آزاد، فاطمه مطالعه پدیدارشناختی مدرسه طبیعت و پیامدهای آن در رشد عاطفی و اجتماعی کودکان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 117-136]
آفتاب، رویا نقش میانجیگر سازوکارهای دفاعی و احساس گناه در رابطه بین صفات شخصیت با تجارب تجزیهای [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 293-316]
ا
ابوالقاسمی، عباس مقایسه نارسایی هیجانی، اضطرار منفی و پرخاشگری در زندانیان با و بدون اختلال خشم انفجاری متناوب [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 169-183]
ابوالمعالی الحسینی، خدیجه نقش میانجیگر سازوکارهای دفاعی و احساس گناه در رابطه بین صفات شخصیت با تجارب تجزیهای [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 293-316]
ابیلی، خدایار کاربرد علوم شناختی در مدیریت (با بهره گیری از رویکرد فراترکیب) [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 109-132]
احسانی، سحر آموزش خود نظم بخشی رفتاری-هیجانی: روشی برای بهبود فعالیت عملکرد اجرایی و علائم بیش کنشی در نوجوانان مبتلا به ADHD [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 153-167]
احمدراد، فرید ساخت و هنجاریابی مقیاس خودمراقبتی سالمندان شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 185-208]
احمدی، احمد اثربخشی تمرینات حرکتی ریتمیک بر کارکردهای اجرایی، در مؤلفههای بازداری رفتاری و حافظه فعال کودکان پسر اوتیستیک با عملکرد بالا [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 143-163]
افتادهحال، محسن بررسی نقش نواحی آهیانه خُلفی در تفکر خلاق واگرا از طریق تحریک جریان مستقیم فراجمجمهای (tDCS) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 209-224]
افروز، غلامعلی طراحی و تدوین برنامه مداخله روانشناختی خانوادهمحور: ارزیابی اثربخشی در رضامندی زوجیت والدین شاغل دارای نوجوان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 23-41]
افروز، غلامعلی تأثیر برنامه درمانی مبتنی بر تعامل والد کودک (PCIT) بر رابطه خانواده با کودکان دارای اختلال طیف اُتیسم [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 37-54]
اکبری، بهمن مقایسه نارسایی هیجانی، اضطرار منفی و پرخاشگری در زندانیان با و بدون اختلال خشم انفجاری متناوب [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 169-183]
اکبری، علی واکاوی میزان استرس درمانگران در هنگام تشخیص و درمان اختلالهای روانی، برپایه مدل فرایند جستوجوی اطلاعات کولثاو [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 43-60]
اکبری زاده، علی اثربخشی آموزش ترکیبی برنامه حضوری- مجازی درمان تعامل والد- کودک بر اساس رویکرد آیبرگ بر رابطه مادر و کودک مبتلا به اختلالهای رفتاری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 1-14]
امان الهی، عباس بررسی اثربخشی آموزش برنامه آمادگی پیشازازدواج مبتنی بر دیدگاه آدلری بر باورهای محدودکننده انتخاب همسر در دانشآموزان دختر [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 1-22]
امین یزدی، سید امیر روایی محتوایی، ساختار عاملی و تغییر ناپذیری جنسیتی مقیاس جهتگیری تعلقپذیری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 15-29]
باقرزاده گل مکانی، زهرا مقایسه اثربخشی توانبخشی تقویت توجه و تقویت حافظه بر سیالی کلامی و سرعت پردازش اطلاعات دانشآموزان نارساخوان [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 179-191]
باقری، فاطمه مقایسه سوگیری توجه نسبت به تهدید درپسران دارای نشانههای اختلالات افسردگی و پرخاشگری [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 93-107]
بامداد، علی تبیین مؤلفههای حس مکان با رویکرد رواندرمانی "افسردگی": (تحلیل محتوا) [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 243-262]
باهنر، فهیمه تهیه و رواسازی برنامه پایش ازدواج [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 121-141]
بخشی پور رودسری، عباس خداناباوری و جامعهگرایی: شواهدی از یک مطالعه آزمایشگاهی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 337-351]
بدری گرگری، رحیم اثربخشی برنامه آموزش پذیرش و تعهد بر میزان تابآوریتحصیلی در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 131-147]
بردبار، محمد رضا تأثیر توانبخشی شناختی بر حافظه فعال و سرعت پردازش در کودکان و نوجوانان سرطانی بقایافته [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 225-240]
برماس، حامد نقش میانجیگر سازوکارهای دفاعی و احساس گناه در رابطه بین صفات شخصیت با تجارب تجزیهای [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 293-316]
بساک نژاد، سودابه رابطه ترس از خودشفقتی و ترس از شادی با پرخوری از طریق میانجیگری عاطفه مثبت و منفی در دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 101-115]
بشارت، محمدعلی مقایسه طیف توان الکتروانسفالوگرافی بین بیماران مبتلا به سندرم روده تحریکپذیر و افراد سالم [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 49-65]
بهرامی احسان، هادی مطالعه مقدماتی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ظرفیت تأملی والدینی بر روی یک نمونه ایرانی [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 55-68]
پ
پاشنگ، سارا پیشبینی اضطراب دختران نوجوان براساس طرحوارههای ناسازگار اولیه مادران با میانجیگری تمایزیافتگی خود و طرحوارههای ناسازگار اولیه دختران [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 93-112]
پورطالب، نرگس اثربخشی برنامه آموزش پذیرش و تعهد بر میزان تابآوریتحصیلی در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 131-147]
پورمحسنی کلوری، فرشته بررسی نقش ویژگیهای شخصیتی و تنهایی در پیشبینی نوموفوبیا [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 69-82]
پورنقاش تهرانی، سید سعید نقش واسطهای پریشانی روانشناختی، راهبرد ارزیابی مجدد تنظیم هیجان و راهبرد سرکوبگری تنظیم هیجان در رابطه خشونت خانگی و عملکردهای شناختی در زنان قربانی خشونت [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 1-21]
پولادی ریشهری، علی تأثیر توانبخشی شناختی بر حافظه فعال و سرعت پردازش در کودکان و نوجوانان سرطانی بقایافته [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 225-240]
ت
تلخابی، محمود ارتقا تفکر علمی در کودکان پیشدبستانی: طراحی بسته آموزشی مبتنی بر رویکرد تجربی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 31-48]
تنهای رشوانلو، فرهاد ویژگیهای روانسنجی مقیاس تعلق پذیری عمومی در دانشجویان [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 113-130]
توزنده جانی، حسن مقایسه اثربخشی توانبخشی تقویت توجه و تقویت حافظه بر سیالی کلامی و سرعت پردازش اطلاعات دانشآموزان نارساخوان [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 179-191]
ث
ثوابت، فاطمه تأثیر آموزش شناختی رفتاری به کمک فضای مجازی در کاهش کمالگرایی و اضطراب دانشآموزان نخبه [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 317-336]
ج
جدیدی، محسن ساخت و هنجاریابی مقیاس خودمراقبتی سالمندان شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 185-208]
جعفری، عیسی بررسی نقش ویژگیهای شخصیتی و تنهایی در پیشبینی نوموفوبیا [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 69-82]
جعفریان، سمیرا بررسی نقش ویژگیهای شخصیتی و تنهایی در پیشبینی نوموفوبیا [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 69-82]
جهانی فر، مجتبی روایی سنجی و سنجش پایایی نسخه فارسی پرسشنامه انتظارات از درس فیزیک مریلند: کاربردی از مدل سؤال- پاسخ چند ارزشی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 353-380]
جوادی، فرشته تأثیر برنامه درمانی مبتنی بر تعامل والد کودک (PCIT) بر رابطه خانواده با کودکان دارای اختلال طیف اُتیسم [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 37-54]
جواهری محمدی، عباس اثربخشی درمان مبتنیبر پذیرش و تعهد (ACT)، بر نشخوار فکری در دختران نوجوان ورزشکار حرفهای دارای آسیب ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 165-180]
جوکار کمال آبادی، مهناز تأثیر آموزش شناختی رفتاری به کمک فضای مجازی در کاهش کمالگرایی و اضطراب دانشآموزان نخبه [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 317-336]
چ
چوب فروشزاده، آزاده تعیین روایی و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه همدلی کودک و نوجوان (EmQue-CA) [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 263-280]
حاتمی، جواد مقایسه عملکرد حافظه فعال در دانشآموزان دارای ناتوانیهای ویژه یادگیری یکزبانه و دوزبانه [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 165-179]
حاج حسینی، منصوره مطالعه پدیدارشناختی مدرسه طبیعت و پیامدهای آن در رشد عاطفی و اجتماعی کودکان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 117-136]
حاجی زادگان، مرضیه نقش میانجیگری سبکهای تفکر در رابطه هوش و خلاقیت [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 227-243]
حبیب اله زاده، حسین مقایسه اثربخشی زوج درمانی خودتنظیمی با رفتاردرمانی دیالکتیک بر کاهش دلزدگی زناشویی زوجهای متقاضی طلاق [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 181-199]
حجازی، الهه ارتقا تفکر علمی در کودکان پیشدبستانی: طراحی بسته آموزشی مبتنی بر رویکرد تجربی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 31-48]
حجازی، الهه مقایسه عوامل مؤثر بر عملکرد ریاضی دانشآموزان پایه هشتم در کشورهای ایران و کره، مبتنی بر دادههای تیمز [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 61-82]
حسن زاده، سعید اثربخشی آموزش ترکیبی برنامه حضوری- مجازی درمان تعامل والد- کودک بر اساس رویکرد آیبرگ بر رابطه مادر و کودک مبتلا به اختلالهای رفتاری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 1-14]
حسن زاده، سعید تأثیر برنامه درمانی مبتنی بر تعامل والد کودک (PCIT) بر رابطه خانواده با کودکان دارای اختلال طیف اُتیسم [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 37-54]
حسن نژاد، سودابه بررسی مدل ساختاری تأثیر عزتنفس، خودشئانگاری، و طرحوارههای ظاهر بر سبک انتخاب لباس [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 169-178]
حسنوند، فضل الله اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی (حل مسئله و تصمیمگیری) بر روابط معلم- شاگرد، سرزندگی تحصیلی و خوشبینی تحصیلی در دانشآموزان پسر پایه ششم ابتدایی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 47-67]
حسنی، جعفر رابطهی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و افسردگی در دختران دارای روابط عاطفی: نقش میانجی مشکلات بینفردی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 273-291]
حسینی، فخری السادات رابطه ساختاری خود- طرحوارههای ریاضی با اشتیاق ریاضی: نقش میانجی باورهای توانایی- انتظار و ارزش تکلیف [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 201-225]
حسینی، مهتاب سادات نقش میانجیگری سبکهای تفکر در رابطه هوش و خلاقیت [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 227-243]
حسینیان، سیمین اثربخشی برنامه پیشگیری و بهبود رابطه مبتنی بر رویکرد تلفیقی گاتمن و گلاسر بر عشق، احترام و صمیمیت زناشویی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 137-149]
حقایق، سید عباس اثربخشی یادگیری مستقل بر پیشرفت تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی و اضطراب امتحان دانشآموزان دختر پایه هفتم شهر اصفهان [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 207-222]
حمیدی، مصطفی اثربخشی درمان مبتنیبر پذیرش و تعهد (ACT)، بر نشخوار فکری در دختران نوجوان ورزشکار حرفهای دارای آسیب ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 165-180]
خ
خادمی، هانیه مقایسه عملکرد حافظه فعال در دانشآموزان دارای ناتوانیهای ویژه یادگیری یکزبانه و دوزبانه [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 165-179]
خانجانی، زینب مقایسه سوگیری توجه نسبت به تهدید درپسران دارای نشانههای اختلالات افسردگی و پرخاشگری [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 93-107]
خانی پور، حمید رابطه ارکان مدل فعالسازی هنجار و انگیزش نسبت به صرفهجویی با رفتار صرفهجویی برق در خانوادههای تهرانی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 69-91]
خسروی لاریجانی، ماجده تعیین روایی و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه همدلی کودک و نوجوان (EmQue-CA) [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 263-280]
د
درانی، کمال ارائه الگوی یادگیری مبتنی بر بازی (غیردیجیتال) با رویکرد حلمسئله برای آموزش سازمانی و نقد دورههای آموزشی موجود براساس آن [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 209-245]
درتاج، فریبرز رابطه ساختاری خود- طرحوارههای ریاضی با اشتیاق ریاضی: نقش میانجی باورهای توانایی- انتظار و ارزش تکلیف [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 201-225]
دم ریحانی، نفیسه تأثیر توانبخشی شناختی بر حافظه فعال و سرعت پردازش در کودکان و نوجوانان سرطانی بقایافته [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 225-240]
دهقانی، سپیده مقایسه طیف توان الکتروانسفالوگرافی بین بیماران مبتلا به سندرم روده تحریکپذیر و افراد سالم [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 49-65]
دهقانی اشکذری، ابراهیم تعیین روایی و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه همدلی کودک و نوجوان (EmQue-CA) [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 263-280]
دوکانه ای فرد، فریده تبیین روابط بین ذهنآگاهی و شفقتبهخود با شایستگی اجتماعی در دانشجویان دختر براساس نقش میانجی بخشودگی بینفردی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 381-396]
دیره، عزت تأثیر توانبخشی شناختی بر حافظه فعال و سرعت پردازش در کودکان و نوجوانان سرطانی بقایافته [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 225-240]
ر
رجبی، سوران تأثیر آموزش شناختی رفتاری به کمک فضای مجازی در کاهش کمالگرایی و اضطراب دانشآموزان نخبه [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 317-336]
رجبی، غلامرضا بررسی اثربخشی آموزش برنامه آمادگی پیشازازدواج مبتنی بر دیدگاه آدلری بر باورهای محدودکننده انتخاب همسر در دانشآموزان دختر [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 1-22]
رحیمی نژاد، عباس رواسازی نسخه فارسی پرسشنامه شاخص ذخیره شناختی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 87-99]
رحیمی نژاد، عباس نقش زیستنشانگرهای برگرفته از تکلیف عملکرد پیوسته هیجانی در تشخیص زنان و مردان افسرده [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 83-99]
