آسیبشناسیتحلیل مضامین شناختی تجربه زیسته استادان در خصوص کیفیت دورههای آموزش مجازی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 115-136]
آسیب مغزیتأثیر گروهدرمانی مبتنی بر توانبخشی شناختی بر حافظه و کارکردهای اجرایی افراد دچار آسیب مغزی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 105-126]
آلزایمراثربخشی ورزش هوازی بر کارکردهای عصب روانشناختی بیماران مبتلا به آلزایمر [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 151-162]
آموزش رانندگان شرکت واحدتأثیر آموزش مهارتهای روانی اجتماعی بر مدیریت استرس شغلی و روانشناختی رانندگان اتوبوس [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 101-114]
آموزش رفتاری والدمقایسه اثربخشی آموزش رفتاری والدین و دارودرمانی بر شدت نشانه های دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی مبتلا به اختلال کاستی توجه/بیش فعالی (AD/HD) و استرس فرزندپروری در مادران آنها [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 1-19]
آموزش مهارت های زندگیاثربخشی آموزش مهارت های زندگی ویژه بزرگسالان شاغل در محیطهای کاری [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 179-200]
ا
ابعاد هویت دانشجویانارائه مدلی مفهومی برای بهبود شکل گیری هویت دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 183-198]
اتیسماثربخشی برنامه توانبخشی گروهی فلورتایم بر اساس هیجان ابرازشده مادران بر کارکردهای هیجانی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 221-242]
اثربخشیاثربخشی آموزش مهارت های زندگی ویژه بزرگسالان شاغل در محیطهای کاری [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 179-200]
اختلال کاستی توجه/بیش-فعالیمقایسه اثربخشی آموزش رفتاری والدین و دارودرمانی بر شدت نشانه های دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی مبتلا به اختلال کاستی توجه/بیش فعالی (AD/HD) و استرس فرزندپروری در مادران آنها [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 1-19]
ادراک شنیداریاثربخشی برنامه توانبخشی شنیداری والدمحور"نوایش" بر توانمندی ارتباطی کودکان خردسال منتظر کاشت حلزون شنوایی: تجربه ای از مداخله به هنگام بر روی کودکان ناشنوای زیر یک سال [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 1-18]
ادراک و تجربه زیستهتحلیل مضامین شناختی تجربه زیسته استادان در خصوص کیفیت دورههای آموزش مجازی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 115-136]
ارتباطاتاثربخشی قصه درمانی بر بهبود مهارتهای ارتباطی و تعاملات اجتماعی کودکان مبتلا به اوتیسم [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 81-104]
استدلال سیالطراحی و ساخت آزمون جامع سنجش تواناییهای شناختی و روانی حرکتی کودکان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 71-101]
استرس روانشناختیتأثیر آموزش مهارتهای روانی اجتماعی بر مدیریت استرس شغلی و روانشناختی رانندگان اتوبوس [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 101-114]
استرس شغلیتأثیر آموزش مهارتهای روانی اجتماعی بر مدیریت استرس شغلی و روانشناختی رانندگان اتوبوس [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 101-114]
استرس فرزندپروریمقایسه اثربخشی آموزش رفتاری والدین و دارودرمانی بر شدت نشانه های دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی مبتلا به اختلال کاستی توجه/بیش فعالی (AD/HD) و استرس فرزندپروری در مادران آنها [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 1-19]
اشلایرماخرماهیت فهم در دیدگاه اشلایرماخر و ابعاد روانشناختی و تربیتی آن [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 137-154]
اضطرابتأثیر تمرینات نوروفیدبک بر کاهش اضطراب ورزشی و افزایش عملکرد ورزشکاران [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 21-37]
اضطرابتاثیر گروه درمانی شناختی- رفتاری بر نشخوار ذهنی و اضطراب بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 155-167]
اضطرابمقایسه نظریه ذهن در بیماران مبتلا به اختلال های اضطرابی و افراد عادی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 237-247]
اضطراب اجتماعیبررسی اثربخشی آموزش خودکارآمدی هیجانی بر سازگاری اجتماعی و اضطراب اجتماعی نوجوانان [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 69-80]
اضطراب امتحاناثربخشی آموزش آرام سازی با بیوفیدبک در کاهش اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 213-222]
اضطراب ریاضیاثر یادگیری مشارکتی بر اضطراب، نگرش و پیشرفت تحصیلی در ریاضی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 117-132]
اضطراب ریاضیتحلیل پدیدارشناسانه اضطراب در درس ریاضی از منظر دانشآموزان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 211-231]
اضطراب و فرسودگی روانیتأثیر گروهدرمانی مبتنی بر توانبخشی شناختی بر حافظه و کارکردهای اجرایی افراد دچار آسیب مغزی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 105-126]
