمانی در مهارت های اجتماعی و رفتارهای تهاجمی دانش آموزان با نشانگان داون [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 193-208]
م
مداخلات تربیتیملاحظات زمینه ای برای اثربخشی مداخلات تربیتی در اعتلا و تعمیق دینداری [دوره 4، شماره 2، 1392، صفحه 21-39]
مدل شناختی- رفتاریطراحی برنامه تعاملی روانی- اجتماعی باورها و رفتارهای دینی دانشجویان بر اساس رویکرد شناختی- رفتاری [دوره 4، شماره 2، 1392، صفحه 1-19]
میزان دینداریملاحظات زمینه ای برای اثربخشی مداخلات تربیتی در اعتلا و تعمیق دینداری [دوره 4، شماره 2، 1392، صفحه 21-39]
مسائل محیط زیستیبررسی تأثیر آموزش مسائل محیط زیستی بر بهبود سلامت روان کودکان [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 137-150]
مشکلات رفتاریمقایسه سبک های مهارگری در افراد افسرده بالینی، افسرده غیربالینی و افراد بهنجار [دوره 4، شماره 1، 1392، صفحه 13-24]
مشکلات رفتاریاثربخشی داستانهای اجتماعی بر مشکلات رفتاری کودکان اتیستیک با عملکرد بالا [دوره 4، شماره 1، 1392، صفحه 39-54]
معلمان متأهل زنبررسی رابطه رضایت مندی زوجیت و سبک های تفکر معلمان متأهل زن در شهر تهران [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 137-152]
معلول جسمی- حرکتیمقایسه استرس فرزندپروری مادرانِ کودکانِ پسر عقب مانده ذهنی، نابینا، ناشنوا و معلول جسمی- حرکتی [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 15-26]
معنای زندگیبررسی مبانی فلسفی و میزان هوش معنوی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) و ارتباط آن با متغیرهای جمعیت شناختی آنان [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 73-92]
معنویتارزیابی نقش سبکهای فرزندپروری ادراک شده فرزندان و رضایت زناشویی والدین در پیشبینی معنویت در فرزندان [دوره 4، شماره 2، 1392، صفحه 69-80]
معنویت درمانیمقایسه اثربخشی معنویت درمانی و فراشناخت درمانی بر اضطراب دانشجویان دختر [دوره 4، شماره 1، 1392، صفحه 1-12]
مقابله مذهبیبررسی مبانی فلسفی و میزان هوش معنوی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) و ارتباط آن با متغیرهای جمعیت شناختی آنان [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 73-92]
مقیاس عناصر صوری هنردرمانی (FEATS)اعتباریابی مقیاس عناصر صوری هنردرمانی (FEATS) در تشخیص نشانگان درونی سازی شده نوجوانان [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 43-59]
مکانیسم های دفاعیسبک های دفاعی تابعی از خودکارآمد پنداری هیجانی و حرمت خود [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 27-39]
مهارت های اجتماعیتأثیر درمان با کمک حیوانات بر نشانه های اصلی اتیسم در کودکان [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 61-76]
مهارت های ارتباطیتأثیر درمان با کمک حیوانات بر نشانه های اصلی اتیسم در کودکان [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 61-76]
مهارت های زبان آموزیرابطه امکانات آموزشی موجود در تلفن همراه دانشجویان با یادگیری مهارت های زبان آموزی توسط آنان [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 93-106]
مهارت های زندگیاثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر افزایش رضایت زناشویی [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 1-14]
ن
نابینامقایسه استرس فرزندپروری مادرانِ کودکانِ پسر عقب مانده ذهنی، نابینا، ناشنوا و معلول جسمی- حرکتی [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 15-26]
ناشنوامقایسه استرس فرزندپروری مادرانِ کودکانِ پسر عقب مانده ذهنی، نابینا، ناشنوا و معلول جسمی- حرکتی [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 15-26]
ناشنواییبررسی و مقایسه ی حافظه ی دیداری دانش آموزان دختر شنوا و ناشنوا 11-18 ساله شهر تهران [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 109-121]
نشانگان درونی سازی شدهاعتباریابی مقیاس عناصر صوری هنردرمانی (FEATS) در تشخیص نشانگان درونی سازی شده نوجوانان [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 43-59]
نشانههای روانیپیش بینی رضایت از زندگی بر اساس هوش هیجانی و نشانه های روانی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 163-179]
نظریه محدودیت و سازش گاتفردسونمقایسه اثربخشی الگوی چندمحوری با نظریه محدودیت و سازش بر افزایش رفتار کارآفرینانه [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 77-92]
نقاشی کندن سیب از درخت (PPAT)اعتباریابی مقیاس عناصر صوری هنردرمانی (FEATS) در تشخیص نشانگان درونی سازی شده نوجوانان [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 43-59]
نقد تبیینیواقع گرایی انتقادی و تعلیم و تربیت چند فرهنگی [دوره 4، شماره 1، 1392، صفحه 75-91]
نگرش دینی دینداریطراحی برنامه تعاملی روانی- اجتماعی باورها و رفتارهای دینی دانشجویان بر اساس رویکرد شناختی- رفتاری [دوره 4، شماره 2، 1392، صفحه 1-19]
نوع دینداریملاحظات زمینه ای برای اثربخشی مداخلات تربیتی در اعتلا و تعمیق دینداری [دوره 4، شماره 2، 1392، صفحه 21-39]
و
واژگان زبان فارسیتهیه هنجار مقدماتی بار هیجانی واژگان فارسی [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 41-71]
ه
هیجانتهیه هنجار مقدماتی بار هیجانی واژگان فارسی [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 41-71]
هنر درمانیاعتباریابی مقیاس عناصر صوری هنردرمانی (FEATS) در تشخیص نشانگان درونی سازی شده نوجوانان [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 43-59]
هوش معنویبررسی مبانی فلسفی و میزان هوش معنوی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) و ارتباط آن با متغیرهای جمعیت شناختی آنان [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 73-92]
هوش هیجانیپیش بینی رضایت از زندگی بر اساس هوش هیجانی و نشانه های روانی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 163-179]
ی
یادگیری سیاررابطه امکانات آموزشی موجود در تلفن همراه دانشجویان با یادگیری مهارت های زبان آموزی توسط آنان [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 93-106]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد