آرزوهای ذاتی و بیرونیارائه مدل علّی تأثیر آرزوهای ذاتی و بیرونی بر رضایت از زندگی: نقش میانجی سلامت روانی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 23-46]
آزاررسانیتاثیر ذهنآگاهی و مدیریت خشم بر خشم، اضطراب و افسردگی دانشآموزان آزاررسان پسر دوره متوسطه اول [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 101-120]
آسیب ورزشیاثربخشی درمان مبتنیبر پذیرش و تعهد (ACT)، بر نشخوار فکری در دختران نوجوان ورزشکار حرفهای دارای آسیب ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 165-180]
آموزش روان شناختیآموزش خود نظم بخشی رفتاری-هیجانی: روشی برای بهبود فعالیت عملکرد اجرایی و علائم بیش کنشی در نوجوانان مبتلا به ADHD [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 153-167]
آموزش سازمانیارائه الگوی یادگیری مبتنی بر بازی (غیردیجیتال) با رویکرد حلمسئله برای آموزش سازمانی و نقد دورههای آموزشی موجود براساس آن [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 209-245]
آموزش شناختی- رفتاریتأثیر آموزش شناختی رفتاری به کمک فضای مجازی در کاهش کمالگرایی و اضطراب دانشآموزان نخبه [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 317-336]
آموزش فیزیکروایی سنجی و سنجش پایایی نسخه فارسی پرسشنامه انتظارات از درس فیزیک مریلند: کاربردی از مدل سؤال- پاسخ چند ارزشی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 353-380]
ا
احساس تنهاییبررسی نقش ویژگیهای شخصیتی و تنهایی در پیشبینی نوموفوبیا [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 69-82]
احساس گناهنقش میانجیگر سازوکارهای دفاعی و احساس گناه در رابطه بین صفات شخصیت با تجارب تجزیهای [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 293-316]
اختلالات برونیسازی شدهمقایسه سوگیری توجه نسبت به تهدید درپسران دارای نشانههای اختلالات افسردگی و پرخاشگری [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 93-107]
اختلالات درونیسازی شدهمقایسه سوگیری توجه نسبت به تهدید درپسران دارای نشانههای اختلالات افسردگی و پرخاشگری [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 93-107]
اختلال یادگیری ویژهاثربخشی برنامه آموزش پذیرش و تعهد بر میزان تابآوریتحصیلی در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 131-147]
اختلال رفتاریاثربخشی آموزش ترکیبی برنامه حضوری- مجازی درمان تعامل والد- کودک بر اساس رویکرد آیبرگ بر رابطه مادر و کودک مبتلا به اختلالهای رفتاری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 1-14]
اختلال طیف اتیسمتأثیر برنامه درمانی مبتنی بر تعامل والد کودک (PCIT) بر رابطه خانواده با کودکان دارای اختلال طیف اُتیسم [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 37-54]
اختلال نقص توجه/فزون کنشیآموزش خود نظم بخشی رفتاری-هیجانی: روشی برای بهبود فعالیت عملکرد اجرایی و علائم بیش کنشی در نوجوانان مبتلا به ADHD [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 153-167]
ادراک انصافنقش میانجی تعهد زناشویی در رابطه بین ادراک انصاف و رضایت مندی زناشویی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 281-292]
ارزش تکلیف ریاضیرابطه ساختاری خود- طرحوارههای ریاضی با اشتیاق ریاضی: نقش میانجی باورهای توانایی- انتظار و ارزش تکلیف [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 201-225]
افسردگیمقایسه سوگیری توجه نسبت به تهدید درپسران دارای نشانههای اختلالات افسردگی و پرخاشگری [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 93-107]
افسردگیتأثیر اصلاح سوگیری حافظه، بر ترمیم علائم رفتاری و اختلال حافظه بیماران مبتلا به افسردگی: یک مطالعه مقدماتی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 149-164]
انتخاب همسربررسی اثربخشی آموزش برنامه آمادگی پیشازازدواج مبتنی بر دیدگاه آدلری بر باورهای محدودکننده انتخاب همسر در دانشآموزان دختر [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 1-22]
انحراف اجتماعیشناسایی و تبیین اثرگذارترین و اثرپذیرترین مؤلفههای مؤثر بر گرایش دانشآموزان به وندالیسم با روش دیمتل فازی (مورد مطالعه: دانشآموزان مقطع متوسطه شهرستان خرمآباد) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 181-208]
انگیزشرابطه ارکان مدل فعالسازی هنجار و انگیزش نسبت به صرفهجویی با رفتار صرفهجویی برق در خانوادههای تهرانی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 69-91]
انگیزش نگرشنقش انگیزش والدین در انگیزش خودمختار دانشآموزان برای انجام تکالیف شب: آزمون مدلی بر اساس نظریه خودتعیینگری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 151-168]
ب
بازداری رفتاریاثربخشی تمرینات حرکتی ریتمیک بر کارکردهای اجرایی، در مؤلفههای بازداری رفتاری و حافظه فعال کودکان پسر اوتیستیک با عملکرد بالا [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 143-163]
باند فرکانسیمقایسه طیف توان الکتروانسفالوگرافی بین بیماران مبتلا به سندرم روده تحریکپذیر و افراد سالم [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 49-65]
باورهای توانایی- انتظار ریاضیرابطه ساختاری خود- طرحوارههای ریاضی با اشتیاق ریاضی: نقش میانجی باورهای توانایی- انتظار و ارزش تکلیف [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 201-225]
باورهای محدودکنندهبررسی اثربخشی آموزش برنامه آمادگی پیشازازدواج مبتنی بر دیدگاه آدلری بر باورهای محدودکننده انتخاب همسر در دانشآموزان دختر [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 1-22]
بخشودگی بین فردیتبیین روابط بین ذهنآگاهی و شفقتبهخود با شایستگی اجتماعی در دانشجویان دختر براساس نقش میانجی بخشودگی بینفردی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 381-396]