اعتیادساخت و اعتباریابی «مقیاس ملی سیمای زندگی دانشجویان»: مطالعه مقدماتی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 115-125]
اعتباربررسی ویژگیهای سنجشی مقیاس نیاز شخصی به ساختار [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 133-150]
اعتبارانطباق و اعتباریابی ابزار اندازه گیری مهارت حل مسئله بینفردی در کودکان 4 تا 6 سال [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 141-152]
اعتباربررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس رضایت مندی زوجیت در گروه معلمان متأهل زن شهر تهران [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 163-179]
اعتباریابیانطباق و اعتباریابی ابزار اندازه گیری مهارت حل مسئله بینفردی در کودکان 4 تا 6 سال [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 141-152]
الگوی ایرانی- اسلامیمقایسه شناخت درمانی مبتنی بر خودگویی بر اساس الگوی ایرانی- اسلامی با شناخت درمانی رایج مبتنی بر خودگویی بر کاهش تعارضات زناشویی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 57-69]
الگوی سرآمدیارائه الگویی برای خودارزیابی سرآمدی سازوکارهای توسعهای مبتنی بر یادگیری و بهبود عملکرد [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 179-202]
الگوی کتل – هورن – کارولطراحی و ساخت آزمون جامع سنجش تواناییهای شناختی و روانی حرکتی کودکان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 71-101]
امکان سنجیامکان سنجی اجرای رویکرد نظریه یادگیری سازنده گرایی در فعالیت های یاددهی _ یادگیری دانش آموزان از دیدگاه دبیران [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 183-197]
اندوزش و بازیابی با تاخیرطراحی و ساخت آزمون جامع سنجش تواناییهای شناختی و روانی حرکتی کودکان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 71-101]
انگیزه تحصیلیتحلیل پدیدارشناسانه عوامل موثر در افت انگیزه تحصیلی در دانشآموزان مدارس متوسطه [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 235-254]
اهمال کاری تحصیلیبررسی رابطه نگرش نسبت به پدر و تعهد به خانواده با اهمال کاری تحصیلی در فرزندان جانبازان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 199-212]
اوتیسماثربخشی قصه درمانی بر بهبود مهارتهای ارتباطی و تعاملات اجتماعی کودکان مبتلا به اوتیسم [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 81-104]
ب
بازیدرمانیاثربخشی بازی درمان گری با رویکرد کودکمحور بر مشکلات رفتاری درونی سازی شده کودکان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 223-234]
بازی دو بعدیبررسی مقایسهای اثربخشی بازی های ویدیویی سه بعدی و دو بعدی بر سبک های حل مسئله دانشجویان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 165-182]
بازی ویدیویی سه بعدیبررسی مقایسهای اثربخشی بازی های ویدیویی سه بعدی و دو بعدی بر سبک های حل مسئله دانشجویان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 165-182]
بیاشتهایی عصبیمقایسه اثربخشی طرحواره درمانی و درمان شناختی و رفتاری بر تعدیل طرحوارههای ناسازگار اولیه در بیماران بیاشتهایی عصبی با توجه به پیوند والدین [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 147-163]
باورهای غیرمنطقیعوامل موثر بر تعلل ورزی: کاربرد تحلیل خوشه ای [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 19-38]
باورهای ناامیدیعوامل موثر بر تعلل ورزی: کاربرد تحلیل خوشه ای [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 19-38]
بدنسازارزیابی شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی (MBCT) بر تصویر بدنی در ورزشکاران بدنساز مرد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 127-140]
برنامه نوایشاثربخشی برنامه توانبخشی شنیداری والدمحور"نوایش" بر توانمندی ارتباطی کودکان خردسال منتظر کاشت حلزون شنوایی: تجربه ای از مداخله به هنگام بر روی کودکان ناشنوای زیر یک سال [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 1-18]
برنامۀ آموزش هوش هیجانیطراحی برنامۀ آموزشی هوش هیجانی و مطالعۀ اثربخشی آن در کاهش مشکلات رفتاری نوجوانان تکوالد با مشکلات هیجانی و رفتاری [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 49-67]
بهوشیاریتأثیر مرگ آگاهی بر میزان بهوشیاری موقعیتی و خودشناسی انسجامی موقعیتی در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 201-219]
بیوفیدبکاثربخشی آموزش آرام سازی با بیوفیدبک در کاهش اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 213-222]
پ
پایاییبررسی ویژگیهای سنجشی مقیاس نیاز شخصی به ساختار [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 133-150]
پایاییانطباق و اعتباریابی ابزار اندازه گیری مهارت حل مسئله بینفردی در کودکان 4 تا 6 سال [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 141-152]
پتانسیل وابسته به رویداد (ERP)اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه در تغییر عملکرد قشر مغز در افراد مبتلا به چاقی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 127-145]
پدیدارشناسیتحلیل مضامین شناختی تجربه زیسته استادان در خصوص کیفیت دورههای آموزش مجازی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 115-136]
پدیدارشناسیتحلیل پدیدارشناسانه اضطراب در درس ریاضی از منظر دانشآموزان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 211-231]
پردازش دیداریطراحی و ساخت آزمون جامع سنجش تواناییهای شناختی و روانی حرکتی کودکان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 71-101]
پردازش شنیداریطراحی و ساخت آزمون جامع سنجش تواناییهای شناختی و روانی حرکتی کودکان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 71-101]
پژوهش کیفیتحلیل پدیدارشناسانه اضطراب در درس ریاضی از منظر دانشآموزان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 211-231]
پیشرفت تحصیلیبررسی و مقایسه یادگیری ضمنی و پیشرفت تحصیلی در کلاسهای چندپایه دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 41-56]
پیشرفت تحصیلیتحلیل پدیدارشناسانه اضطراب در درس ریاضی از منظر دانشآموزان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 211-231]
پیشرفت تحصیلی در ریاضیاثر یادگیری مشارکتی بر اضطراب، نگرش و پیشرفت تحصیلی در ریاضی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 117-132]
پیشکلامیطراحی برنامه آموزش مهارتهای پیشکلامی و بررسی اثربخشی آن بر بهبود مهارتهای ارتباطی کودکان با اختلال اتیسم عملکرد بالا [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 17-32]
پیوند والدینیمقایسه اثربخشی طرحواره درمانی و درمان شناختی و رفتاری بر تعدیل طرحوارههای ناسازگار اولیه در بیماران بیاشتهایی عصبی با توجه به پیوند والدین [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 147-163]
ت
تابآوریبررسی رابطه خودکارآمدی و تاب آوری با کیفیت زندگی مادران دارای کودک کم توان ذهنی شهر تهران [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 235-249]
تجربه زیستهتحلیل پدیدارشناسانه اضطراب در درس ریاضی از منظر دانشآموزان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 211-231]
تحریک مستقیم از روی جمجمه (tDCS)اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه در تغییر عملکرد قشر مغز در افراد مبتلا به چاقی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 127-145]
تحلیل خوشهایعوامل موثر بر تعلل ورزی: کاربرد تحلیل خوشه ای [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 19-38]
تحلیل عاملی اکتشافیساخت و اعتباریابی «مقیاس ملی سیمای زندگی دانشجویان»: مطالعه مقدماتی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 115-125]
ترس از فرایند زایمانمقایسه اثربخشی درمان های شناختی-رفتاری و تن آرامی بر ترس از فرآیند زایمان در زنان نخست زا [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 203-217]
تصویر بدنیارزیابی شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی (MBCT) بر تصویر بدنی در ورزشکاران بدنساز مرد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 127-140]
تصویرسازی ذهنیتاثیر تصویرسازی ذهنی همراه با تمرین بدنی بر یادگیری و یادداری مهارتهای حرکتی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 167-178]
تصور فرد از خداپیشبینی نشانگان رفتاری بر اساس تصور فرد از خدا در دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 221-234]
تعادلتأثیر تمرینهای نوروفیدبک بر تعادل، خستگی و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 89-100]
تعارضات زناشوییمقایسه شناخت درمانی مبتنی بر خودگویی بر اساس الگوی ایرانی- اسلامی با شناخت درمانی رایج مبتنی بر خودگویی بر کاهش تعارضات زناشویی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 57-69]
تعاملات اجتماعیاثربخشی قصه درمانی بر بهبود مهارتهای ارتباطی و تعاملات اجتماعی کودکان مبتلا به اوتیسم [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 81-104]
تعللورزیعوامل موثر بر تعلل ورزی: کاربرد تحلیل خوشه ای [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 19-38]
تعلیم و تربیتماهیت فهم در دیدگاه اشلایرماخر و ابعاد روانشناختی و تربیتی آن [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 137-154]
تعهدفرسودگی شغلی پرستاران: نقش هوش هیجانی، هوش معنوی و سختکوشی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 1-16]
تعهد به خانوادهبررسی رابطه نگرش نسبت به پدر و تعهد به خانواده با اهمال کاری تحصیلی در فرزندان جانبازان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 199-212]
تنظیم هیجانیفرسودگی شغلی پرستاران: نقش هوش هیجانی، هوش معنوی و سختکوشی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 1-16]
توانایی های روانی حرکتیطراحی و ساخت آزمون جامع سنجش تواناییهای شناختی و روانی حرکتی کودکان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 71-101]
توانایی های لامسه ایطراحی و ساخت آزمون جامع سنجش تواناییهای شناختی و روانی حرکتی کودکان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 71-101]
توانبخشی شناختیاثربخشی توانبخشی شناختی بر خواندن و حافظه فعال دانش آموزان دارای مشکلات یادگیری خواندن [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 89-100]
توانبخشی شناختیتأثیر گروهدرمانی مبتنی بر توانبخشی شناختی بر حافظه و کارکردهای اجرایی افراد دچار آسیب مغزی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 105-126]
توجهمقایسه اثربخشی دو روش نوروفیدبک و ذهن آگاهی بر توجه و عملکرد در مهارت پرتاب آزاد بسکتبال در ورزشکاران نیمه ماهر [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 199-210]
تولید گفتاراثربخشی برنامه توانبخشی شنیداری والدمحور"نوایش" بر توانمندی ارتباطی کودکان خردسال منتظر کاشت حلزون شنوایی: تجربه ای از مداخله به هنگام بر روی کودکان ناشنوای زیر یک سال [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 1-18]
تئوری انتخاباثربخشی مداخلۀ مبتنی بر تئوری انتخاب و واقعیت درمانی بر رضایت زناشویی (پژوهش مورد منفرد) [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 1-23]
ج
جامعه پسندیبررسی ارتباط فرونشانی احساسات و علائم جسمانی و روانی با توجه به نقش خودشناسی انسجامی، بهوشیاری و شفقت خود، جامعه پسندی و خود مهارگری [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 55-70]
چ
چاقیاثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه در تغییر عملکرد قشر مغز در افراد مبتلا به چاقی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 127-145]
ح
حافظهتأثیر گروهدرمانی مبتنی بر توانبخشی شناختی بر حافظه و کارکردهای اجرایی افراد دچار آسیب مغزی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 105-126]
حافظه فعالاثربخشی توانبخشی شناختی بر خواندن و حافظه فعال دانش آموزان دارای مشکلات یادگیری خواندن [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 89-100]
حافظه کوتاه مدتطراحی و ساخت آزمون جامع سنجش تواناییهای شناختی و روانی حرکتی کودکان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 71-101]
حل مسئلهبررسی مقایسهای اثربخشی بازی های ویدیویی سه بعدی و دو بعدی بر سبک های حل مسئله دانشجویان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 165-182]
حل مسئله بینفردیانطباق و اعتباریابی ابزار اندازه گیری مهارت حل مسئله بینفردی در کودکان 4 تا 6 سال [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 141-152]
خ
خستگیتأثیر تمرینهای نوروفیدبک بر تعادل، خستگی و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 89-100]
خستگی هیجانیارائه مدل علی روابط سرمایه های روانشناختی و هیجانات تدریس: نقش واسطهای خستگی هیجانی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 51-71]
خواندن و نوشتنطراحی و ساخت آزمون جامع سنجش تواناییهای شناختی و روانی حرکتی کودکان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 71-101]
خودتنظیمیعوامل موثر بر تعلل ورزی: کاربرد تحلیل خوشه ای [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 19-38]
خودشناسی انسجامیتأثیر مرگ آگاهی بر میزان بهوشیاری موقعیتی و خودشناسی انسجامی موقعیتی در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 201-219]
خودکارآمدیعوامل موثر بر تعلل ورزی: کاربرد تحلیل خوشه ای [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 19-38]
خودکارآمدیبررسی رابطه خودکارآمدی و تاب آوری با کیفیت زندگی مادران دارای کودک کم توان ذهنی شهر تهران [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 235-249]
خودکارآمدی هیجانیبررسی اثربخشی آموزش خودکارآمدی هیجانی بر سازگاری اجتماعی و اضطراب اجتماعی نوجوانان [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 69-80]
خودکشیساخت و اعتباریابی «مقیاس ملی سیمای زندگی دانشجویان»: مطالعه مقدماتی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 115-125]
خودگوییمقایسه شناخت درمانی مبتنی بر خودگویی بر اساس الگوی ایرانی- اسلامی با شناخت درمانی رایج مبتنی بر خودگویی بر کاهش تعارضات زناشویی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 57-69]
دارودرمانیمقایسه اثربخشی آموزش رفتاری والدین و دارودرمانی بر شدت نشانه های دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی مبتلا به اختلال کاستی توجه/بیش فعالی (AD/HD) و استرس فرزندپروری در مادران آنها [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 1-19]
دانش ادراکیطراحی و ساخت آزمون جامع سنجش تواناییهای شناختی و روانی حرکتی کودکان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 71-101]
دانش آموزبررسی رابطه ی عملکرد خانواده با استفاده از شبکه های اجتماعی در دانش آموزان دبیرستانی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 153-165]
دانش آموزان پسرتاثیر تصویرسازی ذهنی همراه با تمرین بدنی بر یادگیری و یادداری مهارتهای حرکتی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 167-178]
دانش آموزان متوسطهتحلیل پدیدارشناسانه عوامل موثر در افت انگیزه تحصیلی در دانشآموزان مدارس متوسطه [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 235-254]
دانشجوبررسی مقایسهای اثربخشی بازی های ویدیویی سه بعدی و دو بعدی بر سبک های حل مسئله دانشجویان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 165-182]
دانشجویاناثربخشی آموزش آرام سازی با بیوفیدبک در کاهش اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 213-222]
دانشجویان علوم پزشکیپیشبینی نشانگان رفتاری بر اساس تصور فرد از خدا در دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 221-234]
دانش کمّیطراحی و ساخت آزمون جامع سنجش تواناییهای شناختی و روانی حرکتی کودکان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 71-101]
درمان تن آرامیمقایسه اثربخشی درمان های شناختی-رفتاری و تن آرامی بر ترس از فرآیند زایمان در زنان نخست زا [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 203-217]
درمان شناختی-رفتاریمقایسه اثربخشی درمان های شناختی-رفتاری و تن آرامی بر ترس از فرآیند زایمان در زنان نخست زا [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 203-217]
درمان شناختی و رفتاریمقایسه اثربخشی طرحواره درمانی و درمان شناختی و رفتاری بر تعدیل طرحوارههای ناسازگار اولیه در بیماران بیاشتهایی عصبی با توجه به پیوند والدین [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 147-163]
دوره ابتداییبررسی و مقایسه یادگیری ضمنی و پیشرفت تحصیلی در کلاسهای چندپایه دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 41-56]
دوره های آموزش مجازی دانشگاه تهرانتحلیل مضامین شناختی تجربه زیسته استادان در خصوص کیفیت دورههای آموزش مجازی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 115-136]
ذ
ذهن آگاهیمقایسه اثربخشی دو روش نوروفیدبک و ذهن آگاهی بر توجه و عملکرد در مهارت پرتاب آزاد بسکتبال در ورزشکاران نیمه ماهر [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 199-210]
ذهنآگاهیارزیابی شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی (MBCT) بر تصویر بدنی در ورزشکاران بدنساز مرد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 127-140]
ذهنی سازیمقایسه نظریه ذهن در بیماران مبتلا به اختلال های اضطرابی و افراد عادی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 237-247]
ر
رشد هیجان کارکردیاثربخشی برنامه توانبخشی گروهی فلورتایم بر اساس هیجان ابرازشده مادران بر کارکردهای هیجانی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 221-242]
رضایت زناشوییاثربخشی مداخلۀ مبتنی بر تئوری انتخاب و واقعیت درمانی بر رضایت زناشویی (پژوهش مورد منفرد) [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 1-23]
رضایت زناشوییرابطه بین مولفه های بخشایش گری با رضایت زناشویی در مادران دارای کودکان نارسایی های رشدی و هوشی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 103-113]
رضایت مندی زوجیتبررسی رابطه رضایتمندی زوجیت و سبکهای تفکر معلمان متأهل زن در شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 71-88]
رضایت مندی زوجیتبررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس رضایت مندی زوجیت در گروه معلمان متأهل زن شهر تهران [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 163-179]
رفتاردرمانی دیالکتیکیمقایسه اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی و نوروفیدبک بر کاهش نشانه های پیش مرضی اختلال دوقطبی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 101-116]
رفتارهای کلیشهای و تکراریاثربخشی قصه درمانی بر بهبود مهارتهای ارتباطی و تعاملات اجتماعی کودکان مبتلا به اوتیسم [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 81-104]
رواییبررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس رضایت مندی زوجیت در گروه معلمان متأهل زن شهر تهران [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 163-179]
روایی محتواییطراحی و تعیین روایی محتوایی و صوری مقیاس هوش معنوی در دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 39-49]
روش هرمنوتیکیماهیت فهم در دیدگاه اشلایرماخر و ابعاد روانشناختی و تربیتی آن [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 137-154]
رویکرد کودکمحوراثربخشی بازی درمان گری با رویکرد کودکمحور بر مشکلات رفتاری درونی سازی شده کودکان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 223-234]
رویکرد هیجانمدارارائه مدل تلفیقی رویکرد هیجان مدار و مدل گاتمن و اثربخشی آن بر کیفیت رابطه زناشویی زنان متاهل [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 73-88]
ز
زندگی دانشجوییساخت و اعتباریابی «مقیاس ملی سیمای زندگی دانشجویان»: مطالعه مقدماتی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 115-125]
س
سازگاری اجتماعیبررسی اثربخشی آموزش خودکارآمدی هیجانی بر سازگاری اجتماعی و اضطراب اجتماعی نوجوانان [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 69-80]
سازنده گراییامکان سنجی اجرای رویکرد نظریه یادگیری سازنده گرایی در فعالیت های یاددهی _ یادگیری دانش آموزان از دیدگاه دبیران [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 183-197]
سازوکارهای توسعهایارائه الگویی برای خودارزیابی سرآمدی سازوکارهای توسعهای مبتنی بر یادگیری و بهبود عملکرد [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 179-202]
سبک تفکربررسی رابطه رضایتمندی زوجیت و سبکهای تفکر معلمان متأهل زن در شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 71-88]
سبک زندگیساخت و اعتباریابی «مقیاس ملی سیمای زندگی دانشجویان»: مطالعه مقدماتی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 115-125]
سرعت روانی حرکتیطراحی و ساخت آزمون جامع سنجش تواناییهای شناختی و روانی حرکتی کودکان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 71-101]
سرعت واکنش و تصمیم گیریطراحی و ساخت آزمون جامع سنجش تواناییهای شناختی و روانی حرکتی کودکان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 71-101]
شبکه های اجتماعی مجازیبررسی رابطه ی عملکرد خانواده با استفاده از شبکه های اجتماعی در دانش آموزان دبیرستانی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 153-165]
شیفتگی مرتبط با کارویژگیهای روانسنجی پرسشنامهی شیفتگی مرتبط با کار [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 33-48]
شناخت درمانیمقایسه شناخت درمانی مبتنی بر خودگویی بر اساس الگوی ایرانی- اسلامی با شناخت درمانی رایج مبتنی بر خودگویی بر کاهش تعارضات زناشویی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 57-69]
شناخت درمانیارزیابی شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی (MBCT) بر تصویر بدنی در ورزشکاران بدنساز مرد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 127-140]
طرحواره درمانمقایسه اثربخشی طرحواره درمانی و درمان شناختی و رفتاری بر تعدیل طرحوارههای ناسازگار اولیه در بیماران بیاشتهایی عصبی با توجه به پیوند والدین [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 147-163]
ع
علائم جسمانی و روانیبررسی ارتباط فرونشانی احساسات و علائم جسمانی و روانی با توجه به نقش خودشناسی انسجامی، بهوشیاری و شفقت خود، جامعه پسندی و خود مهارگری [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 55-70]
عملی بودنبررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس رضایت مندی زوجیت در گروه معلمان متأهل زن شهر تهران [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 163-179]
عملکرد خانوادهبررسی رابطه ی عملکرد خانواده با استفاده از شبکه های اجتماعی در دانش آموزان دبیرستانی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 153-165]
عملکرد ورزشیتأثیر تمرینات نوروفیدبک بر کاهش اضطراب ورزشی و افزایش عملکرد ورزشکاران [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 21-37]
عوامل آموزشگاهیتحلیل پدیدارشناسانه عوامل موثر در افت انگیزه تحصیلی در دانشآموزان مدارس متوسطه [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 235-254]
عوامل تاثیرگذار بر هویتارائه مدلی مفهومی برای بهبود شکل گیری هویت دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 183-198]
عوامل خانوادگیتحلیل پدیدارشناسانه عوامل موثر در افت انگیزه تحصیلی در دانشآموزان مدارس متوسطه [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 235-254]
عوامل فردیتحلیل پدیدارشناسانه عوامل موثر در افت انگیزه تحصیلی در دانشآموزان مدارس متوسطه [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 235-254]
ف
فرآیندهای خود نظم بخشیبررسی ارتباط فرونشانی احساسات و علائم جسمانی و روانی با توجه به نقش خودشناسی انسجامی، بهوشیاری و شفقت خود، جامعه پسندی و خود مهارگری [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 55-70]
فرزندان جانبازانبررسی رابطه نگرش نسبت به پدر و تعهد به خانواده با اهمال کاری تحصیلی در فرزندان جانبازان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 199-212]
فرونشانی احساساتبررسی ارتباط فرونشانی احساسات و علائم جسمانی و روانی با توجه به نقش خودشناسی انسجامی، بهوشیاری و شفقت خود، جامعه پسندی و خود مهارگری [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 55-70]
فلورتایماثربخشی برنامه توانبخشی گروهی فلورتایم بر اساس هیجان ابرازشده مادران بر کارکردهای هیجانی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 221-242]
ق
قصه درمانیاثربخشی قصه درمانی بر بهبود مهارتهای ارتباطی و تعاملات اجتماعی کودکان مبتلا به اوتیسم [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 81-104]
ک
کارکردهای اجراییتأثیر گروهدرمانی مبتنی بر توانبخشی شناختی بر حافظه و کارکردهای اجرایی افراد دچار آسیب مغزی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 105-126]
کارکنان هواپیماییویژگیهای روانسنجی پرسشنامهی شیفتگی مرتبط با کار [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 33-48]
کفایت شخصیفرسودگی شغلی پرستاران: نقش هوش هیجانی، هوش معنوی و سختکوشی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 1-16]
کیفیتتحلیل مضامین شناختی تجربه زیسته استادان در خصوص کیفیت دورههای آموزش مجازی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 115-136]
کیفیت رابطه زناشوییارائه مدل تلفیقی رویکرد هیجان مدار و مدل گاتمن و اثربخشی آن بر کیفیت رابطه زناشویی زنان متاهل [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 73-88]
کیفیت زندگیبررسی رابطه خودکارآمدی و تاب آوری با کیفیت زندگی مادران دارای کودک کم توان ذهنی شهر تهران [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 235-249]
کلاس چندپایهبررسی و مقایسه یادگیری ضمنی و پیشرفت تحصیلی در کلاسهای چندپایه دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 41-56]
کودکان اتیسم عملکرد بالاطراحی برنامه آموزش مهارتهای پیشکلامی و بررسی اثربخشی آن بر بهبود مهارتهای ارتباطی کودکان با اختلال اتیسم عملکرد بالا [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 17-32]
گ
گروه درمانی شناختی- رفتاریتاثیر گروه درمانی شناختی- رفتاری بر نشخوار ذهنی و اضطراب بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 155-167]
م
مادراناثربخشی برنامه توانبخشی گروهی فلورتایم بر اساس هیجان ابرازشده مادران بر کارکردهای هیجانی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 221-242]
مادران کودکان کم توان ذهنیبررسی رابطه خودکارآمدی و تاب آوری با کیفیت زندگی مادران دارای کودک کم توان ذهنی شهر تهران [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 235-249]
مادران کودکان نارسایی های رشدی و هوشیرابطه بین مولفه های بخشایش گری با رضایت زناشویی در مادران دارای کودکان نارسایی های رشدی و هوشی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 103-113]
مالتیپل اسکلروزیستأثیر تمرینهای نوروفیدبک بر تعادل، خستگی و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 89-100]
محیط کاریاثربخشی آموزش مهارت های زندگی ویژه بزرگسالان شاغل در محیطهای کاری [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 179-200]
مدل تلفیقیارائه مدل تلفیقی رویکرد هیجان مدار و مدل گاتمن و اثربخشی آن بر کیفیت رابطه زناشویی زنان متاهل [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 73-88]
مدل گاتمنارائه مدل تلفیقی رویکرد هیجان مدار و مدل گاتمن و اثربخشی آن بر کیفیت رابطه زناشویی زنان متاهل [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 73-88]
مرگآگاهیتأثیر مرگ آگاهی بر میزان بهوشیاری موقعیتی و خودشناسی انسجامی موقعیتی در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 201-219]
مشکلات خواندناثربخشی توانبخشی شناختی بر خواندن و حافظه فعال دانش آموزان دارای مشکلات یادگیری خواندن [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 89-100]
مشکلات رفتاری درونیسازی شدهاثربخشی بازی درمان گری با رویکرد کودکمحور بر مشکلات رفتاری درونی سازی شده کودکان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 223-234]
مشکلات هیجانی و رفتاریطراحی برنامۀ آموزشی هوش هیجانی و مطالعۀ اثربخشی آن در کاهش مشکلات رفتاری نوجوانان تکوالد با مشکلات هیجانی و رفتاری [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 49-67]
معلمان متأهل زنبررسی رابطه رضایتمندی زوجیت و سبکهای تفکر معلمان متأهل زن در شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 71-88]
معلمان متأهل زنبررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس رضایت مندی زوجیت در گروه معلمان متأهل زن شهر تهران [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 163-179]
معنویتفرسودگی شغلی پرستاران: نقش هوش هیجانی، هوش معنوی و سختکوشی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 1-16]
معنویتطراحی و تعیین روایی محتوایی و صوری مقیاس هوش معنوی در دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 39-49]
مقیاس ملی سیمای زندگی دانشجوییساخت و اعتباریابی «مقیاس ملی سیمای زندگی دانشجویان»: مطالعه مقدماتی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 115-125]
مقیاس نیاز شخصی به ساختاربررسی ویژگیهای سنجشی مقیاس نیاز شخصی به ساختار [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 133-150]
مهارت ارتباطیاثربخشی برنامه توانبخشی شنیداری والدمحور"نوایش" بر توانمندی ارتباطی کودکان خردسال منتظر کاشت حلزون شنوایی: تجربه ای از مداخله به هنگام بر روی کودکان ناشنوای زیر یک سال [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 1-18]
مهارتهای اجتماعیتأثیر آموزش مهارتهای روانی اجتماعی بر مدیریت استرس شغلی و روانشناختی رانندگان اتوبوس [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 101-114]
مهارتهای ارتباطیطراحی برنامه آموزش مهارتهای پیشکلامی و بررسی اثربخشی آن بر بهبود مهارتهای ارتباطی کودکان با اختلال اتیسم عملکرد بالا [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 17-32]
مهارتهای حرکتیتاثیر تصویرسازی ذهنی همراه با تمرین بدنی بر یادگیری و یادداری مهارتهای حرکتی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 167-178]
مورد منفرداثربخشی مداخلۀ مبتنی بر تئوری انتخاب و واقعیت درمانی بر رضایت زناشویی (پژوهش مورد منفرد) [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 1-23]
مولتیپل اسکلروزیستأثیر مرگ آگاهی بر میزان بهوشیاری موقعیتی و خودشناسی انسجامی موقعیتی در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 201-219]
مولفه های بخشایش گریرابطه بین مولفه های بخشایش گری با رضایت زناشویی در مادران دارای کودکان نارسایی های رشدی و هوشی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 103-113]
ن
نشانگان رفتاریپیشبینی نشانگان رفتاری بر اساس تصور فرد از خدا در دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 221-234]
نشانههای افسردگیتأثیر گروهدرمانی مبتنی بر توانبخشی شناختی بر حافظه و کارکردهای اجرایی افراد دچار آسیب مغزی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 105-126]
نشانه های پیش مرضی اختلال دوقطبیمقایسه اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی و نوروفیدبک بر کاهش نشانه های پیش مرضی اختلال دوقطبی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 101-116]
نشخوار ذهنیتاثیر گروه درمانی شناختی- رفتاری بر نشخوار ذهنی و اضطراب بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 155-167]
نظریه یادگیریامکان سنجی اجرای رویکرد نظریه یادگیری سازنده گرایی در فعالیت های یاددهی _ یادگیری دانش آموزان از دیدگاه دبیران [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 183-197]
نظریه ذهنمقایسه نظریه ذهن در بیماران مبتلا به اختلال های اضطرابی و افراد عادی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 237-247]
نظریۀ مدیریت وحشتتأثیر مرگ آگاهی بر میزان بهوشیاری موقعیتی و خودشناسی انسجامی موقعیتی در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 201-219]
نقد هرمنوتیکماهیت فهم در دیدگاه اشلایرماخر و ابعاد روانشناختی و تربیتی آن [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 137-154]
نقش دانشگاهارائه مدلی مفهومی برای بهبود شکل گیری هویت دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 183-198]
نگرش نسبت به پدربررسی رابطه نگرش نسبت به پدر و تعهد به خانواده با اهمال کاری تحصیلی در فرزندان جانبازان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 199-212]
نگرش نسبت به ریاضیاثر یادگیری مشارکتی بر اضطراب، نگرش و پیشرفت تحصیلی در ریاضی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 117-132]
نوجوانانبررسی اثربخشی آموزش خودکارآمدی هیجانی بر سازگاری اجتماعی و اضطراب اجتماعی نوجوانان [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 69-80]
نوجوانان خانوادههای تکوالدطراحی برنامۀ آموزشی هوش هیجانی و مطالعۀ اثربخشی آن در کاهش مشکلات رفتاری نوجوانان تکوالد با مشکلات هیجانی و رفتاری [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 49-67]
نوروفیدبکتأثیر تمرینات نوروفیدبک بر کاهش اضطراب ورزشی و افزایش عملکرد ورزشکاران [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 21-37]
نوروفیدبکتأثیر تمرینهای نوروفیدبک بر تعادل، خستگی و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 89-100]
نوروفیدبکمقایسه اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی و نوروفیدبک بر کاهش نشانه های پیش مرضی اختلال دوقطبی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 101-116]
نوروفیدبکمقایسه اثربخشی دو روش نوروفیدبک و ذهن آگاهی بر توجه و عملکرد در مهارت پرتاب آزاد بسکتبال در ورزشکاران نیمه ماهر [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 199-210]
و
واقعیت درمانیاثربخشی مداخلۀ مبتنی بر تئوری انتخاب و واقعیت درمانی بر رضایت زناشویی (پژوهش مورد منفرد) [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 1-23]
ورزشکارارزیابی شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی (MBCT) بر تصویر بدنی در ورزشکاران بدنساز مرد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 127-140]