رستمکلایی، سید نظام الدین نقش زیستنشانگرهای برگرفته از تکلیف عملکرد پیوسته هیجانی در تشخیص زنان و مردان افسرده [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 83-99]
رستمی، بهاره اثربخشی تمرینات حرکتی ریتمیک بر کارکردهای اجرایی، در مؤلفههای بازداری رفتاری و حافظه فعال کودکان پسر اوتیستیک با عملکرد بالا [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 143-163]
رستمی، رضا مقایسه طیف توان الکتروانسفالوگرافی بین بیماران مبتلا به سندرم روده تحریکپذیر و افراد سالم [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 49-65]
رستمی، رضا نقش زیستنشانگرهای برگرفته از تکلیف عملکرد پیوسته هیجانی در تشخیص زنان و مردان افسرده [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 83-99]
رستمی، مصطفی بررسی نقش نواحی آهیانه خُلفی در تفکر خلاق واگرا از طریق تحریک جریان مستقیم فراجمجمهای (tDCS) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 209-224]
رسولی، رویا اثربخشی برنامه پیشگیری و بهبود رابطه مبتنی بر رویکرد تلفیقی گاتمن و گلاسر بر عشق، احترام و صمیمیت زناشویی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 137-149]
رضابخش، حسین پیشبینی اضطراب دختران نوجوان براساس طرحوارههای ناسازگار اولیه مادران با میانجیگری تمایزیافتگی خود و طرحوارههای ناسازگار اولیه دختران [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 93-112]
رضاخانی، سیمین دخت تبیین روابط بین ذهنآگاهی و شفقتبهخود با شایستگی اجتماعی در دانشجویان دختر براساس نقش میانجی بخشودگی بینفردی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 381-396]
رضا زاده، سید محمد رضا نقش میانجی تعهد زناشویی در رابطه بین ادراک انصاف و رضایت مندی زناشویی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 281-292]
رهبان فرد، حسن اثربخشی درمان مبتنیبر پذیرش و تعهد (ACT)، بر نشخوار فکری در دختران نوجوان ورزشکار حرفهای دارای آسیب ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 165-180]
روشنی، فرناز تأثیر اصلاح سوگیری حافظه، بر ترمیم علائم رفتاری و اختلال حافظه بیماران مبتلا به افسردگی: یک مطالعه مقدماتی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 149-164]
ز
زارعی، حسن اثربخشی برنامه پیشگیری و بهبود رابطه مبتنی بر رویکرد تلفیقی گاتمن و گلاسر بر عشق، احترام و صمیمیت زناشویی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 137-149]
زمردی، رضا مقایسه طیف توان الکتروانسفالوگرافی بین بیماران مبتلا به سندرم روده تحریکپذیر و افراد سالم [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 49-65]
زینعلی، نرگس طراحی و تدوین برنامه مداخله روانشناختی خانوادهمحور: ارزیابی اثربخشی در رضامندی زوجیت والدین شاغل دارای نوجوان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 23-41]
زینلی، فاطمه اثربخشی یادگیری مستقل بر پیشرفت تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی و اضطراب امتحان دانشآموزان دختر پایه هفتم شهر اصفهان [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 207-222]
سپهوند، رضا شناسایی و تبیین اثرگذارترین و اثرپذیرترین مؤلفههای مؤثر بر گرایش دانشآموزان به وندالیسم با روش دیمتل فازی (مورد مطالعه: دانشآموزان مقطع متوسطه شهرستان خرمآباد) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 181-208]
سپهوند، مهدیه شناسایی و تبیین اثرگذارترین و اثرپذیرترین مؤلفههای مؤثر بر گرایش دانشآموزان به وندالیسم با روش دیمتل فازی (مورد مطالعه: دانشآموزان مقطع متوسطه شهرستان خرمآباد) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 181-208]
سرآبادانی، الهه تاثیر ذهنآگاهی و مدیریت خشم بر خشم، اضطراب و افسردگی دانشآموزان آزاررسان پسر دوره متوسطه اول [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 101-120]
سرشار، مریم تعیین سهم ذهن آگاهی و بهزیستی روانی در پیشبینی یادگیری خودتنظیم شده در دانشجویان [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 83-92]
سعدی پور، اسماعیل رابطه ساختاری خود- طرحوارههای ریاضی با اشتیاق ریاضی: نقش میانجی باورهای توانایی- انتظار و ارزش تکلیف [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 201-225]
سعیدی رضوانی، طلیعه ویژگیهای روانسنجی مقیاس تعلق پذیری عمومی در دانشجویان [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 113-130]
سودانی، منصور بررسی اثربخشی آموزش برنامه آمادگی پیشازازدواج مبتنی بر دیدگاه آدلری بر باورهای محدودکننده انتخاب همسر در دانشآموزان دختر [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 1-22]
ش
شاهمرادی، سمیه اثربخشی درمان مبتنیبر پذیرش و تعهد (ACT)، بر نشخوار فکری در دختران نوجوان ورزشکار حرفهای دارای آسیب ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 165-180]
شاهواروقی، احمد بررسی نقش نواحی آهیانه خُلفی در تفکر خلاق واگرا از طریق تحریک جریان مستقیم فراجمجمهای (tDCS) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 209-224]
شفیع آبادی، عبداله مقایسه اثربخشی زوج درمانی خودتنظیمی با رفتاردرمانی دیالکتیک بر کاهش دلزدگی زناشویی زوجهای متقاضی طلاق [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 181-199]
شفیع پور مطلق، فرهاد ابعاد توانمندسازی روانشناختی فردی با هدف مدیریت ویروس فراگیر کرونا 2019 بهمنظور ارائه یک الگوی کیفی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 245-261]
شمسی فر، مریم طراحی مدل ساختاری روابط سبکهای رهبری ادراک شده، خودکارآمدی و توانمندسازی ساختاری با توانمندسازی روانشناختی دبیران [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 255-272]
شیوندی چلیچه، کامران اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی (حل مسئله و تصمیمگیری) بر روابط معلم- شاگرد، سرزندگی تحصیلی و خوشبینی تحصیلی در دانشآموزان پسر پایه ششم ابتدایی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 47-67]
ص
صادقی، مسعود طراحی مدل ساختاری روابط سبکهای رهبری ادراک شده، خودکارآمدی و توانمندسازی ساختاری با توانمندسازی روانشناختی دبیران [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 255-272]
صالحی، سیدکاوس تأثیر آموزش زودهنگام بر عملکرد و یادداری تکلیف توالی حرکتی: شواهدی از دورههای حساس یادگیری حرکتی [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 133-152]
صالحی، کیوان ارائه الگوی یادگیری مبتنی بر بازی (غیردیجیتال) با رویکرد حلمسئله برای آموزش سازمانی و نقد دورههای آموزشی موجود براساس آن [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 209-245]
صالحی، کیوان تهیه و رواسازی برنامه پایش ازدواج [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 121-141]
صفاری نیا، مجید رابطه ارکان مدل فعالسازی هنجار و انگیزش نسبت به صرفهجویی با رفتار صرفهجویی برق در خانوادههای تهرانی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 69-91]
صفایی موحد، سعید ارائه الگوی یادگیری مبتنی بر بازی (غیردیجیتال) با رویکرد حلمسئله برای آموزش سازمانی و نقد دورههای آموزشی موجود براساس آن [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 209-245]
صفری، معصومه تبیین روابط بین ذهنآگاهی و شفقتبهخود با شایستگی اجتماعی در دانشجویان دختر براساس نقش میانجی بخشودگی بینفردی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 381-396]
صمدیه، هادی ویژگیهای روانسنجی مقیاس تعلق پذیری عمومی در دانشجویان [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 113-130]
صنوبر، لاله بررسی نقش ویژگیهای شخصیتی و تنهایی در پیشبینی نوموفوبیا [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 69-82]
ط
طالع پسند، سیاوش نقش انگیزش والدین در انگیزش خودمختار دانشآموزان برای انجام تکالیف شب: آزمون مدلی بر اساس نظریه خودتعیینگری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 151-168]
طالع پسند، سیاوش رابطه ساختاری خود- طرحوارههای ریاضی با اشتیاق ریاضی: نقش میانجی باورهای توانایی- انتظار و ارزش تکلیف [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 201-225]
طاهری فر، زهرا نقش میانجیگری سبکهای تفکر در رابطه هوش و خلاقیت [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 227-243]
ع
عادلی، نینا نقش انگیزش والدین در انگیزش خودمختار دانشآموزان برای انجام تکالیف شب: آزمون مدلی بر اساس نظریه خودتعیینگری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 151-168]
عارف نژاد، محسن شناسایی و تبیین اثرگذارترین و اثرپذیرترین مؤلفههای مؤثر بر گرایش دانشآموزان به وندالیسم با روش دیمتل فازی (مورد مطالعه: دانشآموزان مقطع متوسطه شهرستان خرمآباد) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 181-208]
عبدالوهابی، مرضیه ارائه الگوی یادگیری مبتنی بر بازی (غیردیجیتال) با رویکرد حلمسئله برای آموزش سازمانی و نقد دورههای آموزشی موجود براساس آن [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 209-245]
عبدی ورمزان، مراد رابطه ارکان مدل فعالسازی هنجار و انگیزش نسبت به صرفهجویی با رفتار صرفهجویی برق در خانوادههای تهرانی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 69-91]
علاءالدینی، زهره بررسی مدل ساختاری تأثیر عزتنفس، خودشئانگاری، و طرحوارههای ظاهر بر سبک انتخاب لباس [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 169-178]
علیزاده، زینب اثربخشی آموزش تقویت مقابله زوجی بر سازگاری زناشویی و راهبردهای مقابلهای زوجی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 67-85]
عیسی نژاد، امید اثربخشی آموزش تقویت مقابله زوجی بر سازگاری زناشویی و راهبردهای مقابلهای زوجی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 67-85]
غ
غریب پور، مهدی مقایسه نارسایی هیجانی، اضطرار منفی و پرخاشگری در زندانیان با و بدون اختلال خشم انفجاری متناوب [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 169-183]
غضنفری، فیروزه طراحی مدل ساختاری روابط سبکهای رهبری ادراک شده، خودکارآمدی و توانمندسازی ساختاری با توانمندسازی روانشناختی دبیران [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 255-272]
ف
فاطمی، سید فرشاد خداناباوری و جامعهگرایی: شواهدی از یک مطالعه آزمایشگاهی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 337-351]
فتح آبادی، جلیل تأثیر اصلاح سوگیری حافظه، بر ترمیم علائم رفتاری و اختلال حافظه بیماران مبتلا به افسردگی: یک مطالعه مقدماتی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 149-164]
فتح آبادی، روح الله اثربخشی تمرینات حرکتی ریتمیک بر کارکردهای اجرایی، در مؤلفههای بازداری رفتاری و حافظه فعال کودکان پسر اوتیستیک با عملکرد بالا [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 143-163]
فتحی چگنی، فریبرز شناسایی و تبیین اثرگذارترین و اثرپذیرترین مؤلفههای مؤثر بر گرایش دانشآموزان به وندالیسم با روش دیمتل فازی (مورد مطالعه: دانشآموزان مقطع متوسطه شهرستان خرمآباد) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 181-208]
فتحی واجارگاه، کوروش ارائه الگوی یادگیری مبتنی بر بازی (غیردیجیتال) با رویکرد حلمسئله برای آموزش سازمانی و نقد دورههای آموزشی موجود براساس آن [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 209-245]
فراهانی، حجت اله نقش زیستنشانگرهای برگرفته از تکلیف عملکرد پیوسته هیجانی در تشخیص زنان و مردان افسرده [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 83-99]
فراهانی، حجت اله مقایسه رگرسیون خطی و الگوریتمهای رگرسیون انقباضی (ستیغی، لسو و الستیک شبکهای) با استفاده از دادههای بیماران استرسپسازسانحه [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 193-206]
فراهانی، محمد نقی رابطه ارکان مدل فعالسازی هنجار و انگیزش نسبت به صرفهجویی با رفتار صرفهجویی برق در خانوادههای تهرانی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 69-91]
فیروزی، منیژه آموزش خود نظم بخشی رفتاری-هیجانی: روشی برای بهبود فعالیت عملکرد اجرایی و علائم بیش کنشی در نوجوانان مبتلا به ADHD [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 153-167]
فیضی، مهدی خداناباوری و جامعهگرایی: شواهدی از یک مطالعه آزمایشگاهی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 337-351]
فیضی خواجه، علی رواسازی نسخه فارسی پرسشنامه شاخص ذخیره شناختی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 87-99]
ق
قاسم زاده، سوگند طراحی و تدوین برنامه مداخله روانشناختی خانوادهمحور: ارزیابی اثربخشی در رضامندی زوجیت والدین شاغل دارای نوجوان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 23-41]
قاسم زاده، سوگند تأثیر برنامه درمانی مبتنی بر تعامل والد کودک (PCIT) بر رابطه خانواده با کودکان دارای اختلال طیف اُتیسم [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 37-54]
قلندرزاده، زهرا نقش واسطهای پریشانی روانشناختی، راهبرد ارزیابی مجدد تنظیم هیجان و راهبرد سرکوبگری تنظیم هیجان در رابطه خشونت خانگی و عملکردهای شناختی در زنان قربانی خشونت [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 1-21]
قمرانی، امیر اثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر شفقت به خود بر مشکلات رفتاری و خودپنداره کودکان با نارسایی های ذهنی و تحولی [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 1-18]
قمری، محمد مقایسه اثربخشی زوج درمانی خودتنظیمی با رفتاردرمانی دیالکتیک بر کاهش دلزدگی زناشویی زوجهای متقاضی طلاق [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 181-199]
قیصری، سهیلا بررسی اثربخشی آموزش برنامه آمادگی پیشازازدواج مبتنی بر دیدگاه آدلری بر باورهای محدودکننده انتخاب همسر در دانشآموزان دختر [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 1-22]
ک
کارشکی، حسین روایی محتوایی، ساختار عاملی و تغییر ناپذیری جنسیتی مقیاس جهتگیری تعلقپذیری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 15-29]
کارشکی، حسین ویژگیهای روانسنجی مقیاس تعلق پذیری عمومی در دانشجویان [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 113-130]
کامکاری، کامبیز اثربخشی آموزش ترکیبی برنامه حضوری- مجازی درمان تعامل والد- کودک بر اساس رویکرد آیبرگ بر رابطه مادر و کودک مبتلا به اختلالهای رفتاری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 1-14]
کربلایی، فاطمه رابطهی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و افسردگی در دختران دارای روابط عاطفی: نقش میانجی مشکلات بینفردی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 273-291]
کربلایی محمد میگونی، احمد پیشبینی اضطراب دختران نوجوان براساس طرحوارههای ناسازگار اولیه مادران با میانجیگری تمایزیافتگی خود و طرحوارههای ناسازگار اولیه دختران [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 93-112]
کرمی نوری، رضا مقایسه عملکرد حافظه فعال در دانشآموزان دارای ناتوانیهای ویژه یادگیری یکزبانه و دوزبانه [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 165-179]
کشاورز افشار، حسین تهیه و رواسازی برنامه پایش ازدواج [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 121-141]
کشوری، فاطمه پیشبینی اضطراب دختران نوجوان براساس طرحوارههای ناسازگار اولیه مادران با میانجیگری تمایزیافتگی خود و طرحوارههای ناسازگار اولیه دختران [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 93-112]
کیان ارثی، فرحناز تعیین سهم ذهن آگاهی و بهزیستی روانی در پیشبینی یادگیری خودتنظیم شده در دانشجویان [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 83-92]
گ
گراوند، هوشنگ ارائه مدل علّی تأثیر آرزوهای ذاتی و بیرونی بر رضایت از زندگی: نقش میانجی سلامت روانی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 23-46]
ل
لواسانی، مسعود اثربخشی آموزش ترکیبی برنامه حضوری- مجازی درمان تعامل والد- کودک بر اساس رویکرد آیبرگ بر رابطه مادر و کودک مبتلا به اختلالهای رفتاری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 1-14]
لواسانی، مسعود طراحی و تدوین برنامه مداخله روانشناختی خانوادهمحور: ارزیابی اثربخشی در رضامندی زوجیت والدین شاغل دارای نوجوان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 23-41]
م
محروقی، حمید رضا مقایسه اثربخشی توانبخشی تقویت توجه و تقویت حافظه بر سیالی کلامی و سرعت پردازش اطلاعات دانشآموزان نارساخوان [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 179-191]
محمدپناه اردکان، عذرا تعیین روایی و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه همدلی کودک و نوجوان (EmQue-CA) [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 263-280]
محمدی، حمزه مقایسه عملکرد حافظه فعال در دانشآموزان دارای ناتوانیهای ویژه یادگیری یکزبانه و دوزبانه [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 165-179]
محمودعلیلو، مجید خداناباوری و جامعهگرایی: شواهدی از یک مطالعه آزمایشگاهی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 337-351]
مدحی، محمد اثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر شفقت به خود بر مشکلات رفتاری و خودپنداره کودکان با نارسایی های ذهنی و تحولی [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 1-18]
مدنی، یاسر پیشبینی رضایت جنسی و تعهد زناشویی براساس دینداری و صمیمیت زناشویی دانشجویان متأهل دانشگاه تهران [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 223-241]
مرادی، زهرا پیشبینی رضایت جنسی و تعهد زناشویی براساس دینداری و صمیمیت زناشویی دانشجویان متأهل دانشگاه تهران [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 223-241]
مرادی، عزیز تأثیر آموزش زودهنگام بر عملکرد و یادداری تکلیف توالی حرکتی: شواهدی از دورههای حساس یادگیری حرکتی [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 133-152]
مرتضایی، نسترن نقش میانجی تعهد زناشویی در رابطه بین ادراک انصاف و رضایت مندی زناشویی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 281-292]
مرتضوی، مهناز اثربخشی برنامه پیشگیری و بهبود رابطه مبتنی بر رویکرد تلفیقی گاتمن و گلاسر بر عشق، احترام و صمیمیت زناشویی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 137-149]
مروتی، ذکراله تاثیر ذهنآگاهی و مدیریت خشم بر خشم، اضطراب و افسردگی دانشآموزان آزاررسان پسر دوره متوسطه اول [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 101-120]
مزاری، ابراهیم کاربرد علوم شناختی در مدیریت (با بهره گیری از رویکرد فراترکیب) [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 109-132]
مفاخری، داود مقایسه عملکرد حافظه فعال در دانشآموزان دارای ناتوانیهای ویژه یادگیری یکزبانه و دوزبانه [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 165-179]
مقیمی، علی واکاوی میزان استرس درمانگران در هنگام تشخیص و درمان اختلالهای روانی، برپایه مدل فرایند جستوجوی اطلاعات کولثاو [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 43-60]
ملک پور، فرزانه رابطه ترس از خودشفقتی و ترس از شادی با پرخوری از طریق میانجیگری عاطفه مثبت و منفی در دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 101-115]
ملک زاده، لیدا ارتقا تفکر علمی در کودکان پیشدبستانی: طراحی بسته آموزشی مبتنی بر رویکرد تجربی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 31-48]
منصوری، جمیل بررسی نقش نواحی آهیانه خُلفی در تفکر خلاق واگرا از طریق تحریک جریان مستقیم فراجمجمهای (tDCS) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 209-224]
منصوری، جمیل مقایسه عملکرد حافظه فعال در دانشآموزان دارای ناتوانیهای ویژه یادگیری یکزبانه و دوزبانه [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 165-179]