برنامه آموزشیبررسی اثربخشی آموزش برنامه آمادگی پیشازازدواج مبتنی بر دیدگاه آدلری بر باورهای محدودکننده انتخاب همسر در دانشآموزان دختر [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 1-22]
برنامه پایش ازدواجتهیه و رواسازی برنامه پایش ازدواج [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 121-141]
برنامه حضوری- مجازی درمان تعامل والد- کودکاثربخشی آموزش ترکیبی برنامه حضوری- مجازی درمان تعامل والد- کودک بر اساس رویکرد آیبرگ بر رابطه مادر و کودک مبتلا به اختلالهای رفتاری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 1-14]
به اشتراکگذاری دانش و اطلاعاتابعاد توانمندسازی روانشناختی فردی با هدف مدیریت ویروس فراگیر کرونا 2019 بهمنظور ارائه یک الگوی کیفی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 245-261]
بهزیستی روانیتعیین سهم ذهن آگاهی و بهزیستی روانی در پیشبینی یادگیری خودتنظیم شده در دانشجویان [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 83-92]
پ
پایاییتهیه و رواسازی برنامه پایش ازدواج [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 121-141]
پایاییتعیین روایی و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه همدلی کودک و نوجوان (EmQue-CA) [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 263-280]
پدیدارشناسیمطالعه پدیدارشناختی مدرسه طبیعت و پیامدهای آن در رشد عاطفی و اجتماعی کودکان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 117-136]
پرخاشگریمقایسه نارسایی هیجانی، اضطرار منفی و پرخاشگری در زندانیان با و بدون اختلال خشم انفجاری متناوب [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 169-183]
پرخاشگریمقایسه سوگیری توجه نسبت به تهدید درپسران دارای نشانههای اختلالات افسردگی و پرخاشگری [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 93-107]
پرخوریرابطه ترس از خودشفقتی و ترس از شادی با پرخوری از طریق میانجیگری عاطفه مثبت و منفی در دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 101-115]
پردازش اطلاعاتمقایسه اثربخشی توانبخشی تقویت توجه و تقویت حافظه بر سیالی کلامی و سرعت پردازش اطلاعات دانشآموزان نارساخوان [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 179-191]
پرسشنامه MPEXروایی سنجی و سنجش پایایی نسخه فارسی پرسشنامه انتظارات از درس فیزیک مریلند: کاربردی از مدل سؤال- پاسخ چند ارزشی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 353-380]
پرسشنامه همدلی کودک و نوجوانتعیین روایی و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه همدلی کودک و نوجوان (EmQue-CA) [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 263-280]
پریشانی روانشناختینقش واسطهای پریشانی روانشناختی، راهبرد ارزیابی مجدد تنظیم هیجان و راهبرد سرکوبگری تنظیم هیجان در رابطه خشونت خانگی و عملکردهای شناختی در زنان قربانی خشونت [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 1-21]
پیشازازدواجبررسی اثربخشی آموزش برنامه آمادگی پیشازازدواج مبتنی بر دیدگاه آدلری بر باورهای محدودکننده انتخاب همسر در دانشآموزان دختر [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 1-22]
پیشرفت تحصیلیاثربخشی یادگیری مستقل بر پیشرفت تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی و اضطراب امتحان دانشآموزان دختر پایه هفتم شهر اصفهان [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 207-222]
پیشزمینهسازی مذهبیخداناباوری و جامعهگرایی: شواهدی از یک مطالعه آزمایشگاهی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 337-351]
ت
تابآوری تحصیلیاثربخشی برنامه آموزش پذیرش و تعهد بر میزان تابآوریتحصیلی در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 131-147]
تجارب تجزیهاینقش میانجیگر سازوکارهای دفاعی و احساس گناه در رابطه بین صفات شخصیت با تجارب تجزیهای [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 293-316]
تحریک جریان مستقیم فراجمجمهایبررسی نقش نواحی آهیانه خُلفی در تفکر خلاق واگرا از طریق تحریک جریان مستقیم فراجمجمهای (tDCS) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 209-224]
تحریک مغزیبررسی نقش نواحی آهیانه خُلفی در تفکر خلاق واگرا از طریق تحریک جریان مستقیم فراجمجمهای (tDCS) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 209-224]
تحلیل چند سطحیمقایسه عوامل مؤثر بر عملکرد ریاضی دانشآموزان پایه هشتم در کشورهای ایران و کره، مبتنی بر دادههای تیمز [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 61-82]
ترس از خودشفقتیرابطه ترس از خودشفقتی و ترس از شادی با پرخوری از طریق میانجیگری عاطفه مثبت و منفی در دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 101-115]
ترس از شادیرابطه ترس از خودشفقتی و ترس از شادی با پرخوری از طریق میانجیگری عاطفه مثبت و منفی در دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 101-115]
تسلط بر خودابعاد توانمندسازی روانشناختی فردی با هدف مدیریت ویروس فراگیر کرونا 2019 بهمنظور ارائه یک الگوی کیفی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 245-261]
تعلق پذیریروایی محتوایی، ساختار عاملی و تغییر ناپذیری جنسیتی مقیاس جهتگیری تعلقپذیری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 15-29]
تعلقپذیری عمومیویژگیهای روانسنجی مقیاس تعلق پذیری عمومی در دانشجویان [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 113-130]
تعهد زناشوییپیشبینی رضایت جنسی و تعهد زناشویی براساس دینداری و صمیمیت زناشویی دانشجویان متأهل دانشگاه تهران [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 223-241]
تعهد زناشویینقش میانجی تعهد زناشویی در رابطه بین ادراک انصاف و رضایت مندی زناشویی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 281-292]
تغییرپذیری ضربان قلبواکاوی میزان استرس درمانگران در هنگام تشخیص و درمان اختلالهای روانی، برپایه مدل فرایند جستوجوی اطلاعات کولثاو [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 43-60]
تغییر ناپذیریروایی محتوایی، ساختار عاملی و تغییر ناپذیری جنسیتی مقیاس جهتگیری تعلقپذیری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 15-29]
تغییر و بهبود نگرشابعاد توانمندسازی روانشناختی فردی با هدف مدیریت ویروس فراگیر کرونا 2019 بهمنظور ارائه یک الگوی کیفی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 245-261]
تفکر علمیارتقا تفکر علمی در کودکان پیشدبستانی: طراحی بسته آموزشی مبتنی بر رویکرد تجربی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 31-48]
تقویت مقابله زوجیاثربخشی آموزش تقویت مقابله زوجی بر سازگاری زناشویی و راهبردهای مقابلهای زوجی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 67-85]
تکلیف شبنقش انگیزش والدین در انگیزش خودمختار دانشآموزان برای انجام تکالیف شب: آزمون مدلی بر اساس نظریه خودتعیینگری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 151-168]
تکلیف عملکرد پیوسته هیجانینقش زیستنشانگرهای برگرفته از تکلیف عملکرد پیوسته هیجانی در تشخیص زنان و مردان افسرده [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 83-99]
تمایزیافتگی خودپیشبینی اضطراب دختران نوجوان براساس طرحوارههای ناسازگار اولیه مادران با میانجیگری تمایزیافتگی خود و طرحوارههای ناسازگار اولیه دختران [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 93-112]
تمرینات حرکتی ریتمیکاثربخشی تمرینات حرکتی ریتمیک بر کارکردهای اجرایی، در مؤلفههای بازداری رفتاری و حافظه فعال کودکان پسر اوتیستیک با عملکرد بالا [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 143-163]
تیمز 2011مقایسه عوامل مؤثر بر عملکرد ریاضی دانشآموزان پایه هشتم در کشورهای ایران و کره، مبتنی بر دادههای تیمز [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 61-82]
تنظیم هیجاننقش واسطهای پریشانی روانشناختی، راهبرد ارزیابی مجدد تنظیم هیجان و راهبرد سرکوبگری تنظیم هیجان در رابطه خشونت خانگی و عملکردهای شناختی در زنان قربانی خشونت [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 1-21]
توالی حرکتیتأثیر آموزش زودهنگام بر عملکرد و یادداری تکلیف توالی حرکتی: شواهدی از دورههای حساس یادگیری حرکتی [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 133-152]
توانبخشی شناختیتأثیر توانبخشی شناختی بر حافظه فعال و سرعت پردازش در کودکان و نوجوانان سرطانی بقایافته [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 225-240]
توانبخشی شناختیتأثیر اصلاح سوگیری حافظه، بر ترمیم علائم رفتاری و اختلال حافظه بیماران مبتلا به افسردگی: یک مطالعه مقدماتی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 149-164]
توانمندسازیابعاد توانمندسازی روانشناختی فردی با هدف مدیریت ویروس فراگیر کرونا 2019 بهمنظور ارائه یک الگوی کیفی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 245-261]
توجهمقایسه اثربخشی توانبخشی تقویت توجه و تقویت حافظه بر سیالی کلامی و سرعت پردازش اطلاعات دانشآموزان نارساخوان [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 179-191]
ح
حافظه فضاییمقایسه عملکرد حافظه فعال در دانشآموزان دارای ناتوانیهای ویژه یادگیری یکزبانه و دوزبانه [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 165-179]
حافظه فعالتأثیر توانبخشی شناختی بر حافظه فعال و سرعت پردازش در کودکان و نوجوانان سرطانی بقایافته [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 225-240]
حافظه فعالاثربخشی تمرینات حرکتی ریتمیک بر کارکردهای اجرایی، در مؤلفههای بازداری رفتاری و حافظه فعال کودکان پسر اوتیستیک با عملکرد بالا [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 143-163]
حافظه فعالمقایسه عملکرد حافظه فعال در دانشآموزان دارای ناتوانیهای ویژه یادگیری یکزبانه و دوزبانه [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 165-179]
حافظه کاریمقایسه اثربخشی توانبخشی تقویت توجه و تقویت حافظه بر سیالی کلامی و سرعت پردازش اطلاعات دانشآموزان نارساخوان [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 179-191]
حلمسئلهارتقا تفکر علمی در کودکان پیشدبستانی: طراحی بسته آموزشی مبتنی بر رویکرد تجربی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 31-48]
خ
خانوادهمحورطراحی و تدوین برنامه مداخله روانشناختی خانوادهمحور: ارزیابی اثربخشی در رضامندی زوجیت والدین شاغل دارای نوجوان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 23-41]
خداناباورخداناباوری و جامعهگرایی: شواهدی از یک مطالعه آزمایشگاهی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 337-351]
خشممقایسه نارسایی هیجانی، اضطرار منفی و پرخاشگری در زندانیان با و بدون اختلال خشم انفجاری متناوب [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 169-183]
خشمتاثیر ذهنآگاهی و مدیریت خشم بر خشم، اضطراب و افسردگی دانشآموزان آزاررسان پسر دوره متوسطه اول [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 101-120]
خشونت خانگینقش واسطهای پریشانی روانشناختی، راهبرد ارزیابی مجدد تنظیم هیجان و راهبرد سرکوبگری تنظیم هیجان در رابطه خشونت خانگی و عملکردهای شناختی در زنان قربانی خشونت [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 1-21]
خلاقیتنقش میانجیگری سبکهای تفکر در رابطه هوش و خلاقیت [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 227-243]
خودپندارهاثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر شفقت به خود بر مشکلات رفتاری و خودپنداره کودکان با نارسایی های ذهنی و تحولی [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 1-18]
خودتنظیمیمقایسه اثربخشی زوج درمانی خودتنظیمی با رفتاردرمانی دیالکتیک بر کاهش دلزدگی زناشویی زوجهای متقاضی طلاق [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 181-199]
خودشئانگاریبررسی مدل ساختاری تأثیر عزتنفس، خودشئانگاری، و طرحوارههای ظاهر بر سبک انتخاب لباس [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 169-178]
خود- طرحوارههای ریاضیرابطه ساختاری خود- طرحوارههای ریاضی با اشتیاق ریاضی: نقش میانجی باورهای توانایی- انتظار و ارزش تکلیف [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 201-225]
خودکارآمدی تحصیلیاثربخشی یادگیری مستقل بر پیشرفت تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی و اضطراب امتحان دانشآموزان دختر پایه هفتم شهر اصفهان [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 207-222]
خودمراقبتیساخت و هنجاریابی مقیاس خودمراقبتی سالمندان شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 185-208]
خودمراقبتیابعاد توانمندسازی روانشناختی فردی با هدف مدیریت ویروس فراگیر کرونا 2019 بهمنظور ارائه یک الگوی کیفی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 245-261]
خود نظم بخشیآموزش خود نظم بخشی رفتاری-هیجانی: روشی برای بهبود فعالیت عملکرد اجرایی و علائم بیش کنشی در نوجوانان مبتلا به ADHD [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 153-167]
خوشبینی تحصیلیاثربخشی آموزش مهارتهای زندگی (حل مسئله و تصمیمگیری) بر روابط معلم- شاگرد، سرزندگی تحصیلی و خوشبینی تحصیلی در دانشآموزان پسر پایه ششم ابتدایی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 47-67]
د
دیالکتیکمقایسه اثربخشی زوج درمانی خودتنظیمی با رفتاردرمانی دیالکتیک بر کاهش دلزدگی زناشویی زوجهای متقاضی طلاق [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 181-199]
دانشآموزانشناسایی و تبیین اثرگذارترین و اثرپذیرترین مؤلفههای مؤثر بر گرایش دانشآموزان به وندالیسم با روش دیمتل فازی (مورد مطالعه: دانشآموزان مقطع متوسطه شهرستان خرمآباد) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 181-208]
دانشآموزان نخبهو تیزهوشتأثیر آموزش شناختی رفتاری به کمک فضای مجازی در کاهش کمالگرایی و اضطراب دانشآموزان نخبه [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 317-336]
دانشجویان متأهلپیشبینی رضایت جنسی و تعهد زناشویی براساس دینداری و صمیمیت زناشویی دانشجویان متأهل دانشگاه تهران [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 223-241]
دانشگاه بیرجندویژگیهای روانسنجی مقیاس تعلق پذیری عمومی در دانشجویان [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 113-130]
دانشگاه تهراننقش میانجی تعهد زناشویی در رابطه بین ادراک انصاف و رضایت مندی زناشویی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 281-292]
دخترانپیشبینی اضطراب دختران نوجوان براساس طرحوارههای ناسازگار اولیه مادران با میانجیگری تمایزیافتگی خود و طرحوارههای ناسازگار اولیه دختران [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 93-112]
درمان تعامل والد-کودکتأثیر برنامه درمانی مبتنی بر تعامل والد کودک (PCIT) بر رابطه خانواده با کودکان دارای اختلال طیف اُتیسم [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 37-54]
درمانگرانواکاوی میزان استرس درمانگران در هنگام تشخیص و درمان اختلالهای روانی، برپایه مدل فرایند جستوجوی اطلاعات کولثاو [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 43-60]
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهداثربخشی درمان مبتنیبر پذیرش و تعهد (ACT)، بر نشخوار فکری در دختران نوجوان ورزشکار حرفهای دارای آسیب ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 165-180]
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهداثربخشی برنامه آموزش پذیرش و تعهد بر میزان تابآوریتحصیلی در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 131-147]
دلزدگی زناشوییمقایسه اثربخشی زوج درمانی خودتنظیمی با رفتاردرمانی دیالکتیک بر کاهش دلزدگی زناشویی زوجهای متقاضی طلاق [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 181-199]
دیمتل فازیشناسایی و تبیین اثرگذارترین و اثرپذیرترین مؤلفههای مؤثر بر گرایش دانشآموزان به وندالیسم با روش دیمتل فازی (مورد مطالعه: دانشآموزان مقطع متوسطه شهرستان خرمآباد) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 181-208]
دینداریپیشبینی رضایت جنسی و تعهد زناشویی براساس دینداری و صمیمیت زناشویی دانشجویان متأهل دانشگاه تهران [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 223-241]
دوره حساستأثیر آموزش زودهنگام بر عملکرد و یادداری تکلیف توالی حرکتی: شواهدی از دورههای حساس یادگیری حرکتی [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 133-152]
دوزبانگیمقایسه عملکرد حافظه فعال در دانشآموزان دارای ناتوانیهای ویژه یادگیری یکزبانه و دوزبانه [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 165-179]
ذهن آگاهیتاثیر ذهنآگاهی و مدیریت خشم بر خشم، اضطراب و افسردگی دانشآموزان آزاررسان پسر دوره متوسطه اول [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 101-120]
ذهن آگاهیتعیین سهم ذهن آگاهی و بهزیستی روانی در پیشبینی یادگیری خودتنظیم شده در دانشجویان [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 83-92]
ذهنآگاهیتبیین روابط بین ذهنآگاهی و شفقتبهخود با شایستگی اجتماعی در دانشجویان دختر براساس نقش میانجی بخشودگی بینفردی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 381-396]
ذهنسازیمطالعه مقدماتی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ظرفیت تأملی والدینی بر روی یک نمونه ایرانی [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 55-68]
ر
رابطه با خانوادهتأثیر برنامه درمانی مبتنی بر تعامل والد کودک (PCIT) بر رابطه خانواده با کودکان دارای اختلال طیف اُتیسم [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 37-54]
رابطهی عاطفیرابطهی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و افسردگی در دختران دارای روابط عاطفی: نقش میانجی مشکلات بینفردی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 273-291]
رابطه مادر- کودکاثربخشی آموزش ترکیبی برنامه حضوری- مجازی درمان تعامل والد- کودک بر اساس رویکرد آیبرگ بر رابطه مادر و کودک مبتلا به اختلالهای رفتاری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 1-14]
رابطه معلم- شاگرداثربخشی آموزش مهارتهای زندگی (حل مسئله و تصمیمگیری) بر روابط معلم- شاگرد، سرزندگی تحصیلی و خوشبینی تحصیلی در دانشآموزان پسر پایه ششم ابتدایی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 47-67]
راهبردهای شناختی تنظیم هیجانرابطهی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و افسردگی در دختران دارای روابط عاطفی: نقش میانجی مشکلات بینفردی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 273-291]
راهبردهای مقابلهای زوجیاثربخشی آموزش تقویت مقابله زوجی بر سازگاری زناشویی و راهبردهای مقابلهای زوجی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 67-85]
رشد اجتماعیمطالعه پدیدارشناختی مدرسه طبیعت و پیامدهای آن در رشد عاطفی و اجتماعی کودکان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 117-136]
رشد عاطفیمطالعه پدیدارشناختی مدرسه طبیعت و پیامدهای آن در رشد عاطفی و اجتماعی کودکان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 117-136]
رضایت از زندگیارائه مدل علّی تأثیر آرزوهای ذاتی و بیرونی بر رضایت از زندگی: نقش میانجی سلامت روانی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 23-46]
رضایت جنسیپیشبینی رضایت جنسی و تعهد زناشویی براساس دینداری و صمیمیت زناشویی دانشجویان متأهل دانشگاه تهران [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 223-241]
رضایت زناشوییاثربخشی آموزش تقویت مقابله زوجی بر سازگاری زناشویی و راهبردهای مقابلهای زوجی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 67-85]
رضایت زناشویینقش میانجی تعهد زناشویی در رابطه بین ادراک انصاف و رضایت مندی زناشویی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 281-292]
رضامندی زوجیتطراحی و تدوین برنامه مداخله روانشناختی خانوادهمحور: ارزیابی اثربخشی در رضامندی زوجیت والدین شاغل دارای نوجوان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 23-41]
رفتار اطلاعیابیواکاوی میزان استرس درمانگران در هنگام تشخیص و درمان اختلالهای روانی، برپایه مدل فرایند جستوجوی اطلاعات کولثاو [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 43-60]
رفتار بخششخداناباوری و جامعهگرایی: شواهدی از یک مطالعه آزمایشگاهی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 337-351]
رفتار جامعهگراخداناباوری و جامعهگرایی: شواهدی از یک مطالعه آزمایشگاهی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 337-351]
رفتار نوعدوستانهخداناباوری و جامعهگرایی: شواهدی از یک مطالعه آزمایشگاهی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 337-351]
رگرسیون ستیغیمقایسه رگرسیون خطی و الگوریتمهای رگرسیون انقباضی (ستیغی، لسو و الستیک شبکهای) با استفاده از دادههای بیماران استرسپسازسانحه [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 193-206]
رگرسیون شبکهای الستیکمقایسه رگرسیون خطی و الگوریتمهای رگرسیون انقباضی (ستیغی، لسو و الستیک شبکهای) با استفاده از دادههای بیماران استرسپسازسانحه [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 193-206]
رگرسیون لسومقایسه رگرسیون خطی و الگوریتمهای رگرسیون انقباضی (ستیغی، لسو و الستیک شبکهای) با استفاده از دادههای بیماران استرسپسازسانحه [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 193-206]
رواییمطالعه مقدماتی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ظرفیت تأملی والدینی بر روی یک نمونه ایرانی [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 55-68]
رواییتعیین روایی و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه همدلی کودک و نوجوان (EmQue-CA) [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 263-280]
رواسازیتهیه و رواسازی برنامه پایش ازدواج [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 121-141]
روایی سنجیروایی سنجی و سنجش پایایی نسخه فارسی پرسشنامه انتظارات از درس فیزیک مریلند: کاربردی از مدل سؤال- پاسخ چند ارزشی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 353-380]
روایی صوریتهیه و رواسازی برنامه پایش ازدواج [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 121-141]
روایی محتواییروایی محتوایی، ساختار عاملی و تغییر ناپذیری جنسیتی مقیاس جهتگیری تعلقپذیری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 15-29]
روانرنجورخویینقش میانجیگر سازوکارهای دفاعی و احساس گناه در رابطه بین صفات شخصیت با تجارب تجزیهای [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 293-316]
روانسنجیویژگیهای روانسنجی مقیاس تعلق پذیری عمومی در دانشجویان [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 113-130]
روان شناسی در فضای مجازیتأثیر آموزش شناختی رفتاری به کمک فضای مجازی در کاهش کمالگرایی و اضطراب دانشآموزان نخبه [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 317-336]
رویکرد تلفیقی گاتمن و گلاسراثربخشی برنامه پیشگیری و بهبود رابطه مبتنی بر رویکرد تلفیقی گاتمن و گلاسر بر عشق، احترام و صمیمیت زناشویی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 137-149]
رویکرد حلمسئلهارائه الگوی یادگیری مبتنی بر بازی (غیردیجیتال) با رویکرد حلمسئله برای آموزش سازمانی و نقد دورههای آموزشی موجود براساس آن [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 209-245]
ز
زیستنشانگرهانقش زیستنشانگرهای برگرفته از تکلیف عملکرد پیوسته هیجانی در تشخیص زنان و مردان افسرده [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 83-99]
زوجینمقایسه اثربخشی زوج درمانی خودتنظیمی با رفتاردرمانی دیالکتیک بر کاهش دلزدگی زناشویی زوجهای متقاضی طلاق [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 181-199]
س
ساختار عاملیروایی محتوایی، ساختار عاملی و تغییر ناپذیری جنسیتی مقیاس جهتگیری تعلقپذیری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 15-29]
ساخت آزمونساخت و هنجاریابی مقیاس خودمراقبتی سالمندان شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 185-208]
سازگاری زناشوییاثربخشی آموزش تقویت مقابله زوجی بر سازگاری زناشویی و راهبردهای مقابلهای زوجی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 67-85]
سازوکارهای دفاعینقش میانجیگر سازوکارهای دفاعی و احساس گناه در رابطه بین صفات شخصیت با تجارب تجزیهای [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 293-316]
سیالی کلامیمقایسه اثربخشی توانبخشی تقویت توجه و تقویت حافظه بر سیالی کلامی و سرعت پردازش اطلاعات دانشآموزان نارساخوان [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 179-191]
سالمندانساخت و هنجاریابی مقیاس خودمراقبتی سالمندان شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 185-208]
سبک انتخاب لباسبررسی مدل ساختاری تأثیر عزتنفس، خودشئانگاری، و طرحوارههای ظاهر بر سبک انتخاب لباس [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 169-178]
سبک تفکرنقش میانجیگری سبکهای تفکر در رابطه هوش و خلاقیت [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 227-243]
سبک رهبری ادراکشدهطراحی مدل ساختاری روابط سبکهای رهبری ادراک شده، خودکارآمدی و توانمندسازی ساختاری با توانمندسازی روانشناختی دبیران [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 255-272]
سرزندگی تحصیلیاثربخشی آموزش مهارتهای زندگی (حل مسئله و تصمیمگیری) بر روابط معلم- شاگرد، سرزندگی تحصیلی و خوشبینی تحصیلی در دانشآموزان پسر پایه ششم ابتدایی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 47-67]
سرعت پردازشتأثیر توانبخشی شناختی بر حافظه فعال و سرعت پردازش در کودکان و نوجوانان سرطانی بقایافته [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 225-240]
سلامت روانیارائه مدل علّی تأثیر آرزوهای ذاتی و بیرونی بر رضایت از زندگی: نقش میانجی سلامت روانی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 23-46]
سنجش پایاییروایی سنجی و سنجش پایایی نسخه فارسی پرسشنامه انتظارات از درس فیزیک مریلند: کاربردی از مدل سؤال- پاسخ چند ارزشی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 353-380]
سندرم روده تحریکپذیرمقایسه طیف توان الکتروانسفالوگرافی بین بیماران مبتلا به سندرم روده تحریکپذیر و افراد سالم [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 49-65]
سوگیری توجهمقایسه سوگیری توجه نسبت به تهدید درپسران دارای نشانههای اختلالات افسردگی و پرخاشگری [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 93-107]
سوگیری حافظهتأثیر اصلاح سوگیری حافظه، بر ترمیم علائم رفتاری و اختلال حافظه بیماران مبتلا به افسردگی: یک مطالعه مقدماتی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 149-164]
ش
شایستگینقش انگیزش والدین در انگیزش خودمختار دانشآموزان برای انجام تکالیف شب: آزمون مدلی بر اساس نظریه خودتعیینگری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 151-168]
شایستگی اجتماعیتبیین روابط بین ذهنآگاهی و شفقتبهخود با شایستگی اجتماعی در دانشجویان دختر براساس نقش میانجی بخشودگی بینفردی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 381-396]
شفقتتبیین روابط بین ذهنآگاهی و شفقتبهخود با شایستگی اجتماعی در دانشجویان دختر براساس نقش میانجی بخشودگی بینفردی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 381-396]
ص
صرفهجویی در مصرف برق شهر تهرانرابطه ارکان مدل فعالسازی هنجار و انگیزش نسبت به صرفهجویی با رفتار صرفهجویی برق در خانوادههای تهرانی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 69-91]
صمیمیت زناشوییاثربخشی برنامه پیشگیری و بهبود رابطه مبتنی بر رویکرد تلفیقی گاتمن و گلاسر بر عشق، احترام و صمیمیت زناشویی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 137-149]
صمیمیت زناشوییپیشبینی رضایت جنسی و تعهد زناشویی براساس دینداری و صمیمیت زناشویی دانشجویان متأهل دانشگاه تهران [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 223-241]
ط
طرحوارههای ظاهربررسی مدل ساختاری تأثیر عزتنفس، خودشئانگاری، و طرحوارههای ظاهر بر سبک انتخاب لباس [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 169-178]
طرحوارههای ناسازگار اولیهپیشبینی اضطراب دختران نوجوان براساس طرحوارههای ناسازگار اولیه مادران با میانجیگری تمایزیافتگی خود و طرحوارههای ناسازگار اولیه دختران [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 93-112]
طیف توانمقایسه طیف توان الکتروانسفالوگرافی بین بیماران مبتلا به سندرم روده تحریکپذیر و افراد سالم [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 49-65]
ظ
ظرفیت تأملی والدینیمطالعه مقدماتی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ظرفیت تأملی والدینی بر روی یک نمونه ایرانی [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 55-68]
ع
عاطفه مثبترابطه ترس از خودشفقتی و ترس از شادی با پرخوری از طریق میانجیگری عاطفه مثبت و منفی در دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 101-115]
عاطفه منفیرابطه ترس از خودشفقتی و ترس از شادی با پرخوری از طریق میانجیگری عاطفه مثبت و منفی در دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 101-115]
عدم و ثبات واریانسمقایسه رگرسیون خطی و الگوریتمهای رگرسیون انقباضی (ستیغی، لسو و الستیک شبکهای) با استفاده از دادههای بیماران استرسپسازسانحه [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 193-206]
عزتنفسبررسی مدل ساختاری تأثیر عزتنفس، خودشئانگاری، و طرحوارههای ظاهر بر سبک انتخاب لباس [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 169-178]
عشق و احتراماثربخشی برنامه پیشگیری و بهبود رابطه مبتنی بر رویکرد تلفیقی گاتمن و گلاسر بر عشق، احترام و صمیمیت زناشویی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 137-149]
علوم رفتاریارائه الگوی یادگیری مبتنی بر بازی (غیردیجیتال) با رویکرد حلمسئله برای آموزش سازمانی و نقد دورههای آموزشی موجود براساس آن [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 209-245]
عملکرد شناختینقش واسطهای پریشانی روانشناختی، راهبرد ارزیابی مجدد تنظیم هیجان و راهبرد سرکوبگری تنظیم هیجان در رابطه خشونت خانگی و عملکردهای شناختی در زنان قربانی خشونت [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 1-21]
ف
فراترکیبکاربرد علوم شناختی در مدیریت (با بهره گیری از رویکرد فراترکیب) [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 109-132]
فرزندپروری مبتنی بر شفقتاثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر شفقت به خود بر مشکلات رفتاری و خودپنداره کودکان با نارسایی های ذهنی و تحولی [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 1-18]
فعالیت بدنیتأثیر هشت هفته تمرین ایروبیک بر علائم خودآزاری دختران نوجوان شهرکرج [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 241-253]
فعالسازی هنجاررابطه ارکان مدل فعالسازی هنجار و انگیزش نسبت به صرفهجویی با رفتار صرفهجویی برق در خانوادههای تهرانی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 69-91]
فکر واگرابررسی نقش نواحی آهیانه خُلفی در تفکر خلاق واگرا از طریق تحریک جریان مستقیم فراجمجمهای (tDCS) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 209-224]
ک
کشور ایران و کرهمقایسه عوامل مؤثر بر عملکرد ریاضی دانشآموزان پایه هشتم در کشورهای ایران و کره، مبتنی بر دادههای تیمز [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 61-82]
کمالگراییتأثیر آموزش شناختی رفتاری به کمک فضای مجازی در کاهش کمالگرایی و اضطراب دانشآموزان نخبه [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 317-336]
کنش اجراییآموزش خود نظم بخشی رفتاری-هیجانی: روشی برای بهبود فعالیت عملکرد اجرایی و علائم بیش کنشی در نوجوانان مبتلا به ADHD [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 153-167]
کودکانمطالعه پدیدارشناختی مدرسه طبیعت و پیامدهای آن در رشد عاطفی و اجتماعی کودکان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 117-136]
کودکان بقایافتهتأثیر توانبخشی شناختی بر حافظه فعال و سرعت پردازش در کودکان و نوجوانان سرطانی بقایافته [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 225-240]
کودکان پیشدبستانیارتقا تفکر علمی در کودکان پیشدبستانی: طراحی بسته آموزشی مبتنی بر رویکرد تجربی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 31-48]
کووید 19ابعاد توانمندسازی روانشناختی فردی با هدف مدیریت ویروس فراگیر کرونا 2019 بهمنظور ارائه یک الگوی کیفی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 245-261]
گ
گشودگی به تجربهنقش میانجیگر سازوکارهای دفاعی و احساس گناه در رابطه بین صفات شخصیت با تجارب تجزیهای [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 293-316]
ل
لوسمی لنفوبلاستی حادتأثیر توانبخشی شناختی بر حافظه فعال و سرعت پردازش در کودکان و نوجوانان سرطانی بقایافته [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 225-240]
م
مادرانپیشبینی اضطراب دختران نوجوان براساس طرحوارههای ناسازگار اولیه مادران با میانجیگری تمایزیافتگی خود و طرحوارههای ناسازگار اولیه دختران [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 93-112]
متغیرهای سطح 1 یا دانش آموزمقایسه عوامل مؤثر بر عملکرد ریاضی دانشآموزان پایه هشتم در کشورهای ایران و کره، مبتنی بر دادههای تیمز [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 61-82]
متغیرهای سطح 2 یا معلممقایسه عوامل مؤثر بر عملکرد ریاضی دانشآموزان پایه هشتم در کشورهای ایران و کره، مبتنی بر دادههای تیمز [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 61-82]
مدیریتکاربرد علوم شناختی در مدیریت (با بهره گیری از رویکرد فراترکیب) [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 109-132]
مدیریت خشمتاثیر ذهنآگاهی و مدیریت خشم بر خشم، اضطراب و افسردگی دانشآموزان آزاررسان پسر دوره متوسطه اول [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 101-120]
مدرسه طبیعتمطالعه پدیدارشناختی مدرسه طبیعت و پیامدهای آن در رشد عاطفی و اجتماعی کودکان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 117-136]
مدل پاسخ مدرجروایی سنجی و سنجش پایایی نسخه فارسی پرسشنامه انتظارات از درس فیزیک مریلند: کاربردی از مدل سؤال- پاسخ چند ارزشی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 353-380]
مدل فرایند جستوجوی اطلاعات کولثاوواکاوی میزان استرس درمانگران در هنگام تشخیص و درمان اختلالهای روانی، برپایه مدل فرایند جستوجوی اطلاعات کولثاو [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 43-60]
مرورنظاممندتهیه و رواسازی برنامه پایش ازدواج [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 121-141]
مشکلات بینفردیرابطهی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و افسردگی در دختران دارای روابط عاطفی: نقش میانجی مشکلات بینفردی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 273-291]
مشکلات رفتاریاثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر شفقت به خود بر مشکلات رفتاری و خودپنداره کودکان با نارسایی های ذهنی و تحولی [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 1-18]
مهارت زندگیاثربخشی آموزش مهارتهای زندگی (حل مسئله و تصمیمگیری) بر روابط معلم- شاگرد، سرزندگی تحصیلی و خوشبینی تحصیلی در دانشآموزان پسر پایه ششم ابتدایی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 47-67]
ناتوانی ویژه یادگیریمقایسه عملکرد حافظه فعال در دانشآموزان دارای ناتوانیهای ویژه یادگیری یکزبانه و دوزبانه [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 165-179]
نارساخوانیمقایسه اثربخشی توانبخشی تقویت توجه و تقویت حافظه بر سیالی کلامی و سرعت پردازش اطلاعات دانشآموزان نارساخوان [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 179-191]
نارسایی های ذهنی و تحولیاثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر شفقت به خود بر مشکلات رفتاری و خودپنداره کودکان با نارسایی های ذهنی و تحولی [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 1-18]
نسبت روایی محتواییتهیه و رواسازی برنامه پایش ازدواج [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 121-141]
نشخوار فکریاثربخشی درمان مبتنیبر پذیرش و تعهد (ACT)، بر نشخوار فکری در دختران نوجوان ورزشکار حرفهای دارای آسیب ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 165-180]
نگرش درباره فیزیکروایی سنجی و سنجش پایایی نسخه فارسی پرسشنامه انتظارات از درس فیزیک مریلند: کاربردی از مدل سؤال- پاسخ چند ارزشی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 353-380]
نوجوانآموزش خود نظم بخشی رفتاری-هیجانی: روشی برای بهبود فعالیت عملکرد اجرایی و علائم بیش کنشی در نوجوانان مبتلا به ADHD [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 153-167]
نوموفوبیابررسی نقش ویژگیهای شخصیتی و تنهایی در پیشبینی نوموفوبیا [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 69-82]
و
واژگان کلیدی: علوم شناختیکاربرد علوم شناختی در مدیریت (با بهره گیری از رویکرد فراترکیب) [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 109-132]
واژههای کلیدی: نارسایی هیجانیمقایسه نارسایی هیجانی، اضطرار منفی و پرخاشگری در زندانیان با و بدون اختلال خشم انفجاری متناوب [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 169-183]
والدین شاغلطراحی و تدوین برنامه مداخله روانشناختی خانوادهمحور: ارزیابی اثربخشی در رضامندی زوجیت والدین شاغل دارای نوجوان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 23-41]
ورزشکار حرفهایاثربخشی درمان مبتنیبر پذیرش و تعهد (ACT)، بر نشخوار فکری در دختران نوجوان ورزشکار حرفهای دارای آسیب ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 165-180]
ویژگیهای شخصیتیبررسی نقش ویژگیهای شخصیتی و تنهایی در پیشبینی نوموفوبیا [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 69-82]
وندالیسمشناسایی و تبیین اثرگذارترین و اثرپذیرترین مؤلفههای مؤثر بر گرایش دانشآموزان به وندالیسم با روش دیمتل فازی (مورد مطالعه: دانشآموزان مقطع متوسطه شهرستان خرمآباد) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 181-208]
ه
همخطی چندگانهمقایسه رگرسیون خطی و الگوریتمهای رگرسیون انقباضی (ستیغی، لسو و الستیک شبکهای) با استفاده از دادههای بیماران استرسپسازسانحه [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 193-206]
هنجاریابیساخت و هنجاریابی مقیاس خودمراقبتی سالمندان شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 185-208]
یادگیری حرکتیتأثیر آموزش زودهنگام بر عملکرد و یادداری تکلیف توالی حرکتی: شواهدی از دورههای حساس یادگیری حرکتی [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 133-152]
یادگیری خودتنظیمشدهتعیین سهم ذهن آگاهی و بهزیستی روانی در پیشبینی یادگیری خودتنظیم شده در دانشجویان [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 83-92]
یادگیری مبتنی بر بازیارائه الگوی یادگیری مبتنی بر بازی (غیردیجیتال) با رویکرد حلمسئله برای آموزش سازمانی و نقد دورههای آموزشی موجود براساس آن [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 209-245]
یادگیری مستقلاثربخشی یادگیری مستقل بر پیشرفت تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی و اضطراب امتحان دانشآموزان دختر پایه هفتم شهر اصفهان [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 207-222]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد