آموزش بارداریتأثیر آموزش شناختی رفتاری بر بهبود سلامت روانشناختی مادر و وزن نوزاد [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 137-154]
آموزش حل مسالهآموزش حل مساله به مادران و اثربخشی آن بر حل مشکلات خانوادگی و روش فرزندپروری آنان [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 1-12]
آموزش یکپارچگی حسی خانواده-محوراثربخشی آموزش یکپارچگی حسی خانواده محور بر هماهنگی حرکتی کودکان 5-8 ساله با نشانگان داون [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 113-123]
آموزش مستقیمتاثیر آموزش مستقیم بر یادگیری مفاهیم ریاضی در کودکان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 41-58]
آموزش های شناختی- رفتاریاثربخشی آموزش های شناختی- رفتاری بر کاهش اهمالکاری دانشآموزان [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 81-88]
ا
ابراز وجودمقایسه راهبردهای تنظیم هیجان و ابراز وجود در دانش آموزان [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 203-211]
اتیسم و تنیدگی والدینیاثربخشی روش درمانی پاسخ محور بر کاهش نشانگان اتیسم کودک و تنیدگی والدینی آنها [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 111-125]
احساس معنا در زندگیبررسی رابطه جهت گیری مذهبی و احساس معنا در زندگی با کیفیت زندگی [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 125-136]
اختلال استرس پس از سانحهحافظه شرح حال و کارکردهای اجرایی در افراد HIV مثبت و خانواده این بیماران [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 73-89]
اختلال ریاضیتاثیر آموزش مستقیم بر یادگیری مفاهیم ریاضی در کودکان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 41-58]
اختلال عملکرد جنسیبررسی اثر مستقیم و غیرمستقیم اخلاق رابطه ای بر افسردگی و اختلال عملکرد جنسی با میانجیگری رضایت زناشویی و سطح ارتباطات [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 157-170]
اختلال هماهنگی رشدیتأثیر تمرینات ژیمناستیک بر کارکردهای اجرایی کودکان دارای اختلال هماهنگی رشدی [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 47-64]
اخلاق رابطه ایبررسی اثر مستقیم و غیرمستقیم اخلاق رابطه ای بر افسردگی و اختلال عملکرد جنسی با میانجیگری رضایت زناشویی و سطح ارتباطات [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 157-170]
استانداردسازیمقیاس مثبت نگری ایرانیان: ساخت و استانداردسازی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 103-130]
اشتغالوضعیت اشتغال دانشآموختگان رشته روانشناسی در ایران و کانادا: مورد دانشگاه تهران و دانشگاه آلبرتا [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 55-70]
اضطراب امتحانمؤلفههای سلامت روانی و اضطراب امتحان در دانشآموزان مدارس استعدادهای درخشان و عادی [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 1-17]
اضطراب دردساختار عاملی و ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی مقیاس نشانگان اضطراب درد [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 71-94]
اعتیادساخت و اعتباریابی مقیاس خودکارآمدی پرهیز از سیگار [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 95-110]
اعتباریابیساخت و اعتباریابی آزمون سهل انگاری اجتماعی در مردان شهر تهران [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 69-79]
افراد عادیمقایسه طرحواره های ناسازگار اولیه و نگرش های ناکارآمد در افراد وابسته به مواد و افراد عادی [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 59-72]
افراد وابسته به موادمقایسه طرحواره های ناسازگار اولیه و نگرش های ناکارآمد در افراد وابسته به مواد و افراد عادی [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 59-72]
افسردگیاختلال حافظه کاری در بیماران مولتیپل اسکلروزیس (زیر گروه RR-MS) با ناتوانی کم و ارتباط آن با افسردگی و شدت خستگی [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 103-112]
افسردگیبررسی اثر مستقیم و غیرمستقیم اخلاق رابطه ای بر افسردگی و اختلال عملکرد جنسی با میانجیگری رضایت زناشویی و سطح ارتباطات [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 157-170]
افسردگی پس از زایمانتأثیر آموزش شناختی رفتاری بر بهبود سلامت روانشناختی مادر و وزن نوزاد [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 137-154]
اندوزش کوتاه مدتشناخت سیال در کودکان؛ سازه ای یکپارچه یا متمایز اما به هم مرتبط؟ [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 1-17]
انعطاف پذیری شناختیانعطاف پذیری شناختی و کنترل عواطف مادران دانش آموزان پسر نابینا [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 155-165]
انگیزش پیشرفترابطه بافت فرهنگی، سبک های تفکر و انگیزش پیشرفت با پیشرفت تحصیلی [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 101-116]
اهداف پیشرفتپیش بینی رضایت از مدرسه بر اساس خودکارآمدی تحصیلی و اهداف پیشرفت دانش آموزان [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 191-202]
اهمالکاریاثربخشی آموزش های شناختی- رفتاری بر کاهش اهمالکاری دانشآموزان [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 81-88]
ب
بازیدرمانیاثربخشی بازی درمانی بر توجه و تمرکز کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 183-197]
بافت فرهنگیرابطه بافت فرهنگی، سبک های تفکر و انگیزش پیشرفت با پیشرفت تحصیلی [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 101-116]
باورهای فراشناختیبررسی رابطه بین باورهای فراشناختی و خودکارآمدی معلمان با صلاحیت های حرفه ای آنان [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 51-68]
پ
پیشرفت تحصیلیرابطه بافت فرهنگی، سبک های تفکر و انگیزش پیشرفت با پیشرفت تحصیلی [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 101-116]
ت
تحلیل آیتممقیاس مثبت نگری ایرانیان: ساخت و استانداردسازی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 103-130]
تحلیل عاملیمقیاس مثبت نگری ایرانیان: ساخت و استانداردسازی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 103-130]
تحلیل عاملی تأییدینیاز به شناخت: ساختار عاملی و تفاوت های جنسیتی در دانش آموزان [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 13-28]
تربیت معلمبررسی تطبیقی تفکر انتقادی از منظر رابرت انیس و هنری ژیرو با نظر به کاربرد آن برای اصلاح نظام تربیت معلم [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 19-38]
تعلیم و تربیت انتقادیبررسی تطبیقی تفکر انتقادی از منظر رابرت انیس و هنری ژیرو با نظر به کاربرد آن برای اصلاح نظام تربیت معلم [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 19-38]
تعهد هویتمدل ساختاری روابط میان سبک های فرزندپروری والدین با سبک های هویت و تعهد هویت نوجوانان [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 81-99]
تفکر انتقادیبررسی تطبیقی تفکر انتقادی از منظر رابرت انیس و هنری ژیرو با نظر به کاربرد آن برای اصلاح نظام تربیت معلم [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 19-38]
تکانشوریپیش بینی نشانه های اختلال وسواس فکری- عملی بر اساس دشواری تنظیم هیجان، تکانشوری و خشم [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 29-49]
حافظه کاریاختلال حافظه کاری در بیماران مولتیپل اسکلروزیس (زیر گروه RR-MS) با ناتوانی کم و ارتباط آن با افسردگی و شدت خستگی [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 103-112]
حرمت خود آشکارمؤلفههای سلامت روانی و اضطراب امتحان در دانشآموزان مدارس استعدادهای درخشان و عادی [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 1-17]
حرمت خود پنهانمؤلفههای سلامت روانی و اضطراب امتحان در دانشآموزان مدارس استعدادهای درخشان و عادی [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 1-17]
خ
خستگیاختلال حافظه کاری در بیماران مولتیپل اسکلروزیس (زیر گروه RR-MS) با ناتوانی کم و ارتباط آن با افسردگی و شدت خستگی [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 103-112]
خشمپیش بینی نشانه های اختلال وسواس فکری- عملی بر اساس دشواری تنظیم هیجان، تکانشوری و خشم [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 29-49]
دانش آموزان نابیناانعطاف پذیری شناختی و کنترل عواطف مادران دانش آموزان پسر نابینا [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 155-165]
دانشگاه آلبرتاوضعیت اشتغال دانشآموختگان رشته روانشناسی در ایران و کانادا: مورد دانشگاه تهران و دانشگاه آلبرتا [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 55-70]
دانشگاه تهرانوضعیت اشتغال دانشآموختگان رشته روانشناسی در ایران و کانادا: مورد دانشگاه تهران و دانشگاه آلبرتا [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 55-70]
درد مزمنساختار عاملی و ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی مقیاس نشانگان اضطراب درد [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 71-94]
درگیری در مدرسهروابط معلم با دانش آموز و درگیری در مدرسه: نقش میانجی گر نیازهای اساسی روانشناختی [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 19-40]
درمان شناختی-رفتاریتأثیر آموزش شناختی رفتاری بر بهبود سلامت روانشناختی مادر و وزن نوزاد [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 137-154]
دلبستگی اجتنابیساخت و مطالعه ویژگیهای روان سنجی مقیاس سه بعدی دلبستگی نوجوان به معلم [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 171-182]
دلبستگی اضطرابیساخت و مطالعه ویژگیهای روان سنجی مقیاس سه بعدی دلبستگی نوجوان به معلم [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 171-182]
دلبستگی ایمنساخت و مطالعه ویژگیهای روان سنجی مقیاس سه بعدی دلبستگی نوجوان به معلم [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 171-182]
دوره ابتداییبررسی رابطه بین باورهای فراشناختی و خودکارآمدی معلمان با صلاحیت های حرفه ای آنان [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 51-68]
ر
رابرت انیسبررسی تطبیقی تفکر انتقادی از منظر رابرت انیس و هنری ژیرو با نظر به کاربرد آن برای اصلاح نظام تربیت معلم [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 19-38]
راهبردهای تنظیم هیجانمقایسه راهبردهای تنظیم هیجان و ابراز وجود در دانش آموزان [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 203-211]
رضایت از زندگیرابطه صبر با رضایت از زندگی، سلامت روانی و شخصیت [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 17-28]
رضایت از مدرسهپیش بینی رضایت از مدرسه بر اساس خودکارآمدی تحصیلی و اهداف پیشرفت دانش آموزان [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 191-202]
رضایت زناشوییبررسی اثر مستقیم و غیرمستقیم اخلاق رابطه ای بر افسردگی و اختلال عملکرد جنسی با میانجیگری رضایت زناشویی و سطح ارتباطات [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 157-170]
رفتار لغزشاثربخشی مدل درمانی ماتریکس بر تنظیم هیجانات و لغزش سوءمصرفکنندگان متآمفتامین [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 189-203]
رفتار مشکلآفرینبافت مدرسه، هویت و رفتارهای مشکلآفرین در اوائل نوجوانی [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 173-190]
رقابتعوامل روانشناختی خطرساز در ایجاد مشکلات سلامت ورزشکاران حرفه ای [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 1-15]
روابط با معلمانروابط معلم با دانش آموز و درگیری در مدرسه: نقش میانجی گر نیازهای اساسی روانشناختی [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 19-40]
روانشناسیوضعیت اشتغال دانشآموختگان رشته روانشناسی در ایران و کانادا: مورد دانشگاه تهران و دانشگاه آلبرتا [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 55-70]
روانشناسی مثبتعوامل روانشناختی خطرساز در ایجاد مشکلات سلامت ورزشکاران حرفه ای [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 1-15]
روانشناسی محیطیتحلیلی روانشناختی از نقش درختان در محیطهای خرید شهری مطالعه موردی: کلانشهر مشهد [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 89-102]
روش حل مسألهکارآیی آموزش حل مساله اجتماعی برای کودکان پیش دبستانی و دبستانی: اصلاح رفتار با رویکرد شناختی [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 213-228]
روش درمانی پاسخ محوراثربخشی روش درمانی پاسخ محور بر کاهش نشانگان اتیسم کودک و تنیدگی والدینی آنها [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 111-125]
ژ
ژیمناستیکتأثیر تمرینات ژیمناستیک بر کارکردهای اجرایی کودکان دارای اختلال هماهنگی رشدی [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 47-64]
س
ساختساخت و اعتباریابی آزمون سهل انگاری اجتماعی در مردان شهر تهران [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 69-79]
