نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آشیانه خالی اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر واقعیت درمانی بر میزان رضایت زناشویی و شادمانی زنان در دوران آشیانه خالی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 105-124]
  • آموزش تیزهوشان بررسی تحلیلی روش گروه بندی تمام وقت دانش آموزان مدارس استعداد درخشان [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 93-122]
  • آموزش راهبردهای خودگردان اثربخشی آموزش راهبردهای خودگردان فراشناختی بر مولفه‌های هیجان‌های منفی تحصیلی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 77-90]
  • آموزش قبل از ازدواج اثربخشی آموزش قبل از ازدواج مبتنی بر برنامه آموزش ارتباط بر کاهش باورهای ارتباطی ناکارآمد دانش جویان مجرد [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 1-15]
  • آموزش مسئله محور تاثیر آموزش مسئله محور بر مهارت‌های زندگی دانش‌آموزان دختر پایه هفتم [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 39-56]

ا

  • اختلالات یادگیری رابطه خودتنظیمی و خودکارآمدی با تعلل ورزی: مقایسه دانش آموزان با اختلالات یادگیری و عادی [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 73-92]
  • اختلال استرس پس از ضربه بررسی ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی فهرست اختلال استرس پس از ضربه‌ منطبق با ویراست پنجم نظام تشخیصی و آماری اختلالات روانی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 131-142]
  • اختلال تحولی هوش ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش آموزان با اختلال تحولی هوش [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 161-179]
  • اختلال طیف اتیسم تأثیر برنامه درمانی مبتنی بر تعامل والد کودک (PCIT) بر مشکلات رفتاری کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 91-116]
  • اختلال نقص توجه –بیش‌فعالی اثربخشی بسته آموزش بهوشیاری بر ارتقاء سطح توجه کودکان دارای اختلال کم توجهی- بیش فعالی (ADHD) [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 123-135]
  • ادارات دولتی بررسی رابطه منابع قدرت مدیران با ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینی کارکنان [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 167-185]
  • ادراک انصاف بررسی اثر مستقیم و غیرمستقیم تبعیض جنسیتی بر رضایت زناشویی با میانجی‌گری ادراک انصاف [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 127-140]
  • استرس بررسی ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی فهرست اختلال استرس پس از ضربه‌ منطبق با ویراست پنجم نظام تشخیصی و آماری اختلالات روانی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 131-142]
  • استیگما (داغ ننگ) پیامدهای روانی – اجتماعی برای زنان متأهل مبتلاء به HIV/AIDS [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 71-90]
  • اسکلروز چندگانه مقایسه ذهن خوانی از طریق چشم، توجه انتخابی و حافظه کاری در افراد مبتلا و غیر مبتلا به اسکلروز چندگانه [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 143-159]
  • اضطراب رقابتی اثربخشی مداخلات روان شناختی بر اضطراب حالتی رقابتی و کورتیزول بزاقی دوندگان سرعت نخبه [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 163-179]
  • القاء هیجان اثر القاء هیجان بر تغییرپذیری ضربان قلب؛ ارزیابی نقش تعدیل کننده ریسک فاکتور [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 117-130]
  • القای هیجان تاثیر القای هیجانات بر تصمیم‌گیری پرخطر و بازداری رفتاری [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 57-70]
  • اهمال‌کاری‌تحصیلی مدل‌یابی رابطه کمال‌گرایی و سلامت روان با بررسی نقش واسطه‌ای متغیرهای اهمال‌کاری ‌تحصیلی و خودناتوان‌سازی ‌تحصیلی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 35-54]

ب

  • بازداری رفتاری تاثیر القای هیجانات بر تصمیم‌گیری پرخطر و بازداری رفتاری [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 57-70]
  • باورهای غیرمنطقی اثربخشی رفتاردرمانی عقلانی هیجانی بر باورهای غیرمنطقی سنگ‌نوردان نوجوان نیمه‌حرفه‌ای [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 89-104]
  • برنامه آموزش ارتباط و باورهای ارتباطی اثربخشی آموزش قبل از ازدواج مبتنی بر برنامه آموزش ارتباط بر کاهش باورهای ارتباطی ناکارآمد دانش جویان مجرد [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 1-15]
  • برونگرایی اثربخشی درمان شناختی- رفتاری فردی بر ترس از فرایند زایمان در زنان برونگرا و نوروزگرا [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 125-141]
  • بهوشیاری اثربخشی بسته آموزش بهوشیاری بر ارتقاء سطح توجه کودکان دارای اختلال کم توجهی- بیش فعالی (ADHD) [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 123-135]
  • بهوشیاری نقش پیش بینی کننده مولفه های بهوشیاری و خودمهارگری مادران در تنظیم هیجانات کودکان [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 141-153]

