نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزاررسانی تاثیر ذهن‌آگاهی و مدیریت خشم بر خشم، اضطراب و افسردگی دانش‌آموزان آزاررسان پسر دوره متوسطه اول [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 101-120]
  • آسیب ورزشی اثربخشی درمان مبتنی‌بر پذیرش و تعهد (ACT)، بر نشخوار فکری در دختران نوجوان ورزشکار حرفه‌ای دارای آسیب ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 165-180]
  • آموزش سازمانی ارائه الگوی یادگیری مبتنی بر بازی (غیردیجیتال) با رویکرد حل‌مسئله برای آموزش سازمانی و نقد دوره‌‌های آموزشی موجود براساس آن [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 209-245]

ا

  • اختلال رفتاری اثربخشی آموزش ترکیبی برنامه حضوری- مجازی درمان تعامل والد- کودک بر اساس رویکرد آیبرگ بر رابطه مادر و کودک مبتلا به اختلال‌های رفتاری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 1-14]
  • ایروبیک تأثیر هشت هفته تمرین ایروبیک بر علائم خودآزاری دختران نوجوان شهرکرج [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 241-253]
  • استرس واکاوی میزان استرس درمان‌گران در هنگام تشخیص و درمان اختلال‌های روانی، برپایه مدل فرایند جست‌وجوی اطلاعات کولثاو [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 43-60]
  • اضطراب تاثیر ذهن‌آگاهی و مدیریت خشم بر خشم، اضطراب و افسردگی دانش‌آموزان آزاررسان پسر دوره متوسطه اول [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 101-120]
  • اضطرار مقایسه نارسایی هیجانی، اضطرار منفی و پرخاشگری در زندانیان با و بدون اختلال خشم انفجاری متناوب [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 169-183]
  • اعتبار روایی محتوایی، ساختار عاملی و تغییر ناپذیری جنسیتی مقیاس جهت‌گیری تعلق‌پذیری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 15-29]
  • افسردگی نقش زیست‌نشانگرهای برگرفته از تکلیف عملکرد پیوسته هیجانی در تشخیص زنان و مردان افسرده [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 83-99]
  • افسردگی تاثیر ذهن‌آگاهی و مدیریت خشم بر خشم، اضطراب و افسردگی دانش‌آموزان آزاررسان پسر دوره متوسطه اول [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 101-120]
  • افسردگی رابطه‌ی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و افسردگی در دختران دارای روابط عاطفی: نقش میانجی مشکلات بین‌فردی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 273-291]
  • انحراف اجتماعی شناسایی و تبیین اثرگذارترین و اثرپذیرترین مؤلفه‌های مؤثر بر گرایش دانش‌آموزان به وندالیسم با روش دیمتل فازی (مورد مطالعه: دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهرستان خرم‌آباد) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 181-208]
  • انگیزش نگرش نقش انگیزش والدین در انگیزش خودمختار دانش‌آموزان برای انجام تکالیف شب: آزمون مدلی بر اساس نظریه خودتعیین‌گری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 151-168]

ب

  • بازداری رفتاری اثربخشی تمرینات حرکتی ریتمیک بر کارکردهای اجرایی، در مؤلفه‌های بازداری رفتاری و حافظه فعال کودکان پسر اوتیستیک با عملکرد بالا [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 143-163]
  • باند فرکانسی مقایسه طیف توان الکتروانسفالوگرافی بین بیماران مبتلا به‌ سندرم روده تحریک‌پذیر و افراد سالم [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 49-65]
  • برنامه پایش ازدواج تهیه و رواسازی برنامه پایش ازدواج [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 121-141]
  • برنامه حضوری- مجازی درمان تعامل والد- کودک اثربخشی آموزش ترکیبی برنامه حضوری- مجازی درمان تعامل والد- کودک بر اساس رویکرد آیبرگ بر رابطه مادر و کودک مبتلا به اختلال‌های رفتاری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 1-14]

پ

  • پایایی تهیه و رواسازی برنامه پایش ازدواج [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 121-141]
  • پدیدارشناسی مطالعه پدیدارشناختی مدرسه طبیعت و پیامدهای آن در رشد عاطفی و اجتماعی کودکان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 117-136]
  • پرخاشگری مقایسه نارسایی هیجانی، اضطرار منفی و پرخاشگری در زندانیان با و بدون اختلال خشم انفجاری متناوب [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 169-183]
  • پرخوری رابطه ترس از خودشفقتی و ترس از شادی با پرخوری از طریق میانجی‌گری عاطفه مثبت و منفی در دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 101-115]
  • پرسشنامه شاخص ذخیره شناختی رواسازی نسخه فارسی پرسشنامه شاخص ذخیره شناختی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 87-99]
  • پریشانی روان‌شناختی نقش واسطه‌ای پریشانی روان‌شناختی، راهبرد ارزیابی مجدد تنظیم هیجان و راهبرد سرکوبگری تنظیم هیجان در رابطه خشونت خانگی و عملکردهای شناختی در زنان قربانی خشونت [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 1-21]

ت

  • تحریک جریان مستقیم فراجمجمه‌ای بررسی نقش نواحی آهیانه خُلفی در تفکر خلاق واگرا از طریق تحریک جریان مستقیم فراجمجمه‌ای (tDCS) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 209-224]
  • تحریک مغزی بررسی نقش نواحی آهیانه خُلفی در تفکر خلاق واگرا از طریق تحریک جریان مستقیم فراجمجمه‌ای (tDCS) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 209-224]
  • تحلیل چند سطحی مقایسه عوامل مؤثر بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان پایه هشتم در کشورهای ایران و کره، مبتنی بر داده‌های تیمز [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 61-82]
  • ترس از خودشفقتی رابطه ترس از خودشفقتی و ترس از شادی با پرخوری از طریق میانجی‌گری عاطفه مثبت و منفی در دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 101-115]
  • ترس از شادی رابطه ترس از خودشفقتی و ترس از شادی با پرخوری از طریق میانجی‌گری عاطفه مثبت و منفی در دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 101-115]
  • تعلق پذیری روایی محتوایی، ساختار عاملی و تغییر ناپذیری جنسیتی مقیاس جهت‌گیری تعلق‌پذیری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 15-29]
  • تغییرپذیری ضربان قلب واکاوی میزان استرس درمان‌گران در هنگام تشخیص و درمان اختلال‌های روانی، برپایه مدل فرایند جست‌وجوی اطلاعات کولثاو [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 43-60]
  • تغییر ناپذیری روایی محتوایی، ساختار عاملی و تغییر ناپذیری جنسیتی مقیاس جهت‌گیری تعلق‌پذیری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 15-29]
  • تفکر علمی ارتقا تفکر علمی در کودکان پیش‌دبستانی: طراحی بسته آموزشی مبتنی بر رویکرد تجربی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 31-48]
  • تقویت مقابله زوجی اثربخشی آموزش تقویت مقابله زوجی بر سازگاری زناشویی و راهبردهای مقابله‌ای زوجی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 67-85]
  • تکلیف شب نقش انگیزش والدین در انگیزش خودمختار دانش‌آموزان برای انجام تکالیف شب: آزمون مدلی بر اساس نظریه خودتعیین‌گری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 151-168]
  • تکلیف عملکرد پیوسته هیجانی نقش زیست‌نشانگرهای برگرفته از تکلیف عملکرد پیوسته هیجانی در تشخیص زنان و مردان افسرده [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 83-99]
  • تمرینات حرکتی ریتمیک اثربخشی تمرینات حرکتی ریتمیک بر کارکردهای اجرایی، در مؤلفه‌های بازداری رفتاری و حافظه فعال کودکان پسر اوتیستیک با عملکرد بالا [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 143-163]
  • تیمز 2011 مقایسه عوامل مؤثر بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان پایه هشتم در کشورهای ایران و کره، مبتنی بر داده‌های تیمز [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 61-82]
  • تنظیم هیجان نقش واسطه‌ای پریشانی روان‌شناختی، راهبرد ارزیابی مجدد تنظیم هیجان و راهبرد سرکوبگری تنظیم هیجان در رابطه خشونت خانگی و عملکردهای شناختی در زنان قربانی خشونت [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 1-21]
  • توانبخشی شناختی تأثیر توانبخشی شناختی بر حافظه فعال و سرعت پردازش در کودکان و نوجوانان سرطانی بقایافته [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 225-240]
  • توانمندسازی روان‌شناختی طراحی مدل ساختاری روابط سبک‌های رهبری ادراک‌ شده، خودکارآمدی و توانمندسازی ساختاری با توانمندسازی روان‌شناختی دبیران [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 255-272]
  • توانمندسازی ساختاری طراحی مدل ساختاری روابط سبک‌های رهبری ادراک‌ شده، خودکارآمدی و توانمندسازی ساختاری با توانمندسازی روان‌شناختی دبیران [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 255-272]

ح

  • حافظه فعال تأثیر توانبخشی شناختی بر حافظه فعال و سرعت پردازش در کودکان و نوجوانان سرطانی بقایافته [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 225-240]
  • حافظه فعال اثربخشی تمرینات حرکتی ریتمیک بر کارکردهای اجرایی، در مؤلفه‌های بازداری رفتاری و حافظه فعال کودکان پسر اوتیستیک با عملکرد بالا [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 143-163]
  • حل‌مسئله ارتقا تفکر علمی در کودکان پیش‌دبستانی: طراحی بسته آموزشی مبتنی بر رویکرد تجربی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 31-48]

خ

  • خانواده‌محور طراحی و تدوین برنامه مداخله روان‌شناختی خانواده‌محور: ارزیابی اثربخشی در رضامندی زوجیت والدین شاغل دارای نوجوان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 23-41]
  • خشم مقایسه نارسایی هیجانی، اضطرار منفی و پرخاشگری در زندانیان با و بدون اختلال خشم انفجاری متناوب [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 169-183]
  • خشم تاثیر ذهن‌آگاهی و مدیریت خشم بر خشم، اضطراب و افسردگی دانش‌آموزان آزاررسان پسر دوره متوسطه اول [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 101-120]
  • خشونت خانگی نقش واسطه‌ای پریشانی روان‌شناختی، راهبرد ارزیابی مجدد تنظیم هیجان و راهبرد سرکوبگری تنظیم هیجان در رابطه خشونت خانگی و عملکردهای شناختی در زنان قربانی خشونت [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 1-21]
  • خودآزاری تأثیر هشت هفته تمرین ایروبیک بر علائم خودآزاری دختران نوجوان شهرکرج [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 241-253]
  • خودکارآمدی طراحی مدل ساختاری روابط سبک‌های رهبری ادراک‌ شده، خودکارآمدی و توانمندسازی ساختاری با توانمندسازی روان‌شناختی دبیران [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 255-272]
  • خودمراقبتی ساخت و هنجاریابی مقیاس خودمراقبتی سالمندان شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 185-208]

د

  • دانش‌آموزان شناسایی و تبیین اثرگذارترین و اثرپذیرترین مؤلفه‌های مؤثر بر گرایش دانش‌آموزان به وندالیسم با روش دیمتل فازی (مورد مطالعه: دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهرستان خرم‌آباد) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 181-208]
  • درمان‌گران واکاوی میزان استرس درمان‌گران در هنگام تشخیص و درمان اختلال‌های روانی، برپایه مدل فرایند جست‌وجوی اطلاعات کولثاو [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 43-60]
  • درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد اثربخشی درمان مبتنی‌بر پذیرش و تعهد (ACT)، بر نشخوار فکری در دختران نوجوان ورزشکار حرفه‌ای دارای آسیب ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 165-180]
  • دیمتل فازی شناسایی و تبیین اثرگذارترین و اثرپذیرترین مؤلفه‌های مؤثر بر گرایش دانش‌آموزان به وندالیسم با روش دیمتل فازی (مورد مطالعه: دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهرستان خرم‌آباد) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 181-208]

ذ

  • ذخیره شناختی رواسازی نسخه فارسی پرسشنامه شاخص ذخیره شناختی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 87-99]
  • ذهن آگاهی تاثیر ذهن‌آگاهی و مدیریت خشم بر خشم، اضطراب و افسردگی دانش‌آموزان آزاررسان پسر دوره متوسطه اول [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 101-120]

ر

  • رابطه‌ی عاطفی رابطه‌ی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و افسردگی در دختران دارای روابط عاطفی: نقش میانجی مشکلات بین‌فردی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 273-291]
  • رابطه مادر- کودک اثربخشی آموزش ترکیبی برنامه حضوری- مجازی درمان تعامل والد- کودک بر اساس رویکرد آیبرگ بر رابطه مادر و کودک مبتلا به اختلال‌های رفتاری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 1-14]
  • راهبردهای شناختی تنظیم هیجان رابطه‌ی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و افسردگی در دختران دارای روابط عاطفی: نقش میانجی مشکلات بین‌فردی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 273-291]
  • راهبردهای مقابله‌ای زوجی اثربخشی آموزش تقویت مقابله زوجی بر سازگاری زناشویی و راهبردهای مقابله‌ای زوجی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 67-85]
  • رشد اجتماعی مطالعه پدیدارشناختی مدرسه طبیعت و پیامدهای آن در رشد عاطفی و اجتماعی کودکان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 117-136]
  • رشد عاطفی مطالعه پدیدارشناختی مدرسه طبیعت و پیامدهای آن در رشد عاطفی و اجتماعی کودکان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 117-136]
  • رضایت زناشویی اثربخشی آموزش تقویت مقابله زوجی بر سازگاری زناشویی و راهبردهای مقابله‌ای زوجی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 67-85]
  • رضامندی زوجیت طراحی و تدوین برنامه مداخله روان‌شناختی خانواده‌محور: ارزیابی اثربخشی در رضامندی زوجیت والدین شاغل دارای نوجوان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 23-41]
  • رفتار اطلاع‌یابی واکاوی میزان استرس درمان‌گران در هنگام تشخیص و درمان اختلال‌های روانی، برپایه مدل فرایند جست‌وجوی اطلاعات کولثاو [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 43-60]
  • رواسازی تهیه و رواسازی برنامه پایش ازدواج [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 121-141]
  • روایی صوری تهیه و رواسازی برنامه پایش ازدواج [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 121-141]
  • روایی محتوایی روایی محتوایی، ساختار عاملی و تغییر ناپذیری جنسیتی مقیاس جهت‌گیری تعلق‌پذیری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 15-29]
  • رویکرد تلفیقی گاتمن و گلاسر اثربخشی برنامه پیشگیری و بهبود رابطه مبتنی بر رویکرد تلفیقی گاتمن و گلاسر بر عشق، احترام و صمیمیت زناشویی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 137-149]
  • رویکرد حل‌مسئله ارائه الگوی یادگیری مبتنی بر بازی (غیردیجیتال) با رویکرد حل‌مسئله برای آموزش سازمانی و نقد دوره‌‌های آموزشی موجود براساس آن [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 209-245]

ز

  • زیست‌نشانگر‌ها نقش زیست‌نشانگرهای برگرفته از تکلیف عملکرد پیوسته هیجانی در تشخیص زنان و مردان افسرده [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 83-99]

س

  • ساختار عاملی روایی محتوایی، ساختار عاملی و تغییر ناپذیری جنسیتی مقیاس جهت‌گیری تعلق‌پذیری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 15-29]
  • ساخت آزمون ساخت و هنجاریابی مقیاس خودمراقبتی سالمندان شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 185-208]
  • سازگاری زناشویی اثربخشی آموزش تقویت مقابله زوجی بر سازگاری زناشویی و راهبردهای مقابله‌ای زوجی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 67-85]
  • سالمندی رواسازی نسخه فارسی پرسشنامه شاخص ذخیره شناختی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 87-99]
  • سالمندان ساخت و هنجاریابی مقیاس خودمراقبتی سالمندان شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 185-208]
  • سبک رهبری ادراک‌شده طراحی مدل ساختاری روابط سبک‌های رهبری ادراک‌ شده، خودکارآمدی و توانمندسازی ساختاری با توانمندسازی روان‌شناختی دبیران [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 255-272]
  • سرعت پردازش تأثیر توانبخشی شناختی بر حافظه فعال و سرعت پردازش در کودکان و نوجوانان سرطانی بقایافته [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 225-240]
  • سندرم روده تحریک‌پذیر مقایسه طیف توان الکتروانسفالوگرافی بین بیماران مبتلا به‌ سندرم روده تحریک‌پذیر و افراد سالم [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 49-65]

ش

  • شایستگی نقش انگیزش والدین در انگیزش خودمختار دانش‌آموزان برای انجام تکالیف شب: آزمون مدلی بر اساس نظریه خودتعیین‌گری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 151-168]

ص

  • صمیمیت زناشویی اثربخشی برنامه پیشگیری و بهبود رابطه مبتنی بر رویکرد تلفیقی گاتمن و گلاسر بر عشق، احترام و صمیمیت زناشویی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 137-149]

ط

  • طیف توان مقایسه طیف توان الکتروانسفالوگرافی بین بیماران مبتلا به‌ سندرم روده تحریک‌پذیر و افراد سالم [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 49-65]

ع

  • عاطفه مثبت رابطه ترس از خودشفقتی و ترس از شادی با پرخوری از طریق میانجی‌گری عاطفه مثبت و منفی در دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 101-115]
  • عاطفه منفی رابطه ترس از خودشفقتی و ترس از شادی با پرخوری از طریق میانجی‌گری عاطفه مثبت و منفی در دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 101-115]
  • عشق و احترام اثربخشی برنامه پیشگیری و بهبود رابطه مبتنی بر رویکرد تلفیقی گاتمن و گلاسر بر عشق، احترام و صمیمیت زناشویی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 137-149]
  • علوم رفتاری ارائه الگوی یادگیری مبتنی بر بازی (غیردیجیتال) با رویکرد حل‌مسئله برای آموزش سازمانی و نقد دوره‌‌های آموزشی موجود براساس آن [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 209-245]
  • عملکرد شناختی نقش واسطه‌ای پریشانی روان‌شناختی، راهبرد ارزیابی مجدد تنظیم هیجان و راهبرد سرکوبگری تنظیم هیجان در رابطه خشونت خانگی و عملکردهای شناختی در زنان قربانی خشونت [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 1-21]

ف

  • فعالیت بدنی تأثیر هشت هفته تمرین ایروبیک بر علائم خودآزاری دختران نوجوان شهرکرج [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 241-253]
  • فکر واگرا بررسی نقش نواحی آهیانه خُلفی در تفکر خلاق واگرا از طریق تحریک جریان مستقیم فراجمجمه‌ای (tDCS) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 209-224]

ک

  • کشور ایران و کره مقایسه عوامل مؤثر بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان پایه هشتم در کشورهای ایران و کره، مبتنی بر داده‌های تیمز [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 61-82]
  • کودکان مطالعه پدیدارشناختی مدرسه طبیعت و پیامدهای آن در رشد عاطفی و اجتماعی کودکان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 117-136]
  • کودکان بقایافته تأثیر توانبخشی شناختی بر حافظه فعال و سرعت پردازش در کودکان و نوجوانان سرطانی بقایافته [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 225-240]
  • کودکان پیش‌دبستانی ارتقا تفکر علمی در کودکان پیش‌دبستانی: طراحی بسته آموزشی مبتنی بر رویکرد تجربی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 31-48]

ل

  • لوسمی لنفوبلاستی حاد تأثیر توانبخشی شناختی بر حافظه فعال و سرعت پردازش در کودکان و نوجوانان سرطانی بقایافته [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 225-240]

م

  • مازوخیسم تأثیر هشت هفته تمرین ایروبیک بر علائم خودآزاری دختران نوجوان شهرکرج [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 241-253]
  • متغیرهای سطح 1 یا دانش آموز مقایسه عوامل مؤثر بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان پایه هشتم در کشورهای ایران و کره، مبتنی بر داده‌های تیمز [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 61-82]
  • متغیرهای سطح 2 یا معلم مقایسه عوامل مؤثر بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان پایه هشتم در کشورهای ایران و کره، مبتنی بر داده‌های تیمز [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 61-82]
  • مدیریت خشم تاثیر ذهن‌آگاهی و مدیریت خشم بر خشم، اضطراب و افسردگی دانش‌آموزان آزاررسان پسر دوره متوسطه اول [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 101-120]
  • مدرسه طبیعت مطالعه پدیدارشناختی مدرسه طبیعت و پیامدهای آن در رشد عاطفی و اجتماعی کودکان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 117-136]
  • مدل فرایند جست‌وجوی اطلاعات کولثاو واکاوی میزان استرس درمان‌گران در هنگام تشخیص و درمان اختلال‌های روانی، برپایه مدل فرایند جست‌وجوی اطلاعات کولثاو [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 43-60]
  • مرورنظام‌مند تهیه و رواسازی برنامه پایش ازدواج [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 121-141]
  • مشکلات بین‌فردی رابطه‌ی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و افسردگی در دختران دارای روابط عاطفی: نقش میانجی مشکلات بین‌فردی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 273-291]

ن

  • نسبت روایی محتوایی تهیه و رواسازی برنامه پایش ازدواج [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 121-141]
  • نشخوار فکری اثربخشی درمان مبتنی‌بر پذیرش و تعهد (ACT)، بر نشخوار فکری در دختران نوجوان ورزشکار حرفه‌ای دارای آسیب ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 165-180]
  • نوجوان تأثیر هشت هفته تمرین ایروبیک بر علائم خودآزاری دختران نوجوان شهرکرج [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 241-253]

و

  • واژه‌های کلیدی: نارسایی هیجانی مقایسه نارسایی هیجانی، اضطرار منفی و پرخاشگری در زندانیان با و بدون اختلال خشم انفجاری متناوب [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 169-183]
  • والدین شاغل طراحی و تدوین برنامه مداخله روان‌شناختی خانواده‌محور: ارزیابی اثربخشی در رضامندی زوجیت والدین شاغل دارای نوجوان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 23-41]
  • ورزشکار حرفه‌ای اثربخشی درمان مبتنی‌بر پذیرش و تعهد (ACT)، بر نشخوار فکری در دختران نوجوان ورزشکار حرفه‌ای دارای آسیب ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 165-180]
  • وندالیسم شناسایی و تبیین اثرگذارترین و اثرپذیرترین مؤلفه‌های مؤثر بر گرایش دانش‌آموزان به وندالیسم با روش دیمتل فازی (مورد مطالعه: دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهرستان خرم‌آباد) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 181-208]

ه

  • هنجاریابی ساخت و هنجاریابی مقیاس خودمراقبتی سالمندان شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 185-208]

ی

  • یادگیری مبتنی بر بازی ارائه الگوی یادگیری مبتنی بر بازی (غیردیجیتال) با رویکرد حل‌مسئله برای آموزش سازمانی و نقد دوره‌‌های آموزشی موجود براساس آن [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 209-245]