سالمندبررسی رابطه جهت گیری مذهبی و احساس معنا در زندگی با کیفیت زندگی [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 125-136]
سبک های پردازش هویتمدل ساختاری روابط میان سبک های فرزندپروری والدین با سبک های هویت و تعهد هویت نوجوانان [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 81-99]
سبک های تفکررابطه بافت فرهنگی، سبک های تفکر و انگیزش پیشرفت با پیشرفت تحصیلی [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 101-116]
سبک های فرزندپروری والدینمدل ساختاری روابط میان سبک های فرزندپروری والدین با سبک های هویت و تعهد هویت نوجوانان [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 81-99]
سطح ارتباطاتبررسی اثر مستقیم و غیرمستقیم اخلاق رابطه ای بر افسردگی و اختلال عملکرد جنسی با میانجیگری رضایت زناشویی و سطح ارتباطات [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 157-170]
سیگارساخت و اعتباریابی مقیاس خودکارآمدی پرهیز از سیگار [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 95-110]
سلامت روانیمؤلفههای سلامت روانی و اضطراب امتحان در دانشآموزان مدارس استعدادهای درخشان و عادی [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 1-17]
سلامت روانیرابطه صبر با رضایت از زندگی، سلامت روانی و شخصیت [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 17-28]
سندرم داوناثربخشی آموزش یکپارچگی حسی خانواده محور بر هماهنگی حرکتی کودکان 5-8 ساله با نشانگان داون [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 113-123]
سهل انگاری اجتماعیساخت و اعتباریابی آزمون سهل انگاری اجتماعی در مردان شهر تهران [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 69-79]
سوءمصرفکنندگان متآمفتامیناثربخشی مدل درمانی ماتریکس بر تنظیم هیجانات و لغزش سوءمصرفکنندگان متآمفتامین [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 189-203]
ش
شخصیترابطه صبر با رضایت از زندگی، سلامت روانی و شخصیت [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 17-28]
شناخت سیال حافظه کاریشناخت سیال در کودکان؛ سازه ای یکپارچه یا متمایز اما به هم مرتبط؟ [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 1-17]
ص
صبررابطه صبر با رضایت از زندگی، سلامت روانی و شخصیت [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 17-28]
صلاحیت های حرفه ایبررسی رابطه بین باورهای فراشناختی و خودکارآمدی معلمان با صلاحیت های حرفه ای آنان [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 51-68]
ط
طرح پژوهش تک آزمودنیتاثیر آموزش مستقیم بر یادگیری مفاهیم ریاضی در کودکان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 41-58]
طرحواره های ناسازگار اولیهمقایسه طرحواره های ناسازگار اولیه و نگرش های ناکارآمد در افراد وابسته به مواد و افراد عادی [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 59-72]
ع
عزت نفستأثیر آموزش شناختی رفتاری بر بهبود سلامت روانشناختی مادر و وزن نوزاد [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 137-154]
ف
فرزندپروریآموزش حل مساله به مادران و اثربخشی آن بر حل مشکلات خانوادگی و روش فرزندپروری آنان [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 1-12]
فرسودگی شغلیمقایسه کیفیت خواب و فرسودگی شغلی در کارمندان نوبتکار و روزکار شرکت پتروشیمی [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 197-216]
ک
کارکرد اجراییکارآیی آموزش حل مساله اجتماعی برای کودکان پیش دبستانی و دبستانی: اصلاح رفتار با رویکرد شناختی [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 213-228]
کارکردهای اجراییتأثیر تمرینات ژیمناستیک بر کارکردهای اجرایی کودکان دارای اختلال هماهنگی رشدی [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 47-64]
کارکردهای اجراییحافظه شرح حال و کارکردهای اجرایی در افراد HIV مثبت و خانواده این بیماران [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 73-89]
کارمندان روزکارمقایسه کیفیت خواب و فرسودگی شغلی در کارمندان نوبتکار و روزکار شرکت پتروشیمی [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 197-216]
کارمندان نوبتکارمقایسه کیفیت خواب و فرسودگی شغلی در کارمندان نوبتکار و روزکار شرکت پتروشیمی [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 197-216]
کیفیت خوابمقایسه کیفیت خواب و فرسودگی شغلی در کارمندان نوبتکار و روزکار شرکت پتروشیمی [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 197-216]
کیفیت زندگیبررسی رابطه جهت گیری مذهبی و احساس معنا در زندگی با کیفیت زندگی [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 125-136]
کلانشهر مشهدتحلیلی روانشناختی از نقش درختان در محیطهای خرید شهری مطالعه موردی: کلانشهر مشهد [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 89-102]
کم وزنیتأثیر آموزش شناختی رفتاری بر بهبود سلامت روانشناختی مادر و وزن نوزاد [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 137-154]
کنترل عواطفانعطاف پذیری شناختی و کنترل عواطف مادران دانش آموزان پسر نابینا [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 155-165]
کنشوری مدرسهبافت مدرسه، هویت و رفتارهای مشکلآفرین در اوائل نوجوانی [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 173-190]
کودکان دچار اختلال یادگیریاثربخشی بازی درمانی بر توجه و تمرکز کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 183-197]
ل
لکنت زبانمقایسه راهبردهای تنظیم هیجان و ابراز وجود در دانش آموزان [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 203-211]
م
مثبت نگریمقیاس مثبت نگری ایرانیان: ساخت و استانداردسازی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 103-130]
محیطهای تجاریتحلیلی روانشناختی از نقش درختان در محیطهای خرید شهری مطالعه موردی: کلانشهر مشهد [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 89-102]
مدل درمانی ماتریکساثربخشی مدل درمانی ماتریکس بر تنظیم هیجانات و لغزش سوءمصرفکنندگان متآمفتامین [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 189-203]
مردانساخت و اعتباریابی آزمون سهل انگاری اجتماعی در مردان شهر تهران [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 69-79]
مشتریتحلیلی روانشناختی از نقش درختان در محیطهای خرید شهری مطالعه موردی: کلانشهر مشهد [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 89-102]
مشکلات خلقیتأثیر آموزش شناختی رفتاری بر بهبود سلامت روانشناختی مادر و وزن نوزاد [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 137-154]
مشکلات سلامتعوامل روانشناختی خطرساز در ایجاد مشکلات سلامت ورزشکاران حرفه ای [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 1-15]
مشکل خانوادگیآموزش حل مساله به مادران و اثربخشی آن بر حل مشکلات خانوادگی و روش فرزندپروری آنان [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 1-12]
معلمساخت و مطالعه ویژگیهای روان سنجی مقیاس سه بعدی دلبستگی نوجوان به معلم [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 171-182]
معلمانبررسی رابطه بین باورهای فراشناختی و خودکارآمدی معلمان با صلاحیت های حرفه ای آنان [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 51-68]
مقیاسساخت و مطالعه ویژگیهای روان سنجی مقیاس سه بعدی دلبستگی نوجوان به معلم [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 171-182]
مقیاس سازیمقیاس مثبت نگری ایرانیان: ساخت و استانداردسازی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 103-130]
مقبولیت اجتماعیکارآیی آموزش حل مساله اجتماعی برای کودکان پیش دبستانی و دبستانی: اصلاح رفتار با رویکرد شناختی [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 213-228]
مهارتهای بین فردیکارآیی آموزش حل مساله اجتماعی برای کودکان پیش دبستانی و دبستانی: اصلاح رفتار با رویکرد شناختی [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 213-228]
مولتیپل اسکلروزیساختلال حافظه کاری در بیماران مولتیپل اسکلروزیس (زیر گروه RR-MS) با ناتوانی کم و ارتباط آن با افسردگی و شدت خستگی [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 103-112]
ن
نیاز به شناختنیاز به شناخت: ساختار عاملی و تفاوت های جنسیتی در دانش آموزان [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 13-28]
نیازهای اساسی روانشناختیروابط معلم با دانش آموز و درگیری در مدرسه: نقش میانجی گر نیازهای اساسی روانشناختی [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 19-40]