پ

  • پیچیدگی عاطفی اثر آموزش ذهن آگاهی بر عواطف مثبت و منفی و پیچیدگی عاطفی: بررسی تغییرات در طول زمان [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 39-58]

ت

  • تاب آوری تحصیلی مقایسه اثربخشی مداخله ذهنیت رشدیابنده با برنامه یادگیری مستقل بر تاب آوری تحصیلی دانش آموزان تیزهوش کم پیشرفت [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 1-20]
  • تبعیض جنسیتی بررسی اثر مستقیم و غیرمستقیم تبعیض جنسیتی بر رضایت زناشویی با میانجی‌گری ادراک انصاف [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 127-140]
  • تجربه زیسته پیامدهای روانی – اجتماعی برای زنان متأهل مبتلاء به HIV/AIDS [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 71-90]
  • تحریک الکتریکی فراجمجمه ای اثرات تحریک الکتریکی فراجمجمه ای بر توانایی تصویرسازی دانشجویان [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 149-165]
  • ترس از زایمان اثربخشی درمان شناختی- رفتاری فردی بر ترس از فرایند زایمان در زنان برونگرا و نوروزگرا [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 125-141]
  • تصمیم‌گیری پرخطر تاثیر القای هیجانات بر تصمیم‌گیری پرخطر و بازداری رفتاری [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 57-70]
  • تصویرسازی اثرات تحریک الکتریکی فراجمجمه ای بر توانایی تصویرسازی دانشجویان [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 149-165]
  • تعلل ورزی رابطه خودتنظیمی و خودکارآمدی با تعلل ورزی: مقایسه دانش آموزان با اختلالات یادگیری و عادی [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 73-92]
  • تغییرپذیری ضربان قلب اثر القاء هیجان بر تغییرپذیری ضربان قلب؛ ارزیابی نقش تعدیل کننده ریسک فاکتور [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 117-130]
  • تغییرناپذیری ساختار عاملی و تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس سرزندگی ذهنی در دانشجویان [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 1-14]
  • تمرین ذهنی اثرات تحریک الکتریکی فراجمجمه ای بر توانایی تصویرسازی دانشجویان [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 149-165]
  • تمرین مقاومتی تاثیر شدت های مختلف (خفیف و متوسط) تمرین مقاومتی حاد بر کنترل بازداری سالمندان [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 142-161]
  • تنظیم هیجان نقش پیش بینی کننده مولفه های بهوشیاری و خودمهارگری مادران در تنظیم هیجانات کودکان [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 141-153]
  • توجه بررسی موردی تاثیر راهبرد خودنظارتی توجه در افزایش توجه و دقت خواندن دانش‌آموزان سندرم داون [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 21-38]
  • توجه انتخابی مقایسه ذهن خوانی از طریق چشم، توجه انتخابی و حافظه کاری در افراد مبتلا و غیر مبتلا به اسکلروز چندگانه [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 143-159]
  • توسعه فردی تبیین رفتارهای فرانقشی کارکنان بر اساس گرایش به توسعه فردی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 91-116]

ج

  • جنسیت اثر القاء هیجان بر تغییرپذیری ضربان قلب؛ ارزیابی نقش تعدیل کننده ریسک فاکتور [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 117-130]

ح

  • حافظه کاری مقایسه ذهن خوانی از طریق چشم، توجه انتخابی و حافظه کاری در افراد مبتلا و غیر مبتلا به اسکلروز چندگانه [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 143-159]
  • حل مسئله اجتماعی اثربخشی آموزش مهارت های حل مسئله بین فردی بر حل مسئله اجتماعی دانش آموزان پیش دبستانی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 159-175]
  • حل مسئله بین فردی اثربخشی آموزش مهارت های حل مسئله بین فردی بر حل مسئله اجتماعی دانش آموزان پیش دبستانی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 159-175]

خ

  • خودتنظیمی رابطه خودتنظیمی و خودکارآمدی با تعلل ورزی: مقایسه دانش آموزان با اختلالات یادگیری و عادی [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 73-92]
  • خودتوسعه‌ای فرایند روانشناختی خودتوسعه ای رهبران دانشگاهی (یک مطالعه فراترکیب) [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 15-34]
  • خودشیفته تأثیر درمان بین فردی فراشناختی بر کیفیت زناشویی مرد خودشیفته: مطالعه موردی [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]
  • خودکارآمدی رابطه خودتنظیمی و خودکارآمدی با تعلل ورزی: مقایسه دانش آموزان با اختلالات یادگیری و عادی [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 73-92]
  • خودکنترلی نقش پیش بینی کننده مولفه های بهوشیاری و خودمهارگری مادران در تنظیم هیجانات کودکان [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 141-153]
  • خودناتوان‌سازی ‌تحصیلی مدل‌یابی رابطه کمال‌گرایی و سلامت روان با بررسی نقش واسطه‌ای متغیرهای اهمال‌کاری ‌تحصیلی و خودناتوان‌سازی ‌تحصیلی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 35-54]
  • خیانت عوامل تأثیرگذار بر روابط فرازناشویی زنان متأهل؛ یک مطالعه کیفی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 55-75]

