آزمون حافظه فعال تهرانساخت و هنجاریابی مقدماتی آزمون سنجش حافظه فعال تهران [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 141-160]
آمادگی خواندناثربخشی برنامه داستان خوانی مشارکتی بر رشد زبان و آمادگی خواندن کودکان پیش دبستانی با مشکلات زبانی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 25-48]
آموزش مدیریت والدینهم سنجی اثربخشی آموزش مدیریت والدین و آموزش فرزندپروری مبتنی بر پذیرش و تعهد بر مشکلات رفتاری برونیسازیشدهی کودکان در سنین پیش از دبستان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 1-18]
آموزش مهارتهای اجتماعیتدوین برنامه آموزش مهارتهای اجتماعی به خانواده کودکان ناشنوا: اثر بخشی آن بر کاهش مشکلات رفتاری نوجوانان ناشنوای کاشت حلزون شده [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 63-72]
احتکارتحلیل ساختاری ارتباط احتکار با مشکلات بین فردی: نقش میانجی دشواری در تنظیم هیجان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 49-67]
احساس تنهاییاثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر احساس تنهایی زنان آسیب دیده از خیانت [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 73-82]
اختلالات دروننمودتأثیر برنامه تفکر سازنده بر کاهش اختلالات دروننمود کودکان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 69-84]
اختلال یادگیریمقایسه بارگذاری حافظه فعال در حالت استراحت و فعالیت مغز با استفاده از EEG در کودکان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 217-227]
اختلال شخصیت وابستهاثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر وابستگی بینفردی و کنترلعمل افراد مبتلا به اختلال شخصیت وابسته [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 161-176]
اختلال نقص توجه/بیش فعالیکارکردهای اجرایی سرد و داغ در افراد دارای اختلال نقص توجه/بیش فعالی: مطالعه مروری نظامند [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 201-216]
اختلال وسواس جبریارائه مدل آسیبشناختی اختلال وسواس جبری براساس کمالگرایی ناسازگار و حساسیت به تهدید در جمعیت غیربالینی: نقش میانجیگری عدم تحمل بلاتکلیفی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 161-182]
ادراک از محیط یادگیریرابطه بین خودتنظیمی هیجانی، ادراک از محیط یادگیری و تابآوری تحصیلی: کاربرد مدلیابی دو سطحی دانشآموز و کلاس [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 119-132]
ادراک استادانبازنمایی نشانگان روانشناختی، عملکردی و رفتاری اُفت تحصیلی دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه تهران [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 111-140]
ارتباط کارکردیشبکه حالت پیشفرض مغز: مروری بر تاریخچه، ساختار تشریحی و کارکردها [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 47-65]
ارتباط معلم- دانش آموزدیدگاه معلمان،والدین، مشاوران مدارس و دانش آموزان نسبت به مؤلفه های مدرسه تاب آور: یک مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 19-33]
ارزشﻫﺎی ﻓﺮﻫﻨﮕﯽﻣﺪلﯾﺎﺑﯽ ﻣﻌﺎدﻻت ﺳﺎﺧﺘﺎری رواﺑﻂ ﺑﯿﻦ ارزشﻫﺎی ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ، ﺧﻮدﮐﺎرآﻣﺪی و اﺿﻄﺮاب اﻣﺘﺤﺎن در ﺑﯿﻦ داﻧﺶآﻣﻮزان دوره دوم ﻣﺘﻮﺳﻄﻪ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎن اروﻣﯿﻪ [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 97-113]
اﺿﻄﺮاب اﻣﺘﺤﺎنﻣﺪلﯾﺎﺑﯽ ﻣﻌﺎدﻻت ﺳﺎﺧﺘﺎری رواﺑﻂ ﺑﯿﻦ ارزشﻫﺎی ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ، ﺧﻮدﮐﺎرآﻣﺪی و اﺿﻄﺮاب اﻣﺘﺤﺎن در ﺑﯿﻦ داﻧﺶآﻣﻮزان دوره دوم ﻣﺘﻮﺳﻄﻪ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎن اروﻣﯿﻪ [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 97-113]
استانداردسازیطراحی، تدوین و استانداردسازی مقیاس ملی رفتارهای انطباقی در کودکان کم توان ذهنی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 183-199]
استروپبهبود توجه انتخابی افراد سالم با استفاده از تحریک مغناطیسی فراجمجمه ای مکرر [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 53-65]
استفادهی آسیبزانقش واسطهای رضایت زناشویی و رابطه مادر- کودک در استفادهی آسیبزای مادران از شبکههای اجتماعی مجازی و مشکلات رفتاری کودکان ( مطالعه کمی و کیفی) [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 137-158]
اضطراب رقابتیپیشبینی بیشتمرینی ادراکشده برحسب اضطراب رقابتی و تمایل به عضلانی شدن در ورزشکاران مرد [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 89-104]
اضطراب فراگیرمقایسه اثربخشی درمان شناختی- رفتاری واحد پردازهای و فعالسازی رفتاری بر ترس از ارزیابی منفی در مبتلایان به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 101-109]
اضطراب وجودیمقایسه اثربخشی درمان روایتمدار و ACT، بر کیفیت زندگی و اضطراب وجودی سالمندان [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 133-146]
اُفتتحصیلیبازنمایی نشانگان روانشناختی، عملکردی و رفتاری اُفت تحصیلی دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه تهران [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 111-140]
افسردگیاثربخشی الگوی کوتاه مدت "درمانگری چندبُعدی معنوی (SMP)" بر افزایش بهزیستی روانشناختی مبتلایان به نشانگان افسردگی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 27-45]
افسردگی غیرمزمنتفکیک افسردگی مزمن از غیرمزمن براساس دو سازه بیشکنترلگری و پیوند اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 23-42]
افسردگی مزمنتفکیک افسردگی مزمن از غیرمزمن براساس دو سازه بیشکنترلگری و پیوند اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 23-42]
الگوی پریسماکارکردهای اجرایی سرد و داغ در افراد دارای اختلال نقص توجه/بیش فعالی: مطالعه مروری نظامند [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 201-216]
ب
برنامه تفکر سازندهتأثیر برنامه تفکر سازنده بر کاهش اختلالات دروننمود کودکان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 69-84]
بیشتمرینی ادراکشدهپیشبینی بیشتمرینی ادراکشده برحسب اضطراب رقابتی و تمایل به عضلانی شدن در ورزشکاران مرد [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 89-104]
بیشکنترلگریتفکیک افسردگی مزمن از غیرمزمن براساس دو سازه بیشکنترلگری و پیوند اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 23-42]
بُعدیتمقیاس دوبُعدی تواناییهای شناختی اجتماعی- غیراجتماعی: بازطراحی و مدلسازی براساس نظریه سؤال- پاسخ چندبُعدی، معادلات ساختاری و دادههای شبیهسازیشده [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 1-24]
بیماری مزمنبررسی تواناییهای شناختی کودکان مبتلا به بیماری مزمن پزشکی براساس سبک دلبستگی آنها [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 177-193]
بهزیستی روانشناختیاثربخشی الگوی کوتاه مدت "درمانگری چندبُعدی معنوی (SMP)" بر افزایش بهزیستی روانشناختی مبتلایان به نشانگان افسردگی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 27-45]
پ
پیوند اجتماعیتفکیک افسردگی مزمن از غیرمزمن براساس دو سازه بیشکنترلگری و پیوند اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 23-42]
ت
تابآوری تحصیلیرابطه بین خودتنظیمی هیجانی، ادراک از محیط یادگیری و تابآوری تحصیلی: کاربرد مدلیابی دو سطحی دانشآموز و کلاس [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 119-132]
تجارب زیستهپدیدارشناسی تجارب زیسته مادران دارای فرزند مبتلا به سندرم داون [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 105-118]
تحریک مغناطیسی فراجمجمهای مکرربهبود توجه انتخابی افراد سالم با استفاده از تحریک مغناطیسی فراجمجمه ای مکرر [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 53-65]
تدوینطراحی، تدوین و استانداردسازی مقیاس ملی رفتارهای انطباقی در کودکان کم توان ذهنی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 183-199]
تربیت اخلاقیاثربخشی فراخوانی خاطره در ایجاد حالت نوستالژی و نقش نوستالژی در تسهیل کنش همدلانه: نقش جنسیت و توجیه شخصی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 35-51]
ترس از ارزیابی منفیمقایسه اثربخشی درمان شناختی- رفتاری واحد پردازهای و فعالسازی رفتاری بر ترس از ارزیابی منفی در مبتلایان به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 101-109]
تمایل به عضلانی شدنپیشبینی بیشتمرینی ادراکشده برحسب اضطراب رقابتی و تمایل به عضلانی شدن در ورزشکاران مرد [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 89-104]
تنظیم هیجانمقایسه اثربخشی درمانهای شناختی–رفتاری و پذیرش و تعهد بر تنظیم هیجان و مسئولیتپذیری افراطی اختلال شخصیت وسواس-جبری [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 119-136]
تنظیم هیجانیتأثیر برنامه تفکر سازنده بر کاهش اختلالات دروننمود کودکان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 69-84]
تواناییهای شناختیبررسی تواناییهای شناختی کودکان مبتلا به بیماری مزمن پزشکی براساس سبک دلبستگی آنها [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 177-193]
توانمندیهای عاطفی و شخصیتیدیدگاه معلمان،والدین، مشاوران مدارس و دانش آموزان نسبت به مؤلفه های مدرسه تاب آور: یک مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 19-33]
توجه انتخابیبهبود توجه انتخابی افراد سالم با استفاده از تحریک مغناطیسی فراجمجمه ای مکرر [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 53-65]
ح
حافظه فعالساخت و هنجاریابی مقدماتی آزمون سنجش حافظه فعال تهران [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 141-160]
حافظۀ فعالمقایسه بارگذاری حافظه فعال در حالت استراحت و فعالیت مغز با استفاده از EEG در کودکان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 217-227]
حالت استراحت مغزشبکه حالت پیشفرض مغز: مروری بر تاریخچه، ساختار تشریحی و کارکردها [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 47-65]
حساسیت به تهدیدارائه مدل آسیبشناختی اختلال وسواس جبری براساس کمالگرایی ناسازگار و حساسیت به تهدید در جمعیت غیربالینی: نقش میانجیگری عدم تحمل بلاتکلیفی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 161-182]
حمایت اجتماعیدیدگاه معلمان،والدین، مشاوران مدارس و دانش آموزان نسبت به مؤلفه های مدرسه تاب آور: یک مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 19-33]
خ
خیانت زناشوییاثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر احساس تنهایی زنان آسیب دیده از خیانت [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 73-82]
خودتنظیمی هیجانیرابطه بین خودتنظیمی هیجانی، ادراک از محیط یادگیری و تابآوری تحصیلی: کاربرد مدلیابی دو سطحی دانشآموز و کلاس [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 119-132]
د
دادههای شبیهسازیشدهمقیاس دوبُعدی تواناییهای شناختی اجتماعی- غیراجتماعی: بازطراحی و مدلسازی براساس نظریه سؤال- پاسخ چندبُعدی، معادلات ساختاری و دادههای شبیهسازیشده [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 1-24]
داستانخوانیاثربخشی برنامه داستان خوانی مشارکتی بر رشد زبان و آمادگی خواندن کودکان پیش دبستانی با مشکلات زبانی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 25-48]
داﻧﺶآﻣﻮزان دوره دوم ﻣﺘﻮﺳﻄﻪﻣﺪلﯾﺎﺑﯽ ﻣﻌﺎدﻻت ﺳﺎﺧﺘﺎری رواﺑﻂ ﺑﯿﻦ ارزشﻫﺎی ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ، ﺧﻮدﮐﺎرآﻣﺪی و اﺿﻄﺮاب اﻣﺘﺤﺎن در ﺑﯿﻦ داﻧﺶآﻣﻮزان دوره دوم ﻣﺘﻮﺳﻄﻪ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎن اروﻣﯿﻪ [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 97-113]
دانشجویانترسیم نیمرُخ ویژگی های شخصیتی دانشجویان مصرف کننده دخانیات و مقایسه تحلیلی آن با گروه دانشجویان غیر سیگاری در دانشگاه های شهر تهران [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 85-99]
دخانیاتترسیم نیمرُخ ویژگی های شخصیتی دانشجویان مصرف کننده دخانیات و مقایسه تحلیلی آن با گروه دانشجویان غیر سیگاری در دانشگاه های شهر تهران [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 85-99]
درمان پذیرشوتعهدمقایسه اثربخشی درمانهای شناختی–رفتاری و پذیرش و تعهد بر تنظیم هیجان و مسئولیتپذیری افراطی اختلال شخصیت وسواس-جبری [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 119-136]
درمان پذیرشوتعهداثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر وابستگی بینفردی و کنترلعمل افراد مبتلا به اختلال شخصیت وابسته [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 161-176]
درمانشناختیرفتاریمقایسه اثربخشی درمانهای شناختی–رفتاری و پذیرش و تعهد بر تنظیم هیجان و مسئولیتپذیری افراطی اختلال شخصیت وسواس-جبری [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 119-136]
درمان شناختی- رفتاری واحدپردازه ایمقایسه اثربخشی درمان شناختی- رفتاری واحد پردازهای و فعالسازی رفتاری بر ترس از ارزیابی منفی در مبتلایان به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 101-109]
درمانگری چندبُعدی معنویاثربخشی الگوی کوتاه مدت "درمانگری چندبُعدی معنوی (SMP)" بر افزایش بهزیستی روانشناختی مبتلایان به نشانگان افسردگی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 27-45]
درمان مبتنی بر پذیرشوتعهدهم سنجی اثربخشی آموزش مدیریت والدین و آموزش فرزندپروری مبتنی بر پذیرش و تعهد بر مشکلات رفتاری برونیسازیشدهی کودکان در سنین پیش از دبستان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 1-18]
دشواری در تنظیم هیجانیتحلیل ساختاری ارتباط احتکار با مشکلات بین فردی: نقش میانجی دشواری در تنظیم هیجان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 49-67]
دلبستگیرابطه بین سبک های دلبستگی و سازگاری زوجین با توجه به نقش تعدیل کننده مزاج عاطفی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 43-61]
ر
رابطه مادر- پسراثربخشی برنامه آموزشی فرزندپروری مبتنی بر نظریه انتخاب برکیفیت رابطه مادرـ پسر [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 67-83]
رابطه والد- فرزنداثربخشی برنامه آموزشی فرزندپروری مبتنی بر نظریه انتخاب برکیفیت رابطه مادرـ پسر [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 67-83]
راهبردهایشناختی تنظیم هیجانمدل پیشبینی رفتارهای خودآسیبرسان و گرایش به خودکشی براساس سبکهای دلبستگی و سازمان شخصیت در نوجوانان دانشآموز: نقش واسطهای راهبردهای شناختی تنظیم هیجانی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 101-117]
ریتمیک و ملودیک عصبشناختیثربخشی مداخله حرکتی، ریتمیک و ملودیک عصب شناختی بر کنشهای اجرایی دختران دچار اسکلروزیس چندگانه (MS) [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 85-99]
رشد زباناثربخشی برنامه داستان خوانی مشارکتی بر رشد زبان و آمادگی خواندن کودکان پیش دبستانی با مشکلات زبانی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 25-48]
رضایت زناشویینقش واسطهای رضایت زناشویی و رابطه مادر- کودک در استفادهی آسیبزای مادران از شبکههای اجتماعی مجازی و مشکلات رفتاری کودکان ( مطالعه کمی و کیفی) [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 137-158]
رفتارهای خودآسیبرسانمدل پیشبینی رفتارهای خودآسیبرسان و گرایش به خودکشی براساس سبکهای دلبستگی و سازمان شخصیت در نوجوانان دانشآموز: نقش واسطهای راهبردهای شناختی تنظیم هیجانی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 101-117]
روایی و پایاییبررسی روایی و اعتبار پرسشنامه یادگیری اجتماعی- هیجانی در دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 147-159]
روشهای فرزندپروریدیدگاه معلمان،والدین، مشاوران مدارس و دانش آموزان نسبت به مؤلفه های مدرسه تاب آور: یک مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 19-33]
ز
زناناثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر احساس تنهایی زنان آسیب دیده از خیانت [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 73-82]
زنان سرپرست خانواراثربخشی تلفیق دو رویکرد واقعیتدرمانی و معنادرمانی به شیوه گروهی بر کیفیت زندگی و سازگاری روانشناختی زنان سرپرست خانوار [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 83-96]
زورگویی روانیرفتار زورگویی معلمان نسبت به دانشآموزان و بررسی شیوع آن در مدارس شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-22]
زورگویی فیزیکیرفتار زورگویی معلمان نسبت به دانشآموزان و بررسی شیوع آن در مدارس شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-22]
زورگویی کلامیرفتار زورگویی معلمان نسبت به دانشآموزان و بررسی شیوع آن در مدارس شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-22]
زورگویی معلمرفتار زورگویی معلمان نسبت به دانشآموزان و بررسی شیوع آن در مدارس شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-22]
س
سازگاری روانشناختیاثربخشی تلفیق دو رویکرد واقعیتدرمانی و معنادرمانی به شیوه گروهی بر کیفیت زندگی و سازگاری روانشناختی زنان سرپرست خانوار [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 83-96]
سازگاری زوجینرابطه بین سبک های دلبستگی و سازگاری زوجین با توجه به نقش تعدیل کننده مزاج عاطفی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 43-61]
سالمندانمقایسه اثربخشی درمان روایتمدار و ACT، بر کیفیت زندگی و اضطراب وجودی سالمندان [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 133-146]
سامانه داغ و سردکارکردهای اجرایی سرد و داغ در افراد دارای اختلال نقص توجه/بیش فعالی: مطالعه مروری نظامند [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 201-216]
سبک دلبستگیبررسی تواناییهای شناختی کودکان مبتلا به بیماری مزمن پزشکی براساس سبک دلبستگی آنها [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 177-193]
سبکهای دلبستگی و سازمان شخصیتمدل پیشبینی رفتارهای خودآسیبرسان و گرایش به خودکشی براساس سبکهای دلبستگی و سازمان شخصیت در نوجوانان دانشآموز: نقش واسطهای راهبردهای شناختی تنظیم هیجانی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 101-117]
سلامت روانشناختی در محیطکارشناسایی پیشرانهای مؤثر برای ایجاد سلامت روانشناختی در محیط کار از طریق همافزایی روانشناختی: با تأکید بر نقش سرمایه اجتماعی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 67-88]
سنجش و هنجاریابیساخت و هنجاریابی مقدماتی آزمون سنجش حافظه فعال تهران [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 141-160]
سندرم داونپدیدارشناسی تجارب زیسته مادران دارای فرزند مبتلا به سندرم داون [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 105-118]
ش
شبکه حالت پیشفرضشبکه حالت پیشفرض مغز: مروری بر تاریخچه، ساختار تشریحی و کارکردها [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 47-65]
شبکههای مجازینقش واسطهای رضایت زناشویی و رابطه مادر- کودک در استفادهی آسیبزای مادران از شبکههای اجتماعی مجازی و مشکلات رفتاری کودکان ( مطالعه کمی و کیفی) [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 137-158]
شناخت اجتماعی- غیراجتماعیمقیاس دوبُعدی تواناییهای شناختی اجتماعی- غیراجتماعی: بازطراحی و مدلسازی براساس نظریه سؤال- پاسخ چندبُعدی، معادلات ساختاری و دادههای شبیهسازیشده [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 1-24]
ط
طراحیطراحی، تدوین و استانداردسازی مقیاس ملی رفتارهای انطباقی در کودکان کم توان ذهنی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 183-199]
ظ
ظرفیتسازی روانشناختیشناسایی پیشرانهای مؤثر برای ایجاد سلامت روانشناختی در محیط کار از طریق همافزایی روانشناختی: با تأکید بر نقش سرمایه اجتماعی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 67-88]
ع
عدم تحمل بلاتکلیفیارائه مدل آسیبشناختی اختلال وسواس جبری براساس کمالگرایی ناسازگار و حساسیت به تهدید در جمعیت غیربالینی: نقش میانجیگری عدم تحمل بلاتکلیفی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 161-182]
عملکرد تحصیلیبازنمایی نشانگان روانشناختی، عملکردی و رفتاری اُفت تحصیلی دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه تهران [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 111-140]
