نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش سازمانی ارائه الگوی یادگیری مبتنی بر بازی (غیردیجیتال) با رویکرد حل‌مسئله برای آموزش سازمانی و نقد دوره‌‌های آموزشی موجود براساس آن [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 209-245]

ا

  • اختلال رفتاری اثربخشی آموزش ترکیبی برنامه حضوری- مجازی درمان تعامل والد- کودک بر اساس رویکرد آیبرگ بر رابطه مادر و کودک مبتلا به اختلال‌های رفتاری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 1-14]
  • اضطرار مقایسه نارسایی هیجانی، اضطرار منفی و پرخاشگری در زندانیان با و بدون اختلال خشم انفجاری متناوب [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 169-183]
  • اعتبار روایی محتوایی، ساختار عاملی و تغییر ناپذیری جنسیتی مقیاس جهت‌گیری تعلق‌پذیری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 15-29]
  • انگیزش نگرش نقش انگیزش والدین در انگیزش خودمختار دانش‌آموزان برای انجام تکالیف شب: آزمون مدلی بر اساس نظریه خودتعیین‌گری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 151-168]

ب

  • باند فرکانسی مقایسه طیف توان الکتروانسفالوگرافی بین بیماران مبتلا به‌ سندرم روده تحریک‌پذیر و افراد سالم [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 49-65]
  • برنامه حضوری- مجازی درمان تعامل والد- کودک اثربخشی آموزش ترکیبی برنامه حضوری- مجازی درمان تعامل والد- کودک بر اساس رویکرد آیبرگ بر رابطه مادر و کودک مبتلا به اختلال‌های رفتاری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 1-14]

پ

  • پدیدارشناسی مطالعه پدیدارشناختی مدرسه طبیعت و پیامدهای آن در رشد عاطفی و اجتماعی کودکان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 117-136]
  • پرخاشگری مقایسه نارسایی هیجانی، اضطرار منفی و پرخاشگری در زندانیان با و بدون اختلال خشم انفجاری متناوب [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 169-183]
  • پرخوری رابطه ترس از خودشفقتی و ترس از شادی با پرخوری از طریق میانجی‌گری عاطفه مثبت و منفی در دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 101-115]
  • پرسشنامه شاخص ذخیره شناختی رواسازی نسخه فارسی پرسشنامه شاخص ذخیره شناختی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 87-99]

ت

  • ترس از خودشفقتی رابطه ترس از خودشفقتی و ترس از شادی با پرخوری از طریق میانجی‌گری عاطفه مثبت و منفی در دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 101-115]
  • ترس از شادی رابطه ترس از خودشفقتی و ترس از شادی با پرخوری از طریق میانجی‌گری عاطفه مثبت و منفی در دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 101-115]
  • تعلق پذیری روایی محتوایی، ساختار عاملی و تغییر ناپذیری جنسیتی مقیاس جهت‌گیری تعلق‌پذیری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 15-29]
  • تغییر ناپذیری روایی محتوایی، ساختار عاملی و تغییر ناپذیری جنسیتی مقیاس جهت‌گیری تعلق‌پذیری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 15-29]
  • تفکر علمی ارتقا تفکر علمی در کودکان پیش‌دبستانی: طراحی بسته آموزشی مبتنی بر رویکرد تجربی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 31-48]
  • تقویت مقابله زوجی اثربخشی آموزش تقویت مقابله زوجی بر سازگاری زناشویی و راهبردهای مقابله‌ای زوجی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 67-85]
  • تکلیف شب نقش انگیزش والدین در انگیزش خودمختار دانش‌آموزان برای انجام تکالیف شب: آزمون مدلی بر اساس نظریه خودتعیین‌گری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 151-168]

ح

  • حل‌مسئله ارتقا تفکر علمی در کودکان پیش‌دبستانی: طراحی بسته آموزشی مبتنی بر رویکرد تجربی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 31-48]

خ

  • خشم مقایسه نارسایی هیجانی، اضطرار منفی و پرخاشگری در زندانیان با و بدون اختلال خشم انفجاری متناوب [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 169-183]
  • خودمراقبتی ساخت و هنجاریابی مقیاس خودمراقبتی سالمندان شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 185-208]

ذ

  • ذخیره شناختی رواسازی نسخه فارسی پرسشنامه شاخص ذخیره شناختی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 87-99]

ر

  • رابطه مادر- کودک اثربخشی آموزش ترکیبی برنامه حضوری- مجازی درمان تعامل والد- کودک بر اساس رویکرد آیبرگ بر رابطه مادر و کودک مبتلا به اختلال‌های رفتاری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 1-14]
  • راهبردهای مقابله‌ای زوجی اثربخشی آموزش تقویت مقابله زوجی بر سازگاری زناشویی و راهبردهای مقابله‌ای زوجی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 67-85]
  • رشد اجتماعی مطالعه پدیدارشناختی مدرسه طبیعت و پیامدهای آن در رشد عاطفی و اجتماعی کودکان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 117-136]
  • رشد عاطفی مطالعه پدیدارشناختی مدرسه طبیعت و پیامدهای آن در رشد عاطفی و اجتماعی کودکان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 117-136]
  • رضایت زناشویی اثربخشی آموزش تقویت مقابله زوجی بر سازگاری زناشویی و راهبردهای مقابله‌ای زوجی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 67-85]
  • روایی محتوایی روایی محتوایی، ساختار عاملی و تغییر ناپذیری جنسیتی مقیاس جهت‌گیری تعلق‌پذیری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 15-29]
  • رویکرد تلفیقی گاتمن و گلاسر اثربخشی برنامه پیشگیری و بهبود رابطه مبتنی بر رویکرد تلفیقی گاتمن و گلاسر بر عشق، احترام و صمیمیت زناشویی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 137-149]
  • رویکرد حل‌مسئله ارائه الگوی یادگیری مبتنی بر بازی (غیردیجیتال) با رویکرد حل‌مسئله برای آموزش سازمانی و نقد دوره‌‌های آموزشی موجود براساس آن [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 209-245]

س

  • ساختار عاملی روایی محتوایی، ساختار عاملی و تغییر ناپذیری جنسیتی مقیاس جهت‌گیری تعلق‌پذیری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 15-29]
  • ساخت آزمون ساخت و هنجاریابی مقیاس خودمراقبتی سالمندان شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 185-208]
  • سازگاری زناشویی اثربخشی آموزش تقویت مقابله زوجی بر سازگاری زناشویی و راهبردهای مقابله‌ای زوجی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 67-85]
  • سالمندی رواسازی نسخه فارسی پرسشنامه شاخص ذخیره شناختی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 87-99]
  • سالمندان ساخت و هنجاریابی مقیاس خودمراقبتی سالمندان شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 185-208]
  • سندرم روده تحریک‌پذیر مقایسه طیف توان الکتروانسفالوگرافی بین بیماران مبتلا به‌ سندرم روده تحریک‌پذیر و افراد سالم [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 49-65]

ش

  • شایستگی نقش انگیزش والدین در انگیزش خودمختار دانش‌آموزان برای انجام تکالیف شب: آزمون مدلی بر اساس نظریه خودتعیین‌گری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 151-168]

ص

  • صمیمیت زناشویی اثربخشی برنامه پیشگیری و بهبود رابطه مبتنی بر رویکرد تلفیقی گاتمن و گلاسر بر عشق، احترام و صمیمیت زناشویی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 137-149]

ط

  • طیف توان مقایسه طیف توان الکتروانسفالوگرافی بین بیماران مبتلا به‌ سندرم روده تحریک‌پذیر و افراد سالم [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 49-65]

ع

  • عاطفه مثبت رابطه ترس از خودشفقتی و ترس از شادی با پرخوری از طریق میانجی‌گری عاطفه مثبت و منفی در دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 101-115]
  • عاطفه منفی رابطه ترس از خودشفقتی و ترس از شادی با پرخوری از طریق میانجی‌گری عاطفه مثبت و منفی در دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 101-115]
  • عشق و احترام اثربخشی برنامه پیشگیری و بهبود رابطه مبتنی بر رویکرد تلفیقی گاتمن و گلاسر بر عشق، احترام و صمیمیت زناشویی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 137-149]
  • علوم رفتاری ارائه الگوی یادگیری مبتنی بر بازی (غیردیجیتال) با رویکرد حل‌مسئله برای آموزش سازمانی و نقد دوره‌‌های آموزشی موجود براساس آن [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 209-245]

ک

  • کودکان مطالعه پدیدارشناختی مدرسه طبیعت و پیامدهای آن در رشد عاطفی و اجتماعی کودکان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 117-136]
  • کودکان پیش‌دبستانی ارتقا تفکر علمی در کودکان پیش‌دبستانی: طراحی بسته آموزشی مبتنی بر رویکرد تجربی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 31-48]

م

  • مدرسه طبیعت مطالعه پدیدارشناختی مدرسه طبیعت و پیامدهای آن در رشد عاطفی و اجتماعی کودکان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 117-136]

و

  • واژه‌های کلیدی: نارسایی هیجانی مقایسه نارسایی هیجانی، اضطرار منفی و پرخاشگری در زندانیان با و بدون اختلال خشم انفجاری متناوب [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 169-183]

ه

  • هنجاریابی ساخت و هنجاریابی مقیاس خودمراقبتی سالمندان شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 185-208]

ی

  • یادگیری مبتنی بر بازی ارائه الگوی یادگیری مبتنی بر بازی (غیردیجیتال) با رویکرد حل‌مسئله برای آموزش سازمانی و نقد دوره‌‌های آموزشی موجود براساس آن [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 209-245]