د

  • دانش‌آموزان تاثیر آموزش مسئله محور بر مهارت‌های زندگی دانش‌آموزان دختر پایه هفتم [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 39-56]
  • دانش‌آموزان تیزهوش بررسی تحلیلی روش گروه بندی تمام وقت دانش آموزان مدارس استعداد درخشان [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 93-122]
  • دانش آموزان تیزهوش کم پیشرفت مقایسه اثربخشی مداخله ذهنیت رشدیابنده با برنامه یادگیری مستقل بر تاب آوری تحصیلی دانش آموزان تیزهوش کم پیشرفت [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 1-20]
  • دانش آموز پیش دبستانی اثربخشی آموزش مهارت های حل مسئله بین فردی بر حل مسئله اجتماعی دانش آموزان پیش دبستانی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 159-175]
  • دختر نوجوان تاثیر آموزش مسئله محور بر مهارت‌های زندگی دانش‌آموزان دختر پایه هفتم [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 39-56]
  • درس زبان انگلیسی بررسی نگرش معلمان زبان انگلیسی درباره کاربرد مدل آموزش معکوس در مدارس ایران [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 61-87]
  • درمان بین فردی فراشناختی تأثیر درمان بین فردی فراشناختی بر کیفیت زناشویی مرد خودشیفته: مطالعه موردی [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]
  • درمان تعامل والد کودک تأثیر برنامه درمانی مبتنی بر تعامل والد کودک (PCIT) بر مشکلات رفتاری کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 91-116]
  • دقت خواندن‌ بررسی موردی تاثیر راهبرد خودنظارتی توجه در افزایش توجه و دقت خواندن دانش‌آموزان سندرم داون [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 21-38]

ذ

  • ذهن آگاهی اثر آموزش ذهن آگاهی بر عواطف مثبت و منفی و پیچیدگی عاطفی: بررسی تغییرات در طول زمان [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 39-58]
  • ذهن خوانی از طریق چشم مقایسه ذهن خوانی از طریق چشم، توجه انتخابی و حافظه کاری در افراد مبتلا و غیر مبتلا به اسکلروز چندگانه [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 143-159]
  • ذهنیت رشدیابنده مقایسه اثربخشی مداخله ذهنیت رشدیابنده با برنامه یادگیری مستقل بر تاب آوری تحصیلی دانش آموزان تیزهوش کم پیشرفت [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 1-20]

ر

  • راهبرد خودنظارتی توجه‌ بررسی موردی تاثیر راهبرد خودنظارتی توجه در افزایش توجه و دقت خواندن دانش‌آموزان سندرم داون [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 21-38]
  • رضایت زناشویی اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر واقعیت درمانی بر میزان رضایت زناشویی و شادمانی زنان در دوران آشیانه خالی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 105-124]
  • رضایت زناشویی بررسی اثر مستقیم و غیرمستقیم تبعیض جنسیتی بر رضایت زناشویی با میانجی‌گری ادراک انصاف [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 127-140]
  • رضایت شغلی پیش بینی سلامت روان بر اساس مولفه های رضایت شغلی و نشاط معنوی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 17-30]
  • رفتاردرمانی عقلانی هیجانی اثربخشی رفتاردرمانی عقلانی هیجانی بر باورهای غیرمنطقی سنگ‌نوردان نوجوان نیمه‌حرفه‌ای [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 89-104]
  • رفتارهای فرانقشی (رفتار شهروندی سازمانی) تبیین رفتارهای فرانقشی کارکنان بر اساس گرایش به توسعه فردی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 91-116]
  • رهبران دانشگاهی فرایند روانشناختی خودتوسعه ای رهبران دانشگاهی (یک مطالعه فراترکیب) [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 15-34]
  • روابط فرازناشویی عوامل تأثیرگذار بر روابط فرازناشویی زنان متأهل؛ یک مطالعه کیفی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 55-75]
  • روش گروه بندی تمام وقت بررسی تحلیلی روش گروه بندی تمام وقت دانش آموزان مدارس استعداد درخشان [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 93-122]
  • ریسک فاکتور اثر القاء هیجان بر تغییرپذیری ضربان قلب؛ ارزیابی نقش تعدیل کننده ریسک فاکتور [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 117-130]

ز

  • زنان عوامل تأثیرگذار بر روابط فرازناشویی زنان متأهل؛ یک مطالعه کیفی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 55-75]
  • زنان پیامدهای روانی – اجتماعی برای زنان متأهل مبتلاء به HIV/AIDS [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 71-90]

س

  • ساختار عاملی ساختار عاملی و تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس سرزندگی ذهنی در دانشجویان [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 1-14]
  • ساختار کلاس تحلیل چندسطحی عوامل سطح دانش آموز، کلاس درس و مدرسه بر تفکر انتقادی دانش آموزان و ارائه راهکارهای عملی برای توسعه تفکر انتقادی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 45-60]
  • سالمندان تاثیر شدت های مختلف (خفیف و متوسط) تمرین مقاومتی حاد بر کنترل بازداری سالمندان [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 142-161]
  • سرزندگی ذهنی ساختار عاملی و تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس سرزندگی ذهنی در دانشجویان [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 1-14]
  • سرشت و منش مقایسه سرشت و منش در مردان سیگاری و غیر سیگاری [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 59-71]
  • سلامت روان اثربخشی رفتاردرمانی عقلانی هیجانی بر باورهای غیرمنطقی سنگ‌نوردان نوجوان نیمه‌حرفه‌ای [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 89-104]
  • سلامت روان پیش بینی سلامت روان بر اساس مولفه های رضایت شغلی و نشاط معنوی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 17-30]
  • سلامت روان مدل‌یابی رابطه کمال‌گرایی و سلامت روان با بررسی نقش واسطه‌ای متغیرهای اهمال‌کاری ‌تحصیلی و خودناتوان‌سازی ‌تحصیلی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 35-54]
  • سنجش استثنایی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش آموزان با اختلال تحولی هوش [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 161-179]
  • سندرم داون بررسی موردی تاثیر راهبرد خودنظارتی توجه در افزایش توجه و دقت خواندن دانش‌آموزان سندرم داون [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 21-38]

ش

  • شادکامی ساختار عاملی و تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس سرزندگی ذهنی در دانشجویان [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 1-14]
  • شادمانی اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر واقعیت درمانی بر میزان رضایت زناشویی و شادمانی زنان در دوران آشیانه خالی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 105-124]
  • شبکه های اجتماعی مجازی رابطه‌ ویژگی های شخصیتی با میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی: مدل پنج عاملی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 31-44]
  • شخصیت مقایسه سرشت و منش در مردان سیگاری و غیر سیگاری [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 59-71]

ع

  • عاطفه مثبت اثر آموزش ذهن آگاهی بر عواطف مثبت و منفی و پیچیدگی عاطفی: بررسی تغییرات در طول زمان [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 39-58]
  • عاطفه منفی اثر آموزش ذهن آگاهی بر عواطف مثبت و منفی و پیچیدگی عاطفی: بررسی تغییرات در طول زمان [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 39-58]

ف

  • فراترکیب فرایند روانشناختی خودتوسعه ای رهبران دانشگاهی (یک مطالعه فراترکیب) [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 15-34]
  • فراشناخت اثربخشی آموزش راهبردهای خودگردان فراشناختی بر مولفه‌های هیجان‌های منفی تحصیلی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 77-90]
  • فرهنگ مدرسه تحلیل چندسطحی عوامل سطح دانش آموز، کلاس درس و مدرسه بر تفکر انتقادی دانش آموزان و ارائه راهکارهای عملی برای توسعه تفکر انتقادی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 45-60]
  • فهرست اختلال پس از ضربه بررسی ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی فهرست اختلال استرس پس از ضربه‌ منطبق با ویراست پنجم نظام تشخیصی و آماری اختلالات روانی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 131-142]

ق

  • قدرت مدیران بررسی رابطه منابع قدرت مدیران با ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینی کارکنان [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 167-185]

ک

  • کارآفرینی کارکنان بررسی رابطه منابع قدرت مدیران با ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینی کارکنان [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 167-185]
  • کارشناسان تبیین رفتارهای فرانقشی کارکنان بر اساس گرایش به توسعه فردی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 91-116]
  • کمال‌گرایی مدل‌یابی رابطه کمال‌گرایی و سلامت روان با بررسی نقش واسطه‌ای متغیرهای اهمال‌کاری ‌تحصیلی و خودناتوان‌سازی ‌تحصیلی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 35-54]
  • کنترل بازداری تاثیر شدت های مختلف (خفیف و متوسط) تمرین مقاومتی حاد بر کنترل بازداری سالمندان [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 142-161]
  • کورتیزول بزاقی اثربخشی مداخلات روان شناختی بر اضطراب حالتی رقابتی و کورتیزول بزاقی دوندگان سرعت نخبه [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 163-179]
  • کیفیت زناشویی تأثیر درمان بین فردی فراشناختی بر کیفیت زناشویی مرد خودشیفته: مطالعه موردی [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]

گ

  • گرایش به تفکر انتقادی تحلیل چندسطحی عوامل سطح دانش آموز، کلاس درس و مدرسه بر تفکر انتقادی دانش آموزان و ارائه راهکارهای عملی برای توسعه تفکر انتقادی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 45-60]

م

  • مدارس سمپاد ویژگی های روانسنجی نسخه دوم مقیاس های سنجش هوش رینولدز در دانش آموزان سمپاد [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 137-148]
  • مدل پنج عاملی رابطه‌ ویژگی های شخصیتی با میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی: مدل پنج عاملی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 31-44]
  • مدل کلاس درس معکوس بررسی نگرش معلمان زبان انگلیسی درباره کاربرد مدل آموزش معکوس در مدارس ایران [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 61-87]
  • مشکلات رفتاری تأثیر برنامه درمانی مبتنی بر تعامل والد کودک (PCIT) بر مشکلات رفتاری کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 91-116]
  • مهارت های روان شناختی اثربخشی مداخلات روان شناختی بر اضطراب حالتی رقابتی و کورتیزول بزاقی دوندگان سرعت نخبه [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 163-179]
  • مهارت‌های زندگی تاثیر آموزش مسئله محور بر مهارت‌های زندگی دانش‌آموزان دختر پایه هفتم [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 39-56]

ن

  • نسخه دوم مقیاس های سنجش هوش رینولدز ویژگی های روانسنجی نسخه دوم مقیاس های سنجش هوش رینولدز در دانش آموزان سمپاد [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 137-148]
  • نسخه‌ دوم مقیاس‌های سنجش هوشی رینولدز ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش آموزان با اختلال تحولی هوش [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 161-179]
  • نشاط معنوی پیش بینی سلامت روان بر اساس مولفه های رضایت شغلی و نشاط معنوی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 17-30]
  • نگرش معلمان بررسی نگرش معلمان زبان انگلیسی درباره کاربرد مدل آموزش معکوس در مدارس ایران [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 61-87]
  • نوروزگرایی اثربخشی درمان شناختی- رفتاری فردی بر ترس از فرایند زایمان در زنان برونگرا و نوروزگرا [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 125-141]
  • نیاز به شناخت تحلیل چندسطحی عوامل سطح دانش آموز، کلاس درس و مدرسه بر تفکر انتقادی دانش آموزان و ارائه راهکارهای عملی برای توسعه تفکر انتقادی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 45-60]
  • نیازهای بنیادین روانشناختی تحلیل چندسطحی عوامل سطح دانش آموز، کلاس درس و مدرسه بر تفکر انتقادی دانش آموزان و ارائه راهکارهای عملی برای توسعه تفکر انتقادی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 45-60]

و

  • وابستگی به نیکوتین مقایسه سرشت و منش در مردان سیگاری و غیر سیگاری [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 59-71]
  • واقعیت درمانی اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر واقعیت درمانی بر میزان رضایت زناشویی و شادمانی زنان در دوران آشیانه خالی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 105-124]
  • ویژگی‌های روان‌سنجی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش آموزان با اختلال تحولی هوش [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 161-179]
  • ویژگی های روانسنجی ویژگی های روانسنجی نسخه دوم مقیاس های سنجش هوش رینولدز در دانش آموزان سمپاد [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 137-148]
  • ویژگی های شخصیتی رابطه‌ ویژگی های شخصیتی با میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی: مدل پنج عاملی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 31-44]

ه

  • هیجان‌های منفی تحصیلی اثربخشی آموزش راهبردهای خودگردان فراشناختی بر مولفه‌های هیجان‌های منفی تحصیلی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 77-90]

ی

  • یادگیری مستقل مقایسه اثربخشی مداخله ذهنیت رشدیابنده با برنامه یادگیری مستقل بر تاب آوری تحصیلی دانش آموزان تیزهوش کم پیشرفت [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 1-20]
  • یادگیری معکوس بررسی نگرش معلمان زبان انگلیسی درباره کاربرد مدل آموزش معکوس در مدارس ایران [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 61-87]