ف
فرهنگسازی روانشناختیشناسایی پیشرانهای مؤثر برای ایجاد سلامت روانشناختی در محیط کار از طریق همافزایی روانشناختی: با تأکید بر نقش سرمایه اجتماعی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 67-88]
ک
کارکرد اجراییکارکردهای اجرایی سرد و داغ در افراد دارای اختلال نقص توجه/بیش فعالی: مطالعه مروری نظامند [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 201-216]
کاشت حلزون شنواییتدوین برنامه آموزش مهارتهای اجتماعی به خانواده کودکان ناشنوا: اثر بخشی آن بر کاهش مشکلات رفتاری نوجوانان ناشنوای کاشت حلزون شده [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 63-72]
کیفیت زندگیاثربخشی تلفیق دو رویکرد واقعیتدرمانی و معنادرمانی به شیوه گروهی بر کیفیت زندگی و سازگاری روانشناختی زنان سرپرست خانوار [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 83-96]
کیفیت زندگیمقایسه اثربخشی درمان روایتمدار و ACT، بر کیفیت زندگی و اضطراب وجودی سالمندان [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 133-146]
کمالگرایی ناسازگارارائه مدل آسیبشناختی اختلال وسواس جبری براساس کمالگرایی ناسازگار و حساسیت به تهدید در جمعیت غیربالینی: نقش میانجیگری عدم تحمل بلاتکلیفی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 161-182]
مدرسه تاب آوردیدگاه معلمان،والدین، مشاوران مدارس و دانش آموزان نسبت به مؤلفه های مدرسه تاب آور: یک مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 19-33]
مدلیابی چندسطحیرابطه بین خودتنظیمی هیجانی، ادراک از محیط یادگیری و تابآوری تحصیلی: کاربرد مدلیابی دو سطحی دانشآموز و کلاس [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 119-132]
مسئولیتپذیری افراطیمقایسه اثربخشی درمانهای شناختی–رفتاری و پذیرش و تعهد بر تنظیم هیجان و مسئولیتپذیری افراطی اختلال شخصیت وسواس-جبری [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 119-136]
مشاوره گروهی مبتنی بر پذیرشوتعهداثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر احساس تنهایی زنان آسیب دیده از خیانت [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 73-82]
مشکلات بین فردیتحلیل ساختاری ارتباط احتکار با مشکلات بین فردی: نقش میانجی دشواری در تنظیم هیجان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 49-67]
مشکلات رفتاریتدوین برنامه آموزش مهارتهای اجتماعی به خانواده کودکان ناشنوا: اثر بخشی آن بر کاهش مشکلات رفتاری نوجوانان ناشنوای کاشت حلزون شده [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 63-72]
مشکلات رفتاری برونیسازیشدههم سنجی اثربخشی آموزش مدیریت والدین و آموزش فرزندپروری مبتنی بر پذیرش و تعهد بر مشکلات رفتاری برونیسازیشدهی کودکان در سنین پیش از دبستان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 1-18]
مشکلات رفتاری کودکنقش واسطهای رضایت زناشویی و رابطه مادر- کودک در استفادهی آسیبزای مادران از شبکههای اجتماعی مجازی و مشکلات رفتاری کودکان ( مطالعه کمی و کیفی) [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 137-158]
مشکلات زبانیاثربخشی برنامه داستان خوانی مشارکتی بر رشد زبان و آمادگی خواندن کودکان پیش دبستانی با مشکلات زبانی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 25-48]
مطالعه مروری نظامندکارکردهای اجرایی سرد و داغ در افراد دارای اختلال نقص توجه/بیش فعالی: مطالعه مروری نظامند [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 201-216]
معنادرمانی گروهیاثربخشی تلفیق دو رویکرد واقعیتدرمانی و معنادرمانی به شیوه گروهی بر کیفیت زندگی و سازگاری روانشناختی زنان سرپرست خانوار [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 83-96]
مقیاس دوبُعدی تواناییهای شناختیمقیاس دوبُعدی تواناییهای شناختی اجتماعی- غیراجتماعی: بازطراحی و مدلسازی براساس نظریه سؤال- پاسخ چندبُعدی، معادلات ساختاری و دادههای شبیهسازیشده [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 1-24]
مقیاس ملی رفتارهای انطباقیطراحی، تدوین و استانداردسازی مقیاس ملی رفتارهای انطباقی در کودکان کم توان ذهنی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 183-199]
ن
ناشنواییتدوین برنامه آموزش مهارتهای اجتماعی به خانواده کودکان ناشنوا: اثر بخشی آن بر کاهش مشکلات رفتاری نوجوانان ناشنوای کاشت حلزون شده [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 63-72]
نشانگان اُفتتحصیلیبازنمایی نشانگان روانشناختی، عملکردی و رفتاری اُفت تحصیلی دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه تهران [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 111-140]
نظریه انتخاباثربخشی برنامه آموزشی فرزندپروری مبتنی بر نظریه انتخاب برکیفیت رابطه مادرـ پسر [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 67-83]
نظریه سؤال- پاسخ چندبُعدیمقیاس دوبُعدی تواناییهای شناختی اجتماعی- غیراجتماعی: بازطراحی و مدلسازی براساس نظریه سؤال- پاسخ چندبُعدی، معادلات ساختاری و دادههای شبیهسازیشده [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 1-24]
نگرانیهنجاریابی و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه نگرانی (PSWQ-C) در کودکان و نوجوانان 8 تا 18 ساله [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 1-26]
نیمرخ شخصیتترسیم نیمرُخ ویژگی های شخصیتی دانشجویان مصرف کننده دخانیات و مقایسه تحلیلی آن با گروه دانشجویان غیر سیگاری در دانشگاه های شهر تهران [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 85-99]
نوستالژیاثربخشی فراخوانی خاطره در ایجاد حالت نوستالژی و نقش نوستالژی در تسهیل کنش همدلانه: نقش جنسیت و توجیه شخصی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 35-51]
و
وابستگی بینفردی و کنترل عملاثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر وابستگی بینفردی و کنترلعمل افراد مبتلا به اختلال شخصیت وابسته [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 161-176]
واقعیتدرمانیاثربخشی تلفیق دو رویکرد واقعیتدرمانی و معنادرمانی به شیوه گروهی بر کیفیت زندگی و سازگاری روانشناختی زنان سرپرست خانوار [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 83-96]
ویژگیهای روانسنجیهنجاریابی و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه نگرانی (PSWQ-C) در کودکان و نوجوانان 8 تا 18 ساله [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 1-26]
ویژگی های شخصیتترسیم نیمرُخ ویژگی های شخصیتی دانشجویان مصرف کننده دخانیات و مقایسه تحلیلی آن با گروه دانشجویان غیر سیگاری در دانشگاه های شهر تهران [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 85-99]
ه
هیجانات اخلاقیاثربخشی فراخوانی خاطره در ایجاد حالت نوستالژی و نقش نوستالژی در تسهیل کنش همدلانه: نقش جنسیت و توجیه شخصی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 35-51]
هیجانپذیری مثبترابطه بین سبک های دلبستگی و سازگاری زوجین با توجه به نقش تعدیل کننده مزاج عاطفی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 43-61]
هیجانپذیری منفیرابطه بین سبک های دلبستگی و سازگاری زوجین با توجه به نقش تعدیل کننده مزاج عاطفی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 43-61]
همافزایی روانشناختیشناسایی پیشرانهای مؤثر برای ایجاد سلامت روانشناختی در محیط کار از طریق همافزایی روانشناختی: با تأکید بر نقش سرمایه اجتماعی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 67-88]
هنجاریابیهنجاریابی و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه نگرانی (PSWQ-C) در کودکان و نوجوانان 8 تا 18 ساله [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 1-26]
ی
یادگیری اجتماعی- هیجانیبررسی روایی و اعتبار پرسشنامه یادگیری اجتماعی- هیجانی در دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 147-159]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد