دوره 15 (1403)
دوره 14 (1402)
دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1393)
دوره 4 (1392)
دوره 3 (1391)
دوره 2 (1390)
دوره 1 (1389)

تعداد دوره ها

16

 تعداد شماره‌ها

 57

 تعداد مقالات

 851

 تعداد نویسندگان

 1,649

 تعداد مشاهده مقاله

 1,080,933

 تعداد دریافت فایل اصل مقاله

 736,208
 نسبت مشاهده بر مقاله  1270.19
 نسبت دریافت فایل بر مقاله  865.11
 تعداد مقالات ارسال شده  3,773
 تعداد مقالات رد شده  1,715
درصد عدم پذیرش 45
تعداد مقالات پذیرفته شده  409

درصد پذیرش

 20
زمان پذیرش (روز)  130
تعداد پایگاه های نمایه شده 13
تعداد داوران 56

به پایگاه نشریه پژوهش‌های کاربردی روانشناختی خوش آمدید

مجله پژوهش های کاربردی روانشناختی، نشریه ای است با رویکرد علمی که رسالت آن توسعه دانش روانشناسی در حوزه های کاربردی بوده و با هدف شناسایی مسائل روانشناختی مهم جامعه و ارئه راهکارهای مناسب برای آنها، مقاله های علمی را به صورت فصلنامه منتشر می کند. این نشریه از پاییز سال 1389 آغاز به کار کرده  و  به صورت فصلی منتشر می شود. 

*نکات بسیار مهم قابل توجه نویسندگان محترم* (لینک دریافت فایل)

 

نویسندگان محترم به اطلاع می رساند به دلیل رعایت الزامات بین‌المللی، از این پس درج کد اخلاق در مقاله

و ارائه گواهی اخلاق در پژوهش، همراه با سایر مدارک،  برای  مقالات الزامی است

سایر اطلاعات ضروری درباره نشریه پژوهش های کاربردی روانشناختی به شرح زیر می باشد:

  •      کشور محل چاپ:  ایران
  •      صاحب امتیاز: دانشگاه تهران، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی- مؤسسه روانشناسی
  •      شروع انتشار:  پاییز 1389
  •      فرمت: چاپی و الکترونیکی
  •      شاپای چاپی: 8126-2251
  •      شاپای الکترونیکی: 4504-2676
  •      وضعیت چاپ:  در حال حاضر فقط الکترونیکی
  •      نوبت‌های چاپ:  فصلنامه
  •      زبان مجله: فارسی (چکیده و عنوان انگلیسی)
  •      حوزه  تخصصی: روان شناسی، روان درمانی، علوم شناختی و مشاوره
  •      نوع مجله: نشریه علمی_ پژوهشی
  •      مقالات قابل بررسی: علمی پژوهشی و کاربردی
  •      دسترسی رایگان و آزاد به مقالات: بلی
  •      نمایه شده: بلی
  •     رتبه وزارت علوم در سال 1403: بین المللی
  •     دریافت هزینه بررسی و انتشار: بلی طبق مصوبات وزارت علوم
  •     نوع داوری: فرآیند داوری تخصصی به صورت داوری دو سو بسته و حداقل 2 داور
  •      زمان داوری: متوسط 12 هفته
  •      نوع دسترسی: دسترسی به مقالات این نشریه آزاد است
  •      ایمیل مجله: japr@ut.ac.ir

جهت جلوگیری از سرقت علمی و ادبی تمامی مقالات ارسالی قبل از ورود به فرآیند داوری

در سامانه همانند جو  مورد بررسی قرارمی گیرند.

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

این نشریه تحت قانون بین المللی کپی رایت Creative Commons: BY-NC می باشد

این نشریه با احترام به قوانین اخلاق در نشریات تابع قوانین کمیتۀ اخلاق در انتشار (COPE) می باشد.

 

 

مقاله پژوهشی

مقایسۀ اثربخشی دو شیوۀ مداخله مبتنی بر آموزش با نرم‌افزار موسیقی و ارتباط تصویری بر حرکات کلیشه‌ای و هماهنگی چشم و دست در کودکان اوتیسم

آزاده طالبی؛ لیلا ;کاشانی وحید؛ مریم اساسه؛ غلامعلی افروز؛ منوچهر مرادی سبزوار

مقاله پژوهشی

آماده‌سازی و امکان‌سنجی مداخلۀ والدگری مبتنی بر تأمل برای مادران کودکان مبتلا به آسم

هادی دادگر؛ علیرضا مرادی؛ محمد رضا فضل الهی؛ مهدی اکبری؛ مهتاب ملاحسینی

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 10 مهر 1404

https://doi.org/10.22059/japr.2025.368603.644814

ارزیابی مدل خودکارآمدی وزن براساس نگرانی از تصویر بدن و پریشانی روان‌شناختی با میانجی‌گری باور هسته‌ای خوردن در زنان دارای اضافه‌وزن

گیتا علی پور؛ عباس ابوالقاسمی؛ بهمن اکبری

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 10 مهر 1404

https://doi.org/10.22059/japr.2024.355668.644549

اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی گروهی بر تحمل ابهام، ترومای دوران کودکی و شرم بیرونی زنان مبتلا به اختلال وسواس موکنی

فرزین باقری شیخانگفشه؛ وحید صوابی نیری؛ صبا عزیز روستا؛ فرانک سعیدی مقدم؛ علی فتحی آشتیانی

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 10 مهر 1404

https://doi.org/10.22059/japr.2025.381624.644998

اثربخشی مداخله مبتنی بر نظریه خودتعیین‌گری بر ارتقای بهزیستی ادراک شده در روابط دوستانه در سرآغاز جوانی

فرهاد تنهای رشوانلو؛ حسین کارشکی؛ سید امیر امین یزدی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 11 مرداد 1403

https://doi.org/10.22059/japr.2024.366115.644748

ساخت برنامه مهارت‌های اجتماعی، حرکتی و زبانی تحول محور: بررسی اثربخشی آن بر ارتقای شاخص‌های تحولی کودکان با تأخیر تحولی کلی

معصومه ضابطی آرانی؛ سعید حسن زاده؛ غلامعلی افروز؛ کیوان صالحی

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 25 تیر 1404

https://doi.org/10.22059/japr.2025.371591.644843

مقایسه اثربخشی دو شیوه مداخله مبتنی بر آموزش خودتنظیمی هیجانی و صبر بر مهارت کنترل خشم و مهارت حل‌مسئله در دانش آموزان مقطع ابتدایی

مهدی حیاتی؛ نیلوفر میکائیلی؛ نرگس محمدپور؛ امیر نجفی لنبر

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 25 تیر 1404

https://doi.org/10.22059/japr.2025.356131.644558

اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر کیفیت زندگی و استرس ادراک شده افراد مبتلا به بیماری عروق کرونری قلب

اعظم عاشوری؛ حمزه احمدیان؛ شهرام همایونفر

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 12 اسفند 1402

https://doi.org/10.22059/japr.2024.360100.644637

رابطه بین نیازهای اساسی روان‌شناختی و جهت‌گیری هدف اجتماعی با نارضایتی بدنی در دانش‌آموزان دختر: نقش میانجی هیجان‌های اخلاقی

شهروز نعمتی؛ رحیم بدری؛ شهرام واحدی؛ سحر نوبری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 14 بهمن 1402

https://doi.org/10.22059/japr.2024.366108.644747

اثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت به شیوه‌ی برخط بر مهارت‌های اجتماعی- هیجانی و بازشناسی هیجان کودکان با اختلال نارسایی توجه- بیش-فعالی

فاطمه نیکخو؛ زهرا تلک آباد آرانی؛ زهره جاویدمهر

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 17 بهمن 1402

https://doi.org/10.22059/japr.2024.357607.644590

تدوین بسته آموزشی ارتباط بدون خشونت و بررسی اثربخشی آن بر اضطراب اجتماعی و قلدری دانش‌آموزان پسر پرخاشگر

اعظم سبحانی نجف آبادی؛ محبوبه سادات فدوی؛ علی مهداد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 08 اسفند 1402

https://doi.org/10.22059/japr.2024.363338.644704

اثربخشی بسته آموزشی تجربه بهینه مبتنی بر نظریه چیکسنت میهای بر رفتارهای نوآورانه و تدریس اثربخش معلمان دوره ابتدایی

زهرا قادری؛ ایلناز سجادیان؛ محمدعلی نادی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 اردیبهشت 1403

https://doi.org/10.22059/japr.2024.365352.644731

تدوین مدل ساختاری تبیین انگیزش تحصیلی بر اساس حمایت‌اجتماعی ادراک شده و ذهن‌آگاهی با میانجیگری نیازهای بنیادین روانشناختی

معصومه عزیزی؛ طاهره حق طلب؛ ابوالقاسم یعقوبی؛ افشین افضلی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 18 مرداد 1403

https://doi.org/10.22059/japr.2024.364188.644710

تاثیر روان درمانی پویشی فشرده کوتاه مدت بر هیجان طلبی و گرایش به پیمان شکنی زناشویی در زنان متاهل

فهیمه کاشفی؛ منوچهر ازخوش؛ محمدسعید خانجانی؛ حکیمه آقایی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 خرداد 1403

https://doi.org/10.22059/japr.2024.360977.644655

مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر الگوی توسعه‌ی راهبرد خود‌تنظیمی و آموزش راهبردهای شناختی بر اساس مدل انگلرت بر کاهش اختلال نوشتن دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص

سعیده فتاحی؛ رضا قربان جهرمی؛ نور علی فرخی؛ اسماعیل سعدی پور

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 17 تیر 1403

https://doi.org/10.22059/japr.2024.360780.644650

بررسی کنش‌افتراقی عملکرد داوطلبین استخدامی در پرسشنامه شخصیت چندوجهی مینه سوتا-2 (مولفه افسردگی): مقایسه مدل راش و منتل‌هنزل

مهدی رحمانی ملک آباد؛ محمد رضا فلسفی نژاد؛ اصغر مینائی؛ نور علی فرخی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 11 مرداد 1403

https://doi.org/10.22059/japr.2024.363263.644703

اثربخشی درمان ذهن‌آگاهی نوجوان‌محور بر استقامت و خوش‌بینی تحصیلی دانش‌آموزان مضطرب دوره اول متوسطه

الهه نکوئی اصفهانی؛ منصوره بهرامی پور اصفهانی؛ محسن گل پرور

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 مهر 1403

https://doi.org/10.22059/japr.2024.359473.644626

اثربخشی فرزندپروری مثبت گرا بر تعامل والد- فرزندی و تکانشگری دانش آموزان با مشکلات رفتاری- هیجانی برونی سازی شده

فریبا مبینی کشه؛ محسن جدیدی؛ زهراسادات پورسید آقایی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 شهریور 1403

https://doi.org/10.22059/japr.2024.373694.644878

تاثیر توانمندسازی شناختی بر سرعت پردازش، حافظه کاری و هماهنگی دیداری–حرکتی کودکان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی

حکیمه خیری؛ لیلا مقتدر؛ سامره اسدی مجره

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 19 شهریور 1403

https://doi.org/10.22059/japr.2024.367286.644761

مقایسه‌ اثربخشی آموزش گروهی مهارت‌های مثبت‌اندیشی و مدیریت استرس مبتنی بر رویکرد شناختی‌-‌رفتاری بر استرس ادراک‌شده و نشخوار فکری دانش‌آموزان دختر دوره‌ اول متوسطه‌ با اضطراب امتحان

الهام داودی؛ طیبه شریفی؛ رضا احمدی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 26 شهریور 1403

https://doi.org/10.22059/japr.2024.370286.644827

تأثیر تمرین ترکیبی در خانه و پیاده‌روی بر پریشانی روان‌شناختی، حافظه روزمره و توجه پایدار زنان دارای افسردگی شدید

عارفه اسلامیان؛ نسرین پارسایی؛ منیژه عربی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 05 آبان 1403

https://doi.org/10.22059/japr.2024.357971.644600

مقایسه اثربخشی زوج‌درمانی هیجان‌مدار و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر رفتار دلبستگی در روابط زناشویی زنان دارای تعارضات زناشویی

مهناز اسمعیلی؛ علیرضا ماردپور؛ قادر زاده باقری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 13 آبان 1403

https://doi.org/10.22059/japr.2024.360785.644651

تدوین بسته آموزشی توانمندسازی روانی- هیجانی بر پایه تجارب زیسته‌ی نوجوانان پسر تک سرپرست و بررسی اثربخشی آن بر شایستگی اجتماعی

زهرا شمس؛ نجمه سدرپوشان؛ محمدحسین فلاح؛ ماریه دهقان؛ علی نظری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 30 آبان 1403

https://doi.org/10.22059/japr.2024.361138.644660

پیش بینی سازگاری زناشویی بر اساس سبک های دلبستگی با نقش واسطه ای باورهای ارتباطی: الگوی تحلیل مسیر

محمد میرزاخانی؛ علیرضا جعفری؛ مجتبی امیری مجد؛ سعیده بزازیان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 آذر 1403

https://doi.org/10.22059/japr.2024.372636.644877

تدوین بسته‌ آموزشی توانمند‌سازی شناختی مبتنی بر کارکردهای اجرایی مغز و اثربخشی آن بر شایستگی تحصیلی دانش‌آموزان تیزهوش کم پیشرفت پایه ششم ابتدایی

هانیه یاوری؛ کامران شیوندی چلیچه؛ فریبرز درتاج؛ سعید رضایی؛ حسن اسدزاده

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 آذر 1403

https://doi.org/10.22059/japr.2024.372908.644869

الگوی روابط ساختاری اشتیاق شغلی معلمان بر اساس تفکر خلاق و تفکر انتقادی با نقش واسطه‌گری کمال‌گرایی مثبت و منفی

بهنوش قدرقدر جهرمی؛ نادره سهرابی؛ محمد خیر؛ سیامک سامانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 آذر 1403

https://doi.org/10.22059/japr.2024.375402.644910

رابطه ساختاری فرهنگ دانشگاه و بی‌صداقتی تحصیلی با میانجی‌گری تعهد اخلاقی در دانشجویان کارشناسی

حمید بارانی؛ بهرام جوکار؛ محبوبه فولاد چنگ؛ فرهاد خرمایی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 بهمن 1403

https://doi.org/10.22059/japr.2025.375339.644909

ساخت و رواسازی مقیاس خشنودی از تدریس برای معلمان ابتدایی مبتنی بر روان‌شناسی مثبت‌نگر

سعیده سلیمیان؛ کاظم برزگر بفرویی؛ احمد زندوانیان؛ سید علی خالقی نژاد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 08 بهمن 1403

https://doi.org/10.22059/japr.2025.374959.644905

مدل معادلات ساختاری نقش تعامل روابط بین‌فردی و جوّحاکم بر کلاس در پیش‌بینی استرس تحصیلی دانش‌آموزان با نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی

رضا گلی زاده خانقاه؛ زهرا اخوی ثمرین؛ علی شیخ الاسلامی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 08 اسفند 1403

https://doi.org/10.22059/japr.2025.376843.644930

تدوین بسته جامع توانمندسازی آموزشی- روانی مبتنی بر تجربه زیسته دختران نوجوان در خانواده طلاق و بررسی اثربخشی آن بر سازگاری اجتماعی آنان

پارمیس صالحی کوزانی؛ حمزه احمدی؛ یحیی یاراحمدی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 اسفند 1403

https://doi.org/10.22059/japr.2025.365801.644737

مدل ساختاری کارکردهای اجرایی بر اساس تفکر آینده‌نگر با نقش میانجی نظریه ذهن در کودکان پیش دبستانی

فهیمه حیدری چگنی؛ راضیه جلیلی؛ زهرا تنها؛ مریم خاموشیان صحنه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 27 فروردین 1404

https://doi.org/10.22059/japr.2025.360188.644642

اثربخشی درمان هیجان‌مدار بر نگرانی و عدم تحمل بلاتکلیفی در بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر

مسعود شریف زاده؛ نرگس رازقی؛ حکیمه آقایی؛ سیدموسی طباطبایی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 31 فروردین 1404

https://doi.org/10.22059/japr.2025.367877.644775

تدوین مدل بهزیستی روان‌شناختی بر اساس حمایت اجتماعی ادراک‌شده و تاب‌آوری با نقش میانجی خودکارآمدی اجتماعی در مادران کودکان با ناتوانی ذهنی و تحولی

زهرا امینی؛ قاسم نوروزی؛ محمد عاشوری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 31 فروردین 1404

https://doi.org/10.22059/japr.2025.362895.644689

اثربخشی طرح‌واره درمانی بر ذهنی سازی و تنظیم شناختی هیجان در افراد دارای ترومای دوران کودکی

مرجان السادات میرهاشمی روته؛ زهرا فرحزادی؛ مرضیه پورصالحی نویده

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 اردیبهشت 1404

https://doi.org/10.22059/japr.2025.353754.644505

مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و آموزش تنظیم عاطفه بر انعطاف پذیری روان‏شناختی در مردان مبتلا به صرع

عسل خرمی نژاد؛ فائزه جهان؛ پرویز صباحی فر؛ سقا افراخته

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 16 اردیبهشت 1404

https://doi.org/10.22059/japr.2025.369345.644811

اثربخشی طرحواره درمانی بر تنظیم هیجان، شفقت بر خود، بدریخت انگاری بدنی در زنان دارای نشانگان پرخوری عصبی در شهر اصفهان

اکرم اسماعیل‌زاده قهدریجانی؛ زهره علاءالدینی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 21 اردیبهشت 1404

https://doi.org/10.22059/japr.2025.383211.645028

بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی آزمون کوتاه توانمندی‌های منش در نمونه ایرانی

علیرضا شریفی اردانی؛ فریده سادات سجادی پور؛ فاطمه یاوری؛ الهام شریفی اردانی؛ غلام رضا اکرمی ابرقوئی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 22 اردیبهشت 1404

https://doi.org/10.22059/japr.2025.355895.644557

اثربخشی توانمندسازی فراشناختی بر انعطاف‌پذیری شناختی، سرعت پردازش اطلاعات، بازداری شناختی و توجه انتخابی دانش‌آموزان

سمیرا عباسی؛ فریبرز درتاج؛ اسماعیل سعدی پور؛ ابوطالب سعادتی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 11 خرداد 1404

https://doi.org/10.22059/japr.2025.378595.644956

مقایسه اثربخشی درمان روان ‏نمایشگری گروهی و آموزش گروهی تقویت رابطه به شیوه «محکم مرا در آغوش بگیر» بر ترس از صمیمیت زنان آسیب دیده از خیانت زناشویی

زهرا جمشیدی بورخانی؛ سعید ایمانی؛ علیرضا جعفری؛ محمد قمری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 خرداد 1404

https://doi.org/10.22059/japr.2025.365911.644742

مقایسه اثربخشی آموزش مهارت‌های خودتعیین‌گری و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر فراهیجان و استحکام روانی زنان مبتلا به سرطان رحم

فاطمه دافعیان؛ آزاده چوب فروش‌زاده

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 خرداد 1404

https://doi.org/10.22059/japr.2025.376344.644929

اثربخشی مداخله مبتنی بر یوگا بر اضطراب بارداری، کیفیت خواب و شادکامی زنان باردار دارای تجربه سقط مکرر

هدی ستاری؛ مرضیه علیوندی وفا؛ لعیا فرزدی؛ امیر پناه علی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 تیر 1404

https://doi.org/10.22059/japr.2025.378771.644960

اثر بخشی مقایسه ای روان درمانی مثبت نگر و درمان فرا تشخیص یکپارچه بر صمیمیت زناشویی، سرزندگی ذهنی و ابرازگری هیجانی در زنان دارای فرسودگی زناشویی

پروانه زنگنه؛ محسن رسولی؛ مریم اکبری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 26 تیر 1404

https://doi.org/10.22059/japr.2025.387589.645105

تبیین روابط علّی بین ذهن‌آگاهی و خودتنظیمی با بهزیستی ذهنی در روان‌شناسان و مشاوران براساس نقش میانجی‌گرِ معنا در زندگی

غزال گلشنی؛ محسن جدیدی؛ سید حمید آتش پور؛ مهدیه صالحی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 29 تیر 1404

https://doi.org/10.22059/japr.2025.374912.644916

اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر اهمال کاری تحصیلی، انعطاف پذیری شناختی و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان دچار فرسودگی تحصیلی

شیما اکبری؛ حسین بیگدلی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 18 مرداد 1404

https://doi.org/10.22059/japr.2025.379256.644966

ابر واژگان