نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب بینایی و آسیب شنوایی مقایسۀ رضایت زناشویی والدین بر اساس ویژگی و نوع ناتوانی فرزندان [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 67-78]
  • آسیب شناسی روانی مقایسه تکانشوری در بیماران مبتلا به افسردگی، اختلال های اضطرابی و افراد عادی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 15-28]
  • آموزش زبان انگلیسی بررسی میزان مشارکت و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی با استفاده از روش آموزش کلاس معکوس [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 35-49]
  • آموزش های فنی و حرفه ای طراحی مدل کاهش ضایعات برنامه درسی در آموزش های فنی و حرفه ای [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 145-165]

ا

  • اتیسم قابلیت تبیین زبان در نظریه ذهن کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 69-77]
  • اثر استروپ تأثیر تحریک الکتریکی فراجمجمه ای بر توجه انتخابی در شرایط تکلیف دوگانه [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 1-14]
  • اختلال اضطراب فراگیر مقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری گروهی و درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر متغیرهای میانجی اختلال اضطراب فراگیر [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 49-66]
  • اختلال نقص توجه/بیش فعالی اثربخشی نوروفیدبک در ترکیب با بازی های شناختی بر کاهش علائم سلوک کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/بیش‌فعالی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 13-36]
  • ادراک از محیط یادگیری کلاس ادراک از محیط یادگیری کلاس و هیجان تحصیلی: تحلیل چند سطحی کلاس ریاضی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 127-141]
  • استحکام ذهنی تأثیر تمرین مهارت‌های روانشناختی بر استحکام ذهنی دوندگان سرعت نخبه [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 161-176]
  • اضطراب مقایسه تکانشوری در بیماران مبتلا به افسردگی، اختلال های اضطرابی و افراد عادی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 15-28]
  • اضطراب رابطه نماز و نیایش با اضطراب ، افسردگی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 161-172]
  • اضطراب امتحان اثربخشی آموزش مداخله‌ شناختی- رفتاری در کاهش اضطراب امتحان و کمرویی دانش آموزان [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 29-45]
  • اضطراب صفتی رقابتی نقش استحکام ذهنی در پیش بینی راهبردهای مقابله ای و اضطراب رقابتی دو و میدانی کاران نخبه [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 79-94]
  • اعتیاد اثر اعتیاد بر رفتارهای پرخطر رانندگی و ایمنی ترافیک [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 89-105]
  • افسردگی مقایسه تکانشوری در بیماران مبتلا به افسردگی، اختلال های اضطرابی و افراد عادی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 15-28]
  • افسردگی رابطه نماز و نیایش با اضطراب ، افسردگی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 161-172]
  • افسردگی پیش‌بینی کننده‌های بالینی پاسخ به درمان تحریک مکرر مغناطیسی فراجمجمه ای (rTMS) در بیماران مبتلا به اختلال افسردگی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 181-200]
  • اکسی‌توسین نقش هورمون اکسی توسین بر شکل گیری دلبستگی مادر و شیرخوار: مطالعه مروری نظام مند [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 107-120]
  • الگویابی معادلات ساختاری الگوی ساختاری جو آموزشی خلاق، انگیزه یادگیری و راهبردهای یادگیری خود تنظیم در دانشجویان دختر دانشگاه تهران [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 13-29]
  • امیدواری اثربخشی برنامه غنی سازی روابط زناشویی بر افزایش صمیمیت و امیدواری زوجین دارای فرزند معلول [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 87-108]
  • انگیزش درونی رابطه ساده و چندگانه باورهای خودکارآمدی و انگیزش درونی با تمایل به یادگیری مادام‌العمر دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 143-155]
  • انگیزه درونی یادگیری الگوی ساختاری جو آموزشی خلاق، انگیزه یادگیری و راهبردهای یادگیری خود تنظیم در دانشجویان دختر دانشگاه تهران [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 13-29]
  • اهداف پیشرفت مدل یابی علی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بر اساس اهداف پیشرفت و هیجان های تحصیلی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 17-34]

ب

  • بازشناسی هیجان سبک های دلبستگی و توانایی بازشناسی حالت های هیجانی چهره [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 1-11]
  • بازی با کلمات احساسی اثربخشی بازی با کلمات احساسی بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 1-12]
  • بازی درمانی اثربخشی بازی با کلمات احساسی بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 1-12]
  • بازی شناختی اثربخشی نوروفیدبک در ترکیب با بازی های شناختی بر کاهش علائم سلوک کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/بیش‌فعالی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 13-36]
  • باورهای خودکارآمدی رابطه ساده و چندگانه باورهای خودکارآمدی و انگیزش درونی با تمایل به یادگیری مادام‌العمر دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 143-155]
  • بزرگسالان ویژگی های روانسنجی نسخة فارسی پرسشنامة حافظه فعال بزرگسالان [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 97-112]

پ

  • پدیدارشناسی بازنمایی تجربه‌ زیسته آموزگاران از مشکلات یادگیری دانش‌آموزان ابتدایی: مطالعه‌ای به روش‌ پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 169-191]
  • پردازش اطلاعات تأثیر تحریک الکتریکی فراجمجمه ای بر توجه انتخابی در شرایط تکلیف دوگانه [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 1-14]
  • پرسشنامه حافظه فعال ویژگی های روانسنجی نسخة فارسی پرسشنامة حافظه فعال بزرگسالان [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 97-112]
  • پزشکی شخصی شده پیش‌بینی کننده‌های بالینی پاسخ به درمان تحریک مکرر مغناطیسی فراجمجمه ای (rTMS) در بیماران مبتلا به اختلال افسردگی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 181-200]
  • پیش‌بینی کننده پیش‌بینی کننده‌های بالینی پاسخ به درمان تحریک مکرر مغناطیسی فراجمجمه ای (rTMS) در بیماران مبتلا به اختلال افسردگی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 181-200]
  • پیشرفت تحصیلی مدل یابی علی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بر اساس اهداف پیشرفت و هیجان های تحصیلی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 17-34]
  • پیشرفت تحصیلی بررسی میزان مشارکت و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی با استفاده از روش آموزش کلاس معکوس [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 35-49]
  • پیشرفت تحصیلی الگوی علی روابط بین خودشناسی انسجامی، سبک‌های هویت و پیشرفت تحصیلی در بین دانشجویان [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 109-125]
  • پیشگیری از بازگشت مقایسه اثربخشی مدل شناختی- رفتاری مارلات و معنادرمانی بر کاهش ولع و پیشگیری از بازگشت زنان وابسته به مواد [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 1-15]
  • پیوند مادر- شیرخوار نقش هورمون اکسی توسین بر شکل گیری دلبستگی مادر و شیرخوار: مطالعه مروری نظام مند [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 107-120]

ت

  • تاب‌آوری تحصیلی تأثیر آموزش روانشناسی مثبت‌نگر بر عشق به یادگیری و تاب‌آوری تحصیلی دانش‌ّآموزان [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 51-67]
  • تجربه زیسته معلمان بازنمایی تجربه‌ زیسته آموزگاران از مشکلات یادگیری دانش‌آموزان ابتدایی: مطالعه‌ای به روش‌ پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 169-191]
  • تحریف شناختی و وسوسه مصرف مواد مخدر طراحی بسته آموزشی تنظیم هیجانی مبتنی بر نیازهای افراد در حال ترک مواد مخدر و بررسی اثربخشی آن بر تحریف های شناختی و وسوسه مصرف مواد مخدر [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 186-199]
  • تحریک مکرر مغناطیسی فراجمجمه‌ای پیش‌بینی کننده‌های بالینی پاسخ به درمان تحریک مکرر مغناطیسی فراجمجمه ای (rTMS) در بیماران مبتلا به اختلال افسردگی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 181-200]
  • تحلیل عاملی ویژگی های روانسنجی نسخة فارسی پرسشنامة حافظه فعال بزرگسالان [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 97-112]
  • تحلیل عاملی ساخت و اعتباریابی مقیاس ایرانی چالش های میانسالی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 167-180]
  • تحول میانسالی ساخت و اعتباریابی مقیاس ایرانی چالش های میانسالی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 167-180]
  • تخلفات رانندگی اثر اعتیاد بر رفتارهای پرخطر رانندگی و ایمنی ترافیک [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 89-105]
  • تقاضاهای شغلی رتبه بندی و شناسائی عوامل مؤثر بر رفتارهای مدنی- سازمانی با استفاده از روش TOPSIS [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 95-108]
  • تکانشوری مقایسه تکانشوری در بیماران مبتلا به افسردگی، اختلال های اضطرابی و افراد عادی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 15-28]
  • تمایل به یادگیری مادام‌العمر رابطه ساده و چندگانه باورهای خودکارآمدی و انگیزش درونی با تمایل به یادگیری مادام‌العمر دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 143-155]
  • تنظیم هیجانی طراحی بسته آموزشی تنظیم هیجانی مبتنی بر نیازهای افراد در حال ترک مواد مخدر و بررسی اثربخشی آن بر تحریف های شناختی و وسوسه مصرف مواد مخدر [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 186-199]

ث

  • ثبات درونی ارزیابی روایی و پایایی مقیاس اطمینان کارکنان (OTS) در مدارس ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 31-48]

ج

  • جرم شناسی تحلیل تأثیر جنبه های روانی و اجتماعی در بروز سرقت [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 109-125]
  • جلوه های هیجانی چهره سبک های دلبستگی و توانایی بازشناسی حالت های هیجانی چهره [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 1-11]
  • جنبه های اجتماعی تحلیل تأثیر جنبه های روانی و اجتماعی در بروز سرقت [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 109-125]
  • جنبه های روانی تحلیل تأثیر جنبه های روانی و اجتماعی در بروز سرقت [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 109-125]
  • جهت گیری مذهبی اثربخشی معنی درمانی گروهی بر جهت گیری مذهبی و سلامت روان نوجوانان [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 145-160]
  • جو آموزشی خلاق الگوی ساختاری جو آموزشی خلاق، انگیزه یادگیری و راهبردهای یادگیری خود تنظیم در دانشجویان دختر دانشگاه تهران [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 13-29]

خ

  • خلاقیت رابطه سازش یافتگی و خلاقیت فرزندان با محبوبیت والدین [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 69-87]
  • خودبرتربینی اخلاقی مقایسۀ خودبرتربینی اخلاقی در دو حوزۀ انجام دادن رفتارهای اخلاقی و انجام ندادن رفتارهای غیراخلاقی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 157-168]
  • خودتنظیمی بررسی نقش واسطه ای گفتار با خود در مدل مفهومی رابطه رشد زبان و دلبستگی ایمن با خودتنظیمی رفتاری [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 37-50]
  • خودسنجی مقایسۀ خودبرتربینی اخلاقی در دو حوزۀ انجام دادن رفتارهای اخلاقی و انجام ندادن رفتارهای غیراخلاقی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 157-168]
  • خودشناسی انسجامی الگوی علی روابط بین خودشناسی انسجامی، سبک‌های هویت و پیشرفت تحصیلی در بین دانشجویان [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 109-125]
  • خودکارآمدی تحصیلی بررسی رابطه کمال گرایی و عملکرد تحصیلی: نقش میانجی خودنظم بخشی و خودکارآمدی تحصیلی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 51-68]
  • خودنظم بخشی بررسی رابطه کمال گرایی و عملکرد تحصیلی: نقش میانجی خودنظم بخشی و خودکارآمدی تحصیلی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 51-68]

د

  • دانش آموزان اثربخشی بازی با کلمات احساسی بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 1-12]
  • دانش آموزان رابطه سازش یافتگی و خلاقیت فرزندان با محبوبیت والدین [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 69-87]
  • دانشجویان رابطه هوش هیجانی و شفقت به خود در بین دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 47-68]
  • دانشجویان رابطه هوش هیجانی با منبع کنترل در بین دانشجویان دانشگاه تهران [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 113-130]
  • درگیری تحصیلی و اضطراب امتحان الگوی ساختاری رابطه دلبستگی به معلم، درگیری تحصیلی و اضطراب امتحان [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 69-88]
  • درمان رویارویی و بازداری از پاسخ اثربخشی درمان رویارویی و بازداری از پاسخ (ERP) بر علائم وسواس فکری- عملی و رضایت زناشویی زنان متاهل [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 126-141]
  • درمان شناختی رفتاری مقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری گروهی و درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر متغیرهای میانجی اختلال اضطراب فراگیر [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 49-66]
  • درمان شناختی-رفتاری اثربخشی آموزش مداخله‌ شناختی- رفتاری در کاهش اضطراب امتحان و کمرویی دانش آموزان [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 29-45]
  • درمان شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی مقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری گروهی و درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر متغیرهای میانجی اختلال اضطراب فراگیر [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 49-66]
  • دعا رابطه نماز و نیایش با اضطراب ، افسردگی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 161-172]
  • دلبستگی نقش هورمون اکسی توسین بر شکل گیری دلبستگی مادر و شیرخوار: مطالعه مروری نظام مند [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 107-120]
  • دلبستگی اجتنابی الگوی ساختاری رابطه دلبستگی به معلم، درگیری تحصیلی و اضطراب امتحان [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 69-88]
  • دلبستگی اضطرابی الگوی ساختاری رابطه دلبستگی به معلم، درگیری تحصیلی و اضطراب امتحان [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 69-88]
  • دلبستگی ایمن بررسی نقش واسطه ای گفتار با خود در مدل مفهومی رابطه رشد زبان و دلبستگی ایمن با خودتنظیمی رفتاری [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 37-50]
  • دلبستگی ایمن به معلم الگوی ساختاری رابطه دلبستگی به معلم، درگیری تحصیلی و اضطراب امتحان [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 69-88]
  • دوره بی پاسخی روانشناختی تأثیر تحریک الکتریکی فراجمجمه ای بر توجه انتخابی در شرایط تکلیف دوگانه [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 1-14]
  • دوندگان سرعت تأثیر تمرین مهارت‌های روانشناختی بر استحکام ذهنی دوندگان سرعت نخبه [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 161-176]

ر

  • راهبردهای مقابله ای نقش استحکام ذهنی در پیش بینی راهبردهای مقابله ای و اضطراب رقابتی دو و میدانی کاران نخبه [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 79-94]
  • راهبردهای یادگیری خود تنظیم الگوی ساختاری جو آموزشی خلاق، انگیزه یادگیری و راهبردهای یادگیری خود تنظیم در دانشجویان دختر دانشگاه تهران [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 13-29]
  • رشد زبان قابلیت تبیین زبان در نظریه ذهن کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 69-77]
  • رشد زبان بررسی نقش واسطه ای گفتار با خود در مدل مفهومی رابطه رشد زبان و دلبستگی ایمن با خودتنظیمی رفتاری [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 37-50]
  • رضایت زناشویی مقایسۀ رضایت زناشویی والدین بر اساس ویژگی و نوع ناتوانی فرزندان [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 67-78]
  • رضایت زناشویی اثربخشی طرحواره درمانی بر وسواس فکری- عملی و رضایت زناشویی زنان متاهل [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 131-143]
  • رضایت زناشویی اثربخشی درمان رویارویی و بازداری از پاسخ (ERP) بر علائم وسواس فکری- عملی و رضایت زناشویی زنان متاهل [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 126-141]
  • رفتار شهروند سازمانی خدمت­گرا نقش نیاز به موفقیت و نیاز به تعلق در اثرگذاری ادراک از عدالت بر رفتار خدمت‌گرا [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 143-159]
  • رفتار مادرانه نقش هورمون اکسی توسین بر شکل گیری دلبستگی مادر و شیرخوار: مطالعه مروری نظام مند [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 107-120]
  • رفتارهای مدنی- سازمانی رتبه بندی و شناسائی عوامل مؤثر بر رفتارهای مدنی- سازمانی با استفاده از روش TOPSIS [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 95-108]
  • روان شناسی اخلاق مقایسۀ خودبرتربینی اخلاقی در دو حوزۀ انجام دادن رفتارهای اخلاقی و انجام ندادن رفتارهای غیراخلاقی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 157-168]
  • روانشناسی تحولی ساخت و اعتباریابی مقیاس ایرانی چالش های میانسالی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 167-180]
  • روانشناسی مثبت‌نگر تأثیر آموزش روانشناسی مثبت‌نگر بر عشق به یادگیری و تاب‌آوری تحصیلی دانش‌ّآموزان [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 51-67]
  • رویکرد هیجان ‌مدار اثربخشی مشاوره هیجان مدار مبتنی بر اخلاق اسلامی بر شادکامی زوجین ناسازگار [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 121-144]

ز

  • زمان واکنش تأثیر تحریک الکتریکی فراجمجمه ای بر توجه انتخابی در شرایط تکلیف دوگانه [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 1-14]

س

  • ساختار عاملی ارزیابی روایی و پایایی مقیاس اطمینان کارکنان (OTS) در مدارس ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 31-48]
  • سازش یافتگی اجتماعی رابطه سازش یافتگی و خلاقیت فرزندان با محبوبیت والدین [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 69-87]
  • سبک‌های هویت الگوی علی روابط بین خودشناسی انسجامی، سبک‌های هویت و پیشرفت تحصیلی در بین دانشجویان [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 109-125]
  • سرسختی ذهنی نقش استحکام ذهنی در پیش بینی راهبردهای مقابله ای و اضطراب رقابتی دو و میدانی کاران نخبه [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 79-94]
  • سرقت تحلیل تأثیر جنبه های روانی و اجتماعی در بروز سرقت [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 109-125]
  • سلامت روان اثربخشی معنی درمانی گروهی بر جهت گیری مذهبی و سلامت روان نوجوانان [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 145-160]
  • سلوک اثربخشی نوروفیدبک در ترکیب با بازی های شناختی بر کاهش علائم سلوک کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/بیش‌فعالی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 13-36]
  • سوانح رانندگی اثر اعتیاد بر رفتارهای پرخطر رانندگی و ایمنی ترافیک [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 89-105]

ش

  • شادکامی اثربخشی مشاوره هیجان مدار مبتنی بر اخلاق اسلامی بر شادکامی زوجین ناسازگار [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 121-144]
  • شایستگی تحصیلی نقش میانجی گر هیجان های تحصیلی در رابطه بین محیط یادگیری سازنده‌گرا و شایستگی تحصیلی در دختران دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 79-95]
  • شفقت به خود رابطه هوش هیجانی و شفقت به خود در بین دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 47-68]
  • شناخت اجتماعی مقایسۀ خودبرتربینی اخلاقی در دو حوزۀ انجام دادن رفتارهای اخلاقی و انجام ندادن رفتارهای غیراخلاقی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 157-168]

ص

  • صمیمیت اثربخشی برنامه غنی سازی روابط زناشویی بر افزایش صمیمیت و امیدواری زوجین دارای فرزند معلول [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 87-108]

ض

  • ضایعات برنامه درسی طراحی مدل کاهش ضایعات برنامه درسی در آموزش های فنی و حرفه ای [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 145-165]

ط

  • طرحواره درمانی اثربخشی طرحواره درمانی بر وسواس فکری- عملی و رضایت زناشویی زنان متاهل [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 131-143]

ع

  • عبادت رابطه نماز و نیایش با اضطراب ، افسردگی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 161-172]
  • عدالت سازمانی ادراک شده نقش نیاز به موفقیت و نیاز به تعلق در اثرگذاری ادراک از عدالت بر رفتار خدمت‌گرا [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 143-159]
  • عزت نفس مقایسۀ خودبرتربینی اخلاقی در دو حوزۀ انجام دادن رفتارهای اخلاقی و انجام ندادن رفتارهای غیراخلاقی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 157-168]
  • عشق به یادگیری تأثیر آموزش روانشناسی مثبت‌نگر بر عشق به یادگیری و تاب‌آوری تحصیلی دانش‌ّآموزان [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 51-67]
  • عملکرد تحصیلی بررسی رابطه کمال گرایی و عملکرد تحصیلی: نقش میانجی خودنظم بخشی و خودکارآمدی تحصیلی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 51-68]
  • عملکرد ریاضی ادراک از محیط یادگیری کلاس و هیجان تحصیلی: تحلیل چند سطحی کلاس ریاضی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 127-141]

غ

  • غنی‌سازی ارتباط اثربخشی برنامه غنی سازی روابط زناشویی بر افزایش صمیمیت و امیدواری زوجین دارای فرزند معلول [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 87-108]

ف

  • فرزند معلول اثربخشی برنامه غنی سازی روابط زناشویی بر افزایش صمیمیت و امیدواری زوجین دارای فرزند معلول [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 87-108]

ق

  • قشر پیش پیشانی تأثیر تحریک الکتریکی فراجمجمه ای بر توجه انتخابی در شرایط تکلیف دوگانه [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 1-14]

ک

  • کمال گرایی بررسی رابطه کمال گرایی و عملکرد تحصیلی: نقش میانجی خودنظم بخشی و خودکارآمدی تحصیلی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 51-68]
  • کم توان ذهنی مقایسۀ رضایت زناشویی والدین بر اساس ویژگی و نوع ناتوانی فرزندان [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 67-78]
  • کمرویی اثربخشی آموزش مداخله‌ شناختی- رفتاری در کاهش اضطراب امتحان و کمرویی دانش آموزان [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 29-45]
  • کنترل شغلی رتبه بندی و شناسائی عوامل مؤثر بر رفتارهای مدنی- سازمانی با استفاده از روش TOPSIS [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 95-108]

گ

  • گفتار با خود بررسی نقش واسطه ای گفتار با خود در مدل مفهومی رابطه رشد زبان و دلبستگی ایمن با خودتنظیمی رفتاری [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 37-50]

م

  • مبانی روانشناختی تحلیل تأثیر جنبه های روانی و اجتماعی در بروز سرقت [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 109-125]
  • متغیرهای میانجی مقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری گروهی و درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر متغیرهای میانجی اختلال اضطراب فراگیر [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 49-66]
  • محبوبیت والدین رابطه سازش یافتگی و خلاقیت فرزندان با محبوبیت والدین [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 69-87]
  • محیط نامناسب یادگیری طراحی مدل کاهش ضایعات برنامه درسی در آموزش های فنی و حرفه ای [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 145-165]
  • محیط یادگیری سازنده گرا نقش میانجی گر هیجان های تحصیلی در رابطه بین محیط یادگیری سازنده‌گرا و شایستگی تحصیلی در دختران دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 79-95]
  • مدارس ابتدایی بازنمایی تجربه‌ زیسته آموزگاران از مشکلات یادگیری دانش‌آموزان ابتدایی: مطالعه‌ای به روش‌ پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 169-191]
  • مدل شناختی‌- رفتاری مارلات مقایسه اثربخشی مدل شناختی- رفتاری مارلات و معنادرمانی بر کاهش ولع و پیشگیری از بازگشت زنان وابسته به مواد [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 1-15]
  • مدل یابی چند سطحی ادراک از محیط یادگیری کلاس و هیجان تحصیلی: تحلیل چند سطحی کلاس ریاضی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 127-141]
  • مشارکت بررسی میزان مشارکت و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی با استفاده از روش آموزش کلاس معکوس [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 35-49]
  • مشاوره هیجان مدار مبتنی بر اخلاق اسلامی اثربخشی مشاوره هیجان مدار مبتنی بر اخلاق اسلامی بر شادکامی زوجین ناسازگار [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 121-144]
  • مشکلات یادگیری بازنمایی تجربه‌ زیسته آموزگاران از مشکلات یادگیری دانش‌آموزان ابتدایی: مطالعه‌ای به روش‌ پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 169-191]
  • معنادرمانی مقایسه اثربخشی مدل شناختی- رفتاری مارلات و معنادرمانی بر کاهش ولع و پیشگیری از بازگشت زنان وابسته به مواد [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 1-15]
  • معنی درمانی گروهی اثربخشی معنی درمانی گروهی بر جهت گیری مذهبی و سلامت روان نوجوانان [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 145-160]
  • مقیاس اعتماد کارکنان ارزیابی روایی و پایایی مقیاس اطمینان کارکنان (OTS) در مدارس ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 31-48]
  • مقیاس ایرانی چالش‌های میانسالی ساخت و اعتباریابی مقیاس ایرانی چالش های میانسالی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 167-180]
  • منابع شغلی رتبه بندی و شناسائی عوامل مؤثر بر رفتارهای مدنی- سازمانی با استفاده از روش TOPSIS [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 95-108]
  • منبع کنترل رابطه هوش هیجانی با منبع کنترل در بین دانشجویان دانشگاه تهران [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 113-130]
  • مهارت های اجتماعی اثربخشی بازی با کلمات احساسی بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 1-12]
  • مهارت های روانشناختی تأثیر تمرین مهارت‌های روانشناختی بر استحکام ذهنی دوندگان سرعت نخبه [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 161-176]

ن

  • ناتوانی یادگیری اثربخشی بازی با کلمات احساسی بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 1-12]
  • نظریه دلبستگی سبک های دلبستگی و توانایی بازشناسی حالت های هیجانی چهره [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 1-11]
  • نظریه ذهن قابلیت تبیین زبان در نظریه ذهن کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 69-77]
  • نماز رابطه نماز و نیایش با اضطراب ، افسردگی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 161-172]
  • نوجوانان ناسازگار اثربخشی معنی درمانی گروهی بر جهت گیری مذهبی و سلامت روان نوجوانان [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 145-160]
  • نوروفیدبک اثربخشی نوروفیدبک در ترکیب با بازی های شناختی بر کاهش علائم سلوک کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/بیش‌فعالی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 13-36]
  • نیاز به تعلق نقش نیاز به موفقیت و نیاز به تعلق در اثرگذاری ادراک از عدالت بر رفتار خدمت‌گرا [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 143-159]
  • نیاز به موفقیت نقش نیاز به موفقیت و نیاز به تعلق در اثرگذاری ادراک از عدالت بر رفتار خدمت‌گرا [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 143-159]
  • نیازسنجی معیوب طراحی مدل کاهش ضایعات برنامه درسی در آموزش های فنی و حرفه ای [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 145-165]
  • نیایش رابطه نماز و نیایش با اضطراب ، افسردگی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 161-172]
  • نیروی انسانی ناکارآمد طراحی مدل کاهش ضایعات برنامه درسی در آموزش های فنی و حرفه ای [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 145-165]

و

  • وابستگی به مواد مقایسه اثربخشی مدل شناختی- رفتاری مارلات و معنادرمانی بر کاهش ولع و پیشگیری از بازگشت زنان وابسته به مواد [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 1-15]
  • والدین مقایسۀ رضایت زناشویی والدین بر اساس ویژگی و نوع ناتوانی فرزندان [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 67-78]
  • وسواس فکری- عملی اثربخشی طرحواره درمانی بر وسواس فکری- عملی و رضایت زناشویی زنان متاهل [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 131-143]
  • وسواس فکری- عملی اثربخشی درمان رویارویی و بازداری از پاسخ (ERP) بر علائم وسواس فکری- عملی و رضایت زناشویی زنان متاهل [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 126-141]
  • وﺿﻌﯿﺖ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ اﻗﺘﺼﺎدی کاربرد مدل یابی معادلات ساختاری چند سطحی در آزمون اثر وضعیت اجتماعی-اقتصادی و خودکارآمدی بر عملکرد ریاضی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 177-188]
  • ولع مصرف مقایسه اثربخشی مدل شناختی- رفتاری مارلات و معنادرمانی بر کاهش ولع و پیشگیری از بازگشت زنان وابسته به مواد [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 1-15]
  • ویژگی های روانسنجی ویژگی های روانسنجی نسخة فارسی پرسشنامة حافظه فعال بزرگسالان [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 97-112]

ه

  • هوش هیجانی رابطه هوش هیجانی و شفقت به خود در بین دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 47-68]
  • هوش هیجانی رابطه هوش هیجانی با منبع کنترل در بین دانشجویان دانشگاه تهران [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 113-130]
  • هیجان تحصیلی ادراک از محیط یادگیری کلاس و هیجان تحصیلی: تحلیل چند سطحی کلاس ریاضی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 127-141]
  • هیجان تحصیلی نقش میانجی گر هیجان های تحصیلی در رابطه بین محیط یادگیری سازنده‌گرا و شایستگی تحصیلی در دختران دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 79-95]
  • هیجان های تحصیلی مدل یابی علی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بر اساس اهداف پیشرفت و هیجان های تحصیلی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 17-34]

ی

  • یادگیری معکوس بررسی میزان مشارکت و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی با استفاده از روش آموزش کلاس معکوس [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 35-49]