موسوی، زهرا خداناباوری و جامعهگرایی: شواهدی از یک مطالعه آزمایشگاهی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 337-351]
موسوی، علی اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی (حل مسئله و تصمیمگیری) بر روابط معلم- شاگرد، سرزندگی تحصیلی و خوشبینی تحصیلی در دانشآموزان پسر پایه ششم ابتدایی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 47-67]
موسوی، ولاء مطالعه مقدماتی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ظرفیت تأملی والدینی بر روی یک نمونه ایرانی [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 55-68]
مینائی، اصغر رابطه ساختاری خود- طرحوارههای ریاضی با اشتیاق ریاضی: نقش میانجی باورهای توانایی- انتظار و ارزش تکلیف [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 201-225]
ن
ناجی، الهام سادات مطالعه پدیدارشناختی مدرسه طبیعت و پیامدهای آن در رشد عاطفی و اجتماعی کودکان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 117-136]
نادری، زهره ابعاد توانمندسازی روانشناختی فردی با هدف مدیریت ویروس فراگیر کرونا 2019 بهمنظور ارائه یک الگوی کیفی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 245-261]
نارنجی ثانی، فاطمه کاربرد علوم شناختی در مدیریت (با بهره گیری از رویکرد فراترکیب) [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 109-132]
نجات، حمید مقایسه اثربخشی توانبخشی تقویت توجه و تقویت حافظه بر سیالی کلامی و سرعت پردازش اطلاعات دانشآموزان نارساخوان [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 179-191]
نجاتی، وحید تأثیر اصلاح سوگیری حافظه، بر ترمیم علائم رفتاری و اختلال حافظه بیماران مبتلا به افسردگی: یک مطالعه مقدماتی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 149-164]
نصرتی، فاطمه اثربخشی تمرینات حرکتی ریتمیک بر کارکردهای اجرایی، در مؤلفههای بازداری رفتاری و حافظه فعال کودکان پسر اوتیستیک با عملکرد بالا [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 143-163]
نظیفی، مرتضی نقش انگیزش والدین در انگیزش خودمختار دانشآموزان برای انجام تکالیف شب: آزمون مدلی بر اساس نظریه خودتعیینگری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 151-168]
نعمتی، شهروز اثربخشی برنامه آموزش پذیرش و تعهد بر میزان تابآوریتحصیلی در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 131-147]
نفر، زهرا اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی (حل مسئله و تصمیمگیری) بر روابط معلم- شاگرد، سرزندگی تحصیلی و خوشبینی تحصیلی در دانشآموزان پسر پایه ششم ابتدایی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 47-67]
نقش، زهرا ارتقا تفکر علمی در کودکان پیشدبستانی: طراحی بسته آموزشی مبتنی بر رویکرد تجربی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 31-48]
نقش، زهرا مقایسه عوامل مؤثر بر عملکرد ریاضی دانشآموزان پایه هشتم در کشورهای ایران و کره، مبتنی بر دادههای تیمز [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 61-82]
نقش، سیمین ابعاد توانمندسازی روانشناختی فردی با هدف مدیریت ویروس فراگیر کرونا 2019 بهمنظور ارائه یک الگوی کیفی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 245-261]
نوری قاسمآبادی، ربابه رابطهی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و افسردگی در دختران دارای روابط عاطفی: نقش میانجی مشکلات بینفردی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 273-291]
نوکاریزی، محسن واکاوی میزان استرس درمانگران در هنگام تشخیص و درمان اختلالهای روانی، برپایه مدل فرایند جستوجوی اطلاعات کولثاو [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 43-60]
واحدی، همایون مقایسه طیف توان الکتروانسفالوگرافی بین بیماران مبتلا به سندرم روده تحریکپذیر و افراد سالم [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 49-65]
ویسکرمی، حسنعلی طراحی مدل ساختاری روابط سبکهای رهبری ادراک شده، خودکارآمدی و توانمندسازی ساختاری با توانمندسازی روانشناختی دبیران [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 255-272]
ه
هاشمی، تورج مقایسه سوگیری توجه نسبت به تهدید درپسران دارای نشانههای اختلالات افسردگی و پرخاشگری [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 93-107]
هاشمی، تورج اثربخشی برنامه آموزش پذیرش و تعهد بر میزان تابآوریتحصیلی در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 131-147]
ی
یوسفی افراشته، مجید تاثیر ذهنآگاهی و مدیریت خشم بر خشم، اضطراب و افسردگی دانشآموزان آزاررسان پسر دوره متوسطه اول [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 101-120]
یونسی بروجنی، جلیل ساخت و هنجاریابی مقیاس خودمراقبتی سالمندان شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 185-208]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد